סדרת הביקורות על לוחות האם, התגובות והניסיון שלכם {Chaintech 9CJS ZENITE}... - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סדרת הביקורות על לוחות האם, התגובות והניסיון שלכם {Chaintech 9CJS ZENITE}...


KoM

Recommended Posts

במקביל לעליית הביקורת החדשה על לוח האם ובעתיד הקרוב על לוחות אם נוספים ורבים החלטנו לפתוחל ת'רד מיוחד אשר יעסוק בלוחות אשר יוצגו בביקורות, מהדעתכם עליהם, מה הניסיון שלכם איתם, הצעות שיפורים, וכמובן עידכונים שוטפים על מהלך הביקורות והפתעות נוספות בדמות לוחות נוספים שיחשפו בקרוב כאן אצלינו בפורום, אז יאאלה, בואו נתחיל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ראשית אני רוצה לאמר, כל הכבוד על היוזמה! באמת אני אחד מאלה שבקרוב רוצים לקנות מחשב חדש כולל את האינטל 800mhz fbs ומחפש בשבילו לוח, והשוק כל כך גדול, והידע כל כך קטן [שלי] :P

לגבי הביקורת, תחילה הייתי בטוח שאני קונה את הבורד הזה IPE1000, אבל עכשיו אני לא כל כך בטוח.....

לפי מה שאני הבנתי הלוח נותן ביצועיים מומוצעים בלבד.. אבל למה?

השאלה, אם אני רוצה לקנות מחשב למשחקים בלבד, בלי וכאלה... ואני לא הולך לפתוח את המחשב כל היום כדי לראות את יצירת המופת של הכבלים העגולים שאני לא אקנה :-X :-X :-X ... אז בסדר, אני לא הולך על הבורד הזה,

אבל אם הבורד עובד מצויין למשחקים, ויכול לשרת אותי בלי תקלות רבות של חומרה לא מתאימה, אז אני בהחלט אקנה אותו.

למה התכוון המשורר ??? ??? ???

ואני מצפה לעוד ביקורות כדי שתוכל להיות לי בחירה נירחבת יותר :hi: :hi:... רק שאלה ממש קטנה.. מה זה firewire?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביקורת בסדר... אבל-

קורם כל - השפה לא ממש מלוטשת וחבל, זה מוריד מהמקצועיות בעיני הקורא.

שנית - כשקוראים את הביקורת, מההתחלה מבינים שהבודק לא ממש אהב את הלוח והפך את הביקורת לקצת סוביקטיבית.

בשביל להבין למה אני מתכוון אפשר לקרוא את הביקורת על הלוח בהשוואת הלוחות של AnandTech שמופיעה בדיוק מעל הביקורת בעמוד החדשות בשביל לראות איך הם כתבו בערך את אותם דברים על הלוח (רעים וטובים) אבל גרמו לו להראות הרבה יותר טוב.

ובנוסף לשתי הטענות שלי - מספיק היה לציין שזה לוח שמראש מיועד לשוק הבינוני - נמוך ולכן דלות הפיצ'רים היחסית בו (גיגהבייט אוהבים לפוצץ את הלוחות הגבוהים יותר שלהם בתוספות) והביצועים הממוצעים - בהתחלת הכתבה ולא לחזור שוב ושוב על המילים "ממוצע" "לוח למתחילי" וכד', זה היה מוסיף הרבה לאוביקטיביות של הסקירה מצד אחד ולשפה שבה היא כתובה מצד שני.

דרך אגב, מאיפה המשפט " לוח מתוצרת ג'יגה בייט שאמנם לא נחשבת נחותה כלל וכלל בתחום לוחת האם אבל גם לא הצליחה להתבלט בצורה כלשהי" ?

הלוח הראשון שהצליחו לעשות עליו OC של יותר מ3MH בtom's hardware זה ה 8IRXP של gigabyte.

http://www6.tomshardware.com/cpu/20020117/p4_3000-01.html

וגם סקירת לוחות ישנה יחסית, בה אותו לוח הוא אחד משלושת הזוכים-

http://www6.tomshardware.com/motherboard/20020318/i845ddr-31.html

חוץ מזה בהשוואה של AnandTech לוח של גיגהבייט זוכה בקטגורית ה high end.

