מסך t220? עבדו עליי או שאני לא מבין. - עמוד 3 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך t220? עבדו עליי או שאני לא מבין.


A-L-o-n

Recommended Posts

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אז יש לך פיקסל תקוע... אפשר לחיות עם זה, לי יש את ה2709W שלי עם פיקסל אדום תקוע כמעט באמצע, לא שמים לב אליו רוב הזמן אלא אם הרקע מאוד בהיר.

בלל שלרוב אני רואה או משחק אני ממש לא שם לב אליו וזה עוד כשלמסך שלי יש אחריות שאני יכול להשתמש בה בכל רגע (רק שלמי יש כוח לסחוב את המסך לתל אביב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז יש לך פיקסל תקוע... אפשר לחיות עם זה, לי יש את ה2709W שלי עם פיקסל אדום תקוע כמעט באמצע, לא שמים לב אליו רוב הזמן אלא אם הרקע מאוד בהיר.

בלל שלרוב אני רואה או משחק אני ממש לא שם לב אליו וזה עוד כשלמסך שלי יש אחריות שאני יכול להשתמש בה בכל רגע (רק שלמי יש כוח לסחוב את המסך לתל אביב)

מי יחליף לך מסך על פיקסל אחד שלא בשבוע הראשון???

ולגבי הנושא הנ"ל.

האחריות הינה 3 פיקסלים, אך בטווח של עד חודש מהרכישה היבואן בד"כ מאשר החלפה גם על פיקסל בודד, בשביל זה הלקוח (BLACK - DIMOND) צריך לדבר איתנו ולא עם אנשים בפורום וכך נוכל לעזור.

תדבר איתם, ותראה מה הם מציעים...

ככל שתחכה יותר תדפק הרבה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקלטו את זה טוב-טוב:

אי-אפשר להחזיר פיקסל מת לחיים. גם אם תעשו וודו ותעלו באוב את רוחו של אברהם אבינו.

התוכנות האלה עוזרות לפעמים לשחרר פיקסלים תקועים. אם הרצת אותה במשך לילה וזה לא עזר - כלום לא יעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המקרה שלך (של פיקסל מת בולט ומפריע) הוא נדיר יחסית. לרוב זה לא מפריע וקשה לראות את זה.

הבעיה היא שה"מודעות" לפיקסלים מתים גרמה לתופעה שכל מי שמקבל מסך חדש ישר מפעיל תוכנה לזיהוי פיקסלים מתים ומחפש אותם עם זכוכית מגדלת. וזה נהיה אצלו הקריטריון העיקרי להגדרת איכות של מסך. אז מגיעים למצב שבו אדם אוכל בגלל נקודה שהוא כנראה לא היה שם לב אליה בכלל. למשל כשמדובר בפיקסל תקוע כהה.

ברגע נתון על כל מסך יש כמות כזו של חתיכות אבק שיכולות להיראות כמו פיקסלים מתים, שלדעתי די מיותר לעסוק בזה בכלל, למעט אותם מקרים נדירים כמו שלך שיש נקודה בהירה בולטת. וגם אז זה לא תמיד סיפור, כי לפעמים היא ממוקמת איפשהו בפינת המסך, ולפעמים רואים אותה רק על רקע שחור, ודברים כאלה.

בתור אחד שמשלם "ממיטב כספו" אני מצפה לקבל מוצר תקין ומושלם.

למה אני צריך להסתפק במוצר עם פגם?

זה כמו לקנות מוצר כמו מכונית חדשה עם שריטה,זה הרי לא מפריע לנהיגה הרי ,אז למה להתלונן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המסכים של , היה להם זמני של החלפת מסך בגין פיקסל למשך 3 שנים אבל תהיו בטוחים שזה ממש לא קבוע

וככלל, אם יש בעיה כלשהי במסך חדש, פיקסל, ריצוד או כל דבר אחר מגיע לכם מסך חדש בתוך חודש מהקנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שמשלם "ממיטב כספו" אני מצפה לקבל מוצר תקין ומושלם.

למה אני צריך להסתפק במוצר עם פגם?

זה כמו לקנות מוצר כמו מכונית חדשה עם שריטה,זה הרי לא מפריע לנהיגה הרי ,אז למה להתלונן?

צודק!

אם אתה קונה משהו, אתה רוצה אותו חדש ב100 אחוז לא ב99.9 !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המקרה שלך (של פיקסל מת בולט ומפריע) הוא נדיר יחסית. לרוב זה לא מפריע וקשה לראות את זה.

הבעיה היא שה"מודעות" לפיקסלים מתים גרמה לתופעה שכל מי שמקבל מסך חדש ישר מפעיל תוכנה לזיהוי פיקסלים מתים ומחפש אותם עם זכוכית מגדלת. וזה נהיה אצלו הקריטריון העיקרי להגדרת איכות של מסך. אז מגיעים למצב שבו אדם אוכל בגלל נקודה שהוא כנראה לא היה שם לב אליה בכלל. למשל כשמדובר בפיקסל תקוע כהה.

ברגע נתון על כל מסך יש כמות כזו של חתיכות אבק שיכולות להיראות כמו פיקסלים מתים, שלדעתי די מיותר לעסוק בזה בכלל, למעט אותם מקרים נדירים כמו שלך שיש נקודה בהירה בולטת. וגם אז זה לא תמיד סיפור, כי לפעמים היא ממוקמת איפשהו בפינת המסך, ולפעמים רואים אותה רק על רקע שחור, ודברים כאלה.

יש אנשים ששמים לב ושזה מפריע להם.

לפני כמה זמן היה לי פיקסל שרוף ששמים לב אליו רק ב1% מהזמן. זה הטריף אותי והייתי על סף קניית מסך חדש רק בגלל הפיקסל האחד ההוא. למזלי הרצתי תוכנות תיקון והם סידרו את הבעיה.

זה שלך אולי לא מפריע פיקסל שרוף, לא אומר שזה לא מפריע לאנשים אחרים. לכל אדם יש סף סיבולת שונה לדברים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כמו לקנות מוצר כמו מכונית חדשה עם שריטה,זה הרי לא מפריע לנהיגה הרי ,אז למה להתלונן?

ואתה באמת לא היית מתלונן, מה גם שאחרי נהיגה של חודש היו על המכונית שלך 100 שריטות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...