איזה כרטיס מסך מומלץ לעריכת וידאו,אפקטים כבדים (אפטר אפקטס) - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה כרטיס מסך מומלץ לעריכת וידאו,אפקטים כבדים (אפטר אפקטס)


SandMan-p

Recommended Posts

תודה לכולם ,עד עכשיו,אני באמת מתלבט :s05:

יש לי עוד כמה שאלות אם תענו לי אליהם נראה לי שאני יסתדר ..

כרגע יש לי את ATI HD 3400 Series

קודם כל לגביו , עוד לא בחנתי אותו יותר מדי -> רק במשחקים והוא לא משו ..

אבל איך הוא בהשוואה לכרטיס קואדרו שעולה 2000+ הן בתחום העבודה והן בתחום המשחקים..

אם נירד מהרעיון של הקואדרו,איזה כרטיס גיימינג מומלץ ואיך הוא ביחס לATI HD 3400 Series בתחום העריכה והעבודה בתוכנות 3D ..

והייתי רוצה לדעת בוודואות איזה משחקים ירוצו לי על הכרטיס קואדרו בתקציב של 2000+ שקל ?, בצורה חלקה ...

אם יש המלצות אז תביאו ..

כמו כן הייתי רוצה מידע יותר על טכנולוגית הCUDA וכרטיסי ה- 10 ... הבנתי שזה קשור אולי זה הפתרון ..

תודה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף לשאלה ונותן קצת אספקט נוסף.

באופן כללי לשימוש באפטראפקט ותוכנות אדובי, באופן דיי מפתיע כרטיסי ATI מסתבר, ללא שום רעש תקשורתי כמו של בנושא CS4 תומכים טובי ותר מכרטיסי .

שכן הכרטיס 4850 (הכרטיס מסך שאני מתכוון לקנות) עושה עבודה נהדרת בסביבת AE. ככה שאם אתה לאמ תעסק בתלת, יתכן ש ATI הוא האופציה העדיפה.

דילמה קלה שלי יש, היא לגבי ATI מאחר ואני צופה לעצמי כן התעסקות ב MAYA.

מה שכן שמעתי, למרות שאני לא יודע עד כמה בסיס יש לזה, ש ATI תומך בצורה ירודה ביותר בסביבת עבודה של מאיה. מה שכן אני לא יודע אם זו תופעה שמאופיינת גם בכרטיסים החדשים כגון 4850, כי MAYA קורסת כל הזמן גם ב ATI וגם בNVIIDA אבל השאלה הנשאלת היא האמת ATI באמת תומך אם בוקשי בסיביבת .

כמו כן אשמח להמלצה לכרטיס מסך אולי טוב מה 4850 בטווח ה 800 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SandMan-p, בתקציב של 2000ש"ח אתה יכול להשיג quadro FX 1700 שמבוסס על Geforce 8600

סדרת HD3400 שלך לא טובה למשחקים, לצורך העניין חלשה יותר מ-geforce 8600 אם אני לא טועה (וגם 8600 כרטיס די פשוט לגיימינג)

לגבי CUDA

http://en.wikipedia.org/wiki/CUDA

http://www.nvidia.com/object/cuda_home.html#

OfirLights, אני מאמין ש-1GB יעזור בעריכת וידאו למשל, אבל עדיף שתמתין לתשובה של בעל נסיון בתחום.

bobo, על פי הדעה הרווחת אנוידיה עדיפים ליישומי OpenGL.

Maya כבר נכנסת לתחום ה-CAD, ורק כרטיסים מקצועיים מאושרים לשימוש בה, אומנם כל כרטיס יעבוד איתה אבל אני לא יכול או יודע להתייחס להבדלים בין geforce ו-radeon. אבל סתם לדוגמא, אם אני קורא על ההגבלות של הכרטיסים המקצועיים ע"פ Maya 2009 אפשר לראות שלכרטיסי Quadro יש באג אחד מוכר ולכרטיסי FireGL יש 4 באגים מוכרים, אם זה רלוונטי בכלל.

אני לא יודע איפה קראת ש-ATI עדיפים על NVIDIA בנושא CS4.