אני לא סניגור של גיגהבייט, אבל אני מאד אוהב את הלוחות שלהם, במיוחד את החזקים יותר שבהם (לא רק אבל בעיקר בגלל אופצית הdual הגאונית שהצילה אותי יותר מפעם אחת), וחבל לי לראות את החברה מוכפשת ככה לשווא.

בלי קשר - מה דעתכם להקטין את התמונות בהתחלת הת'רד ככה שיתאימו לרוחב מסך של 1024? די מעצבן לגלול את המסך כל פעם בשביל לראות את המילים האחרונות בכל שורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לתשבוחות תודה רבה, ואני מבטיח לך כי הרמה לא תד ואף תעלה, בכל זאת זוהי הפעם הראשונה שאני עורך ביקורת ללוח אם ואין הדבר פםשוט כל כך ! בקשר לזה אשר מתלבט בקשר לקנייה אמליץ לך לחכות מעט למרות שלי מה שאתה הצגת כאן כנתוני הקנייה שלך אין סיבה למה לא לקנות את הג'יגהבייט הזה, הוא עונה על הצרכים שלך בצורה מעולה.

לשלישי אענה כי אני לא מנסה לגרום ללוח להראות טוב ולהתחנף (אננדטק) או אני לא מסנה ללוח להראות רע, המילים לוח למתחילים הם ממש לא מילות גנאי ואני מצטער אם צא הדבר כך העיניך, עצם הדבר שאתה רואה את זה כמילות גנאי מראה כי הלוח פשוט לא מתאים לקונים אשר מחפשים יותר מהלוח שלהם, ואתה רק מוכיח את זה שצדקתי והצלחתי להעביר את המסר דרך הביקורת. עובדה שאיש אחד לפניך לא לקח את המילים לוח למתחילים כיחסרון או כחוסר אובטייקטיביות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שהמילים "לוח למתחילים" הן מילות גנאי.

בעצמי ציינתי שזה לוח שמיועד לשוק הפחות מקצועי.

ציינתי את זה דווקא בהקשר לצורת הכתיבה, ההדגשה הזו חזרה על עצמה יותר מידי פעמים.

חוץ מזה, רק ציינתי את התחושות שאני קיבלתי מהקריאה ולי זה היה נראה שקצת התאכזבת מהלוח ומראש כיוונת את הסקירה למסקנה שהוא לא משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא אני אסביר לך משהו, כשאני כותב סקירה זה לאחר שבדקת וטחנתי את הלוח מכל הכיונים, ומן הסתם הביקורת תשקף את מהלך הדברים שקרו בזבממ הבדיקות והרושם הכללי שהיה בזמן הבדיקות יחדור גם לביקורת עצמה. זה בכוונה תחילה, ואם תחכה לביקורות הבאות תראה לוח אחר מבית ג'יגה בייט ותראה שאין לי כלום כנגד חברה כזאת או אחרת(ואני חושב שלמשל עופר דווקא יעיד שמעולם לא שנאתי את ג'יגה בייט ונתתי להם הזדמנות שווה, הרבה יותר ממה שהרבה חובבי חומרה אחרים יו מוכנים לתת, ואני בטוח כי אחר היה "קוטל" תלוח הרבה יותר מעיניים אפילו יותר קיצוניות), אבל יש לי נגד לוח שלא מביא משהו ממוצע. אני לא חושב שקטלתי את הלוח, אבל אני חושב שהצלחתי להעביר את המסר העקרוי של הלוח, וזה מה שרציתי, פחות תסתכל על הציון הסופי אלא יותר דווקא על המילים החוזרות על עצמן - ממוצע - למתחילים - לוח סלחן - שוב אילו לא מילים של גנאי או קטילה אלא מילים שבאות להעביר את המסר הכללי של הביקורת על הלוח. ואני חושב שלהיות פוליטיקלי קורקט זה לא תמיד במקום, ושוב, זה לא שהתפרעתי או חרגתי ממוסכמות של לקיחת צד או קטילה שלא לצורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו זה נשמע כאילו אתה חושב שלי יש דעה קדומה על מה שאתה כותב.

די.

זו לא הכוונה שלי.

