הקץ לכל תוכנות האנטי ספיי (המודעה פונה לטכנאים ומנהלי מעבדות) - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הקץ לכל תוכנות האנטי ספיי (המודעה פונה לטכנאים ומנהלי מעבדות)


MrHicUp

Recommended Posts

אני טכנאי פיסי, ומנהל רשתות MCSE . אחת הבעיות הכי גדולות אצל משתמשי קצה(עסקיים ופרטיים) זה הוירוסים והרוגלות ושאר מיני ירקות.....

כל פעם אני נתקל בתופעות חדשות, בתוכנות מתחזות (לאנטי ספיי או אנטי וירוס) חדשות. כל פעם אני מחפש את התוכנה האולטימטיבית שתמגר את כל הצרות של מחשב זה או אחר שנגוע ברוגלות וירוסים או שילוב של שניהם. והאמת, לא מצאתי, תמיד הייתי צריך להריץ יותר מתוכנה אחת ולעיתים לחפש פתרונות בגוגל ולערוך את הרג'יסטרי והשד יודע מה עוד, הכל כדי לא לפרמט וכל זה בפרק זמן שלא שווה לי מבחינה כספית את התיקון ללקוח. ובעצם למה לא לפרמט וזהו? אני אגיד לכם למה: כי זה לא חוכמה, כי אנחנו רוצים פתרון שלא יצריך גיבויים ואיבוד תוכנות שלפעמים כבר אין לנו תמיכה אליהן(חשבשבת, שקלולית וכו') או שאין לנו יכולת להשיג אותן ולהתקינן בשנית.

מה הייתם אומרים אם היה לכם כלי שיודע להרים מערכת הפעלה XP מהקרשים? אפילו כזאת שחטפה כל כך הרבה שאתם לא מצליחים להיכנס למערכת ההפעלה או שהיא מבצעת אתחולים בגלל פגיעת וירוס? או מערכת שכבר לא גולשת ברשת(צריך אינטרנט בשביל כלי זה) אפילו לא במצב בטוח?

כלי שלאחר שהוא יגמור את עבודתו המערכת תהייה כמו חדשה, אבל אתם לא תאבדו שום חומר והתוכנות תשארנה במקומן ללא נזק וכל שנותר יהייה לעשות הוא להריץ עוד סריקה אחרונה באנטי וירוס שיטאטא את הקבצים הנגועים בפעם האחרונה כי לפני כן האנטי וירוס היה מסיר והם היו חוזרים בגלל הקשר הישיר שלהם למוח של מערכת ההפעלה(הרג'יסטרי), הכלי הזה פשוט ינתק אותם מהרג'יסטרי.

כל זה בפרק זמן מצחיק ! התיקון עצמו לוקח בין 10 דקות למקסימום 30 דק' מהנסיון האישי שלי.(לא כולל סריקת אנטי וירוס בסוף).

לא עוד קוקטייל תוכנות שגם לאחריו לא תמיד השבנו את המחשב לחיים בעזרתו.

לכלי הזה קוראים " REIMAGE" ואני כבר עשיתי בו שימוש והוא מ ד ה י ם ! ! !.

נכון , זה עולה כסף(ניתן לקבל מספר תיקונים בחינם), ולא , אני לא עובד בחברת "REIMAGE".

בנוסף, לא תיקנת, לא שילמת, זאת מערכת שיודעת לזהות מחשב שכבר הרצת עליו את התיקון ולבצע "UNDO" וזאת מבלי להסיר תוכנות שהותקנו לאחר התיקון עצמו!! ובאותו רגע מחזירים לך את התיקון לבנק התיקונים.

לצערי אין אפשרות שימוש בכלי לאנשים פרטיים, אולי כן אם הם ירצו לשלם, ולמען האמת התשלום הוא מצחיק.

קישור לאתר החברה: www.reimage.com

אני חוזר ואומר כאן בהתחייבות, אני לא עובד בחברה, אני פשוט נלהב כל כך מהכלי הזה שיש לי צורך לשתף אותכם ולעזור לכם, בעלי עסקי המחשבים או אתם הטכנאים העצמיים, או אתם אנשי הסיסטם של חברה כזא או אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אולי במקום סתם לצאת בהצהרות של ערוץ הקניות, "יתקן הכל כמו חדש בשניות!!", תתן מידע מועיל יותר על איך התוכנה עובדת, על איזה פרנציפ.

האם צריך ליצור לה IMAGE של המצב התקין לפני זה, האם יש לה תלות בדרייברים ו\או חומרה של המערכת שיצרת ממנה את האימג' וכו'.

