OnLive - עתיד משחקי המחשב? - דיון ראשי - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

OnLive - עתיד משחקי המחשב? - דיון ראשי


PrefaceAlumni

Recommended Posts

לא ממש, בהתחשב שהם מספקים 60FPS זאת אומר שזמן תגובה לכל פריים הוא כ16 מילי שניות יש הרבה יותר כבדות היום שמשתמשות בcloud computing עם זמן תגובה הרבה יותר נמוך מזה, כמעט כל אפליקציית HPCC היום עובדת במצב של CtRT ושמה צריך זמני תגובה לפחות כמו ובד"כ יותר נמוכים מאלה. כל עוד תיהיה להם פזירות טובה לשרתי התוכן לא יהיו להם בעיות, ובהתחשב שבארצות הברית המרחק המממוצע משרת תוכן של כל ספק תוכן נורמאלי הוא פחות מ10 ק"מ במטרופולינים זה לא כזה בעייתי.

כמה כבדות כאלה צריכות לרוץ בעשרות אלפי אינסטנסים שונים בוזמנית? ואומנם שרת התוכן קרוב למטרופולין, אבל זה כי אתה לא צריך אותו בזמן אמת. הם יצטרכו להחזיק את מרכז המחשוב כמה שיותר קרוב לערים, אחרת הלאגים יהרגו את חווית השימוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

רק שתדעו...

יש כבר כמה שנים שנקראת Stream My Game, שאותה שמים במחשב אחד שלנו (השרת), בוחררים איזה משחק שבא לנו, ואז הולכים לכל מקום בעולם או בבית עם הלפטופ שלנו וכשנכנסים לתוכנת ה-CLIENT משחקים בעצם במשחק שרץ על המחשב השרת.

זה לא עובד משהו, מה גם שצריך לשלם בשביל רזולוציה של יותר מ-640X480 פיקסלים, וזה קצת מגיב לאט לעכבר וכל זה.... וגם האיכות לא כמו במחשב.

בקיצור מה שאמרתי ומה שמדובר כאן יעבדו עם איכות לא משהו ותגובה לא משהו, אם רוצים לשחק בצורה הכי טובה אין מה לעשות חייבים מחשב חזק..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה כבדות כאלה צריכות לרוץ בעשרות אלפי אינסטנסים שונים בוזמנית? ואומנם שרת התוכן קרוב למטרופולין, אבל זה כי אתה לא צריך אותו בזמן אמת. הם יצטרכו להחזיק את מרכז המחשוב כמה שיותר קרוב לערים, אחרת הלאגים יהרגו את חווית השימוש.

Google? כל אפליקציית GIS גדולה?

זה מורכב אבל לא בלתי אפשרי, כל אפליקציית Cloud Computing בסופו של דבר מחלקת את המשאבים שלה ל-Public Resources ו-Discrete .Resources במשחקי מחשב זה לא כלכך שונה, כשאתה טוען שלב אתה עושה המון עיבוד ראשוני, טוען טקסטורות, מייצר את כל הpre-rendered resources כמו Lightmaps, Shadowmaps ושאר הירקות, בסופו של דבר המשאבים האלה זהים בכל טעינה של שלב, והרבה מהם זהים בטעינות של שלבים שונים.

שלא נדבר על זה שהם מספקים SDK בשביל שהמפתחים יעשו פורט של המשחק לפלטפורמה שלהם, כלומר הם יכולים לחלק את זה עוד יותר, כולמר לאפשר לפלטפורמה שלהם לעבד כמה שיותר דברים ברקע לפני שיש דרישה ממשית, לדעת לחזות מה צריך יהיה לרנדר בעוד 10 פריימים, ולאפשר לשתף משאבים בצורה יעילה בין עותקים שונים של אותו משחק, אני מבטיח לך שעל 1000 שחקנים שמשחקים את אותו שלב באותו זמן תיהיה חפיפה של לפחות 10% בכל הנוגע לDiscrete Resources, עם התאמה נכונה של המנוע זה חוסך ביצועים רבים.

היום הרבה דברים כאלה נעשים במשחק בכל מקרה, UE3 עובד בתצורה של לקוח - שרת בצורה בלעדית, בגלל זה יש את כל עניין הpopins, בגלל שהוא תוכנן לעבוד בstreaming כשאר לא תמיד המשאבים זמינים ישר הוא יוצר עותקים באיכות נמוכה יותר עד שהטקסטורות ודברים נוספים יהיו מוכנים, ויש לו מערכת caching מאוד מתוכמת בשביל לשמר משאבים עם תדירות שימוש גבוהה, כן זה נעשה בעיקר בשביל לשפר ביצועים בקונסולות שבהן עושים streaming מהדיסק אבל הם הדגימו בזמנו אפשרות לעשות streaming מלא למשחק UE3 דרך רשת(LANית אומנם) כשאר על צדק הלקוח רץ אקסזה יחיד ששקל פחות מ10 מגה וכל שאר המשאבים ישבו על השרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה יכול לעבוד נהדר במטרפולינים בארה"ב, כמו NYC,LA,SF וכו', המהירויות הממוצעת שם גבוהות בהרבה מ5MBPS ואם כל חוות שרתים תשרת לקוחות עד רדיוס של 10 ק"מ, יספיקו 2-3 חוות שרתים כדי לשרת את כל מטרפולין ניו יורק, שחיים שם כמעט 20 מיליון תושבים.

ואם זה יעלה 60-70$ לחודש זה יהיה מאוד משתלם שכן, משחק חדש בודד עולה לרוב 50$ לPC ו60$ לקונוסולת, מעבר לעובדה שלא יהיה צריך לשדרג מחשב כל שנה - שנתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע מעניין. הדרך הכי טובה לבדוק היא ע"י מבחן התוצאה.

בנוסף, אולי זה יגרום לספקי האינטרנט בארץ להציע מהירויות גבוהות יותר- אם השרות הזה יחייב מהירות גבוהה יותר אז יהיה ביקוש למהירויות כאלו וזה יהיה יותר משתלם לספקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שקראתי פעם, ולפי אחד האנשים פה, גם בשימוש של מחשב שרת ברשת פנימית יש לאג מורגש, אז איך מתכננים להתגבר על זה ברשת עוד יותר איטית ולא יציבה?

חוץ מזה היה כבר דיון על הרעיון הזה לפני חצי שנה - שנה בפורום וטכנולוגיה או כללי אם אני לא טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע מחורטט...

זה מגיע בצורה קונסולרית משהו...מה שמעלה בי תהייה - למה לא פשוט לקנות קונסולה וזהו? זה חוסך תשלום חודשי, אי-זמינות משחקים במקרה של נפילת ועולה לא כ"כ הרבה...

[בהנחה ואתם רוצים את השיט הזה...אני בכלל דוגל שעדיף מחשב וזהו]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זאת בדיחה?

היום בשביל לשחק במשחק אני צריך להניח תפילין בשביל שלא יהיה LAG וזה עוד אם חבילת גימר!

ואתם רוצים לעשות REALTIME STREAM ברזולוציה של 1680×1050 דרך תשתית האינטרנט שלנו בארץ למסך שלי

ושזה יגיב בדיוק כמו שעכשיו מגיבה תחנת הכוח הקטנה שיש לי מתחת לשולחן ::)

אני מצטער אבל כל השטויות הללו של הכל ברשת ורק קונסולה בבית זה קונספט עם זקן שאני לא קונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...