בסה"כ אני מסב את תשומת לבך לתחושה שקיבלתי מהצורה שבה כתבת את הסקירה ולאי דיוק סמנטי אחד או שניים. זה הכל.

אני לא מפקפק לשניה בכוונות שלך או במקצועיות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי צרמה ההדגשה על הממוצאות של ג'יגה בייט בעבר. גם אני במהלך החדשה של דן, הציטוט והקריאה עצמה כל הזמן נזכרתי במעבד הראשון שעבר את ה3GH ואת הציונים הגבוהים שקיבלו לוחות אם של ג'יגה בייט לאינטל (בהדגשה לאינטל) באתרים מכובדים וגדולים.

בקשר לביקורת עצמה - אני שמח לראות ביקורות גם על חומרה עצמה ולא תמיד על מוצרי . היה מעניין אבל משונה יהיה לראות את הכתבות על הלוחות הבאים כשאנחנו כבר ראינו את הגראפים.

דברים שלא הצלחתי להבין: איפה בתמונה בעמוד השני הCLR CMOS ? ומה הם בדיוק הפאזות בעמ' 5? (מס' הקבלים, טרנזיסטורים\ג'וקים והטבעות שכנראה הן הפאזות כמעט שווה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את הביקורת לעומקה ואני חייב להגיד שפרט כניראה לדלות פיצ'רים ..

הלוח מעולה , הביצועים לא בשמיים כי זה לא לוח היי אנד , וזה גם לא לוח לאובר קלוק וכל השוואה

ללוחות של היא פשוט לא נכונה , אני גם בטוח שגם מפחינת מחיר , אני דיי סבור שעלות מול תועלת

הלוח יקבל ציון יותר גבוהה , אבל OC על לוח כזה,, לא לזה התכוון המשורר , מה גם שהצלחתם לא רע בכלל..

אני חושב שמכיוון שמראש הבנתם זאת לא נתתם ללוח צ'אנס לציון יותר גבוהה.

אגב בסיום אתם אומרים זאת בפרוש שאתם מצפים ללוח שנותן יותר ... לוח זה בכלל לא אמור לתת OC

גבוהה או להוות תחרות ללוחות ה OC הכל כך נפוצים בפורום.., אז מה הסיפור ?

לדעתי ירדתם על הלוח טיפה יותר מידי .

אין לי שום הערצה מיוחדת ללחות שלהם פרט לעובדה שהם זולים ועושים את העבודה , אבל אם הייתי מחפש לוח ל OC

הייתי בוחר בלוח אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OK... אז ככה, הסקירה נחמדה אבל חסר בה משהו... זה יותר משהו שקשור בעיצוב, הייתי הולך על הסטייל של ANANDTECH אותיות קטנות, משהו היי טקי כזה ונקי, או כמו GURU 3D... אבל זה כבר נושא אחר כי אני יודע שזה קשור בכל העיצוב של האתר אז אני לא אתיחס לזה יותר מדי אבל אני רק יציין שזה יכול להעלות המון את הרמה כשקוראים משהו מסודר והעמוד יפה ונקי.

בלי להתיחס לזה יותר מדי וזה סתם הערת שוליים ככה שאני יודע שאין לה שום קשר בביקורת שלך כי אתה לא שולט בזה אז נתרכז בנושא, הסקירה הייתה ברמה מכובדת, הבנצ'מרקים היו מספקים, תמונות נחמדות. מה שפחות אהבתי זה שלא כתבתם עם איזה נעשה הOC וגם יכול להיות מעניין OC עם כמה סוגי ...

עוד משהו שמאוד חסר לפי דעתי זה בדיקת ביצועים לאחר OC וגם השוואה של הלוח עם לוחות אחרים למרות שזה כן היה אבל הייתי מצפה ליותר מגוון וגם ללוחות שהיו בהשוואה לא הייתה עליהם ביקורת באתר וזה לפי דעתי קצת מאכזב, אני הייתם מפרסמים ביחד ביקורות של כמה לוחות, משווים בינהם ואז כל פעם הייתם יכולים פשוט להוסיף ולסקור עוד לוח עם אותה מערכת ולהכניס עוד גורם להשוואה ולבסוף נוצר מאגר מידע של לוחות.