ידוע שאנוידיה שיתפו פעולה עם Adobe בנושא האצת GPU, וכמו כן פלאגינים של יעבדו רק על כרטיסים מביתה.

ATI אולי רוכבים פה על הגל אבל לא שמעתי על עדיפות מסויימת עם כרטיסים שלהם בתחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SandMan-p, בתקציב של 2000ש"ח אתה יכול להשיג quadro FX 1700 שמבוסס על Geforce 8600

סדרת HD3400 שלך לא טובה למשחקים, לצורך העניין חלשה יותר מ-geforce 8600 אם אני לא טועה (וגם 8600 כרטיס די פשוט לגיימינג)

לגבי CUDA

http://en.wikipedia.org/wiki/CUDA

http://www.nvidia.com/object/cuda_home.html#

OfirLights, אני מאמין ש-1GB יעזור בעריכת וידאו למשל, אבל עדיף שתמתין לתשובה של בעל נסיון בתחום.

bobo, על פי הדעה הרווחת אנוידיה עדיפים ליישומי OpenGL.

Maya כבר נכנסת לתחום ה-CAD, ורק כרטיסים מקצועיים מאושרים לשימוש בה, אומנם כל כרטיס יעבוד איתה אבל אני לא יכול או יודע להתייחס להבדלים בין geforce ו-radeon. אבל סתם לדוגמא, אם אני קורא על ההגבלות של הכרטיסים המקצועיים ע"פ Maya 2009 אפשר לראות שלכרטיסי Quadro יש באג אחד מוכר ולכרטיסי FireGL יש 4 באגים מוכרים, אם זה רלוונטי בכלל.

אני לא יודע איפה קראת ש-ATI עדיפים על NVIDIA בנושא CS4.

ידוע שאנוידיה שיתפו פעולה עם Adobe בנושא האצת GPU, וכמו כן פלאגינים של יעבדו רק על כרטיסים מביתה.

ATI אולי רוכבים פה על הגל אבל לא שמעתי על עדיפות מסויימת עם כרטיסים שלהם בתחום.

אני מניח שעל פי ההסבר שלך עליי להגדל את התקציב בעוד 600 שקל על מנת לרכוש GTX260,

האם GTX260 מחברת זוטאקס נחשב פחות טוב ? או שכולם מיוצרים ע"י NVIIDA כולל הקירור ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, אולי זה נשמע מדברי שכרטיס מקצועי לא הכרחי בימינו, אבל זה לא לגמרי מדוייק. זה מאוד תלוי בסוג התוכנה ובצרכים שלך כיוצר.

מאחר ו-GTX260 למשל הרבה יותר מתקדם חומרתית מ-Quadro FX 1700 אז ניתן להניח שתקבל איתו ביצועים ברמה גבוהה יחסית.

אולם ההבדלים טמונים בתוכנה\דריבר ובקושחא שמאושרים לעבודה מקצועית ע"י חברות הפיתוח של התוכנות בשוק.

למשל עם כרטיס לא מקצועי לא תקבל שום תמיכה טכנית מ-autodesk לגבי maya,

אתה עלול להתקל ב"גליצ'ים" ואי דיוק ברינדור על גבי ה-3D Viewport. אומנם ניתן לפתור בעיות בסופו של דבר בניסיון וטעייה

וע"י טוויקינג להגדרות של ה-GPU בעזרת תוכנות שמסוגלות להתעסק ביכולות הכרטיס כמו RivaTuner

כל הרעיון של כרטיס מקצועי זה שאין צורך בשום התעסקויות והוא יועד לפעולה שוטפת "out of the box"

הכרטיסים האילו נבדקו בקפדנות במבחני מאמץ על כל תוכנות ה-3D שיש לשוק להציע, עם דריברים מאושרים.

במערכת עם geforce שרצה 24/7 כל השנה אתה לא יכול לצפות לחוויה מקצועית חסרת תקלות לתווך הארוך, כאשר Quadro מיועד בדיוק לזה.

אבל אם נתקלת בתקלה עם geforce סביר להניח שיסתדר בהפעלה מחדש של התוכנה או בדריבר אחר.כמו שבמשחקים יכולות להיות תקלות

ומסכים כחולים כתוצאה מתאימות תוכנה. אותו דבר לגבי ATI.

