שדה תעופה בצפון - עמוד 6 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדה תעופה בצפון


חן מ

Recommended Posts

  • תגובות 94
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יואב בירושליים לא נראה לי שרוצים לעשות את זה,עטרות גם ככה שדה שומם שנמצא בשטח אש מה שנקרא,כי הוא ממש על הגבול עם מזרח ירושליים,ככה שמבחינת הצד הישראלי הם לא רואים ששווה להם להשקיע בשדה הזה,שגם ככה אף אחד לא יטוס אליו

מה שכן,אם יוקם בעמק שדה תעופה,בלי קשר לרמת דויד,פשוט התיירות שם תתפתח,ולא חסרים אתרי תיירות בצפון,למשל ראש פינה,טבריה,הכינרת,ועוד כל מיני מקומות מאוד יפים,החרמון למשל.אם השדה יוקם בעמעק,אנשים מחו"ל ינחתו שם,ויכול להיות שעד אז תיהיה תשתית רכבות מעולה,ככה שרכבת תיקח אותם משדה התעופה אל המקום היפה בצפון שהם רוצים לראות,וככה התיירות באיזור תתפתח

זה עוד היבט שלא חשבתם עליו...

חוץ מיזה לגבי רמת דויד:בגלל ב"ש אני לא ממש חושב שמותר לדבר על זה כאן,אבל למה שמטוס 747 לעזאבל ינחת ברמת דויד?!מה יש לו לחפש שם?

אם כבר המטוס הכי גדול שנוחת ברמת דויד זה הבאוינג 707,שמביא חיילים ממרכז הארץ לרמת דויד

אה SCORN הנה לגבי רמת דויד,הבתים בעמק לא הוקמו לאחש שהוקם שדה התעופה?כי אם כן,אנשים ידעו שאם הם יעברו לשם יטוסו להם מעל הראש כל היום,ועדיין הלכו לשם,ככה ששקט לא ממש תמצא שם(אני מכיר את זה מקרוב כי יש לי משפחה ברמת ישי וכל פעם שאני שם כל הזמן אני שומע את ה רעש של המנועים כזה ויייייייייייייייייייייייייי מעל הראש שלנו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זה בכל מקרה בזבוז של כסף

ברגע שכביש 6 יגיע ליד יקנעם זה יקצר גם ככה זמני נסיעה מהמרכז

ככה שאין ממש סיבה בשביל עוד שדה תעופה

דבר שני זה לא יעשה פלאים בתיירות כמו שאתה חושב אולי יעלה אותה טיפה אבל לא משמעותית תכלס לתייר לא כזה ישנה הם הוא טס ישר לעמק או טס לתל אביב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יואב בירושליים לא נראה לי שרוצים לעשות את זה' date='עטרות גם ככה שדה שומם שנמצא בשטח אש מה שנקרא,כי הוא ממש על הגבול עם מזרח ירושליים,ככה שמבחינת הצד הישראלי הם לא רואים ששווה להם להשקיע בשדה הזה,שגם ככה אף אחד לא יטוס אליו

[/quote']

מי דיבר על שדה בירושלים? יש שם את עטרות שמושבת כבר הרבה זמן בגלל איום ביטחוני. דיברתי ע האנשים בירושלים שצריכים להזרים הרבה כסף לצפון כדי להפוך אותו לאזור מתויר. טבריה זה יפה, אבל זה רחוק מלהיות כל הצפון.

ולגבי רמת דוד, שוב פעם, מקרי חירום מאוד מאוד חריגים

אתה יודע מה אורך המסלולים שם ומה מרחק ההמראה של 747 במטען מלא, שאתה אומר את זה בכזה ביטחון?

אורך המסלולים נע באיזור ה-2.5 ק"מ, וטיס טוב עם 747 במטען מלא יכול להמריא משם למען האמת, למרות שממש לא הייתי ממליץ על זה (אני ממלייץ לך לחפש מידע על שדה התעופה שנמצא באי Princess Juliana באנטילים ההולנדיים, במיוחד לבדוק מה אורך המסלול ומה ממריא ממנו ונוחת בו :)

הבעיה היא עם נחיתה, מכיוון שתכלס צריך מסלול יותר ארוך בנחיתה (שים לב למשל שבשדות עם מסלולים מקבילים ואורכי מסלול שונים בצורה משמעותית, לרוב הנחיתות יהיו על הארוך וההמראות על הקצר). מצד שני, אם אתה מתכוון להנחית 747 במשקל מלא, בהצלחה, אני אשלח לך בפרטי כתובת לשלוח את הגיר המפורק :)

