קניתי היום מסך מחשב CHIMEI 228D והמסך על הפנים! ראו הוזהרתם! - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי היום מסך מחשב CHIMEI 228D והמסך על הפנים! ראו הוזהרתם!


portance

Recommended Posts

אוקיי קניתי היום מBIGBOX את המסך ושהדלקתי אותו אז האיכות תמונה ישר מהקופסה היא נוראית להחריד. מסך מחשב CRT גוסס לעומת לעומתו נראה מצויין. איכות הטקסט היא נוראית. אחרי שהתעסקתי עם הOSD שלו איזה 25 דקות ושיניתי כל מידי דברים עדיין זה לא עזר. המסך יש לו תאורה חזקה ואיכות תמונה בטקסט נוראית. אפילו שהעברתי את המסך לTEXT MODE עדיין אני גולש למשל בYNET ועדיין האיכות מגעילה, הוא בהיר מדי והאור שלו חזק מאוד. שילמתי על המסך 900 שקל אבל עדיין לפי דעתי הוא לא שווה אפילו 100 שקל, שאפשר לקנות היום ב20 שקל מסך מחשב יד שנייה CRT. יש לציין שלפני המסך הזה היה לי מסך מחשב של 19 אינטש LCD מלפני שנתיים דגם LM960 והוא נותן איכות תמונה בטקסט הרבה יותר טובה. בכל מקרה מתי שהייתי בBIGBOX לפני שקניתי את המסך אז שאלתי את המוכר אם אני אחזיר להם את המסך מחר או מחרתיים אז יש אפשרות לקבל את הכסף בחזרה אז הם אמרו שכן אפשר והם יחזירו לי את הכסף לחשבון למרות ששילמתי במזומן. בכל מקרה זה נראה לי קצת מוזר שהמסך כזה מעפן ונותן איכות טקסט הרבה יותר גרועה ממסך מחשב CRT גוסס. המסך מחובר בחיבור VGA לכרטיס מסך אונבורד GMA 950 והוא עובד ברזולוציה של 1680 על 1050 וגם הCLEAR TIPE מופעל. בדקתי את המסך מחשב בסרטים ובסדרות והוא בסדר גמור. אם יש לכם הצעות מה לעשות בשביל לשפר את התצוגה אז תגידו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ברמה הכללית, מסכי 22" מגיעים עם פנלים TN שלא ידועים באיכות שלהם.

רק כמה מסכים יקרים משמעותית מביאים שיפור משמעותי.

יכול להיות שהיה לך מסך 19" עם פנל אחר ומכאן נובע ההבדל.

כמובן שגם יכול להיות שהמסך שלך "ספציפית" יצא לא מכוון טוב מהמפעל ולכן לא נראה טוב (קורה).

הפיתרון הוא לבדוק מסכי 22" אחרים במקומות שיש בהם תצוגה, ולראות אם באמת יש הבדל.

אם כן, אז תחליף מסך ל22" אחר.

אם לא, אז אולי 22" זול זה לא מה שאתה מחפש.

ואולי אתה פשוט צריך להתרגל ולקחת את היתרונות של ה 22" עם החסרונות.

בכל מקרה, אני מקווה שהבעיה שלך תיפתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על איכות משלמים

יאללה תחזיר את המסך ותקנה לך משהו איכותי יותר. מסך זה משהו לשנים רבות, שווה להשקיע בו.

אתה לא בהכרח צודק, לפי הביקורת באתר דגם אחר של הCHIMEI, זכה במקום הראשון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המסך עובד על 60HZ על רזולוציה של 1680 על 1050 שאם אני לא טועה אז זאת הרזולוציה הטבעית של המסך. כיביתי את הCLEATIPE וזה לא עזר. הורדתי את הcleartype tuning wizard ושיחקתי עם זה וזה עזר קצת למרות שלא נראה לי שזה מה שעשה את ההבדל. הורדתי את הבהירות ל0 וזה עשה הבדל משמעותי ועכשיו הטקסט נראה יותר טוב. בכל מקרה המסך הזה בינוני מינוס. אני מתחיל להתחרט על זה שמכרתי את ה19 אינטש שלי וקניתי את המסך הזה. הרי בתכלס מה היתרונות של מסכי 22 על מסכים קטנים יותר חוץ מהגודל כמובן? כמובן שבוידאו ובמשחקים אז זה יותר טוב כי זה יותר גדול אבל מה לגבי טקסט זה הכי חשוב בתכלס. אני שואל ברצינות. ותגידו זה שהבהירות של המסך היא על 0 זה נראה לכם נורמלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אני אחבר לDVI שאין לי DVI. כתבתי במפורש שהכרטיס מסך שלי הוא אונבורד GMA 950 שיש לו רק VGA.

תנסה לפתוח איזשהו דף עם טקסט שחור על רקע לבן ולעשות auto-adjustment למסך (איפשהו בתפריט חייבת להיות אופציה כזו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה222H עולה 325 שקל יותר. בכל מקרה אני מחליף את המסך המעפן הזה . נראה לי אני אקנה את הACER X223W שמוכרים במחסני חשמל ב900 שקל שהוא בא בצבע שחור ויש לו כניסת DVI והוא קיבל ביקורות מצוינות מאנשים שרכשו אותו בNEWEGG כמו שניתן לקרוא פה http://www.newegg.com/Product/ProductReview.aspx?Item=24-009-145&SortField=0&SummaryType=0&Pagesize=10&SelectedRating=-1&PurchaseMark=&VideoOnlyMark=False&VendorMark=&Page=1&Keywords=%28keywords%29

יש שם 190 ביקורות ב19 דפים. ותגידו מתי שאני עושה RESET למסך באמצעות הOSD אז זה מחזיר לי את המסך למצב כמו שהוא היה ישר מהקופסה עוד לפני שבכלל שהתעסקתי עם הOSD שלו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...