אז להמליץ על GTX260 או HD4870 לעבודות CAD מקצועייות באמת שקשה לי. אני שופך כאן מידע שצברתי אבל אני לא מעוניין להיות זה

שיבואו אליו בטענות אחר כך שהמלצתי על כרטיס לעבודה מקצועית, אפילו שהמון אנשים מסתפקים בכרטיס בתחום.

ולשאלתך, לא ממש רלוונטי איזו ייצרנית אתה בוחר ל-GTX260, כולם זהים בדרך כלל וגם גוף הקירור זהה לרוב.

הבדלים אפשריים הם בתדרים (עם או בלי אוברקלוק), איכות רכיבים (ויש אנשים שלא יסכימו איתי בעניין) ואולי גוף קירור צד שלישי

(אבל קירור הסטוק מספיק טוב גם ככה). ה-GTX260 ייתן ביצועים יותר טובים מכרטיסי סדרות 8/9 אך לא יוסיף ליציבות או תאימות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, אולי זה נשמע מדברי שכרטיס מקצועי לא הכרחי בימינו, אבל זה לא לגמרי מדוייק. זה מאוד תלוי בסוג התוכנה ובצרכים שלך כיוצר.

מאחר ו-GTX260 למשל הרבה יותר מתקדם חומרתית מ-Quadro FX 1700 אז ניתן להניח שתקבל איתו ביצועים ברמה גבוהה יחסית.

אולם ההבדלים טמונים בתוכנה\דריבר ובקושחא שמאושרים לעבודה מקצועית ע"י חברות הפיתוח של התוכנות בשוק.

למשל עם כרטיס לא מקצועי לא תקבל שום תמיכה טכנית מ-autodesk לגבי maya,

אתה עלול להתקל ב"גליצ'ים" ואי דיוק ברינדור על גבי ה-3D Viewport. אומנם ניתן לפתור בעיות בסופו של דבר בניסיון וטעייה

וע"י טוויקינג להגדרות של ה-GPU בעזרת תוכנות שמסוגלות להתעסק ביכולות הכרטיס כמו RivaTuner

כל הרעיון של כרטיס מקצועי זה שאין צורך בשום התעסקויות והוא יועד לפעולה שוטפת "out of the box"

הכרטיסים האילו נבדקו בקפדנות במבחני מאמץ על כל תוכנות ה-3D שיש לשוק להציע, עם דריברים מאושרים.

במערכת עם geforce שרצה 24/7 כל השנה אתה לא יכול לצפות לחוויה מקצועית חסרת תקלות לתווך הארוך, כאשר Quadro מיועד בדיוק לזה.

אבל אם נתקלת בתקלה עם geforce סביר להניח שיסתדר בהפעלה מחדש של התוכנה. כמו שבמשחקים יכולות להיות תקלות ומסכים כחולים

כתוצאה מתאימות תוכנה. סלח לי שאני מדבר רק במונחים של אנוידיה. הכוונה מתייחסת לכרטיסי ATI בהתאם.

אז להמליץ על GTX260 או HD4870 לעבודות CAD מקצועייות באמת שקשה לי. אני שופך כאן מידע שצברתי אבל אני לא מעוניין להיות זה

שיבואו אליו בטענות אחר כך שהמלצתי על כרטיס לעבודה מקצועית, אפילו שהמון אנשים מסתפקים בכרטיס בתחום.

ולשאלתך, לא ממש רלוונטי איזו ייצרנית אתה בוחר ל-GTX260, כולם זהים בדרך כלל וגם גוף הקירור זהה לרוב.

הבדלים אפשריים הם בתדרים (עם או בלי אוברקלוק), איכות רכיבים (ויש אנשים שלא יסכימו איתי בעניין) ואולי גוף קירור צד שלישי

(אבל קירור הסטוק מספיק טוב גם ככה). ה-GTX260 ייתן ביצועים יותר טובים מכרטיסי סדרות 8/9 אך לא יוסיף ליציבות או תאימות.

במידה ונניח בצד את התחום התלת מימד, האם אקבל "תוספת" ביצועים מורגשת עם מאשר ATI בסדרת ADOBE CS4 ?

