פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים אני מעוניין לרכוש מסך Dell 2709W. אחלה מסך. ראיתי אותו אצל חבר.אבל הוא די יקר, (סביבות 4000) ואני לא רוצה לקנות מסך במחיר כזה ולקבל פיקסל מת/בהיר.מישהו מכיר חנות שבה ניתן לרכוש את המסך הזה ולראות אותו עובד קודם? או להחליף מסך בעל פיקסל מת? האם אני יכול לרכוש את המסך ובמקרה שהוא לא מתאים לי להחזיר אותו ולבטל את הקנייה?אשמח לעצות או נסיון של אנשים.
פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים תתקשר לכל החנויות שמוכרות את המסך.בעיקרון זה תלוי ביבואן, אבל מנסיוני חלק מהחנויות מסכימות להחליף את המסך או לבטל את העסקה (פעם אחת אפילו קיבלתי התחייבות בכתב בנושא). כדאי לנסות להתעקש על זה ולוודא בדיוק את המדיניות.בכל אופן, כפי שאמרתי, זה תלוי בחנות, ביבואן ובקשרים ביניהן, וגם לפעמים בדגם הספציפי של המסך.
פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים דבר עם ALEXANDER TUROVSKY מהפורום - תעשה חיפוש - הוא עשה קנייה קבוצתית למסך הזה - הוא בטוח ייתן לך תשובה...
פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים התשובה שהוא ייתן לו לא תעזור בכלל...בעקרון זה תלוי בחנותתנסה ליצור קשר עם חנויות ולבקש לפתוח את המסך שם.בכל מקרה, עד לאחרונה לא היה את המסך הזה ליבואןועכשיו הוא חוזר לאט לאט עם ערך דולר יחסית גבוה.אז תבדוק מה המחיר הנוכחי שלו, וחפש במספר חנויות.לאחר בדיקה עם פנדה בשבילך, בפנדה יש אחריות על פיקסל שרוף במידה ותהיה מעוניין לרכוש שם.
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים יש הבדל בין פיקסל שרוף לפיקסל תקוע או פיקסל בהיר או כהההאחריות מדברת על החלפה במקרה של פיקסל שרוף אהל יש הסתייגותבמקרה של פיקסל בהיר או כהה אפילו פנדה לא יחליפו את המסך במידה ויש בעיה אבל היא עומדת בקריטריון של היצרן הינה מה שאלכס פירסם בזמנו על מדיניות פיקסלים שרופיםעקב בירור שנעשה על ידי בשביל שקיפות מול החברה כאן שקיבלו את מסכי ה2709W בהזמנות הקבוצתיות, להלן המדיניות הרשמית לכלל המסכים.קראו היטב: ל DELL יש מדיניות ברורה בנושא ועליכם להבדיל בין פיקסל בהיר לבין פיקסל שחור (הסבר מפורט בדף המידע של DELL בהמשך).עיקרי הדברים:- אחריות למסכים הכוללים את המילה ULTRASHARP בשם הדגם הינה עד 6 פיקסלים שחורים או עד פיקסל לבן אחד למשך 3 שנים מרגע הגעת המשלוח לארץ.- אחריות לשאר המסכים הפשוטים: מ6 פיקסלים שרופים בהירים ושחורים בלבד.ממליץ להדפיס את הרשום בדף הבא לעת הצורך !http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/document?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&dn=1018431#1לכן קשה לי להאמין שפנדה יחליפו את המסך במידה והוא לא יעמוד בקריטריוניםלעומת זאת חברת קונים ברשת ( Notebook Club) לא יחליפו לך את המסך בכל מיקרה גם עם כל המסך יהיה שרוף הם ישלחו אותך להתחשבן עם המעבדה (אבל כסף הם גבו עבור המסך)
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים bronco פותח הדיון מדבר על פיקסל שרוף/בהיר במעמד הקנייה...הוא לא מדבר על פיקסלים במהלך האחריות.האחריות עצמה זהה לאחר הקנייה לפי התנאים של דל, אבל האופציה של פתיחת המסך בחנות/בדיקת פיקסלים והחלפת המסך ביום/שבוע/חודש הראשון זו הטבה שחנויות מסויימות נותנות וחנויות אחרות לא.במקרה של פנדה, יש אופציה לבדיקת המסך, ועל כל פיקסל בעייתי יש אפשרות להחליףאם מדובר על היום הראשון (כלומר בדיקה בחנות) או שבוע ראשון, לא שאלתי אותו.במידה ופותח הדיון יהיה מעוניין, הוא תמיד יכול לשאול אותם.
