A-L-o-n פורסם 2009 בפברואר 5 Share פורסם 2009 בפברואר 5 שלום,קניתי מסך לפני כחודש...עכשיו רציתי את המסך הזה!http://tms.co.il/product/5542 ואני מדגיש!עכשיו שימו לב לכל הפרטים ששם!אני קיבלתי t220 ככה כתוב על המסך, וה-dynamic contrast כתוב לי 20000:1, זה באמת מה שקניתי? או שעבדו עליי בעיניים? כתוב לי syncmaster ושתי מילי סקנד.תודה לעוזרים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
PT פורסם 2009 בפברואר 5 Share פורסם 2009 בפברואר 5 לא עבדו עליך, למסך יש קונטרסט דינאמי של 1:20000 וקונטרסט אמיתי של 1:1000הכל כתוב באתר של היצרן:http://www.samsung.com/us/consumer/detail/spec.do?group=computersperipherals&type=monitors&subtype=lcd&model_cd=LS22TWHSUV/ZA&fullspec=F קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-L-o-n פורסם 2009 בפברואר 5 מחבר Share פורסם 2009 בפברואר 5 אני חייב לדבר עם החנות בקשר לפיקסל המת שלי :-(...קניתי אותו ויש לי פיקסל שרוף!הם יחליפו לי או שיעשו משהו בנוגע לזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 תלוי באחריות - נראה לי שהאחריות היא 3 פיקסלים ומעלה...במקרה הזה וזה מפריע פשוט תחזיר את המוצר - מותר תוך 14 יום... ותקנה את אותו האחד (בעזרת מישהו אחר ) ושיקנה חדש - שיבדוק שזה לא שלך - תסמן את האריזה במקום לא נראה לעין... (המלצה זו לישראלי טיפוסי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-L-o-n פורסם 2009 בפברואר 6 מחבר Share פורסם 2009 בפברואר 6 מה זאת אומרת לקנות להחליף לא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 אם הם נחמדים או האחריות מכסה פיקסל מת - אין בעיה - תחליף אם לא (הנ"ל) אז כמו שציינתי - תחזיר את המוצר (על פי חוק מותר תוך 14 ימים) - ותבקש ממשהו אחר שיקנה מסך כזה חדש (לא אתה שלא יראה חשוד ולא יגררו בעיות ובלבולי שכל) - ובכדי שהמישהו הזה שיקנה מסך חדש לא יקבל את שלך - תסמן את האריזה שלך שרק אתה והוא תדעו איפה ושיוודא שזה לא היה המסך שלך ונגמר הסיפור קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-L-o-n פורסם 2009 בפברואר 6 מחבר Share פורסם 2009 בפברואר 6 קניתי אותו בטיאמאס... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
medon פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 במקרה הזה וזה מפריע פשוט תחזיר את המוצר - מותר תוך 14 יום... ותקנה את אותו האחד (בעזרת מישהו אחר ) ושיקנה חדש - שיבדוק שזה לא שלך - תסמן את האריזה במקום לא נראה לעין... (המלצה זו לישראלי טיפוסי)הפתרון שלך (ליאור דויד) הוא בדיוק מה שמאפיין את הישראלי המכוער ולא הישראלי הטיפוסי, שיטת הקומבינה.ולגבי הנושא הנ"ל.האחריות הינה 3 פיקסלים, אך בטווח של עד חודש מהרכישה היבואן בד"כ מאשר החלפה גם על פיקסל בודד, בשביל זה הלקוח (BLACK - DIMOND) צריך לדבר איתנו ולא עם אנשים בפורום וכך נוכל לעזור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-L-o-n פורסם 2009 בפברואר 6 מחבר Share פורסם 2009 בפברואר 6 אני אתקשר ביום ראשון...אתם באים לפה או שאני צריך לבוא אליכם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 לצערי זה ישראלי טיפוסי - מכיר הרבה כאלה - הרעיון לא נולד לי סתם כך...