פורסם 2008 ביוני 917 שנים אתה משווה רכב לLCD ? העלות של מסך LCD כולל גם דגמים יחסית יקרים בהרבה מקרים לא מצדיקה תיקון אם הלך לך הפאנל לדוגמה כבר יותר זול ברוב המקרים להחליף למסך חדש מכונית חדישה אם הלך הקרבורטור מחליפים קרבורטור או כל חלק אחר כל עוד זה לא טוטל לוסט
פורסם 2008 ביוני 917 שנים זו הייתה רק דוגמא להמשכיות השירות גם אחרי יציאה של דגם,לא חייב להיתפס לאנלוגיה מילה במילה אני בטוח שהבנת את הכוונה שלי
פורסם 2008 ביוני 917 שנים זו הייתה רק דוגמא להמשכיות השירות גם אחרי יציאה של דגם,לא חייב להיתפס לאנלוגיה מילה במילה אני בטוח שהבנת את הכוונה שליאם היינו גרים ביפן הייתי מסכים אתך אבל יש רצוי ויש מצוי ואנחנו גרים בישראל -ובישראל משתמשים הרבה בשיטת המצליח
פורסם 2008 ביוני 917 שנים אבל זה היתרון של אחריות רשמית של דל,זה לא תלוי בחנות או מוכר עם קפריזות ספציפיות
פורסם 2008 ביוני 1117 שנים האחריות וזמינות המוצר במלאי תלויה אך ורק בדל וזה יכול לקחת לפעמים חודשים כמו שהיה לי כבר עם לקוח עם זליגת אור אין מה לעשות ויצור מזה התקנון החדש של דל הוא שמי שיש לו תקלה ב 2007WFP מקבל מק"ט חילופי 2009W!!!!! כך שהכל תלוי במזל...יעקב
פורסם 2008 ביוני 1117 שנים מחבר למה משווה?הוא טען שככה זה לפי התקנון החדש של DELL .זה כבר לא בעיה שלו, אלא של דל.וחוץ מי זה, השאלה מה אתה יעקב עושה בנידון? גם אתה תיתן אלטרנטיבה של 2009W או שתיתן 2007WFP כלשהו או החזר כספי?
פורסם 2008 ביוני 1117 שנים אני אמרתי לכם מקודם שדבר כזה יכול לקרות מבחינת דל אתם מקבלים דגם חדש יותר (ידוע שאם פאנל פחות טוב) לכו תסבירו לשופט למה דגם חדיש פחות טוב -וגם ככה מי ילך למשפט על מאות שקלים אפרש בין הדגמים ?
פורסם 2008 ביוני 1117 שנים מחבר קודם כל המחיר הוא לא זה שקובע כאן. המחיר של ה2009W עומד על כ 1950 ש"ח (ה2007WFP עלה דאז 2050 ש"ח).ככה שההבדל הוא מאה ש"ח.אבל זה לא המחיר כפי שאמרתי קודם, אלא התמורה.ה2007WFP ב2050 ש"ח הוא מסך עם יחס עלות/תועלת הטוב ביותר שקיים.ה2009W ב1950 ש"ח הוא מסך עם יחס עלות/תועלת בין הגרועים שקיימים (העיצוב שלו מדהים, אבל המסך עצמו אתם יודעים מה)
פורסם 2008 ביוני 1117 שנים לא ידעתי שהם לוקחים על פאנל TN מחיר כזה אבל עכשיו בכלל אין לך מה להגיד לשופט במקרה הצורך הלך 2007WFP יתנו לך 2009 ואתה תהייה תקוע אם פאנל TN שעלה 500 שקל יותר ממסך מקביל
פורסם 2008 ביוני 1117 שנים האחריות וזמינות המוצר במלאי תלויה אך ורק בדל וזה יכול לקחת לפעמים חודשים כמו שהיה לי כבר עם לקוח עם זליגת אור אין מה לעשות ויצור מזה התקנון החדש של דל הוא שמי שיש לו תקלה ב 2007WFP מקבל מק"ט חילופי 2009W!!!!! כך שהכל תלוי במזל...יעקב בנושא הזה היותך יבואן מקבילי מקשה עלייך,אני מניח שליבואן רשמי יש יותר כוח ויכולת לעשות משהו בנושא,לגבי תקנון דל לא מכרי אותו אבל שאנשים רשמו את המסך התקנון היה שונה וזה מה שקובע ושיקול של כל אחד האם להסתפק במשהו חלופי כסף או התדיינות משפטית (לא יקרה במיוחד אומנם אבל ארוכה)אבל הכל תיאוריות כרגע בקרוב שלא יהיה מלאי בכלל והיו בקשות למימוש אחריות נראה מה קורה
פורסם 2008 ביוני 1117 שנים מחבר מה הסיכוי שיקרה למסך משהו בתקופה לאחר הקנייה?אם אתה שם לב, כל התלונות על זליגת אור/פיקסלים שרופים באים ישירות מהחנות עצמה. זה לא שבאמצע פתאום פיקסל נתקע או החלה זליגת אור.ככה שלא נראה לי שמישהו משתמש באחריות בכלל בתקופה לאחר קנייה, כל התלונות נוגעות לכך שאנשים לא בודקים את המסך בחנות, ורק בבית לאחר תקופה (שעה,יום,שבוע,חודש, אחר) שמים לב לתופעה כזו או אחרת.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים מה הסיכוי שיקרה למסך משהו בתקופה לאחר הקנייה?אם אתה שם לב, כל התלונות על זליגת אור/פיקסלים שרופים באים ישירות מהחנות עצמה. זה לא שבאמצע פתאום פיקסל נתקע או החלה זליגת אור.לא כל התקלות במסך זה פיקסלים וזליגת אור.פיקסל שרוף זו השטות הכי גדולה וזה מצחיק לראות אנשים עושים סיפור מזה. זליגת אור יכולה להיות מעצבנת, אבל לרוב היא בגבול הסביר.אבל מסך יכול גם להישרף, לחלוטין או באופן חלקי, עד למצב שאי-אפשר להשתמש בו בכלל (נניח חצי שלו הפך לירוק או לא מציג תמונה בכלל). ואז זו תהיה בעיה.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים הלך 2007WFP יתנו לך 2009 ואתה תהייה תקוע אם פאנל TN שעלה 500 שקל יותר ממסך מקביל ממיקרים בחו"ל .. הלך 2407 קיבל 2707 ...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.