Dell 2408WFP -יצאה הקושחה החדשה - עמוד 35 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2408WFP -יצאה הקושחה החדשה


israelnba

Recommended Posts

מחזק לגמרי את התגובה הזאת.

נכון שהדל לא מושלם, אבל זו כניסה לקטנוניות.

כשאני אעלה את החלק השני של הסקירה שלי לגבי המסך תוכלו לראות שהוא בהחלט מצוין ומספק את הסחורה.

אתה יכול לחזק עד מחר - אבל זה לא יהפוך את המשפט המודגש לנכון.

תעשה חיפוש, הנושא הזה כבר דובר המון - ומה שכתבת זו פשוט שטות מוחלטת.

אם כבר, להיפך. יש לדל בארץ אחריות פשוט מבישה של 6 פיקסלים ומעלה מהיום הראשון.

אני מחזק(LOL),אבל אתה צודק

החדשות הטובות-ל-NEXTOP יש אחריות 2 פיקסלים שרופים ל-48 שעות ראשונות,ואחרי זה ל-5(או שישה אם הבנתי את יעקב לא נכון,אבל כבר לא היה לי כוח לשאול עוד פעם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 541
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פיקסל אחד שרוף

ואיייי

אתה קיבלת מהם???

איזה רמאים!!!!

גם לי הם אמרו אחד(במעמד הקנייה)-ואחרי זה התקשרתי אליהם והם לא הסכימו בשום פנים ואופן להחליף לי,בטענה שהם מחליפים רק משניים!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אחלוק עליך במקרה הזה. אני בעלים של ה-2408 בגרסא הראשונה שלו. הLag מורגש מאוד, גם כשלא משחקים.

פיגור של 3 פריימים אחרי CRT זה פיגור משמעותי ומורגש.

שים לב לעיכוב שה-2408 מציג:

http://www.youtube.com/watch?v=aIUxkElQD_E

(תקפיא את התמונה מדי פעם)

:kopfpatsch::kopfpatsch:

אני אחלוק עליך במקרה הזה. אני גם בעלים של ה-2408 בגרסא הראשונה שלו

ההבדל בא לידי ביטוי רק בהקפאת התמונה.

ולפי דעתי אינו מגיע לידי ביטוי במשחק .... לא חושב שיש אדם שזריז מספיק כדי שזה באמת יעשה שינוי ברמת המשחק שלך.

אני יכול להביא לך תמונה של כדור יוצא מאקדח אחרי הירי ... מה זה אומר ?

הקפאת תמונה <> real time

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואיייי

אתה קיבלת מהם???

איזה רמאים!!!!

גם לי הם אמרו אחד(במעמד הקנייה)-ואחרי זה התקשרתי אליהם והם לא הסכימו בשום פנים ואופן להחליף לי,בטענה שהם מחליפים רק משניים!!!

גם לי הבטיח אבי (אם איני טועה זה השם של המוכר בNEXTOP) שהאחריות חלה בעת קבלת המסך לביתך על פיקסל 1 ואז הוא שולח אליך שליח שלוקח ומביא לך מסך אחר במקרה שיש בו פיקסל אחד שרוף ביום הראשון של המשלוח (יענו ביום הבדיקה).

אם אתה אומר שזה לא מתבצע הלכה למעשה, זה חמור. אצלך יש פיקסל שרוף מרגע פתיחת המסך מהקופסה או שעבר זמן מה מרגע הקבלה עד שהודעת לו על כך ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי הבטיח אבי (אם איני טועה זה השם של המוכר בNEXTOP) שהאחריות חלה בעת קבלת המסך לביתך על פיקסל 1 ואז הוא שולח אליך שליח שלוקח ומביא לך מסך אחר במקרה שיש בו פיקסל אחד שרוף ביום הראשון של המשלוח (יענו ביום הבדיקה).

אם אתה אומר שזה לא מתבצע הלכה למעשה, זה חמור. אצלך יש פיקסל שרוף מרגע פתיחת המסך מהקופסה או שעבר זמן מה מרגע הקבלה עד שהודעת לו על כך ?

קיבלתי את המסך בערב אחרי שהם נסגרו.(רביעי ערב)

חמישי בוקר-אני מתקשר בקשר לזליגת אור.אבי אומר לי שהוא יבדוק אם הם נותנים אחריות על זה(לא חוזר אלי)

יום חמישי ערב-אני מוצא את הפיקסל השרוף(גם העלתי לכאן....)

יום שישי בוקר,אני שולח לו אימייל(כי הם סגורים)-אבל זה עדיין ב-48 שעות

יום ראשון בוקר אני מתקשר לאבי-הוא אומר שהוא לא יכול להחליף על זליגת אור...אני אומר לו ומה עם פיקסל שרוף....הוא אומר לי מה פיתאום-רק על שניים.

אני אומר לו שהוא התחייב לאחד,הוא מתחיל להילחץ.אומר שיחזור אלי,לא חוזר

יום שני-אני מדבר איתו עוד פעם,אני אומר לו שאני מאוד כועס,הוא לא יודע מה לענות לי,הוא יחזור אלי.

