קניתי מחשב חדש!!!! - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מחשב חדש!!!!


Chain ReAction

Recommended Posts

טוב אז כמו שבטח הבנתם קניתי מחשב חדש!!!!.. אני אמור לקבל אותו עוד שבוע ועד אז אני יכול לשנות כמה דברים... אז תציאו שיפורים אם צריך ואתם חושבי שכדי לפריטים הבאים ושלא יהיו יקרים מידי! ;D

- Pantium 4 1.7 (כדאי 1.9 או אפילו יותר? כי זה סתם יקר אם לא)

- Board

- 60GB (מספיק נכון?)

- GForce 2 64 MB (רוצה לשנות את זה לכרטיס המסך של HARCULAS שמופיע אם מבקשים מחשב עד 7000 ש"ח באתר הזה...)

- 256

זה בערך הדברים שחשובים לי אז תציאו שינוים וכאלה אבל רק אם צריך ולא יקר... ובלי לריב ולהתמקד בשאל שלי בבקשה! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יו יו יו

דוגמה מושלמת למחשב קבר!

פאנטיום? הארקולאס?

איזה (אסוס זו חברה, לא דגם!)? איזה הרד דיסק (60 ג'יגה באמת אומר המון...)? איזה ג'יפורס 2 (אני מניח שMX200 או MX400 ואז תדע לך שזאת עשיקה ממדרגה ראשונה)?

שלא תחשוב אפילו לקנות בחנות הזאת, אני מציע לך לבטל את ההזמנה בהקדם כי זו בהחלט נראית כמו חנות שעושקת את הלקוחות שלה עשיקת מוות ( ;D) !!

כמה בכלל רוצים ממך על הזבל הזה? 5000? 6000?

כמו שאמרתי, תבטל את ההזמנה בהקדם האפשרי, לך לפה ואחרי שהצצת במפרט, לך לחנות נורמלית כמו זיגזאג או SOS או אפילו פלונטר ותזמין משם...

:o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יו יו יו

דוגמה מושלמת למחשב קבר!

פאנטיום? הארקולאס?

איזה (אסוס זו חברה, לא דגם!)? איזה הרד דיסק (60 ג'יגה באמת אומר המון...)? איזה ג'יפורס 2 (אני מניח שMX200 או MX400 ואז תדע לך שזאת עשיקה ממדרגה ראשונה)?

שלא תחשוב אפילו לקנות בחנות הזאת, אני מציע לך לבטל את ההזמנה בהקדם כי זו בהחלט נראית כמו חנות שעושקת את הלקוחות שלה עשיקת מוות ( ;D) !!

כמה בכלל רוצים ממך על הזבל הזה? 5000? 6000?

כמו שאמרתי, תבטל את ההזמנה בהקדם האפשרי, לך לפה ואחרי שהצצת במפרט, לך לחנות נורמלית כמו זיגזאג או SOS או אפילו פלונטר ותזמין משם...

:o

אחי אתה כל כך צודק למה אתה קונה כזה כרטיס ישן???

ובקשר לפנטיום אל תזיין את השכל זה מצוין יש לי 1800 וזה נחמד מאוד...

חוץ מזה איזה לי יש p4t-e rdram זה הכי טוב תקנה את זה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי מה שעשית זה לע עיסקה למחשב חדש, אלא עישקה למחשב חדש.

אתה לא יודע של איזה חברה הסידירום שלך("אחד המהירים שיש".... שזה בדיוק כמו "כונן קשיח מהיר" בחוברות של ויזה), וגם לא של הכונן הקשיח שלך, כי בטח המקום שקנית ממנו מנסה לקבור אותך עם הכונן הכי זול שהוא יכול למצא, ואגב נכנסו לארץ כוננים קשיחים של החברה הזאתי: www.nikimi.com, שזו חברה שקונה את כל הזבל מכל יצרני הדיסקים הגדולים ומוכרת אותם ככוננים משופצים, וכבר ראית כמה חנויות קבר שלא רושמות שם של חברה של כונן קשיח ובסוף קוברות לקוחות עם הדברים האלה.אתה לקחת כרטיס 2 64Mb, שזה בטח MX200 עם 64 מגה, או במקרה הפחות גרוע(שים לב: לא יותר טוב!), שאתה לא יודע של איזה חברה, ואולי הקברן בחנות יועיל בטובו ויקבור אותך עם הרקולס 2 MX400(ושים לב שאז הוא יגיד לך שיש רק 32 מגה). איזה דגם הלוח של אסוס? תראה כרשושמים לוח של אסוס זה לא חוכמה, יש להם לוחות קבר של Mini ATX, שיש להם רק שלושה PCI AMR 1 וAGP1, ויש להם לוחות-אם עם ארבעה PCI שהם לא קבריים בכלל. אני גם יכול להציע לך פנטיום 3 עם לוח אסוס, ואז אני יכול לתת לך שני דברים:

TUSI-ML, שזה לוח שהכל משולב בו של אסוס, והוא קטן מאוד ואז אני גם אוסיף כ.מסך 64 מגה(בלי לומר לך שזה משותך מהזכרון של המחשב שלך). או שאני אוכל לתת לך Tusl2-C, שזה לוח הרבה יותר טוב, אבל יעלה לי יותר. ונגיד ומדובר בשודד קברים ממוסד(עם חנות) או איזה איש עשיקות(סוכן מכירות של חנות) הוא ינסה לקבור אותך עם החלקים הכי זולים, ולתת לך את ההרגשה שהוא נותן לך חלקים טובים, כי הוא רואה שיש לו עסק עם משהו שחושב שהוא מבין המון במחשבים, ואז הוא מנסה לשחק לך על האגו ולתת לך מותגים טובים.

