עבור לתוכן

Mirror's Edge - הדיון הראשי

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

ההפרש שב 8800GT ניראה לא כל כך מדוייק, אני זוכר שראיתי באנצ' שזה כמה FPSים בודדים.

לגבי ההפרש ב 4870X2, שים לב שהם לא בודקים מה קורה שהפיזקס על הכרטיס כי אי אפשר ! הכרטיס לא תומך, לכן קיים שינוי כל כך דרסטי.

  • תגובות 324
  • צפיות 38.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

למה הsound כזה גבוה ?

זה רק אצלי ?

עריכה :

לא משנה .

פורסם

התוצאות לא הגיוניות, המשחק משתמש במנוע אנריל שבו הכרטיסים ללא PSX נותנים ביצועים שווים לכל דבר

לא הגיוני ש4870X2 יקבלו פחות מ8800GT ללא PSYX

פורסם

יש מספיק דיונים ברחבי הרשת לגבי ביצועים עלובים עם 4870x2 ב-ME, גם בלי physx.

זאת כנראה בעיית דריברים, ואולי היא נפטרה מאז, רשמית או לא... אין לי מושג.

אם אני לא טועה אפילו בדיון הזה יש משהו שהתלונן בדיוק על הבעייה הזאת.

פורסם

מה זה ההפרש העצום הזה ללא פיזיקה על ה 4870X2? זה ממש גרוע.

לא מסתדר טוב עם המנוע של המשחק?

בכל מקרה רואים את השיפור עם פיזיקה, כנראה שכרטיסים מאוד חזקים כגון ה 285 וחבריו לא מאבדים כמעט מהיכולת בזמן הפעלת PHYSX

כדי לדעת אם זה הגיוני צריך להסתכל מה הנתונים על 4870 בודד

פורסם

עם פיזיקס אי אפשר לשחק עם הכרטיס הזה...אבל בלי הוא לא יורד מ60 בשום מצב כשההגדרות מקסימליות כולל כל הפילטרים ו Vsync

פורסם

יש מקומות שהפיזיקס אצלי עבד ולא נתקע.

אחריי שהיו המון פרטים שצריך להציג הוא התחיל להתקע.

פורסם

הוא עובד סבבה עם פיזיקס עד שנשברת זכוכית :lol:

פורסם

חחחח...

זה קצת דפוק שעושים משחק עם פיזיקס רק לטכנולוגייה אחת! :bash:

פורסם

זה ATi שלא הכניסו את הטכנולוגיה לכרטיס :s07:

פורסם

בשביל זה חברות מבוססות קונות חברות קטנות עם פתרונות טובים

אתה משלב את הפתרון שלהם במוצרים שלך וגודל על חשבון המתחרים

ATI בבעיה רצינית, מוציאים כרטיסים חזקים אבל מה שדופק אותם זה הפרטים הקטנים.

פורסם

בנתיים ME המשחק היחיד שבאמת דורש פיזיקה, ולATI כבר יש פתרון HAVOK

פורסם

בנתיים ME המשחק היחיד שבאמת דורש פיזיקה, ולATI כבר יש פתרון HAVOK

אתה יכול לפרט קצת?

פורסם

ATI עובדים עם Havok להאצת GPU עם מנוע havok לפיזיקה. זה יעבוד דרך opencl ומאחר ומדובר בסטנדרד פתוח זה כנראה יעבוד גם על כרטיסי המתחרים (שיספקו דריבר ל-opencl). אנוידיה כבר עבדו עם havok להאצת GPU בעבר והציגו דמואים ראשונים, אבל אני מניח שזנחו את הדבר לטובת פיזיקס. havok נרכשה ע"י אינטל, אולם נשארה חברה "עצמאית" שמנהלת את עצמה. ATI+Havok עדיין בפיתוח.

זה לגבי תמיכת משחקים ב physx

http://physx.cwx.ru

נכון לעכשיו 135 שוחררו (מתוכם 7 כבר תומכים האצת GPU ו-17 תומכים PPU), לפחות 36 בפיתוח (כאשר לפחות 16 מהם בטוח יתמכו GPU)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים