האם המפרט הבא מומלץ (T61) ב7000ש"ח ? - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם המפרט הבא מומלץ (T61) ב7000ש"ח ?


kartman

Recommended Posts

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תרשו לי לתרום מעט לדיון הזה, למרות שמן הסתם לא אגיב על כל דבר שנאמר.

לגבי ההשוואה בין מחשבים צרכניים למחשבים עסקיים, פשוט אסכים עם tgolin - באמת מדובר בהשוואה בין תפוחים ותפוזים, והויכוח של "מה כדאי" יכול להימשך לנצח ללא הכרעה. מי שטוען שאין שום הצדקה למחיר הגבוה יותר של הסדרות העסקיות פשוט כנראה לא התנסה מספיק כדי להשוות. מצד שני, אין זה אומר שלכל אדם ואדם יש להמליץ על מחשב יקר מסדרה עסקית. הכל בהתאם לצרכים ולתקציב.

לגבי T61 וכל הביקורת עליו - זה די נכון ואני יודע זאת מניסיון כי לרבים בחברה שלנו יש כזה, ורבים באמת מתלוננים על תקיעות ובעיות כאלה ואחרות. רוב הדברים האלה נובעים לא מהמחשב עצמו אלא מהצ'יפסט והפלטפורמה.

כן, סנטה רוזה זה דרעק (באופן יחסי כמובן). אני מכיר כמה אנשים שהיו מעורבים באופן בבדיקות איכות של חלקים מהפלטפורמה שיגידו זאת.

להשוואה - ה-T60 (שגם הוא מחשב של לנובו, לא IBM) - לא סובל מכל הבעיות האלה (וזה מניסיון אישי - שכן לי יש אחד כזה), עובד כמו תותח, לא נתקע ולא מראה אי אילו התנהגויות מוזרות. החברים שלי בעבודה ש"נתקעו" עם ה-T61 מקללים אותי עד היום הזה בגלל ה-T60.

לגבי איכות בניה, וכאן אני מדבר גם מניסיון אישי כבעלים של T42 ו-T60, וגם על סמך דברים שמתרוצצים בקהילות של אנשים בעלי ניסיון רב עם סדרות המחשבים האלה (בראש ובראשונה - ה-Thinkpad Forums, חד וחלק - איכות הבניה של ה-T60 עולה על זו של סדרת ה-T4X, למשל בזכות כלוב המתכת שעוטף את גוף המחשב (מתחת לשלדה החיצונית) ובכך מקטין את הלחץ על לוח האם ושאר הרכיבים הרגישים. ה-T61 אף מתעלה על זאת ומוסיף כלוב דומה מסביב למסך ה-LCD. על סמך ביקורות ורשמים ראשוניים של אנשים, ה-T400/T500 משפר את המצב עוד יותר ויצא לי לשמוע אנשים אומרים שזה ה- הטוב ביותר עד היום מבחינת החוזק והעמידות (אבל כמובן, אלה רשמים ראשוניים).

אין בכך טענה שאין חסרונות. לי אישית מפריע העיצוב המכוער של ה-T61 עם מסגרת המסך הלא סימטרית (מה שמאפיים גם את הסדרות החדשות). והתלונות על הירידה באיכות המקלדת בהחלט מדאיגות (עד כדי כך שאנשים רבים קנו את ה-T400/T500 ומיד הזמינו מקלדת של T60/T61 שלא סובלת מאותן הבעיות). לדעתי, מדובר פה בפשלה של , שתגרום להם לחזור לעיצוב הישן (או לצאת בעיצוב חדש כלשהו) בדגמים הבאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להודות שלמדתי הרבה ובסוף החלטתי על 7417TSU - ThinkPad T400

WXGA TFT, Integrated Camera,

, Fingerprint Reader,

Intel 2 Duo processor T9400,

Intel GM45 Express Chipset,

Intel Integrated Graphics 4500MHD,

160GB / 7200 rpm , Recordable,

2GB (1GB x 2), Turbo Memory 2 GB,

ExpressCard + PC Card slot,

WiFi Link 5100 AGN (1x2,

6cell battery,

Windows Business

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובד כבר כמה חודשים עם T61p. עם T9300 וXP.