יום שני אחרי צהריים-אני מתקשר-אבי לא נמצא-מעבירים לי את יעקוב.

יעקוב כפי הנראה הוא אחראי שם...

הוא אומר לי שהוא רוצה לדבר איתי ו"לסגור את העיניין" אבל הוא יחזור אלי....

יום שני לקראת שעות הסגירה שלהם-אני מתקשר-יעקוב בפגישה-אני אומר שיעבירו לי אותי-הוא יוצא ואומר לי שהוא בפגישה כרגע,

אני מסביר לו שעם כל הכבוד ללו"ז שלו-לא רק לו יש לו"ז....-הוא מבטיח לי שהוא יחזור אלי,אפילו אחרי שעות הסגירה,לא חוזר.

יום שלישי בוקר-אני מתקשר -יעקוב לחוץ,אוומר לי שהוא לא יודע מה לעשות,ושהוא ממש מצטער וכולם יודעים אצלו שאין להחליף מפחות משני פיקסלים,ואין סיכוי שאמרו לי את זה.אני אומר לו שהוא יכול להגיד מה שהוא רוצה,זה מה שהיה.אני בשלב הזה כבר הבנתי שאני לא אקבל החלפה-אז אמרתי לו שאם הוא יבוא לקראתי במשהו,אני אהיה מרוצה. בסופו של עיניין סגרנו שהוא נותן לי איזשהי הטבה(שאני לא אפרט עליה כאן)...

הוא היה אמור לשלוח לי את זה בדואר באותו יום.זה עדיין לא הגיע.

לא משנה מה....אחרי מה שקרה כאן-הוא גם יחליף לי את המסך,ולא מזיז לי. אני ממש רותח מזעם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, הסיפור שלך הספיק לי. רציתי לקנות שמה עוד שני מסכי 19 אינץ', ברגע זה אני משנה הזמנה לLOGICPC פה לידי. יקר יותר ב100שקל אבל לפחות עליהם אני יכול לסמוך.

עבדתי במקום ששמעתי בו סיפורים דומים בעבר. הוא נקרא "גיבור מחשבים"(...). אני פשוט מתרחק מאז מחברות שאני קורה מקרים כאלה הקשורים בהן.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואו הסיפורים שלכם הפחידו אותי.

מה אתם אומרים, היכן עלי לקנות את המסך הנ"ל ולהיות בטוחה שאם יקרה משהו יהיה למי לפנות?

העיניין הוא שמהNEXTTOP ניתן להזמין את החדש יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי הבטיח אבי (אם איני טועה זה השם של המוכר בNEXTOP) שהאחריות חלה בעת קבלת המסך לביתך על פיקסל 1 ואז הוא שולח אליך שליח שלוקח ומביא לך מסך אחר במקרה שיש בו פיקסל אחד שרוף ביום הראשון של המשלוח (יענו ביום הבדיקה).

אם אתה אומר שזה לא מתבצע הלכה למעשה, זה חמור. אצלך יש פיקסל שרוף מרגע פתיחת המסך מהקופסה או שעבר זמן מה מרגע הקבלה עד שהודעת לו על כך ?

דווקא לי NEXTOP אמרו שאם יש פיקסל דפוק אני אמור להביא את המסך בעצמי תוך 48 שעות אליהם ואז יחליפו. לזכותם נאמר שהם אכן החליפו את המסך בלי ויכוחים ובלי בלאגן (רק חבל שהייתי צריך לנסוע פעמיים מתל-אביב לירושלים כי הם פשוט לא היו שם בבוקר באחד הימים שהייתי שם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קורא את השרשור ואני נדהם איך אנחנו נותנים יד לכול מיני קומבינטורים לעבוד עליינו במכשירים שעולים מספיק כסף ואני בטוח שיש כאן אנשים שחסכו למען המסך הזה וזה לא כסף שבא להם בקלות.

חנות כזו כמו מי שהיצגתם כאן NEXTOP צריך להוקיע מין העולם וכמה שיותר שרשורים בנדון כך לדעתי ייטב לכולם .

שקרים בנוגע לאחריות,שרות או כול דבר אחר במעמד הרכישה רק על מנת לסגור עסקה לדעתי הוא דבר בזוי ולא הוגן כלל במיסחר וזה רק מראה לי מה הרמה האנושית במקום הזה ,זה מזכיר את המוכרים ברשתות הגדולות כמו שקם אלקטריק ועוד שיהיו מוכנים גם למכור את אמא שלהם רק בשביל להוציא מכירה אז אני אומר צריך להיזהר וכול חנות כזו אשר מרמה או שהשרות שלה גובל ברמאות צריך לפרסם כמה שיותר וכמובן כפי שאמרו כאן לפניי, מדיניות אחריות כלפי המוצר יהיה רק בכתב ולפני הרכישה על מנת למנוע אי הבנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...