דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0 - עמוד 238 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0


karpad

Recommended Posts

לא יודע ברשות רבים או הרשות השנייה, ברשות הפלסטינית תמיד חובשים כובע כזה או אחר. ובגלל שהתנ"ך טוען שהם עם מלוכלך ומגעיל שיש להשמיד, אני אומר שאנחנו צריכים לעשות בדיוק את ההפך - לאסור על חבישת כובעים או כיסוי ראש כלשהו! מי אנחנו שנסתיר את מוחנו מפני האל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הרי זה ברור!

"חובה לחבוש כובע ברשות הרבים" בגימטריא שווה 1630.

"הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו" בגימטריא שווה גם כן 1630.

סימן אלוקי ברור יותר מזה אני לא חושב שיתכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו שבידינו דברי אלוהים חיים הקובעים איך צריך להנהוג בנושאי חבישת כובע, אני מציע שנלקט עוד כמה חוקים הכרחיים, ונקרא להם "כשריעה".

מכיוון שברור לכל אדם בר דעת וירא שמיים שחובה לרדוף את חוקי אלוהים, נקים משמרות מהפכה כדי לאכוף את החוקים על הסוררים בני בליעל מושתני המרדות.

ואחר כך כשהזמן יגיע, ניקח את השלטון לידינו כדי למנוע חילול שלט.

ושימותו הקנאים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את זה אני יודע עוד מלפניך , עובדה שהם מציבים טמבל תורן שיאזין לכל הרצאה שלו .

וזה לא יעזור מה שאני יגיד או עוד 1000 תומכים נלהבים של הרב , המחלוקת עליו תימשך כי זה רצון השם

שיהיה מחלוקת על כל צדיק כדי להרחיק את הלא ראויים כמו שהיה לכל גדולי במשך כל הדורות .

ותמיד יהיו אנשים כמוך שיקשו על האנושות להתקדם אל עבר הנאורות והקידמה, ולא יעזור חינוך ולא יעזור כלום --- כי זה טבע האדם - לנהות אחר אמונות תפלות וחברים דמיוניים (לדוגמא? קוסם בלתי נראה בשם "אלוהים" שכביכול ברא את העולם , את כל הגלקסיות, כל מולקולה וכל אלקטרון - אבל גם איכפת לו כמה זמן אנשים מחכים בין אכילת סטייק לאכילת גלידה) -- ולהעריץ זקנים סנילים שלא תרמו מעולם שום דבר לאנושות מלבד בלבולי שכל והרצאות על חיטוטים באף... מה אפשר לעשות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה סופה של הנאורות והקידמה , עישו = אדום = נוצרים .