בנתיים המחשב סוחב מצויין, ואני מעמיס עליו הרבה בעבודה שוטפת.

לפני זה היה לי T43.

עד לא מזמן עבדתי בחברה עם הרבה T60/T61.. ואכן היו להם בעיות, אבל

ממה שהבנתי רוב הבעיות נבעו כתוצאה מאופציה של הINTEL TURBO CHACHE

(או משהו דומה) שאמורה להאיץ את ביצועי הHD. הבעיה סודרה בכל אופן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן , אני מצטרף להמלצה על הסדרה החדשה T400/T500 - יש אצלי עכשיו אחד כזה (T500 ) בהכנה ללקוח - עדכונים , חריטה וכו ..

והוא בהחלט משפר , הוספו כלמיני יציאות חדשות DISPLAY PORT כניסה לכרטיס SD ועוד כמה קשקושים ...

מגיע במפרט חזק , ציון מכובד מאוד בויסטה (5.2) וזיכרון ...

ישר הרגשתי את הקטע של המקלדת ... ובהחלט זה מרגיש די זוועתי - המקלדת למעשה אותו דבר כמו של הT60/61 - ואין בעייה להזמין \ לקנות אחת כזאת חדשה פה בארץ בIBM (בית עמיטק) באזור ה 200 שקל כולל מע"מ (מגיעה כבר עם עברית צרובה על המקשים) , חוצמזה אפילו את האור הקטנטן בלמעלה של המסך שיפרו , והוא עכשיו עם אלומה יותר רחבה שמאירה ממש על כל המקשים ברמה שניתן לתקתק בחושך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישר הרגשתי את הקטע של המקלדת ... ובהחלט זה מרגיש די זוועתי - המקלדת למעשה אותו דבר כמו של הT60/61 - ואין בעייה להזמין \ לקנות אחת כזאת חדשה פה בארץ בIBM (בית עמיטק) באזור ה 200 שקל כולל מע"מ (מגיעה כבר עם עברית צרובה על המקשים)

כמה מסובך להחליף את זה לבד? האם יש בעיית אחריות אחרי פעולה חודרנית שכזו? האם אפשר להזמין את המקלדת של ה-T61 ישר מהחנות שמוכרת לי את המחשב, כבר במעמד הרכישה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה מסובך להחליף את זה לבד? האם יש בעיית אחריות אחרי פעולה חודרנית שכזו? האם אפשר להזמין את המקלדת של ה-T61 ישר מהחנות שמוכרת לי את המחשב, כבר במעמד הרכישה?

מאוד פשוט , אבל צריך לדעת, יש את הצמה שמתחברת למקלדת שהיא ממש דקה ועדינה. חוץ מזה זה מאוד פשוט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל התשובות לשאלות שלך נמצאות בגוף הCOPY PASTE שעשית למה שכתבתי מקודם ...

לך תקנה בIBM בבית עמיטק (שם יעלה לך הכי זול) , אם קנית שם , אז מן הסתאם זה באחריות מלאה - אתה מבקש מקלדת לT61 14 או 15 אינצ זה לא משנה - כי זה אותו דבר , כדי שהם לא יתבלבלו יותר מידי אל תגיד להם למה ומה , רק תקנה מקלדת , ההחלפה פשוטה ביותר , ולא מפירה לך אחריות על המחשב, רק ליתר ביטחון תשמור את זאת המקורית ...

בלי כל קשר, יש כאלה שאוהבים את התחושה של המקלדת החדשה ... אז קודם תקבל את המחשב , תרגיש ואז תחליט

ולא לפני.

טל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...