כי מאיך שאני רואה את זה, לבעלי מערכות קבועות (משרדים וכו'), אפשר פשוט לעשות גוסט\אימג' של חברות מתחרות כמו אקרוניס ולשחזר מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לMUTATION, חבל שאת מתלהם, הרי כתבתי מפורשות שיש מחירים הרבה יותר זולים (אולי לא למשתמש הביתי) ממה שיש באתר, רק תפנה אלי. בנוסף נתתי קישור לאתר שם ניתן לקבל את כל הפרטים שתרצו, קשה ממש לתת תיאור מלא בת'רד אבל אני אתן לכם דוגמה אחת ממני:

היה לי מחשב שחטף הכל מהכל: וירוס Worm Bagle שהאנטי וירוס היה מוצא אותו ואולי גם מוריד אותו אבל כל הזמן הוא חזר בנוסף מלא חלונות קופצים ועבודה איטית להחריד. לא יכולתי להתקין תוכנות אנטי ספיי למינהם בטענה שהן לא תוכנות 32 ביט חוקיות כמו כן בנסיון להפעיל את reimage גם לא יכולתי להתקין אותה מאותם סיבות. את הreimage מריצים מאתר החברה והוא מבצע אנליזה ואחר כך תיקון, הוא מתקין Active X אך בגלל הבעיות הנ"ל גם זה לא הצלחתי אז ניסיתי לעלות במצב בטוח עם רשת, לא תאמינו, קבלתי מסך כחול בכניסה לXP במצב בטוח!! במצב רגיל נכנסתי מצויין אבל עם כל הבעיות הנ"ל.... נו ? מה תגידו?? מצב כזה אתם לא מרימים ידיים ומפרמטים??? אז זהו שReimage לא מרימה ידיים, בשביל זה הם יצרו Winpe boot CD שלהם כאשר באתחול שלו הוא שואל אותך אם זאת מערכת עם יותר מ384 ראם או פחות כדי למטב את עצמו. עליתי עם הBoot CD . כמובן שצריך רשת קיימת ולא חייגן או שפשוט תפרצו את המודם ואחר כך תאפסו אותו... נכנסתי לאתר שלהם(הוא עולה בכניסה לWinpe) תוך 10 דקות נגמר הסיפור!! בקשתי מהלקוח להריץ סריקת אנטי וירוס בלילה ולדווח לי. למחרת הוא התקשר ואמר שנמצאו יותר מ-1000 קבצים נגועים, כמובן שכל הקבצים היו פרי יצירתו של הוירוס, לאחר מכן הסריקה הבאה היתה נקייה! המחשב חזר לחיים, התקנתי תוכנות בלי בעיה, נכנסתי במצב בטוח ללא מסכים כחולים.

תבינו מה קרה כאן: הבנאדם לומד גרפיקה והדיסק טחון בחומר ובהתקנות של כל תוכנות הגרפיקה האפשריות ולא ממש היה לו לאן לשפוך את כל החומר.... הוא אפילו שקל לקנות דיסק קשיח נוסף רק בשביל שיוכל להתקין מחדש!

הReimage חסך לו זמן וכסף כמו גם לי...

עכשיו הכל מובן? הReimage נמכרת בחבילות של תיקונים הגדולה שבהם היא 100 תיקונים. שזה כלום לטכנאים שמתקנים הרבה או למעבדות תיקונים. יש חבילות יותר קטנותת, בכל מקרה אני לא צריך להגיד לכם כמה יהייה מוכן לשלם לקוח כדי שלא תפרמטו לו מחשב רב ערך.... תעשו את החשבון לבד...

ומיקי, תמשיך לזלזל, לא תגיע רחוק כך...

לי יש נסיון ואני לא מכיר כלי שעושה את מה שReimage עושה, תמצא לי כזה ואני מסיר את הכובע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב לפנות אליך,

אני מדבר על בנאדם פרטי,כמוני וכמו אחרים (לא יכלתי להגיד כמוך,כי איכשהוא אתה מסדר מחירים).

רבים מאיתנו לא ישלמו סכום שכזה,וינסו לעשות הכל.

הרמת ידים במקרה שלך לא הייתה כל כך נכונה,היו עוד אפשרויות בצד,להוציא במקרה שכזה.

בכל מקרה,יכול להיות שלטכנאי זה משתלם.

הרי למה שהוא יתאמץ?

יקנה את חבילת העסקים של תוכנה זאת,ויעלה במחירי התיקון.

פחות זמן,יותר כסף (ויש אנשים שועשים זאת,בלי קשר לזה).