חֲזוֹן, עֹבַדְיָה: כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה לֶאֱדוֹם, שְׁמוּעָה שָׁמַעְנוּ מֵאֵת יְהוָה וְצִיר בַּגּוֹיִם שֻׁלָּח--קוּמוּ וְנָקוּמָה עָלֶיהָ, לַמִּלְחָמָה. ב הִנֵּה קָטֹן נְתַתִּיךָ, בַּגּוֹיִם: בָּזוּי אַתָּה, מְאֹד. ג זְדוֹן לִבְּךָ הִשִּׁיאֶךָ, שֹׁכְנִי בְחַגְוֵי-סֶלַע מְרוֹם שִׁבְתּוֹ; אֹמֵר בְּלִבּוֹ, מִי יוֹרִדֵנִי אָרֶץ. ד אִם-תַּגְבִּיהַּ כַּנֶּשֶׁר, וְאִם-בֵּין כּוֹכָבִים שִׂים קִנֶּךָ--מִשָּׁם אוֹרִידְךָ, נְאֻם-יְהוָה. ה אִם-גַּנָּבִים בָּאוּ-לְךָ, אִם-שׁוֹדְדֵי לַיְלָה--אֵיךְ נִדְמֵיתָה, הֲלוֹא יִגְנְבוּ דַּיָּם; אִם-בֹּצְרִים בָּאוּ לָךְ, הֲלוֹא יַשְׁאִירוּ עֹלֵלוֹת. ו אֵיךְ נֶחְפְּשׂוּ עֵשָׂו, נִבְעוּ מַצְפֻּנָיו. ז עַד-הַגְּבוּל שִׁלְּחוּךָ, כֹּל אַנְשֵׁי בְרִיתֶךָ--הִשִּׁיאוּךָ יָכְלוּ לְךָ, אַנְשֵׁי שְׁלֹמֶךָ; לַחְמְךָ, יָשִׂימוּ מָזוֹר תַּחְתֶּיךָ--אֵין תְּבוּנָה, בּוֹ. ח הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא, נְאֻם-יְהוָה, וְהַאֲבַדְתִּי חֲכָמִים מֵאֱדוֹם, וּתְבוּנָה מֵהַר עֵשָׂו. ט וְחַתּוּ גִבּוֹרֶיךָ, תֵּימָן, לְמַעַן יִכָּרֶת-אִישׁ מֵהַר עֵשָׂו, מִקָּטֶל. י מֵחֲמַס אָחִיךָ יַעֲקֹב, תְּכַסְּךָ בוּשָׁה; וְנִכְרַתָּ, לְעוֹלָם. יא בְּיוֹם עֲמָדְךָ מִנֶּגֶד, בְּיוֹם שְׁבוֹת זָרִים חֵילוֹ; וְנָכְרִים בָּאוּ שְׁעָרָו, וְעַל-יְרוּשָׁלִַם יַדּוּ גוֹרָל--גַּם-אַתָּה, כְּאַחַד מֵהֶם. יב וְאַל-תֵּרֶא בְיוֹם-אָחִיךָ, בְּיוֹם נָכְרוֹ, וְאַל-תִּשְׂמַח לִבְנֵי-יְהוּדָה, בְּיוֹם אָבְדָם; וְאַל-תַּגְדֵּל פִּיךָ, בְּיוֹם צָרָה. יג אַל-תָּבוֹא בְשַׁעַר-עַמִּי בְּיוֹם אֵידָם, אַל-תֵּרֶא גַם-אַתָּה בְּרָעָתוֹ בְּיוֹם אֵידוֹ; וְאַל-תִּשְׁלַחְנָה בְחֵילוֹ, בְּיוֹם אֵידוֹ. יד וְאַל-תַּעֲמֹד, עַל-הַפֶּרֶק, לְהַכְרִית, אֶת-פְּלִיטָיו; וְאַל-תַּסְגֵּר שְׂרִידָיו, בְּיוֹם צָרָה. טו כִּי-קָרוֹב יוֹם-יְהוָה, עַל-כָּל-הַגּוֹיִם: כַּאֲשֶׁר עָשִׂיתָ יֵעָשֶׂה לָּךְ, גְּמֻלְךָ יָשׁוּב בְּרֹאשֶׁךָ. טז כִּי, כַּאֲשֶׁר שְׁתִיתֶם עַל-הַר קָדְשִׁי, יִשְׁתּוּ כָל-הַגּוֹיִם, תָּמִיד; וְשָׁתוּ וְלָעוּ, וְהָיוּ כְּלוֹא הָיוּ. יז וּבְהַר צִיּוֹן תִּהְיֶה פְלֵיטָה, וְהָיָה קֹדֶשׁ; וְיָרְשׁוּ בֵּית יַעֲקֹב, אֵת מוֹרָשֵׁיהֶם. יח וְהָיָה בֵית-יַעֲקֹב אֵשׁ וּבֵית יוֹסֵף לֶהָבָה, וּבֵית עֵשָׂו לְקַשׁ, וְדָלְקוּ בָהֶם, וַאֲכָלוּם; וְלֹא-יִהְיֶה שָׂרִיד לְבֵית עֵשָׂו, כִּי יְהוָה דִּבֵּר. יט וְיָרְשׁוּ הַנֶּגֶב אֶת-הַר עֵשָׂו, וְהַשְּׁפֵלָה אֶת-פְּלִשְׁתִּים, וְיָרְשׁוּ אֶת-שְׂדֵה אֶפְרַיִם, וְאֵת שְׂדֵה שֹׁמְרוֹן; וּבִנְיָמִן, אֶת-הַגִּלְעָד. כ וְגָלֻת הַחֵל-הַזֶּה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר-כְּנַעֲנִים, עַד-צָרְפַת, וְגָלֻת יְרוּשָׁלִַם, אֲשֶׁר בִּסְפָרַד--יִרְשׁוּ, אֵת עָרֵי הַנֶּגֶב. כא וְעָלוּ מוֹשִׁעִים בְּהַר צִיּוֹן, לִשְׁפֹּט אֶת-הַר עֵשָׂו; וְהָיְתָה לַיהוָה, הַמְּלוּכָה.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאותה תקופה ואילך נטמעו האדומים בעם היהודי, עד שבתקופת אלכסנדר ינאי מונה אדומי בשם אנטיפס לשמש כנציב אדום. נכדו הורדוס הצליח לעלות לכס השלטון ביהודה ויסד את השושלת ההרודיאנית. כבר בימי המרד הגדול נטמעו האדומים לחלוטין בעם ונחשבו כיהודים קנאים.

ובכן, אם יש להרוג את אדום, ואדום = יהודים קנאים,

הרי שאני חושב שהכי הגיוני להתחיל עם הכי קיצוניים, כלומר כל החרדים למיניהם, לא?

WhiteRhino,

אולי תפתח איזה ספר היסטוריה (או לפחות ויקי...) לפני שאתה יורק שטויות מהפה שלך?

אתה רק גורם לעצמך להיראות טיפש לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבוב אתה תלך לפי ויקי אני לפי הזוהר בסדר ? ותחשוב שאני טיפש עד מחר . :hi:

בספרות היהודית אדום הפכה סמל לשונאי ולתרבות המערבית המדכאת. קודם לקיסרות הרומאית ולאחר מכן לנצרות.

