DELL 2209WA - מי הזמין, איפה, והאם קיבל כבר? - עמוד 7 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DELL 2209WA - מי הזמין, איפה, והאם קיבל כבר?


דנדן

Recommended Posts

  • תגובות 129
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תגידו אין בעיה אם אני יסובב את המסך (מרגיל ל PIVOT וחזרה) פעמיים ביום נגיד וככה כול יום. כאילו לא אמורה להיות בעיה עם זה נכון? (לדעתי לא פשוט אמא שלי לא מאמינה לי).

אמא שלך חוששת מהתעייפות החומר? תגיד לה שבציוד איכותי זה לא ככה :)

בעקרון אני סיבבתי את זה כבר כמה פעמים, ולא קרה עדיין משהו, אבל זה לא נראה כאילו זה מתרכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער להפריע לכם באמצע אבל אני צריך שתסבירו לי משהו...

שאלתי את נקסטופ בנוגע לאחריות על המסך והם השיבו לי כך:

"שלוש שנים

פיקסל אחד 48 שעות "

(ציטוט מדוייק ומלא)

אם מישהו יכול להסביר לי מה כוונת המשורר ואם זה טוב לי אני אשמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחח אהבתי את החיסכון במילים!

אחריות על פיקסל אחד שרוף בתוך 48 שעות.

ואחריות 3 שנים על המסך(בכללי) לא על פיקסלים, ז"א קרה משהו למסך שלא באשמתך? אז יש אחריות 3 שנים.

אני לא משורר אבל זאת ההערכה שלי.

רק ש...האחריות היא שלהם או של DELL?

כי בפנדה אם אני זוכר נכון כתבו פה שזה של DELL

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הטעם להזמין נקודה.

כשאתה לא יודע עם נקסטופ יסגרו את החנות ?

מישהו שמע על נקסטופ לפני שנה ? ומה יהיה עוד שנה ?

זו הסיבה למה כדאי לקנות בפנדה שזו רשת שקיימת שנים ונותנת אחריות של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בסופו של דבר, אנחנו צריכים גם להודות לנקסטופ...

הם באו לטובת חבר'ה מהאתר בהרבה קניות קבוצתיות וארגונים כלשהם...

אבל עכשיו, ברגע שהאתר מתחיל לרקום שיתוף פעולה עם חנות כמו פנדה, אז יהיה עוד יותר טוב :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מכל החנויות שמוכרים מסכים רק אני (נקסטופ ) ופנדה מוכרים אותו

זה לא סימן שאלה שהוא גם יבואן פרללי?

כל המסכים או כל דגם של מסך שדל מביאה רשמית כולם מוכריםאותו ואת 2009WA רק נקסטופ ופנדה ??

אני לפחות אומר את האמת כן אנייבואן פרללי ואני מקדים את ומייבא את זה לפניה

ולכן אני נותן אחריות מפיקסל 1 48 שעות בדגמים מסויימים אני הייתי הראשון שנתתי סוג כזה של אחריות עוד בדגמי 2007WFP

בזמן שפילו בדל לא ידעו מה זו האחריות הזו

עצרו וחשבו לרגע מה קורה פה במקום לכתוב להשמיץ ללא מחשבה !!!

נ.ב. האם מישהוא יכול לשלוח לי צילום של האריזה ?

לאיזה אחריות פנדה התחייבה ??

אם רק פנדה הביאה את המסך איך תקבלו שירות בזמן שדל עוד לא הביאה אותו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום וברכה,

בחיים לא נתקלתי בתופעה כזאת - NEXTOP רושם , "תחשבו לפני שאתם משמיצים "ועם זאת מנסה להשמיץ את פנדה

וכל זה מאחר ואנחנו הצלחנו להיות הראשונים בארץ שמביאים למלאי 2209 ועוד ביבוא רשמי.

פנדה מחשבים קונה את כל מוצרי שלה אך ורק ממפיצים רשמיים של בארץ.

CMS , אומניטק או CDATA

במקרה של המסך הנ"ל, ידענו שיהיה להיט ולכן פעלנו יחד עם מנהל מוצר ב CMS , עמית להביא 30 יחידות לארץ .

בתמורה להתחייבות לכמות גדולה זו ביקשנו להיות בלעדיים במשלוח הראשון - והוא הסכים לכך.

כאשר ראינו שיש מכירות יפות למוצר, ביקשנו משלוח שני של 20 יחידות - וגם אותנו קיבלנו.

לקטני האמונה או המשמיצים - ניתן לבוא לראות את חשבונית הקניה של CMS המפיץ הרשמי של .

המחיר ללקוחות HWZONE היה בתחילה מחיר מעולה 1590 שקל בלבד ו 20 לקוחות נהנו מהמחיר הזה.

