Grand Theft Auto IV - כל הבעיות הטכניות של המשחק כאן - עמוד 48 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Grand Theft Auto IV - כל הבעיות הטכניות של המשחק כאן


simonsix

Recommended Posts

  • תגובות 987
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בזמן האחרון (לאחר OC של 3.6GHz, שזה הגבול של לוח האם שלי) המשחק קורס לי לאחר איזה שעה-שעה וחצי של משחק.

הוא מביא אותי לאיזה מסך כחול עם כל מיני דברים כתובים (רק 3 שניות לא מספיק לקרוא) ועושה לי ריסט. לא הגיוני שזה בגלל הטמפרטורות בגלל שהן אחלה (עד 58 מעלות בשיא המאמץ).

למה זה עושה לי את זה ואיך אני יכול למנוע את הפעמים הבאות? לבינתיים הורדתי את הOC, למרות שאני לא בטוח שזה הגורם המרכזי לבעיה. אם המשחק ייקרוס שוב, אודיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שזה מההמהרה. חוסר יציבות עקב OC לא נובע רק מטמפ' גבוהה אלא גם ממאמץ אינטנסיבי של המעבד, המשחק דורש מהמעבד ביצועים מאד גבוהים מה שגורם לחוסר יציבות ולקריסות.

אתה יכול לעשות בדיקה: תחזיר את ההמהרה, תוריד את ההגדרות הגרפיות של המשחק שמשפיעות על המעבד לכמה שיותר נמוך ותשחק כמה שעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שזה לא נושא תכני אלא יותר משחקיות, אבל לדעתי זה גם באג תכני.

אז ככה (ןזה ממש משגע אותי), כבר משהו כמו חודש אני תקוע באותה משימה אחרי שטסתי דרך כול המשחק.

במשימה אני צריך להרוג את הרוסי (נראה לי קוראים לו דימטרי) ששלח היט מן להרוג מישהו קרוב לניקו בחתונה שלו (לא רוצה להרוס למי שעוד לא הגיע לשם).

אוקצור אני מגיע לקטע איפה שהמכונית עוצרת במורד הירידה וכולם פותחים באש עליה... ואז אני צריך לרדוף אחריו... (דימטרי) ואז הוא נכנס למטוס ואני רודף אחריו בסירה... ואז צריך לתפוס איזה מסוק שמגיע עם המסומם הגמייקאני (ברח לי השם שלו)...

אבל!

כול פעם שאני מגיע למסוק עוד לפני שאני מספיק לזוז אני חוטף RPG ומת! או שאיזה פעמיים הצלחתי באמת לעלות על המסוק באיזה נס ואז הזבל ברח לי תוך איזה שתי שניות!!

אז מישהו יודע אם זה בגלל הפאטצים שהם לא שמו לב שהם חיזקו את הרקטות או משהו כזה, או אולי אפילו אם יש לכם עצה איך להטיס את המסוק יותר טוב (כי שיחקתי באינטרנט והיה בחור שהטיס אותו כאילו הוא נולד לעשות את זה).

מודה נראש על העזרה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח גם אני הייתי תקוע במשימה דיי הרבה זמן, אחרי שלומדים להכיר את הבאגים שלה (ולמה המתכנתים באמת התכוונו שתעשה בחלק מהמקרים) אז עוברים אותה בקלות

זאת דרך אגב המשימה האחרונה.

בחלק הראשון עם האוטו אתה יכול לקחת את האוטו ולנסוע אחורה ואז מצד שמאל למעלה אתה יכול להשקיף על כולם דרך האוטו ולהרוג אותם בלי לצאת אפילו. יותר קל

בבית אחרכך אתה פשוט זוכר איפה כולם נמצאים ולא נותן להם לגעת בך

אחרי שקופצים מהגג פשוט הורגים את כולם לפני שהם מספיקים להסתתר בכלל

האופנוע זה קל, רק לנסוע על קו החוף עד למקפצה..

עכשיו החלק החשוב: שאתה על האיליקופטר, כדי להכנס אילו צריך גם ללחוץ על W בזמן שלוחצים על הרווח... לקח לי מלא זמן להבין את זה. בלי w הוא תמיד נופל. באג מפגר לחלוטין, היו יכולים לכתוב את זה בהסבר.

עכשיו בקשר למרדף עם המסוק אחרי הסירה, זה מציג לך את העניין בכאילו אתה צריך לפוצץ את הסירה, אבל בתכלס אתה יכול לשמור ממנה מרחק שיתן לך אפשרות תמרון, לא צריך לגעת בסירה בכלל.

באיזהשהוא שלב הסירה תעצור ואתה תנחת לידה ואז יהיה מרדף רגלי שבו אתה תירה עליו כמו מטורף, ואז המשימה וכל הstory יגמר.

וכדי להטיס את המסוק אתה צריך להזיז את החזית שלו בזווית קצת אל הים, אם המסוק מאוזן כמו מטוס רגיל אז הוא לא יטוס לך קדימה אלא למעלה, זה בערך כל מה שצריך לדעת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבאג המעצבן עם הרכב של וVLAD, מה לעזאזל עושים עם זה..הורדתי מפה כדי שאני אמצא CAR WASH, הלכתי אליה שטפתי תרכב, אני חוזר למקום שVLAD רצה ממני שאני יחזיר לו תרכב ועדיין, אי אפשר לעשות כלום...

הבנתי שזה באג של הפאץ'? המשחק מקורי של בן דוד שלי (הוא קונה ואני לוקח לו חה חה), אני צריך למחוק תפאץ'? איך?

סעמק עם זה תקע לי תמשחק כל הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן יש לי בעיה מוזרה עם המשחק.

לא משנה על איזה פרטים אני שם אותו, מהכי נמוך להכי גבוה.

כשאני מתחיל לשחק (שלב ראשון).

פשוט אין כלום, שומעים את הדיבורים אבל רואים עירבוביה בגרפיקה, לא רואים אוטו, לא בניינים לא כבישים ולא אנשים, רק לילה ותמונת רקע של השמים והבניינים, משהו מוזר קיצר.

מה לעשות?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...