אני לא מקבל את ההגדרה לוח למתחילים, לוח זה לוח - לא משנה אם ה OC שלו טוב או רע או הביצועים נמוכים או גבוהים, או אם המדריך שלו ברמה נמוכה או משהו אחר, זאת פשוט הגדרה לא נכונה, לא צריך גם לעשות סיפור גדול מזה אבל... בכל זאת זה מה שאני חושב.

בגדול אני מרוצה מהביקורת עצמה, הייתי מוסיף את כל מה שכתבתי למעלה אבל בגדול הביקורת ברמה מכובדת וכתובה יפה, מקווה מאוד שבהמשך הן רק ילכו וישתפרו. GJ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי הביקורת הייתה מעולה.

ואני אוהב לקרוא הרבה ביקורות

1.הלוח הוא באמת לאנשים מתחילים.

2.כמו שראית הOC בו הוא ממש נמוך מול לוחות אחרים אם אני זוכר נכון 230 לו שהAbit או היגעו ל280. אז הOC ממש חלש.

3.אני לא מבין למה לא מתחילה לשים כבלים מעוגלים בבאנדל.

אני הייתי נותן לו ציון יותר נמוך כי הוא לא הראה עדיפות או סיבה למה לרכוש אותו.

ולי אין שום דבר מול יש לי את ה7vrxp. ודוד שלי 7vaxp ולחבר שהמלצתי לו (לפי שיצא 2) והוא קנה 7vax

אני ממש אהבתי את הביקורות.

מקווה שניראה עוד ביקורות מהסוג הזה.

ושוב הדבר היחדי שלא אהבתי זה הציון הוא יותר מדיי גבוהה ללוח שלא נותן שום סיבה למה לרכוש אותו.

כל הכבוד קובי חסון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח The_Exorcist

כמות שגיאות הכתיב מורידה מערך הכתבה ובהחלט נראה שהכותב מתחיל את הביקורת עם גישה שלילית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמות שגיאות הכתיב מורידה מערך הכתבה ובהחלט נראה שהכותב מתחיל את הביקורת עם גישה שלילית.

לדעתי צריך קצת קצת להירגע עם עניין הגישה השלילית :-\, עם כל הכבוד, וכל הכבוד! הם החליטו לתת לנו אפשרות

לקבל ביקורת על לוחות אם.. אז אפשר גם לאמר תודה ;D

הגישה של הכותב אולי שלילית אבל אין ספק שהידע שלו גדול, והוא ממליץ בחום שהבורד למתחילים.. אם תשאלו אותי כמתחיל, קיבלתי הרגשה די טובה לקנות את הבורד כאשר הוא מדגיש שזהו בורד למתחילים.. כי זה בדיוק מה שאני מחפש... לא להסתבך.. מה שכן הרעיון של הביצועיים הממוצעים לא היה מובן לגבי, הן אם זה לאובר או הן אם זה לפעולות שוטפות של הבורד.

ולמה לחפש מתחת לאדמה, אז יש שגיאות כתיב [glow=red,2,300]WoW[/glow]

:o :o :o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה חובה לתת תוצאות של לוחות נוספים בכדי לא לגרום לביקורת להיות באויר, לא יכולתי להעלות את הביקורת רק עם ציוני הלוח של הג'יגהבייט בלבד.

ושוב אני אחזור על התשובה שלי, הלוח עצמו טוב מאד ורשמתי עשרות פעמים כי הוא לא נכשל באף תחום, אבל כאתר חומרה אני לא יכול להמליץ על לוח זה ליותר ממתחילים או כאלה שלא מתעסקים במחשב שלהם יותר מדיי עקב מספר בעיות בעיצוב הלוח הביוס הפשטני ויכולות ה-OC הנחותות. לעומת זאת הלוח מתאים מאד למתחילים שלא דורשים מהלוח שלהם יותר מדיי ולכן ציון של 7\10 יחד עם מספר יתרונות בשבילם בהחלט מספיק. אני חושב שמי שיצר את הלוח לא ציפה ליותר, ואני בטוח (ואת זה תראו בהמשך) כי בגרסאות היקרות שיותר של ג'יגה בייט העסק משתנה. לוח כזה לא יכולתי להמליץ יותר ממעבר למה שהמלצתי שם, זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...