לצערנו הדולר עולה וגם אזלו 44 מתוך 50 המסכים לכן המחיר עלה - ומשלוח שלישי נוסף יגיע רק עוד שבועיים שוב , מ CMS היבואן הרשמי

לגבי האחריות דל נותנת אחריות לכל מסך שמגיע לארץ, במידה ואין במלאי היא מזמינה ללקוח במיוחד.

ואם חלילה הלקוח לא מקבל היא מזכה אותו במחיר קניה מלא.

ללא שום קשר פנדה מחשבים שומרת בצד מספר מסכים על מנת להחליף במידה ויש בעיות.

עד היום נמסרו 35 מסכים ואפילו לא באחד מהם היה פיקסל שרוף.

לכן מי שמבקש שלא ישמיצו אותו שלא ינסה להשמיץ אחרים - במיוחד לפני שבדק

התנצלות תהיה במקום , מאחר וגולשים מסיקים מדבריך כי חלילה פנדה מביאה יבוא פרללי, ואחרי שהעניין הובהר גם בפניך

אין לו מקום וחבל שנגיע למקומות של לשון הרע וכ"ו

תודה

עו"ד סאטובי יאיר

מנכ"ל פנדה מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה המקום למלחמה בין פנדה לנקסטופ. האמת היא שאני לא חושב שזה אמור להיות על גבי הפורום בכלל (ואם כן אז רק בפורום המיועד לדבר - משהו שאין כעט).

הייתי מבקש מהמנהלים למחוק את ההודעות האלה כי הם לא רלוונטיות לדיון (אם נציג נקסטופ/פנדה טוען שאנחנו משמיצים אותם - מותר לנו) אבל זה לא אמור להפוך למלחמה בין חנויות.

אם זה חשוב לכם אתם יכולים לפנות לאחד מהמנהלים הראשיים ולבקש לפתוח תת פורום מיוחד שבו תוכלו להציע הצעות מחיר לחברי הפורום / לריב ביניכם על מה כול אחד מציע / לספק תשובות לחברי הפורום לגבי חנותכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מבקש מהמנהלים למחוק את ההודעות האלה כי הם לא רלוונטיות לדיון

מה? :s05: זה הכי רלוונטי שיש...

שני המשתמשים (פנדה ונקסטופ) מסומנים כנציגים רישמיים, וזו בדיוק המטרה של הסימון - שבעלי חנויות יוכלו להגיב באופן רישמי בפורום בדיונים רלוונטים שקשורים אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאללה מכות יאללה... :yelclap: סתם אני צוחק, חבר'ה לא לריב וכל הכבוד לפנדה שמיהרתם להביא את המסך הזה לישראל זמן קצר לאחר שיצא בעולם :xyxthumbs: אני אישית שמח שיש תחרות כי מזה רק אנחנו הצרכנים מרוויחים ולא להתבייש לבקש שיעשו לכם הנחה "או שאני קונה מהמתחרה.." מי יודע אולי זה יעבוד? תמיד שווה לנסות.

:hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם שתי התגובות האחרונות.

יש מספר דברים שחשובים לנו הלקוחות:

תחרות טובה בין חנויות שונות, ככה בסופו של דבר מגיעים לעמק השווה, והלקוח יותר מרוויח מאשר מפסיד.

ושקיפות מלאה מול הלקוח.

אם הייתי רואה את התגובה של נציג NEXTOP עוד לפני (אבל הייתי בלימודים אז לא יכולתי לראות את זה), הייתי מגיב את אותם דברים כפי שיאיר אמר.

מאחר שיש לי את כל ההתכתבויות שלי איתו במייל, ואני יודע טוב מאוד עם מי אני מדבר שם.

אחרי הכל בעזרתו ארגנתי 2 קניות קבוצתיות, ואני בטוח שזה לא יהיה הסוף...

דבר נוסף, שפחות קשור לדיון, כל הכבוד ליאיר, שסוף סוף פתח משתמש, וקיבל מעמד רישמי כאן בפורום, זה רק יהיה לטובתנו, כי כפי שנציגים של TMS, NEXTOP, NOA COMPUTERS, ועוד. רואים שאנחנו מחפשים משהו ובדרך כלל עוזרים לנו, אז יהיה מענה רציני עוד יותר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה? :s05: זה הכי רלוונטי שיש...

שני המשתמשים (פנדה ונקסטופ) מסומנים כנציגים רישמיים, וזו בדיוק המטרה של הסימון - שבעלי חנויות יוכלו להגיב באופן רישמי בפורום בדיונים רלוונטים שקשורים אליהם.

כן אבל אני לא רוצה שעכשיו הם יריבו ביניהם במשך ה 3 עמודים הבאים ואז סתם ככה הלך הדיון. זה למה אני חושב שאם היה פורום נפרד לזה אז הכול היה מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...