MuTaTiOn.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שהבנת אותי, אבל בעלויות שאני מדבר עליהם לא צריך להרים את עלות התיקון.... והבנת גם שזה פונה לבעלי עסקים או טכנאים עצמאיים או לאנשי סיסטם של חברות, וכך גם ציינתי מראש, זה שזה מיועד פחות לשימוש הפרטי לא עושה את זה לא רלוונטי לפורום, נכון? אני מקווה. ובטוח שיש כאן אנשי סיסטם שמידי פעם לומדים ומככימים, כמוני למשל... זאת לא בושה. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו שReimage לא מרימה ידיים, בשביל זה הם יצרו Winpe boot CD שלהם כאשר באתחול שלו הוא שואל אותך אם זאת מערכת עם יותר מ384 ראם או פחות כדי למטב את עצמו. עליתי עם הBoot CD . כמובן שצריך רשת קיימת ולא חייגן או שפשוט תפרצו את המודם ואחר כך תאפסו אותו... נכנסתי לאתר שלהם(הוא עולה בכניסה לWinpe) תוך 10 דקות נגמר הסיפור!! בקשתי מהלקוח להריץ סריקת אנטי וירוס בלילה ולדווח לי. למחרת הוא התקשר ואמר שנמצאו יותר מ-1000 קבצים נגועים, כמובן שכל הקבצים היו פרי יצירתו של הוירוס, לאחר מכן הסריקה הבאה היתה נקייה! המחשב חזר לחיים, התקנתי תוכנות בלי בעיה, נכנסתי במצב בטוח ללא מסכים כחולים.

תבינו מה קרה כאן: הבנאדם לומד גרפיקה והדיסק טחון בחומר ובהתקנות של כל תוכנות הגרפיקה האפשריות ולא ממש היה לו לאן לשפוך את כל החומר.... הוא אפילו שקל לקנות דיסק קשיח נוסף רק בשביל שיוכל להתקין מחדש!

אם הבנתי אותך נכון ,אז Reimage משחזרת את המחשב למצבו לפני התקלה,וזאת בלי שימוש באימג' שנעשה קודם?...כלומר אתה מגיע למחשב שבחיים לא ראית קודם,שאין לו שום גיבוי מתוצרת גוסט או אקרוניס וכו',וReimage משחזרת אותו למצב חדש!..אם כך,מה שהחברה עושה זה להריץ מרחוק שלל תוכנות ניקוי/אנטי וירוס למיניהן.אני לא רואה אפשרות אחרת.הבנתי נכון :s05:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדוייק, היא לא משחזרת למצב התחלטי כמו אקרוניס או גוסט, היא מבצעת מעיין ניתוח מוח למערכת ומסירה את החלקים הנגועים בחלקים טובים אם להפשיט את ההסבר... כל היתרון שלה זה שהיא לא מחזירה אותך אחורה... התוכנות נשמרות כמו שהן ללא פגע. במידה ואתה לא מרוצה מהתיקון והספקת להתקין מספר תוכנות לאחר התיקון, עדיין תוכל לבצע שחזור תיקון, מה שקרוי UNDO בלי לאבד את התוכנות שכבר התקנת לאחר התיקון.

מה שיפה זה שאם ביצעת UNDO או שמסיבה כלשהי נפסק התיקון או שקבלת הודעה מסויימת ע"י התוכנה שגרמה לכך שלא תמשיך בתיקון, אתה מיד מקבל טלפון מהתמיכה הטכנית ! מדוע לא התבצע התיקון או שתישאל מדוע ביצעת UNDO, זאת עלמנת לתקן את הבעיות שתציין בפניהם שלא הצלחת לפתור או אם חס וחלילה נפגע לך דרייבר (כיום זה כבר מאוד נדיר) ואז הם בודקים ומשפרים את התוכנה שלהם.

היום הם כבר ממש התקדמו ואין כמעט בעיות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התוכנה עושה ולא הם, זה לא התקשרות שלך מולם, זאת תוכנה שמריצה את עצמה לאחר שנכנסת למקום מסויים באתר שלהם, זה מתקין Active X כמ וWindows Update וכו'.

לא ממש יודע מה הסוד של התוכנה אחר מה היה ייחודי בהם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כטכנאי ו- MCSE אתה נשמע כמקדם מכירות וגם לא אחד ממש מוצלח. לא שאני אומר שאתה כן, יכול להיות לא.

ה- "דבר" הזה לא משתלם בעליל, מה גם שפירמוט פעם בכמה זמן לא מזיק למחשב אלא מרענן אותו.

הוא נשמע נחמד ויעיל אבל לא משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...