פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים תקף גם למוצרים שנפתחו והשתמשו בהםאם תקרא את החוק תראה שרק מוצרים שניתן לשכפל, להעתיק או להקליט שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, אינם ניתנים להחזרה
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים בזה אני לא מתמצא, אבל שוב פעם, מדובר על שימוש במוצר, אז אני לא בטוח שזה תופסאחרי הכל כל אחד יכל להחזיר מחשב עד שבועיים אחרי שקנה.החוק לא עובד בצורה הזאת.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים איפה קנית את המוצר ליאור?bronco לפי מה שאתה אומר לא מומלץ לקנות בארץ בכלל מוצרים של DELL או LG, או אפילו של סמסונג, או של BENQואפשר גם להזכיר את המקרה של TMS, עם המסך שאחרי חודש הסכימו להחליף אותו גם על משהו שלא נמצא באחריות...אתה צריך להבין, כשיבואן מזמין מוצרים מהמפעל, תנאי האחריות שלו כנראה שונים מאשר האחריות שהוא נותן.כל העסק הזה נובע משיקול כלכלי נטו.ושוב פעם, כיום אין לך יכולת לדעת בצורה מדוייקת האם מוצר נפתח או לא. בשום חנות או בשום מקרה.היתרון היחיד שכן יש לך, זה שהחנות מוכנה לתת לך אחריות נוספת, שאינה נמצאת במקומות אחרים.ורק שתדע שיש מוצרים כמו המסך של DELL שקיבלתי שאפשר לראות אם הוא נפתח בארץ או לא, מאחר ומדבקת המשלוח נמצאת על הסלוטייפ שמקיף את המוצר, ואפשר לראות שהסלוטייפ לא הוחלף.יצרן לא משנה את תנאי האחריות מיבואן ליבואן מה שכן היבואן יכול להוסיף עוד אחריות ממנו ועל חשבונו כפי שקורה עם מעבדים של אינטלאין לי אפשרות לדעת בוודאות אם המוצר נפתח בגלל זה אני לא קונה בחנויות שנותנות אפשרות להחזיר אם משהוא לא ניראה לי כי הדלת המסתובבת הזו תגיע בסופו של דבר למישהו ואני לא רוצה שזה יהיה אני בגלל זה רצוי לרכוש בחנויות רציניות ולאחר סקרים הפתיון של להחזיר את המוצר הוא פתיון חזק מאוד שהרבה נופלים בו אבל שוכחים שהפעם אולי הם קיבלו מוצר חדש אבל בפעם הבאה זה יכול להיות מוצר משומש והם לא יבחינו
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים אם זה עובד כמו חדש, ואין בו תקלות, מה זה משנה?אל תיכנס לזה.בשביל חלק מהאנשים יש הבדל, הדיון סתם ימשך עוד ועוד על הנושא הזהאני קניתי 2709W מאלכס, ברוך השם אחלה מסך. פיקסל אחד תקוע אבל נשרוד את זה.לגבי כל השאר, אתם מנהלים מלחמה בינכם לגבי האחריות. לכו עם זה לחנויות לא בינכם מאחר וביננו אין לנו שליטה על זה, רק לחנויות יש
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים בזה אני לא מתמצא, אבל שוב פעם, מדובר על שימוש במוצר, אז אני לא בטוח שזה תופסאחרי הכל כל אחד יכל להחזיר מחשב עד שבועיים אחרי שקנה.החוק לא עובד בצורה הזאת.הוא כן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1160368,00.htmlזכות הביטול נשמרת לצרכן גם במקרה שנפתחה ואפילו הושמדה האריזה המקורית של המוצר. יוצאי דופן הם ספרים, דיסקים או מוצרים אחרים הניתנים להעתקה, שנפתחה אריזתם המקורית - הווה אומר העטיפה שמונעת שימוש או העתקה שלהם. שימו לב! במקרים בהם הצרכן קיבל מלכתחילה את המוצר ללא עטיפה כזו, יש לו זכות לבטל את העסקה.
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים אם זה עובד כמו חדש, ואין בו תקלות, מה זה משנה?אני לא בא להתווכח איתך אבל קח דוגמא מהחיים אתה קונה רכב יד ראשונה ואחרי שבוע מסתבר שקניתי יד שלישית (לא תתעצבן ???)אני לא חושב שתקבל את זה כל כך בהבנה..אדם משלם על מוצר מראש יוצא בהנחה שהכל מקבל מוצר "בתול" ולא אחד שכבר "עברו" עליו כמה ידיים.אם החברה\ספק\חנות יצהירו שזה משומש זה משהו אחר.ואז המחיר יהיה בהתאם.