יבוא היום שתחזיר נשמתך לבורא , מה תגיד לו ? קראתי בויקי שאין אלוהים ? :lol:

עלמא דשקרא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, יבוא היום שאני אמות. באותו יום, אני פשוט אפסיק להתקיים.

מבאס משהו, אבל זה לא הופך את זה לפחות נכון.

ואתה מוזמן להמשיך לקרוא בספר הזוהר כמה שאתה רוצה,

מבחינת עובדות היסטוריות, עדיף לך כבר לקרוא ספרים של ד"ר סוס (באמת, לך תקרא, הוא לפחות כותב בחרוזים!)

שים לב מה שכתוב (בהנחה שאתה, בניגוד לרוני, יודע גם להבין מה שאתה קורא):

אדום הפכה סמל לשונאי ישראל. אז יופי, היא הפכה לסמל של שונאי ישראל.

אבל העם עצמו הפך ליהודים עם הזמן ונטמע באוכלוסייה היהודית.

חוץ מזה שהנצרות התפתחה בקיסרות הרומית, שהקשר בינה לבין אדום הוא בערך כמו הקשר בין סין לאצטקים.

אז שוב, אולי תפתח ספר היסטוריה לפני ששוב כולם יראו שאתה בור ועם הארץ ואין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר?

לא חבל שכולם יחשבו שאתה טיפש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי אל נוקם ונוטר ..."והמשכילים--יזהירו, כזוהר הרקיע; ומצדיקי, הרבים, ככוכבים, לעולם ועד." דניאל , מי הם המשכילים ?

"יְהוָה-- מִשָּׁמַיִם, הִשְׁקִיף עַל-בְּנֵי-אָדָם:

לִרְאוֹת, הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל-- דֹּרֵשׁ, אֶת-אֱלֹהִים. "

חוץ מזה שהנצרות התפתחה בקיסרות הרומית, שהקשר בינה לבין אדום הוא בערך כמו הקשר בין סין לאצטקים.

היה מלך בשם נבוכדנאצר שמלכותו היתה תקיפה וגדולה מאוד והוא עירבב את כל העמים והגלה כל עם למקום אחר . כולל את היהודים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"החסר משוגעים אני ?"

עוד אחד מזה ריר , פולט דיבורים של אנשים סהרוריים שאתה אפילו לא מבין , מצט פסוקים בלי קשר , יש לכם בעיה , אתם לא מבינים את התמונה כולה .

אנחנו צריכים לסבול את זה שאתה לא מסתדר עם עצמך ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

WhiteRhino, עכשיו רשמית עברת לממלכת הטיפשות.

הנצרות התפתחה בקיסרות הרומית, בעיקר לאחרי שהקיסר קונסטנטינוס עלה לשלטון, בשנת 324 לספירה.

נבוכדנצר (השני), שעליו אתה מדבר, חי 900~ שנה לפני כן, וכבש את ירושלים בשנת 586 לפני הספירה

אז מה הקשר בין נבוכדנצר לנצרות? שום קשר, שכן הוא חי 600~ שנה לפני ישו בכלל!

אז אולי מספיק לרשום שטויות ולנסות להטעות אנשים בכוונה ואולי תלך ותלמד קצת היסטוריה?

מילא שאתה טיפש ועם הארץ, אבל למה לגרום לאנשים אחרים להאמין בשקרים שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה הקשר בין נבוכדנצר לנצרות? שום קשר, שכן הוא חי 600~ שנה לפני ישו בכלל!

1+1 = אדום גלו לאירופה לפני תחילת הנצרות .

מילא שאתה טיפש ועם הארץ, אבל למה לגרום לאנשים אחרים להאמין בשקרים שלך?

אני במקומך עושה תשובה על זה שאתה קורא טיפש לכל מאמין יהודי , אחרת תיהיה בין הטיפשים בארץ . " כאשר עשית יעשה לך גמולך ישוב לראשך " .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נא לפנות לתמונה המצורפת לפוסט שלי.

התמונה הזאת היא האזור שבו התיישבו האדומים, כאשר הבורדו הוא

האזור שבו הם התיישבו במהלך תקופת בית שני - כ-500 שנה לאחר נבוכדנצר

כלומר,

אדום לא הוגלו לאירופה לפני תחילת עידן הנצרות, שכן בערך באותה תקופה הם עדיין

התגוררו בארץ ובסמוך לה, עד אשר הם נטמעו בתוך העם היהודי.

כלומר, 1+1 = 2.

ולא אף אחד מהשקרים האחרים שאתה שופך לאוויר העולם.

עריכה:

ואני לא קורא לכל מאמין יהודי טיפש. אני קורא לכל המאמינים באשר הם טיפשים. אני לא מפלה בין דת ודת.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...