כמה שאלות בנוגע ל PINK FLOYD - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות בנוגע ל PINK FLOYD


harbinger

Recommended Posts

  • תגובות 42
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב, כולנו משתתפים בצער המשפחה על אבדן אמן מוערך, וכו, וכו . . .

ולענין פינק פלויד, מוזיקה זה באמת אחד מהדברים שקצת קשה לכפות או לשכנע אנשים מה טוב מה הכי טוב ומה אלוהי. לכל אחד יש את הטעם האישי שלו וזה ממש לא נושא לויכוח. תמיד יהיה מישהו שימצא איזה להקה ויגיש שהיא הכי טובה והטראק החמישי בתקליט X הוא אלוהי.

fungiman, לגבי הדוגמא שהבאת של שירת האדמה, ניסיתי לשמוע ולא מתחבר לי, ככלל אני מאוד מתקשה לשמוע אופרות - עכשיו בוא תשכנע אותי שאני לא מבין כלום במוזיקה - אולי. לפחות אני נהנה ממה שאני אוהב.

לגבי פינק פלויד - לדעתי הם אכן הגדולים ביותר בז'אנר שלהם (שאני לא בטוח מהו) ובכלל והם אכן יזכרו לדורות. אני מתקשה למצוא את הגאוניות ביצירות הראשונות של סיד בארט אבל שומע בכל זאת. לדעתי הם התחילו לפרוח עם רוג'ר ווטרס אבל נשארו טובים (אם כי פחות) גם לאחר עזיבתו. על השנים הטובות ביותר שלהם - שנות השבעים אין מה להתווכח שנפתחו ב- heart mother והסתיימו עם The Wall.

אני מאוד ממליץ לכל מי שלא שמע עדיין להסתגר כמה ימים עם heart mother כי לדעתי זאת אחת מהיצירות הכי יפות ומורכבות גם ברמה של קלאסית ומכילה סוויטה מוזיקלית (כמובן בסגנון רוק) של 23 דקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצוב מאוד לשמוע על רייט. בדיוק לפני כמה ימים גילמור אמר בראיון שלא יהיה איחוד של הלהקה (http://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/gilmour_nixes_pink_floyd_reunion.html) ועכשיו זה מחסל את הסיכוי לחלוטין.

נקווה שווטרס, גילמור ומייסון יתעלו מעבר לריבים שלהם ואולי יעשו איזה הופעה או סיבוב הופעות שלם לזכרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האלבומים הראשונים שלהם,

The Piper at the Gates of Dawn

A Saucerful of Secrets

שווים, כל השאר לדעתי לוקה במגלומניות שמאפילה על אובדן יצירתיות (בוא נעשה את זה ענק אף אחד לא יראה שהמלך עירום :-X).

מסכים עם הקביעה ששני האלבומים הראשונים שווים יותר מהשאר, בזכות אותה יצירתיות שבהחלט הייתה לפינק פלויד. כל מי שטוען אחרת, סתם מכפיש את שמם כי הם נהיו כה פופולריים. אלבומיהם המאוחרים יותר אמנם מגלומניים בהרבה תודות לכמויות האגו המטורפות שהיו בלהקה, אבל הם גם מלוטשים בהרבה ומהווים חווית האזנה "נעימה" יותר, שהיא אמנם עדיפה פחות, אבל עדיין איכותית ללא ספק.

fungiman, לא אתווכח איתך על-כך שPink Floyd לא כתבו את המוזיקה הגדולה ביותר במאה ה20, שלא לדבר על אי-פעם, אבל אני חושב שזה מעט ילדותי להביא אופרה כזו או אחרת ולטעון "זה עדיף בהרבה!!1", לא ניתן להשוות בין סגנונות שונים, באותה מידה אני יכול לשלוף (מהתחת שלי) שיר כזה או אחר ולטעון שהוא עולה בהרבה על כל דבר אחר שנוצר. בסופו של יום, כל מי שטוען על להקה שהיא טובה יותר מלהקה מסגנון אחר, הוא פלוץ. המקסימום שמותר לנו להגיד זה שאנחנו אוהבים להקה כזו או אחרת.

עצם העובדה שתעשיית הבידור או התקשורת נהנים להכתיר אמן כזה או אחר כפורץ גבולות או כעולה על כל דבר שבא לפניו, לא אומרת שגם עליך להיסחף בזרם.

אני למשל, לא יכול להגיד לך מה יותר טוב, Medicine Bottle של הRed House Painters או Chaos Path של Arcturus, אני רק יודע שאני אוהב מאוד את שני השירים, ומסתפק בכך :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפחות הם התאחדו לפני 3 שנים להופעה אחת אחרונה של כל הלהקה כולל ווטרס, ב LIVE AID אמנם הם שרו רק 4 שירים בלבד, אבל זה היה מדהים! נשארתי ער במיוחד בשביל זה עד אמצע הלילה כשלמחרת היתה לי עבודה, ונהניתי מאוד לראות הופעה כמו שאף פעם לא נהניתי, למרות שצפיתי בה בטלויזיה זה לא גרע מהתענוג. אני מאמין שההופעה היתה בהרבה יותר טובה ואיכותית מהופעת היחיד של ווטרס שהיתה בארץ כמה חודשים לאחר מכן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...