אבל עוד פעם, במקרה חירום ההתייחסות היא שונה לגמרי. אם הוא בא לנחות ויש בעיה עם נתב"ג/עובדה או שמסיבה כלשהי הוא מגיע דרך הצפון (עוד פעם, לא נשמע הגיוני, אבל לך תדע. נתיבי הכניסה המקובלים לישראל עוברים בדיוק מול נתב"ג, ולכל היותר מעל נתניה, והשדה המקובל ל-diversion הוא עובדה לרוב, ויותר הגיוני שיסיתו אותו לשדה כמו נבטים, אבל יש פה מיליון ואחד שיקולים), הוא רחוק מלהיות במשקל מלא, ואחרי שמתקנים אותו, מן הסתם הוא לא ימריא במשקל מלא. אפילו אם הוא יהיה מלא בדלק, סביר מאוד להניח שהוא יהיה ריק מנוסעים וממשקל אחר, ומצד שינ, כדי לקבל אותו טווח תצטרך פחות דלק, אז בכלל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים בירושליים אתה מדבר הממשלה והכנסת יואב?

לא אמרתי רק טבריה,לא חסרים מקומות יפים בצפון,תתחיל מחיפה,תמשיך הלאה לעמקים,תמשיך לאכזיב שנמצא באיזור נהריה,תמשיך לצפת,לגליל העליון,רמת הגולן החרמון וכו'

יואב כדי לעדכן אותך בפרינסס נוחת כל דבר אפשרי ובלתי אפשרי-גם 747 נוחת שם.זה מדהים מה שהולך שם אבל השדה נמצא במקום מדהים(תסתכל על סרטונים של אנשים בסימולטור איזה נחיתות ה מביאים שם)

לגבי טיסות מהצפון יואב-אנשים לא יודעים את זה,אבל כשאנחנו לוקחים טיסה לקפריסין או לטורקיה ומקומות באיזור,המטוס ממריא מנתבג וטס צפונה דרך לבנון ואז סוריה ומשם הוא מגיע בסוף לקפריסים,רק שאף אחד לא יודע את זה אבל זה ממש נכון.בגלל זה תמיד אומרים שמחיפה זמן הטיסה לקפריסין קצר יותר מאשר זמן הטיסה מתל אביב לקפריסין

ולגבי נחיתות חירום-בדכ אלעל מפנה את המטוסים שלה לעובדה במקרה שנתבג מתקלקל או משהו

ולפעמים יואב אתה יודע שאלעל מפנה גם לעמאן בירדן לנחיתה,ומשם מארגנת לנוסעים אוטובוס לישראל

ברור שזה יעשה פלאים בתיירות,תחשוב שרק בגלל השדה תעופה באילת האיזור מאוד מתוייר,אם לתיירים לא היה דרך מהירה כמו מטוס להגיע לאילת הם לא היו מגיעים לשם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי דיבר על שדה בירושלים? יש שם את עטרות שמושבת כבר הרבה זמן בגלל איום ביטחוני. דיברתי ע האנשים בירושלים שצריכים להזרים הרבה כסף לצפון כדי להפוך אותו לאזור מתויר. טבריה זה יפה, אבל זה רחוק מלהיות כל הצפון.

ולגבי רמת דוד, שוב פעם, מקרי חירום מאוד מאוד חריגיםאורך המסלולים נע באיזור ה-2.5 ק"מ, וטיס טוב עם 747 במטען מלא יכול להמריא משם למען האמת, למרות שממש לא הייתי ממליץ על זה (אני ממלייץ לך לחפש מידע על שדה התעופה שנמצא באי Princess Juliana באנטילים ההולנדיים, במיוחד לבדוק מה אורך המסלול ומה ממריא ממנו ונוחת בו :)

הבעיה היא עם נחיתה, מכיוון שתכלס צריך מסלול יותר ארוך בנחיתה (שים לב למשל שבשדות עם מסלולים מקבילים ואורכי מסלול שונים בצורה משמעותית, לרוב הנחיתות יהיו על הארוך וההמראות על הקצר). מצד שני, אם אתה מתכוון להנחית 747 במשקל מלא, בהצלחה, אני אשלח לך בפרטי כתובת לשלוח את הגיר המפורק :)

