סקר האם אתם בעד או נגד לשחרר מחבלים תמורת החייל החטוף גלעד שליט ( או אחרים ) - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקר האם אתם בעד או נגד לשחרר מחבלים תמורת החייל החטוף גלעד שליט ( או אחרים )


עכביש בכביש

האם אנחנו יכולים לשלם את מחיר שיחרור החייל החטוף גלעד שליט ?  

1951 הצבעות

  1. 1. האם אנחנו יכולים לשלם את מחיר שיחרור החייל החטוף גלעד שליט ?

    • לשחרר מחבלים ולקבל את החייל
    • לא לשחרר מחבלים


Recommended Posts

שתי אפשריות

אחת - לשחרר בכל מחיר - כמובן מחיר יקר , הן בהרתעה נגד מחבלים והן בהענקת ניצחון לחמאס כמו כן שיחרור של רוצחים שיחזקו את הטרוריסטים הן בצורה מורלית והן בצורה של פעילות בשטח .

שניה - אסור לשחרר ובטח לא בכל מחיר לשאת את הכאב והצער - כי חייבים וחייל שנחטף הוא חייל אבוד ( אלא אם אפשר לשחרר במבצע ) ואנו לא יכולים להרשות לעצמנו את היתרון החדש הזה לחמאס , כמו כן , מה נגיד למשפחות הניפגעים בפיגוע הטרור הבא כאשר יוודע שאחד המשוחררים המחבלים הוא / היא שבצעו את הפיגוע ( דבר ראלי ביותר )

הערות :

אשמח אם אפשר יהיה לשמוע את ההצעה השלישית שלכם כלומר על מה הקבינט לא חשב ?

המחיר נכון להיום הוא 1400 אסירים כולל מרצחים ברמה של מנהיגים כמו ברגותי ו רוצחי השר רחבעם זאבי ז"ל .

לצערי אני לא יכול להוסיף את האפשרות של לשחרר כאלו שאין להם "דם על הידיים " מפני שעם אלו המוסכמה היא - לשחרר וכמובן שזה חוסך לנו הוצאות אחזקה שלהם בבתי הכלא .

עריכה :

ההצעה של החמאס הוא שחרור בשלושה שלבים , 450 ארכי מרצחים , לאחר מכן 500 מרצחים ולאחר מכן 450 מרצחים - לישראל אין זכות עירעור מבחינתם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 314
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אין ברירה אלא לשחרר אסירים, מכיוון שאין לך דרך מעשית אחרת להחזיר אותו, לפחות לא בחיים...

השאלה היא כמה ואיך, ואין לי ספק שהמבצע האחרון בנוסף ללחץ הבינלאומי שמופעל על החמאס עזרו מאוד לכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

fight!fight!fight

לא לשחרר אף אחד!!!!!!!!!!

אין לכם מושג בכמה מאמצים הושקעו לתפוס את המחבלים הללו וכמה חיילים מתו בניסיון ללוכדם

המחבלים היו בדרך לפיגוע של עשרות נפגעים=מכל אחד מהמחבלים עשרות אנשים ימותו (תעשו את החישוב לבד מה יקרה אם ישחחרו כמה אלפים)

כל התרפסות שלנו כנגד החמאס מראה את חולשת הרוח שלנו ואת חוסן היציבות שלנו נגדם שרק הולך ומתדרדר ולעומת זאת הם רק מתעצמים

חייבים להחזיר עטרה ליושנה כמו שהיה בשנות השמונים שהיית יכול להלך באמצע עזה ואף ערבי לא היה מעיז אפילו לחשוב על לפגוע בך בגלל שאז פחדו מצהל

לכבוש את עזה

לכבוש את אירן

לכבוש את כל העולם אם הם רק יעיזו להראות שהם נגדנו

לא לפחד כלל!!!!!!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה כולם מחרטטים פה תמוח?!?!

למה שמחבל שרצח ישראלים ישב בכלא על חשבון המיסים שלי ויחיה יותר טוב מהרבה מאוד אזרחים במדינה הזאת?!?

אני רוצה את גלעד שליט בבית ושירוקנו מצידי את בתי הכלא

רע להם יותר בחוץ מאשר בבתי הכלא בארץ

3 ארוחות ביום,חדר ,לימודים חלקם אפילו עם תואר

למה מה קרה??הם רצחו ישראלים ואני מימנתי להם תואר

אז צודקים כל מי שאומר פה לא לשחרר אף אחד...ממש חכם

שילכו ימותו בעזה מאשר לחיות על חשבוני פה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשחרר.

כן נכון הוא רק חייל אחד ונכון זה לא עיסוק הכי בטיחותי אבל עדיין אנחנו צריכים להחזיר אותו (שימו את עצמכם במקומו של אביו)

פשוט לעתיד לא לתפוס מחבלים אלא לחסל.

גם ככה במבצע\מלחמה הבא שתגיע הרבה מהם יהרגו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשחרר.

כמו שאמרו פה- הם חיים כמו מלכים על חשבון המדינה, ואפילו מממנים להם לימודים.

המון מחבלים לומדים כימיה ודברים בסגנון בבתי הכלא, אני לא מבין איזה מין רעיון גאוני זה לחנך אותם שיוכלו להשתחרר כמחבלים מתוחכמים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מוכן להסביר לי בבקשה מה ההבדל בין התבטאות כמו להרוג ולהשמיד את כל הערבים לבין להרוג ולהשמיד את כל היהודים (כן, השוותי אמרה שלך לאמרה של מחבל ממוצע)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו בבעיה.