לצערי החברות מתנערות מהשירות שאמור לדעתי לעמוד על פיקסל אחד - קניתי מוצר - שיעשה את שלו ב- 100% ולא ב- 99%אני קניתי את המסך בהתחייבות החברה לפיקסל אחד...אם חברה לא עומדת בזה לצערי זה הפיתרון היחידי שיש ללקוחאם לך היה מסך ובו שתי נקודות שרופות באמצע המסך והאחריות לא מכסה ובמיוחד שאתה גיימר שנהנה מהמסך - זה לא אמור להיות המצב...את מה שציינתי לא עשיתי ולהערכתי אני לא יעשה וזאת משום שחנות שלא תיתן להינות מהמוצר במלוא מובן המילה אני לא אקנה ממנה...וכמו שציינתי מקודם - רוב החברות מאשרות את ההחלפה - כך שהוא לא היה (בתקווה) אמור להגיע לזה.חברה שרוצה להינות מאמון הציבור צריכה לעמוד בתקנים הכי מחמירים שאחד מהם הוא קבלת מוצר "מושלם" ללא תנאים.אני בקשרים מאוד טובים עם כמה חנויות מחשבים בחיפה וכן עם כמה יבואנים ואני לא יעשה זאת לחנות שאני מוקיר אותה כחנות טובה - ותמיד אני יבוא לקראתה אם זה באיחור מועד אספקת המוצר או בפרסומה...מה גם שאני נהנה מחברת המוכרים ומנהל החנות... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
the stig פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 שירשור מטריד במיוחד חחאני לפני קניה של מחשב ומסך חדש, ככל הנראה מהחנות מחשבים TMS בק.אתא האם במקרה של פיקסל שרוף החנות כן תחילף לי את המסך ? אם לא אז אפשר המלצה לחנות מחשבים או חנות אלטרוניקה מומלצת אחרת שכן עומדת במדד של פיקסל אחד תודה רבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Danny6 פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 איןרק למסכי LG יש אחריות על הפיקסל הראשון אם אני לא טועה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 תברר מול חנויות אם הן מוכנות להתחייב בכתב על אחריות לפיקסל הראשוןאני את שלי קיבלתי ב- NEXTOP בירושליים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 לצערי החברות מתנערות מהשירות שאמור לדעתי לעמוד על פיקסל אחד - קניתי מוצר - שיעשה את שלו ב- 100% ולא ב- 99%יש תקנים לדברים האלה.אם היצרן לא מחשיב פיקסל בודד כתקלה שדורשת החלפה (שכן ב-99.9% זה לא מפריע לכלום), החנות לא חייבת לך שום דבר.בגלל התחרות הרבה ביניהן וגם בגלל שמעשית יש דרכים להתקמבן כדי לא להפסיד על זה כסף, חנויות רבות ילכו לקראתך בעניין זה.אבל לרוב האנשים יש נטייה לחשוב שכל העולם חייב להם משהו, ובמקום להגיד תודה כשמישהו עושה להם טובה הם באים בטענות למי שלא עושה להם את הטובה הזו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2009 בפברואר 6 Share פורסם 2009 בפברואר 6 ^^^^זה ממש לא נוגד את מה שאמרתי - זאת סה"כ הייתה הציפייה שלי ממוצר ששילמתי עליו ממיטב כספי - והוספתי שאני כן יחפש חנות שתתחייב לעמוד ב- 100% מאחורי המוצר לפני שאני נכנס לכל הטרטור הזה...במקרה שלו שיש לו בעיה והחנות לא התחייבה לפיקסל בודד - נתתי לו "קומבינה" (למרות שאני לא גאה בה) - אבל עדיין פתרון יצירתי וחוקיושוב, לצערי החוק מתיר זאת אך לדעתי מוצר צריך להגיע 100% ולא פחות - לא בא בהאשמות לאף אחד רק היצרן צריך לקחת בחשבון זאת - ואם זה כרוך בהעלאת המחיר שיהיה כך - רק שאני אקבל מוצר "מושלם"... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.