אגב, כשאתה אמר שאתה לא ידוע מה הזמנת או לא זוכר, זה כבר דבר לא טוב, כי צריכה להיות לך הזמנה מדוייקת של המחשב שהזמנת עם דגמים ברורים של כל החלקים שקנית.

תראה, אין לי בעיה עם זה שאנשים קונים פנטיום 4, זה לגיטימי, אבל הבעיה שהיא שבארץ צריך להוסיף לביצועים הלא טובים של הפנטיום 4 גם את חלקי הקבר שחנויות עוטפות אותם, ואז מקבלים בכלל זבל, שאפילו מחשב מבוסס סלרון, שנבנה ע"י אדם שמבין ובחר את החלקים הנכונים, יכול לעבוד טוב ממנו, אבל הישראלי הממוצע יחשוב שהוא איטי יותר, כי בא אני אראה לך דיון שהיה לי פעם באחד הימים שבאתי לבית ספר בכיתה י':

ילד מפגר בחדר מחשבים: איזה מחשב יש לך בבית?

אני: לשימוש פרטי יש לי סלרון 300A, שעובד ב450 מגה"צ.

ילד מפגר בחדר מחשבים: בקיצור חרא של מחשב.

אני: למה איזה מחשב יש לך?

ילד מפגר בחדר מחשבים: יש לי פנטיום 3 450(עזבו את זה ששלי יותר מהיר משלו בגלל הCACHE שעובד במהירות המעבד, ואת העובדה שאני שילמתי משהו כמו שליש מהמחיר על המעבד שלי לעומת המעבד שלו).

אני: אה, כן? יופי, למה קנית כשהמעבד הזה עדיין חדש? איזה כרטיס מסך יש לך?

הילד מפגר בחדר מחשבים: כי פעם בכמה זמן ההורים שלי קונים לי את המחשב הכי טוב שכסף יכול לקנות, שיספיק לי להרבה זמן.

אני: איזה כרטיס מסך יש לך? כ.קשיח?

ילד מפגר בחדר מחשבים: יש לי ATI 16 MB(היו כאלה דברים!) וכ.קשיח 8.4 של WD, למה מה לך יש, בטח 4 מגה נכון?

אני: תתפלא יש לי Riva TNT 1 16MB.

ילד מפגר בחדר מחשבים: אז למה אתה משקיע כ"כ הרבה בכרטיס מסך, אם אתה קונה מעבד דפוק שעושה את כל המחשב דפוק?

אני: כי אני יודע להשקיע במקומות הנכונים, אגב של איזה חברה הלוח אם שלך?

ילד מפגר בחדר מחשבים: לא יודע, משהו של אינטל.(הייתי אצלו אחרי כמה ימים היה לו צ'יפסט של אינטל, ולוח של Partner).

כאן כבר נכסנתי איתו לאיזה ויכוח מפגר על אוברלוקינג ומעבדים, אבל אני חושב שהבנתם את מה שאני מנסה לומר פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון תחליף ת'מעבד דחוף לאתלון 1700 לפני שאני יתפוצץ... :)

לוח תחליף לג'יגה-בייט VTXH - הכי זול והכי טוב ואמין!

זיכרון תשאיר כמו שכתבת..

דיסק קשיח - MAXTOR - זה שהציעו לך כמה הודעות קודם..

וכרטיס מסך - אל תתפשר על פחות מTI200 כי זה בעצם מה שהכי יקבע לך!!! השאר בולשיט!!

- שמע לי ולא תתחרט אחרי זה כל החיים שלך !!! -

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צריך להלחיץ אותו לקנות , כי יכול להיות שיש לו את השיקולים שלו לקנות פנטיום 4, ואם הוא יהיה יותר שלם עם עצמו כשהוא יקנה פנטיום 4 אז עדיף לו באמת לקנות אותו.

המעבד זה לא כל העניין במחשב, יותר חשוב זה במה אתה "עוטף" את המעבד. באיזה לוח, כ.מסך, סידירום, מסך עכבר ומקלדת. אלה הדברים שבסופו של דבר יכולים לעשות את העבודה מהנה יותר. רק הבעיה ש99 אחוז מחנויות המחשבים שמוכרות 4 אלו חנויות קבר, שקוברות אנשים עם 4 עם החלקים הכי זולים, כי המחיר של המעבד גבוהה וחנויות הקבורה צריכות לשמור על מחיר נמוך והם עושות את זה ע"י קבורת הלקוח עם חלקי הקבר הכי זולים שיכולים להיות.

אני מציע לאדם שעשה את ההזמנה לנסות לבטל אותה אם הוא יכול, או לדרוש פירוט מדוייק של כל החלקים שיש לו בהזמנה - דבר שהוא היה צריך לעשות במעמד הקיינה ומסרית דמי הקדימה.אלוהים, איך אני שונא את חברות הקבר האלה שעובודת בצורה מסודרת לקחת קודם את הכסף מהלקוח ואז לוקח להן חודש להרכיב אותו ומחתימות אותך על נייר בעורך של חוזה נדלן לגבי חלקי המחשב ומצב התפקוד שלהם, ושמים לך בסוף מדבר על ארון הקבורה, שלא מאפשר לך לפתוח אותו ועליה כתוב: הסרת המדבקת הסרת האחריות. אין לפתוח את מחשב זה, אלא במעבדות החברה. ועוד יותר מעניין הדבר, שאף חברה מהחברות המובילות והגדולות כמו: זיגזג, פלונטר ו!! לא עושות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...