עבור לתוכן

Seagate 7200.11 ו"קרובי משפחה" פגומים - הדיון הרשמי

Featured Replies

פורסם

המחיצה הדינמאית שלך היתה מחולקת לכמה דיסקים ?

  • תגובות 546
  • צפיות 72.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

המחיצה הדינמאית שלך היתה מחולקת לכמה דיסקים ?

2 כוננים...

פורסם

אז התקלה שלך קשורה סה"כ לזה שהוצאת כונן מהמערך (אני מניח שכל הכוננים מזוהים לך בחלונות, כן?) זה לא קשור ישירות לבעיה הזו.

חפש מידע בגוגל על התקלה שלך, נראה לי שיש תוכנות שיכולות לסדר/לשחזר את המערך (וגם אמור להיות מידע בנושא באתר העזרה של מיקרוסופט).

פורסם

מה עליי לעשות? זה הדיסק הקשיח שיש לי והוא בן חודשיים בלבד ! עם 5 שנים אחריות.

[attachment deleted by admin]

פורסם

זה הדיסק שלי - בן חודשיים! (עבר עדכון קושחה כפי שניתן לראות) רק 69%!

בדקתי בעזרת התוכנה דיסק במחשב אחר בן 2.5 שנים (דיסק של מקסטור) וקיבלתי 100 אחוז HEALTH. מה קורה פה? הייתכן שזו בעיה בתוכנה או שאולי מסתתר פה משהו נוסף שאנחנו לא יודעים עליו?

אולי אנשים יעלו לפה את התוצאות שלהם של הכוננים הפגועים ואם יש, תוצאות של כוננים לא פגועים (של חברות אחרות או של SEAGATE)כדי שנוכל להשוות.

[attachment deleted by admin]

פורסם

rand0m_x, תפרט קצת יותר. אמרת שהוא לפתע לא מופיע במנהל הדיסקים. הפעלת מחדש? וידאת שהחיבורים לא רופפים? הוא חזר להיות מזוהה?

dan79, אני לא המצאתי את עניין הלוג, זהו דיווח של עובד בחברה (סיגייט) אבל אני חושב שהדבר ההגיוני ביותר הוא שאם הלוג מדווח על אירועים והמחשב שלך דולק כל הזמן, אז רק 2 דברים יכולים לקרות מכאן והלאה. הדבר הראשון והסביר מאוד הוא מה שאמרת, בפעם הבאה שתפעיל מחדש (תכבה ואז תדליק) את המחשב אז הוא לא יזוהה יותר. הדבר השני הוא שבאחד מן הימים מספר האירועים יגיע לערך הנקוב והכונן בתור צעד למניעת תקלות יגרור הפעלה מחדש של המחשב/קפיאה/BSOD.

מה שכן זה ברור שבכל מקרה נרשמים אירועים בקובץ הלוג. היכן נשמר המידע של ה-SMART? היכן נשמר המידע שעל הפלטות?

אם הקבצים מאוד חשובים לך אז אני הייתי מגבה אותם ברשת/על כונן אחר/עם USB כפי שאמרת --- ולאחר מכן מפעיל את המערכת מחדש ומעדכן את הקושחה. אני היום קניתי 1TB של סמסונג בשביל לגבות את ה-ST3100034AS. גיביתי ולאחר מכן עדכנתי את הקושחה, העניין הוא שלא מחקתי את הגיבוי מן הכונן של סמסונג ואני גם לא אעשה זאת בתקופה הקרובה כי אי אפשר לדעת כיצד 2 הכוננים יתמודדו עם הסיפור. מצד אחד הכונן של סיגייט הוא בעייתי מלכתחילה, ועכשיו כשעדכנתי קושחה אז מדובר בחתול בשק. אי אפשר לדעת מה צופן העתיד. ומצד שני הכונן של סמסונג הוא חדש ובד"כ נתקלים בבעיות בתקופת שימוש התחלתית, אז בשביל להמנע מבעיות אני מעדיף לא למחוק את הגיבוי (וגם לא את המקור).

Moshe972 + PolishMan

התוכנה הזו לא אומרת הרבה. יש הרבה מאפיינים לתקינות של כונן קשיח, הרבה ערכים ב-SMART. אתם חושבים שזה הגיוני שתוכנה תגיד לכם בשניה עד כמה הכונן שלכם "בריא"? וזאת לעומת כוננים שמחוברים המון שנים למחשב שלכם ומציגים תוצאות טובות יותר? תעשו לעצמכם טובה ותתעלמו מהתוכנה הזו.

פורסם

אז התקלה שלך קשורה סה"כ לזה שהוצאת כונן מהמערך (אני מניח שכל הכוננים מזוהים לך בחלונות, כן?) זה לא קשור ישירות לבעיה הזו.

חפש מידע בגוגל על התקלה שלך, נראה לי שיש תוכנות שיכולות לסדר/לשחזר את המערך (וגם אמור להיות מידע בנושא באתר העזרה של מיקרוסופט).