העבודה שלי ותחום ההתעסקות שלי הוא ADOBE ולא תלת, תלת זה ערך מוסך שאני עתיד להכנס אליו.

אגב, לגבי תלת מימד, מישהו מהתעשיה אמר לי כי קווארדו הוא בזבוז כסף מטורף ולא ריאלי, שכל כרטיס מדגם של NVIDA עושה את העבודה נפלא, בשביל לרנדר יש WORKSTATION, ומי שמרנדר בבית אז זה לא משנה לו אם זה יקח 7 שעות או 8, ההבדל לא מהותי בזמן שכזה.

ככה שבואו נתמד ב ATI VS לגבי CS4 ואפטר אפקט, השאלה אם יש מקסיום של תוצאות בהכרח עם NVIIDA ? האם יש גרף ביצועים של CS4 בין ATI ל ? לדעתי NVIDA מוכרים לוקשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לגבי שימוש זכרון בפוטושופ (מהשאלות-תשובות):

Q. How much video RAM can Photoshop take advantage of?

A. Photoshop is limited by OpenGL itself on the amount of video RAM it can access. Photoshop can access approximately 500-700 MB of video RAM. 3D, a separate feature from OpenGL, allocates its own GPU resources, and can use as much video RAM as is on the display card. If you load a large 3D volumeric texture, for example, it might use a considerable amount of RAM (such as 1 GB) by itself, leaving less than expected for the rest of Photoshop.

Q. How much RAM do I need on my display card to run faster in Photoshop CS4?

A. For basic OpenGL functionality, you should have at least 128 MB of RAM on your display card. If you're running Windows XP in general, OpenGL will work best if you have 256 MB RAM on your display card. Most Photoshop work will run faster with between 256 - 512 MB of display RAM. If you do a lot of 3D work, you use Panoramas or large images, or you need to have multiple applications open at the same time that use the GPU, you might benefit by having 512 MB or more RAM on the display card.

כמו כן ישנה התייחסות לבעיות שעלולות לנבוע ב-After Effects CS4 כתוצאה מזכרון מלא של כרטיס המסך (מרמז על "יותר זכרון - יותר נחמד"):

9. Purge the image caches and video memory.

If After Effects displays artifacts or "garbage" (blocks of incorrect pixels) in the composition window during a preview or when you scrub, the video memory (VRAM) may be full, fragmented, or corrupted. Purge the image caches and video memory to empty the VRAM and let After Effects rebuild the composition preview.

כאן ניתן לראות כרטיסים שנבדקו ע"י Adobe להתאמה בפוטושופ:

http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=kb405711&sliceId=1

כאן יש עוד מידע בנוגע להאצת GPU בכל חבילת CS4, כולל כרטיסים\סדרות נתמכות וקישורים רלוונטים:

http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=kb405445&sliceId=2

לגבי Nvidia/ATI ב-CS4, אני לא ראיתי גרף של השוואות ביצועים אז זו באמת בעייה לקבוע מה עדיף לביצועים.

הסיבה העיקרית שאני אישית הייתי מעדיף ל-CS4 היא שאנוידיה הפכה מזמן לפייבוריטית בעבודה עם פלטפורמת OpenGL עוד מאז

ש"חטפה" את הטכנולוגיה מ-3dFX והשתמשה על סדרת הג'יפורס שלה. מלבד זאת Adobe פיתחה את הפיצ'רים ביחד עם .

אתה יכול לתת לזה חשיבות ואתה יכול קרוא לזה "לוקשים" ולהתמקד בהשוואות ביצועים - כולנו נשמח אם תמצא (רק קח בחשבון שביצועים זה לא הכל)

(לא מזמן ATI הפיצו שגם להם יש "קשרים הדוקים" עם adobe, רק שהם בחרו לא לעשות מזה רעש.לי זה לא נשמע פחות "לוקשים" מאנוידיה)

ולא חייב דווקא GTX260 או 4870, ישנם כרטיסים זולים יותר שיעשו את העבודה. עד שלא נראה מבחני ביצועים לא נדע בוודאות.

אני למשל לא מרגיש שחסר ביצועים ב-photoshop CS4 עם ה-8800gt שלי, אבל מצד שני אני לא דוגמא מקצועית \ לא חזק בתחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...