הזמנתי את ה - 4870X2 אבל דיי הרבה אנשים אומרים לי שיש איתו בעיות :\ - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנתי את ה - 4870X2 אבל דיי הרבה אנשים אומרים לי שיש איתו בעיות :\


uzi4u2

Recommended Posts

קודם כל אמרו לי שכל הנושא הזה של crossfire/sli הוא בעיה ושבעצם קורה הרבה פעמים שהכרטיס מתפקד כאילו הוא בעל בודדת בגלל שהמשחקים פשוט לא תומכים בו ובנוסף כל מיני באגים שמצריכים שינוי בפרופילים שונים !

יש אמת בדברים האלו או שאנשים רק רוצים להפחיד אותי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בעיות עם הדברים הללו אבל הן ממש זניחות. נכון לא כל משחק תומך בריבוי אבל אתה לא קונה 4870X2 בשביל לשחק קונג פו פנדה כה?

ברוב המשחקים כיום יש תמיכה בCF.

ולמשחקים שאין תמיכה לא קורה כלום. יחידה של הכרטיס שלך אוכלת כל משחק בלי מלח אז אין לך מה להבהל ;)

עכשיו לבעיות הפרופילים- יש בעייה אבל היא חלה רק על אנשים שממש אכפת להם שהכרטיס שלהם יהיה על 10 מעלות (חושבים שמעל זה חם לו) תראה כל עוד הכרטיס לא על 110 מעלות אז הוא בסדר! הוא בנוי בשביל לתפקד ב80 מעלות! אם אתה לא עושה OC רצחני (מה שגם לא נחוץ בימינו לכרטיס הזה) אז הבעיות הללו בכלל לא קשורות אליך.

ושאלה אחרונה שלי

מה המפרט שלך ומה המסך שלך אולי הכרטיס הוא בזבוז?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קריסיס מתיחס אל הכרטיס כשני ליבות והוא משיג ביצועים טובים יותר משתי סיבות-

א. יש לו יותר זכרון

ב. שתי הליבות מופעלות ויש בינהן מיוחד שמפקח על התעבורה מה שמשפר את הביצועים מCF רגיל (ואם לא שמתה לב אז אין הבדלי ביצועים גבוהים בין CF4870 ו 4870X2)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא יקר יותר בארץ

ונחות בקצת אך לא בכל היישומים והמשחקים כיום כי לא כל משחק יודע לנצל על טומו ריבוי ליבות גראפיות. כאשר ישתפר ניצול CF אז הביצועים של ה4870X2 יעלו הרבה יותר מהביצועים של ה4870CF

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתם מדברים שטויות??

שני ליבות עם שבב מגשר על PCB בודד, כאשר השבב המגשר מתפקד כבקר I\O לכל דבר והוא זה שמנהל את מלאכת העבודה ומחלק אותה לפי צורכי היישום, כמו כן יש לו תפקיד נוסף בדור הכרטיסים הנוכחי (HD4) והוא משמש גם כמנהל לשני הליבות, מה שאומר כי ישנה אפשרות שהכרטיס ינצל את כל ה 2GB ולא יחלק 1GB לכל ליבה כמו שזה מיושם עכשיו (כרגע האפשרות לניהול מכובה תוכנתית בדריברים ובBIOS של הכרטיס).

כמובן שכרגע זה הכרטיס הכי חזק שיש, השאלה אבל אם אתה באמת צריך אותו, כי לרוב HD4870 בודד יספיק מעל ומעבר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע אני עם מסך 19 מה שאומר כמובן 1280x1024 אבל שבוע הבא אני אקבל מסך 22 איזה עדיין לא ידוע אבל נראה מה יש להם פה בחנויות .

חוץ מהמסך מה שיש לי זה e6600 duo , 4gb וכל זה על לוח אמ p5b deluxe וכרגע אני מחזקי בידי קופסה של Corasair 750tx שיכנס למחשב בשניה שאקבל את כרטיס המסך !

עוד שאלה קטנה יש כבר גופי לכרטיס הזה או שלא צריך ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...