מתגייס מחר, :) יש משהו חשוב שאני צריך להביא? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתגייס מחר, :) יש משהו חשוב שאני צריך להביא?


Vidati

Recommended Posts

אז כמו שכתבתי מחר אני מתגייס (שיריון) מקווה שיהיה טוב, בכל מקרה אני קצת מבולבל בנושא של מה להביא..

חברים אמרו לי לארגן תיק גדול עם כל הדברים: בדגים ודברי רחצה וכ'ו... עכשיו בדקתי בטופס שנשלח לביתי וכתוב שם שאת כל הדברים אני מקבל שם כולל תיק וכל הביגוד וכ'ו...

אז אם כך מהאני מביא ליום גיוס חוץ מכל הטפסים הרגילים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

אל תסמוך יותר מדי על הדברים שאתה מקבל בבקו"ם.

בכל מקרה תביא חולצות קצרות[לבנות וירוקות] הרבה תחתונים וגרביים[קח בחשבון שיש סיכוי שתסגור את השבת הראשונה]

דברי רחצה כל דבר שאתה יכול לחשוב עליו אני ממליץ בתיק רחצה מיוחד בשביל זה[סבון שמפו מברשת שיניים משחת שיניים דאורדורנט משחה לשפשפת אם אתה סובל מזה וכו']. שק כביסה גם יכול להיות שימושי[שהדברים המלוכלכים לא יתערבבו עם הנקיים בתיק].

אני חושב שאלה הדברים החשובים...

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כסף קטן הרבה יותר שימושי משטרות מכונת פחיות נראת נורא ידידותית כשיש לך 5 דקות הפסקה, לעומת זאת השקם שרוב הסיכויים שתצטרך לפרפר בשבילו חצי בסיס פחות...

תכין את עצמך לזה שאתה סוגר 2 שבתות ראשונות. תביא ספר ואיזה ג'נרי (אחד שעובד על אצבע) בשום פנים ואופן לא איפוד/ארקוס וכו... שום גאדג'ט יקר ו/או שמצריך טעינה ע"י USB/שקע חשמל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פנס, מאלה שמגיעים עם רצועות ראש. חובה לשטח :)

אני תמיד התייחסתי לפאצלים בתור קישקוש...

הולכים לאיבוד, שוכחים שהם שם ואז שמים קסדה עליהם ושורטים להם תצורה וכל מיני כאלה...

(ואם נכנס להסבר של הרספ שלי בזמנו "סמן לצלף")

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגזמתם... אמנם שיריון (ד"א כל הכבוד על הבחירה אתה מגיע למקום עם חברה איכותיים, אתה תהנה לטחון שם ;)) אבל לא סוגרים 18 מיום הגיוס....כמו שאמרו, אל תסמוך על מה שמביאים בבקום...

נתחיל מזה שאני לא מכיר מישהו שלובש תחתוני בקום... אז תביא מהבית, הגופיות לרוב יהיו ב2 מידות גדולות עליך, תיק רחצה תקבל, אבל תביא את דברי הרחצה מהבית.

תביא גם מצעים וציפה לשמיכה, בלילות קרים תעטוף את הסקאביאס בציפה ותתכסה איתה... אם בא לך להתפנק תביא גם כרית קטנה או משהו.

תביא נשנושים, נחמד ככה לשלוף איזה אפרופו מהתיק כשלך ולחבר'ה יש מאנצ'יס.

וגם כמובן כמו שאמרו מטבעות ולא שטרות, אבל תזהר לא ליפול חזק מדי על המכונות,הם כמעט גמרו לי לפשוט את הרגל בזמנו.... לא כדאי יותר מפחית ביום.

שיהיה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקר דברים שיעבירו לך את הזמן.

תיהיה יצירתי.

"דברים שיעבירו לך את הזמן" לא זכור לי יותר מידי זמן מיותר\פנוי בטירונות (אלה אם אתה מחשיב שעה שאתה וכל הפלוגה צריכה להתקלח כ"פנוי")

בכל מקרה טוב שיש תחתונים, גרביים, אולי עוד כמה גופיות ירוקות,שעון, כלי רחצה(סבון,שמפו,מברשת\משחת שיניים, ג'יל\סכין גילוח), פנס, לדרמן\אולר וכסף קטן

נגן נחמד יכול להחזיר אותך קצת לשפיות אז זה גם נחמד

חוץ מזה אתה לא צריך יותר מזה, מה גם שבמקרה הגרוע תסגור את השבת הראשונה ואחרי זה כבר תלמד איזה עוד דברים אתה צריך\לא צריך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה חשוב להביא: גרביים, תחתונים, גופיות, ערכת עזרה ראשונה XL (פלסטרים, יוד, תחבושות, תרופות בלי מרשם), תיק רחצה, כסף, מנעולים.

מה לא להביא בשום פנים ואופן: אל תביא דברים יקרים מנקרי עיניים כמו מחשב נייד, שעון, נגן MP3 יקר, מחשב כף יד, מכשיר סלולרי יקר וכדומה. במוצ"ש רכוש נגן MP3 זול עם סוללות אצבע (לא תוכל להטעין דרך USB עד הסדיר) ונסה לסדר מכשיר סלולרי ישן, פשוט וזול. אל תעז להביא N95 או או משהו בסגנון. תצטרך לחיות במינימום עד הסדיר, אחר כך כשיהיה לך חדר תוכל להתחיל להביא דברים.

השבועות הראשונים יהיו קשים, במיוחד בטירונות קרבית. בהמשך המצב ישתפר. באחריות.

זהו. אם אזכר בדברים חשובים אדאג לעדכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שטויות....הרי כולנו הגזמנו והוצאנו בזמנו מאות שקלים על ציוד נלווה לא הכרחי והתחרטנו על כל רגע...אז למה לתת עצות אחיתופל לילד?

בגדול הצבא מספק את כל הבגדייה הנדרשת (יש מספיק והותר גרביים וחולצות זית) חולצות לבנות לא צריך יותר מאחת (כי אתה קרבי) ומנעולים לציוד תקבל בבקו"ם.

פצל בניגוד למה שאמרו לך הוא אחד הדברים הכן מומלצים. כשאתה בשטח זה הדבר הכי טוב שיש כשלא רואים ממטר ואתה צריך להיסגר על הציוד שלך וכו'.

בכל אופן הדברים שאתה באמת צריך באמת זה בגדי מד"ס (מכנסיים קצרות לריצה),נוהל בוקר (מכונת גילוח,מברשת ומשחת שיניים למרות שתקבל אחת בבקו"ם)

הדברים ההכרחיים זה פנימית לשק"ש בחורף אבל אתה בשיזפון וזה לא צריך להטריד אותך ואל תקנה את כל הקרמייה כי זה חרטא. בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...