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים כמה דברים- רק יצרן מוסמך לתת הוראות איך להתמודד עם מקרים של פיקסלים שרופים וכמו במקרה של דל, גם להבדיל בין פיקסל בהיר לכהה במסכים מסדרת PREMIUM.- בין אם חנות כולשהי אומרת משהו או לא, מכתב אחד ל DELL העולמית, והוראה יורדת ליצרן לתת זיכוי על מוצתר כושלהו שחנות או איזה ספק קצה אחר לא מוכן לתת לו אחריות, אם אכן מוצדקת סיבת החלפת המוצר.ככה שלא משנה איפה תקנו, אם ישנה סיבה מוצדקת לתת אחריות, בסופו של דבר אתם תקבלו אותה.- באשר לחנויות כאלו ואחרות, לא מעניין אותי כלקוח קצה כי בסופו של דבר הדיבור הוא מול יבואן קצה כולשהו שחייב לעמוד בתנאים של היצרן ממנו הוא מזמין את הציוד.- עדיף לקנות רק ממפיצים מוסמכים המופיעים בדף היצרן עצמו לדוגמה של DELL, אלה היבואנים היחידים שמוסמכים להיות רשמיים תחת DELL ISRAEL:http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/israel?c=il&l=he&s=bsd- החבר'ה שקנו דרכי . . . קניתם דרכי, לא ממני. שלא יתקבל הרושם שאני דילר/נציג/נותן האחריות עצמו. בסופו של דבר יעל או CMS ואחרים הם רק נציגים של DELL וכל מילה סופית בכל עניין תהיה של DELL העולמית.
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים אלכס מה אתה קשור הויכוח כאן היה בכלל בנוגע לזה שחנות מחליטה לתת שבוע ראשון עם 0 פיקסלים, ומה קורה עם המסכים אחר כך... ובכלל התכוונת שעדיף לקנות מיבואנים מוסמכים ולא יצרנים מוסמכים
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים צריך בסופו של דבר לזכור משהו אחד (ונראה לי שזה מה שאלכס ניסה לומר בדרכו המיוחדת ) והוא שלמרות שמדיניות החזרת המוצר קיימת, לא ניתן להתייחס לפיקסל אחד כפגם במוצר. אם אני לא טועה, בעת רכישת מוצר, הפעולה זהה לחתימת חוזה על נוהל האחריות של החברה. ואם נוהל האחריות של דל לדוגמא הוא פיקסל בהיר 1 או 6 כהים בסדרת המסכים היקרה יותר שלהם, אז כל עוד יש פחות פיקסלים, לא מדובר על פגם במוצר. כנראה שכל העסק הזה נובע מהסיבה שמסכי LCD מכילים אלפי פיקסלים, ולא ניתן לבדוק במהלך הייצור את כולם. ובסופו של דבר, מאחר שלא מדובר בפגם, ביטול העסקה יגרור בכל מקרה תשלום חלקי לעסק, אז כרגיל העסק ירוויח במצב הזה. דרך אגב, לפי החוק היבש, לא ניתן לבטל עסקאות של מחשבים מורכבים או לפטופים, כי הם מוגדרים בתור מוצר שהורכב במיוחד ללקוח.
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים מחבר הקפצה מתהומות הנשייה. הזמנתי את המסך בסוף מפנדה, ואכן החלפתי בגלל פיקסל מת היום יש לי מסך DELL 2709W, עם אפס פיקסלים מתים. וחשוב לי להקפיץ את השרשור בשביל לשבח את השירות של פנדה שהיה על הכיפאק ומושלם, במיוחד כשלא הצלחתי למצוא אף חנות אחרת בסטנדרים האלה. (אחלה מסך אגב...) -עומר
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים הקפצה מתהומות הנשייה. הזמנתי את המסך בסוף מפנדה, ואכן החלפתי בגלל פיקסל מת היום יש לי מסך DELL 2709W, עם אפס פיקסלים מתים. וחשוב לי להקפיץ את השרשור בשביל לשבח את השירות של פנדה שהיה על הכיפאק ומושלם, במיוחד כשלא הצלחתי למצוא אף חנות אחרת בסטנדרים האלה. (אחלה מסך אגב...) -עומר איך בדיוק נראה הפיקסל הבעייתי אצלך שבגינו המסך הוחלף ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.