לא ממש הבנתי אותך, אני יעלה תמונה בשביל שתבין. הדיסק 2 זה זה הקשיח של סיגייט , האחרים לא.

http://img23.imageshack.us/my.php?image=seagatecz0.jpg

seagatecz0.jpg

w705.png

פורסם

0

זה בדיוק מה שקרה לי היום... רק שלי היה SD15 לפני העדכון , והעדכון לא פתר את הבעיה אלה רק גרם למצב הקשיח להשתנות מ OFFLINE ל UNREADABLE

לא ממש הבנתי מה הבעיה אצלך ואיך היא קרתה.

הכונן היה תקין לחלוטין ולאחר עדכון קושחה הוא נהפך ל-Unreadable? אז למה אמרת שהוא היה Offline? כלומר כבר הייתה בעיה כלשהי לפני העדכון.. :nixweiss:

פורסם

לא ממש הבנתי מה הבעיה אצלך ואיך היא קרתה.

הכונן היה תקין לחלוטין ולאחר עדכון קושחה הוא נהפך ל-Unreadable? אז למה אמרת שהוא היה Offline? כלומר כבר הייתה בעיה כלשהי לפני העדכון.. :nixweiss:

לא הבנת אותי , הקשיח שלי לא הופיע בווינדווס אחרי שכיביתי את המחשב. הוא הופיע ב DISK MANGEMENT כ OFFLINE ולא הראה לי את הכוננים של הקשיח במחשב , לכן החלטתי לעשות עידכון קושחה בתקווה שזה מה שיפתור את הבעיה . אחרי העידכון הוא הפך להיות UNREADABLE[br]פורסם בתאריך: 3.02.2009 בשעה 12:30:46


אז התקלה שלך קשורה סה"כ לזה שהוצאת כונן מהמערך (אני מניח שכל הכוננים מזוהים לך בחלונות, כן?) זה לא קשור ישירות לבעיה הזו.

חפש מידע בגוגל על התקלה שלך, נראה לי שיש תוכנות שיכולות לסדר/לשחזר את המערך (וגם אמור להיות מידע בנושא באתר העזרה של מיקרוסופט).

אוקי אני עשיתי חיפוש באינטרנט והיה באתר של מייקרוסופט הסבר איך לפתור את הבעיה הזאת. אבל אני צריך בשביל זה תוכנה שקוראים לה DISKPROBE

ואין לי מושג איפה להוריד אותה (לא נותנים באתר של מייקרוסופט קישור להורדה) ...

פורסם

כל עוד שהעדכון שהורדת (ועידכנת איתו) מתאים לדגם הספציפי, ובמידה והכול עובד כרגיל, אז אתה מסודר.

פורסם

אני לא יודע אם זה העדכון הטוב יכול להיות שזה מה שהיה לי בגלל זה תראה בתמונה יש את סוג הכונן ואת הקשוחה תגיד לי אם זה מתאים

פורסם

אני לא יודע עד כמה התוכנה הזו אמינה ,למישהו יש תוכנה לבדיקת smart יותר אמינה?

פורסם

Moshe972 + PolishMan

התוכנה הזו לא אומרת הרבה. יש הרבה מאפיינים לתקינות של כונן קשיח, הרבה ערכים ב-SMART. אתם חושבים שזה הגיוני שתוכנה תגיד לכם בשניה עד כמה הכונן שלכם "בריא"? וזאת לעומת כוננים שמחוברים המון שנים למחשב שלכם ומציגים תוצאות טובות יותר? תעשו לעצמכם טובה ותתעלמו מהתוכנה הזו.

זה עדיין מוזר שבכוננים של SEAGATE מקבלים HEALTH נמוך ובכוננים אחרים מקבלים 100%.

יש לך דרך טובה יותר לבדוק את "בריאות" הכונן?

פורסם

PolishMan + genia

תבדקו עם SpeedFan את פרטי ה-SMART, יש אפשרות להשוות ברשת עם כוננים זהים של אנשים אחרים. הוא ידווח מה סטנדרטי לכונן שלכם ומה לא, בנוסף גם יציע פתרונות או אם נראה לנכון אז לגבות את המידע ולקנות כונן חדש (במקרים המתאימים כמובן).

ואין לי מושג איפה להוריד אותה (לא נותנים באתר של מייקרוסופט קישור להורדה) ...

קודם כל אם הוא מזוהה (אפילו אם הוא לא Online) אז כבר ניתן להסיק שלא מדובר בבעיה הידועה לשמצה (כונן לא מזוהה באתחול).

אתה יכול להוריד את התוכנה מכאן: http://www.bebits.com/app/3789

לאחר מכן תעקוב אחרי ההסברים באתר של מיקרוסופט. שים לב שבפרטי הבעיה באתר שלהם אכן יש מאפיינים של הבעיה שלך, שלא תתקן בעיה שלא קיימת בטעות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים