פורסם 2008 בספטמבר 1917 שנים סטולקר היה מאז ומעולם משחק נורא קשה, גם הראשון, החל מאמצע המשחק זה נהיה קל יותר, כי מקבלים שיריון נורמלי ונשקים נורמלים, אבל בהתחלה זה תמיד קשה גם על הרמה הכי קלה. עצה, כך את הזמן וכוון לראש, בשביל להוריד מישהוא עם פגיעות לגוף אתה תצתרך לרוקן מחסנית שלמה עליו.
פורסם 2008 בספטמבר 1917 שנים אני לא מבין מה הקטע בלשחרר משחק לחנויות כשהוא לא גמור?אם החברה מוציאה פאצ'ים כבר בשבוע הראשון שהמשחק בחוץ זה לא נראה טוב והם כנראה ידעו שהם משחררים משחק פגום/לא גמור...סתם בזבוז של כסף..
פורסם 2008 בספטמבר 1917 שנים כמו שזה נראה ובהמשך לביקורות האחרונות על המשחקמין הראוי היה שמשחק ההמשך הזה היה יוצא בזמנו כחבילת הרחבה וזהו.לא מצדיק משחק המשך שיוצא העתק מדוייק של המשחק הקודם במיוחד העתק של אותם הבאגים המעצבנים
פורסם 2008 בספטמבר 1917 שנים תשמע אני לא התקדמתי הרבה, אבל בנתיים, זה אפילו לא חבילת הרחבה מאחר וזה אותם מפות, הוסיפו נידמה לי ש-2 איזורים חדשים. Cordon, Dark Valley ו-Garbage נשארו זהים, את Agroprom שינו קצת. והורידיו את Pripyat ואת ה-NPP ונראה לי עוד איזור.ויש הרבה יותר באגים מאשר בראשון, מה שהכי מעצבן, שדברים שהבטיחו במשחק הראשון, כמו עולם פתוח סטייל Oblivion בניגוד לחלוקה לאיזורים ורכבים בניגוד להליכה או Fast Travel שהוסיפו בשני. אני אישית לא שמתי לב לבאגים בראשון, פרט לזה שהשריון לא היה נשחק. אבל בזה יש בלי סוף, מרובם אני יכול להתעלם, אבל מאלה שמונעים לסיים משימה אי אפשר להתעלם והם גם הכי מעצבנים.
פורסם 2008 בספטמבר 1917 שנים אני לא מבין מה הקטע בלשחרר משחק לחנויות כשהוא לא גמור?אם החברה מוציאה פאצ'ים כבר בשבוע הראשון שהמשחק בחוץ זה לא נראה טוב והם כנראה ידעו שהם משחררים משחק פגום/לא גמור...סתם בזבוז של כסף..אין מה לעשות יש דד ליינים. מה שכן פאטצ'ים בשבוע הראשון קורים בגלל הזמן הארוך משליחת המשחק להפצה ועד שהוא יוצא בפועל, לפעמים זה יותר מחודש, שבזמן הזה הם ממשיכים לעבוד על המשחק.
פורסם 2008 בספטמבר 1917 שנים כל כך חבל שסיפור,אווירה וסגנון משחק מיוחדים כמו שיש בstalker צריכים לקום לתחייה בעזרת הסטודיו הכושל הזה...אפילו בראשון הם קיבלו כל כך הרבה זמן ודחיות והוא עדיין יצא מפוצץ באגיםוהם בקושי עשו משהו עם המשחק הזה... אפילו לא שיפרו את המנוע מבחינת מהירות רק הוסיפו עוד אפקטים שרק מגדילים את העומס...שיעשו טובה ויתנו לbethesda לעשות את stalker 2 במיוחד עם הניסיון שיש להם עם fallout3 (שיהיה מעולה לדעתי)
פורסם 2008 בספטמבר 1917 שנים bethesda עובדים מספיק איטי, לא צריך להוסיף להם עוד משחקים... אני עדיין מחכה לTHE ELDER SCROLL הבא
פורסם 2008 בספטמבר 2017 שנים אני משחק כרגע במשחק ונתקלתי בבעייה פטאלית. נכנסתי לאיזור של קרינה והחיים שלי יורדים. הבעייה ששמתי לב לזה רק כשהחיים היו על ה 2-3 אחוזים האחרונים ושמרתי במצב הזה. מה שקורה זה שאני מת וכשאני מנסה להעלות את השמירה האחרונה ולרפא את עצמי, הזמן שלוקח לי לפתוח את המלאי וללחוץ על ערכת ריפוי ארוך יותר מהזמן שלוקח לקרינה להרוג אותי, מה שיוצר מצב בו אני מעלה שמירה ומייד מת. הבעייה שהמשחק הדפוק הזה לא עושה שמירות אוטומטיות בסיומי משימה ואני ברב טיפשותי הסתמכתי יותר מידי על שמירה אחת ולכן יש מרווח ענק בין השמירה הקודמת לשמירה הנוכחית.יש למישהו רעיון איך לפתור את הבעייה? טריינר אולי?
פורסם 2008 בספטמבר 2017 שנים אתה מודע לכך שיש מקשי קיצור ל-medkits ו-bandages נכון?והמלצה שלי כל כמה שעות גייפלי תיצרו שמירה ואל תשמרו עליה, למקרה שאתם נתקלים בבאג שמונע לסיים מסימה.
פורסם 2008 בספטמבר 2017 שנים המשחק הרבה יותר כבד מהסטאלקר הראשון,למרות ש יש שיפורים בגרפיקה אי אפשר להגיד שלא... אבל לא משהו כזה משמעותיבכללי משחק דיי משעמם.. כמו הראשון.. זה לא קל להרוג מרחוק אפילו אם פוגעים בראש, אבל אותך הורגים ב 2 כדורים
פורסם 2008 בספטמבר 2017 שנים ומה קורה בחיים האמיתיים? צלף מחשב את היריייה שלו לפני שהוא לוחץ על ההדק והוא לוקח את הרוח כוח המשיכה טווח וכו'... כך גם בסטולקר...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.