רוצים לשחרר מגה רוצחים ששפוטים לפעמים ל 20 מאסרי עולם. אחראים למותם של מאות. אז בשביל מה כל המשפט? במקום כמה מאסרי עולם ישבו 10 שנים ?

דם ישראלים הפך זול מאוד בשנים האחרונות ועכשיו מסכן גלעד שליט. יאללה שישחררו את כולם בשביל חייל אחד מסכן. וכל מי שאיבד את יקירו למרצח, יסתכל איך הוא משתחרר וצוהל.

שליט הייתה חטיפה מוצלחת וחטיפה מוצלחת מובילה לחטיפות מוצלחות נוספות. אנחנו הולכים לשלם מחיר דמיוני עבור חייל אחד כמו ששילמנו מחיר מיותר עבור חלקי גופות.

אנחנו צריכים להתחיל להתנהג קצת יותר במזרח התיכון מאשר בשוויץ. על חייל חטוף נותנים בודדים וגם אז לא שפוטים למאסרי עולם מצטברים. לא רוצים לשחרר אותו ? לא צריך. עד שלא ישוב, תדממו כל יום תחת תקיפות ח"א ותותחים.

הבעיה שכבר מזמן מכרנו את כל העקרונות שלנו וחצינו את כל הקווים האדומים שלנו. אנחנו הפכנו נמושות והאויבים שלנו יודעים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אתה מאוד תמים וזאת כי אתם חושבים שהערבים הם כמונו אתם ממש ממש טועים ובגדול ... יש לנו נסיון לצערנו עם הערבים שנים בגלות שהם מאוד אכזריים והסיפורים ארוכים... כשכולם ציפו לשחרורם של אהוד גולדווסר ואלדד רגב וכולם ציפו שהם ישחררו בחיים ותמורתם ושחררנו מאות מחבלים עם דם על הידיים - דם של יהודים- ילדים נשים וגברים... ומה קיבלנו בסוף!?!? ארונות קבורה ... אני לא אומר שזה גם גורלו של שליט ח"ו אני אומר שזה מאוד סביר לצערי שזה כך כי הרי אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק...

יש המון סיפורים שלנו מהגלות (בעיקר מהארצות המסולמיות) שכשיהודים לא חזרו הביתה בערב היה לזה רק סימן אחד שהם נטבחו ע"י ערבים השאלה היחידה זה רק איפה וכיצד ובד"כ התשובות לא אחרו לבוא בד"כ הראש של הנרצח הגיע בסל הביתה. וזה רק על קצה המזלג...

אומנם אנחנו היהודים מתאפיינים בשלושה תכונות מרכזיות : ביישנים רחמנים וגומלי חסדים ע"פ התורה... ונכון שבאופן טבעי אנחנו מתנהגים כך אבל צריך כל דבר להגביל ולא לתת לרגש לשבש את שיקול הדעת והתורה גם אומרת עם "נבל תתבר ועם עיקש תתעקש" וזאת אומרת שאם מישהו עושה לך רע באופן שיטתי אתה לא תרחם עליו ותגיד "בואו ננסה להבין אותו הוא חיי בגטו כל החיים וכו'..." אלא תפעל נגדו ...כי זאת עובדה שהערבים מבינים רק כוח ... תסכים או לא תסכים זאת עובדה....

רק תחשוב למה הם חיים בגטו... כי אנחנו אכזריים?! לא... ממש לא... זה בגלל שניסינו ללכת לקראתם בהמון מצבים (ראה ערך אוסלו) ומה קיבלנו בתמורה ?! פיגועים , הרוגים פשוט יריקה בפרצוף...אז זה היה הפתרון שבחרנו ללכת בו כדי לעצור את האינטיפאדות...

אז תעשו טובה לעצמכם תפתחו את העיניים ותראו איפה אתם חיים ואל תתנו לתקשורת לשטוף לכם את המוח!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ענית על השאלה. למה מי שצועק מוות לערבים יותר טוב ממי שצועק מוות ליהודים? שניהם רוצים להרוג את הצד השני רק בגלל מאפיין משותף (דת במקרה שלנו, מוצא במקרה של הערבים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלת את עצמך פעם למה אנחנו צועקים מוות לערבים? סתם כי בא לנו? לא... כהמשך למה שאמרתי קודם "עם נבר תתבר ועם עיקש תתעקש" הם מלמדים את הילדים שלהם לשנוא יהודים ומחנכים אותם ומטיפים לזה אז גם אנחנו כתרופת נגד רוצים גם להרוג אותם כי אם לא ננסה כל פעם להבין אותם ולרחם עליהם מה זה יעזור לנו? הם ישמידו אותם מהר יותר אתה לא חושב?! אבל אם נתעורר ונפגין להם יד קשה ונגיד להם בפה מלא שהרע אצלנו משלם הם יבינו...

וכמו שאמרתי קודם הערבים מבינים רק כוח וזאת עובדה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועוד פעם, איך אתה, יהודי לכאורה, שמתיימר להיות יותר טוב מהם יורד לרמה שלהם?

אתה ממש לא צריך לרחם עליהם, לא צריך לאהוב אותם או לחשוב שהם בסדר גמור ושאנחנו אשמים, כי מן הסתם זה רחוק מלהיות נכון (לא אנחנו בסדר ובוודאי שלא הם בסדר). אבל התבטאות כמו מוות לערבים זו התבטאות מסכנה, אומללה, גזענית ומסיתה לא פחות מלהיות ערבי ולצעוק מוות ליהודים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...