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים מחבר יצא לי לשאול את פנדה. הם אמרו שהם לא מוכנים לתת לי לראות את המסך.החבר שלי גם קנה מהם, יש לו פיקסל בהיר והם התנערו כבר מהאחריות של DELL בסטייל.שתי חנויות ששאלתי אמרו שהן היו מסכימות אם היה להן את המסך במלאי, אבל שכרגע אין.אם למישהו יש חנות להמליץ עליה אני אשמח לנסות ולשאול, בינתיים אני מתחיל לחשוש שאני אצטרך לחכות.מה אם הזמנה דרך האינטרנט אגב? אמרו לי שלפי החוק אני יכול להחזיר מוצר שנקנה כך תוך 14 יום באריזתו המקורית? למישהו יש נסיון אם אני יכול ככה לוודא שהוא לא פגום?
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים עם מי דיברת בפנדה?עדכון קטן:"היינכון אמרתי גם לך את זה – אתה זוכר שלא ניתן לבדוק במקום בחנות (אפילו במקרה שלך )לכן אנחנו נותנים עד שבוע ימים שיבדוק בנוחות בבית תודהיאירעו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל.פנדה מחשבים ותקשורת בע"מwww.Pandas.co.il"
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים מחבר לא זוכר את שמו, זה היה בסניף עצמו בחיפה לפני זמן מה.בכל מקרה אם אתה אומר שאני יכול לבדוק את המסך בבית להחליף אותו אם יש בו פיקסל מת/בהיר כלשהו?במקרה זה אני אשמח לקנות את המסך עוד היום (טוב, היום כבר 21:30, שיהיה מחר...)
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים לפי מה שיאיר אומר בנוגע ל27" שאתה רוצה, ולפי מה שאנחנו מכירים ממסכי הדל 2209WA, ניתן לבדוק את המסך בבית ולהחליף אותו במידת הצורך. וכנראה שזה באמת יתבצע רק מחר
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים עם מי דיברת בפנדה? עדכון קטן: "היי נכון אמרתי גם לך את זה אתה זוכר שלא ניתן לבדוק במקום בחנות (אפילו במקרה שלך ) לכן אנחנו נותנים עד שבוע ימים שיבדוק בנוחות בבית תודה יאיר עו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל. פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ www.Pandas.co.il" הפכת להיות אוהד החנות בצורה מפחידה
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים חחח ידוע אבל ככה זה כשאתה לומד בב"ש והאופציות שלך הן פנדה, KSP וIVORY... מה שגם תורם לזה זה המחירים שהוא מארגן לנו בקניות הקבוצתיות הכי מבאס בסופו של דבר שאני לא מקבל אחוזים או הטבות על המלצות חחח :lol:
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים עם מי דיברת בפנדה?עדכון קטן:"היינכון אמרתי גם לך את זה אתה זוכר שלא ניתן לבדוק במקום בחנות (אפילו במקרה שלך )לכן אנחנו נותנים עד שבוע ימים שיבדוק בנוחות בבית תודהיאירעו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל.פנדה מחשבים ותקשורת בע"מwww.Pandas.co.il"מין הראוי היה שתוסיף לחתימה שלך שאתה עוסק בתחום למען ההגינות בפורום למנוע בילבול אצל הגולשיםיש חוסר הגינות מצידך 2 אני לא מאמין שתחליפו את המסך כי ברגע שהקופסא ניפתחה היבואן לא יקבל בחזרה וזה נבדק מול מס' יבואנים של דל בארץ אחרת כבר מזמן החנויות היו פותחות את המסכים להציג ללקוח (למעט אם אתם יבואנים עצמאים). ומה יהיה אם יהיה אם תחליפו ללקוח את המסך בגלל בעיה של פיקסלים שלא קשורה לאחריות תימכרו את אותו מסך שהוחלף בתור יד שניה או יותר נכון כמסך פתוח בלי ידיעת הלקוח?המדיניות הזו היא מוטעת ומטעה לקוחות כי יש כאן סיכון ללקוח לא לקבל מסך חדש הרי מישהו צריך לקבל את המסך ואתם לא תיקחו את עלות המסך עלייכם
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים אז מה יהיה תימכרו אתו אחר כך כמסך פתוח בלי ידיעת הלקוח? שאלה מצויינת !!! לצערי נתקלתי לא מזמן בחברה שזה מה שהיא עושה - הזמנתי מוצר והוא הגיע אלי יד שניה (אני לא אציין את כל הסיפור אבל בפעם הראשונה זה גם היה יד שנייה וגם לא עבד...) היזהרו מחיקויים
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים שאלה מצויינת !!! לצערי נתקלתי לא מזמן בחברה שזה מה שהיא עושה - הזמנתי מוצר והוא הגיע אלי יד שניה (אני לא אציין את כל הסיפור אבל בפעם הראשונה זה גם היה יד שנייה וגם לא עבד...) היזהרו מחיקויים אני חושב שאם יש חברה כזו שמוכרת מוצרים יד שניה ללא ידיעת הלקוח ונתקלת בזה באופן אישי רצוי שיפורסם כאן בפורום על מנת להזהיר קונים פוטנציאלים אחרים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.