אבל עוד פעם, במקרה חירום ההתייחסות היא שונה לגמרי. אם הוא בא לנחות ויש בעיה עם נתב"ג/עובדה או שמסיבה כלשהי הוא מגיע דרך הצפון (עוד פעם, לא נשמע הגיוני, אבל לך תדע. נתיבי הכניסה המקובלים לישראל עוברים בדיוק מול נתב"ג, ולכל היותר מעל נתניה, והשדה המקובל ל-diversion הוא עובדה לרוב, ויותר הגיוני שיסיתו אותו לשדה כמו נבטים, אבל יש פה מיליון ואחד שיקולים), הוא רחוק מלהיות במשקל מלא, ואחרי שמתקנים אותו, מן הסתם הוא לא ימריא במשקל מלא. אפילו אם הוא יהיה מלא בדלק, סביר מאוד להניח שהוא יהיה ריק מנוסעים וממשקל אחר, ומצד שינ, כדי לקבל אותו טווח תצטרך פחות דלק, אז בכלל :)

וואוו כמה אתה חופר...

אני דיברתי על נחיתות והמראות סדירות.

לגבי השאר:

1. לפי ויקי, מארחק ההמראה של 747 במטען מקסימאלי זה סביבות ה3 ק"מ, וזה יהייה מפגר לתת לו להמריא או לנחות על מסלול קצר יותר (גם אם הוא מלא במטען רגיל הוא עדיין יצתרך איזה 2+ ק"מ, ותמיד יש מרחק עודף לביטחון)

2. נבטים צפוף יותר מעובדה ואין בו טרמינל אזרחי. והוא רבע שעה טיסה מעובדה...

3. תאמין לי שיש סיכוי טוב שאני יודע יותר טוב ממך לאן לשלוח חלקי שבורים ::) (למען האמת כבר יצא לי לדבר עם יצרן של כן נסע של מטוס מסויים...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני דיברתי על מקרי חירום, כנ"ל לגבי נבטים. ביום-יום, אין שום סיבה להשתמש ברמת דוד או נבטים כשדות אזרחיים (ואגב, יש, או לפחות היו, מחשבות להפוך את שניהם לשדות אזרחיים, בנוסף לחלק הצבאי, אבל עד כמה שאני יודע התוכניות נפסלו).

ולגבי אורך המסלול הדרוש - אני לא צריך לספר לך שזה תלוי במיליון ואחד גורמים. בעוצמת הרוחות, הכיוון שלהן, גובה המסלול ואפשר להמשיך. ללא שום צל של ספק, במקרי חירום, ניתן להנחית ג'מבו ברמת דוד.

אגב, סתם לידיעתך הכללית, 707 שכן נוחת ברמת דוד דורש מסלול באורך מינימלי של 2.5 ק"מ להמראה בדגם המוקדם ביותר, ויותר מ-3 ק"מ בדגמים המאוחרים (לפי ויקיפדיה).

מיותר לציין שהנתונים האלה תקפים למשקל המראה מירבי כמובן (וגם הוא משתנה בין הדגמים השונים של החברות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינה מעשית ניתן,אבל לא יעשו את זה סתם,כי מקרה חירום מחפשים כמה שיותר מהר להנחית את המטוס ולמצוא את התקלה לפני שהמטוס מתרסק...

707 מטוס עד כדי כך גדול?

מה סדר גודל של המסלולים שרוצים לבנות בשדה שיעשו בעמק אם יוקם כזה?

נבטים ועובדה רבע שעה?!חחחחח אחי איפה אתה חי?!הנגב מקום ענקי,נבטים זה בכלל ליד ערד,עובדה זה ליד אילת,יש נסיעה של לפחות שעתיים במכונית מערד לאילת

אם אתה מדבר על מטוס מנבטים לעובדה זה משהו אחר זה יקח קצת זמן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

707 לא מטוס גדול בכלל, מבחינת גודל הוא דומה ל-737 הגדולים (800 ו-900), ואולי אולי אפשר להשוות אותו ל-757 או 767 קטנים.

אורך מסלול? אני מניח שלא יותר מ-2.5 ק"מ, אולי שלושה.

והוא דיבר על זמן בטיסה (ואגב, אני לא צריך לספר לך שבמקרי חירום, רבע שעה זה נצח...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

747 לא נוחתים ברמת דויד.

וואלה? האמת שעכשיו אני ממש לא בטוח , זה או 747 או 707. תכלס אני ממש לא זוכר איזה מהם אבל יש לי נטיה לסמוך על זה שזה היה 747.

ותאמינו לי שהוא נחת והמריא שמה מספיק פעמים , מקרה נדיר שהוא מגיע לשם אבל מדי פעם הוא כן.

ד"א מי אמר שהוא אזרחי / עם מטען מקסימלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...