stone cold פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 אתם מפספסים נקודה אחת חשובה אם אין הרבה זמינות וכנראה לא תהייה הרבה זמינות כי דל עברה לסדרה אחרת אז מימוש אחריות במקרה הצורך עלול להיות מאוד קשה במיוחד שמדובר על חנויות בארץ שלא נוהגות לתת זיכוי כספי במקרים כאלו לדעתי עדיף לחפש מסך אחר וזהו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
J0n1 פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 בטח שאני אשאל. זליגת אור,פיקסלים שרופים, ופאנל - כל זאת אני אבדוק בחנות לפני הקנייה.אם הם לא מוכנים לתנאים - אז נמתין לחנויות אחרות, אם לא נרכוש יד 2.זה טיפשי.כי אם נקסטופ לא יסכימו, אף חנות לא תסכים (גם אין להם הרבה מסכים, והם נחטפים כמו לחמניות, אז או שתקנה או שלא)ויד שניה? מי ימכור לך? וגם אם כן, גם אז אתה לא יכול להיות בררן לגבי פיקסלים וזליגת אור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ooooooo123asd פורסם 2008 ביוני 8 מחבר Share פורסם 2008 ביוני 8 אז אני אקבל מסך עם זליגת אור/פיקסלים שרופים/פאנל SPVA? לא על זה אני אשלם 2000 ש"ח.דווקא פנדה הסכימה לכל זה, חבל שאין להם את המסך במלאי.וכפי שאמרתי קודם, יש לי 2 אנשים שמוכנים למכור לי את המסך ב1700 ש"ח, אחד יותר רציני השני פחות. תוכנית מגירה.ההוא שרציני מוכן שאני אבוא אעשה את כל הבדיקות שאני רוצה ואם ארצה הוא ימכור לי את המסך. השני לא החזיר לי תשובה.רק תזכירו ליפיקסלים שרופים אני בודק בעזרת תוכנה.זליגת אור - אין תוכנה, אני מכבה את כל האורות ושם רקע שחור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SheZiF פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 אתם מפספסים נקודה אחת חשובה אם אין הרבה זמינות וכנראה לא תהייה הרבה זמינות כי דל עברה לסדרה אחרת אז מימוש אחריות במקרה הצורך עלול להיות מאוד קשה במיוחד שמדובר על חנויות בארץ שלא נוהגות לתת זיכוי כספי במקרים כאלו לדעתי עדיף לחפש מסך אחר וזהו קרירין, תחשוב על זה ככה,אני אישית (ואני מקווה שאני צודק) מאמין שיהבואנים לא טיפשים, והם חשבו כבר על המקרה הזה...רוב הסיכויים שכל אלו הרוצים לממש אחריות, יקבלו מסך חילופי בעל שווי פחות או יותר זהה, או שהם בטח שמרו כמה מסכים או שהם יקבלו פשוט החזר כספי... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
drordror פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 על פי שלוש חנויות, 2 המסכים לא מופיעים במחירון של CMS. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
J0n1 פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 אז אני אקבל מסך עם זליגת אור/פיקסלים שרופים/פאנל SPVA? לא על זה אני אשלם 2000 ש"ח.דווקא פנדה הסכימה לכל זה, חבל שאין להם את המסך במלאי.וכפי שאמרתי קודם, יש לי 2 אנשים שמוכנים למכור לי את המסך ב1700 ש"ח, אחד יותר רציני השני פחות. תוכנית מגירה.ההוא שרציני מוכן שאני אבוא אעשה את כל הבדיקות שאני רוצה ואם ארצה הוא ימכור לי את המסך. השני לא החזיר לי תשובה.רק תזכירו ליפיקסלים שרופים אני בודק בעזרת תוכנה.זליגת אור - אין תוכנה, אני מכבה את כל האורות ושם רקע שחור?כן.שמע, אני קיבלתי מסך עם זליגת אור, ועברתי 7 מדורי גיהנום עד שקיבלתי אחד אחר, שגם הוא עם זליגת אור, ואין לי כבר כוח להחליף.אבל בסופו של דבר מתרגלים.קשה למצוא מסך כזה מושלם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
david_borohov פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 השבוע קניתי את ה-2007FP מ-SkyPC.הוא עלה לי 2000, ואין איתו בעיות בכלל (פאנל S-IPS בלי פיקסלים שרופים ובלי זליגות). בעצם שאני בודק עכשיו, יש זליגה לא קטנה מלמעלה, נו טוב, אם לא שמתי לב עד עכשיו, זה לא כזה נורא. לי החנות, בשנה הראשונה, האחריות היא מהפיקסל הראשון, לאחר מכן, מעל 2.שאלתי בקשר למלאי של דל במקרה של מימוש אחריות, ואמרו לי שיש לה מספיק חלפים ומסכים במחסנים בשביל לכסות אחריות ותיקונים.מקווה שלא סיבנו אותי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zoyaniv פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 אחריות על פיקסל ראשון לשנה הראשונה ולשניים אחרי השנה הראשונה זה מצויין בטח יוזמה מקומית שלהם כי דל לא תומכת במדיניות כזו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 ביוני 8 Share פורסם 2008 ביוני 8 קרירין, תחשוב על זה ככה,אני אישית (ואני מקווה שאני צודק) מאמין שיהבואנים לא טיפשים, והם חשבו כבר על המקרה הזה...רוב הסיכויים שכל אלו הרוצים לממש אחריות, יקבלו מסך חילופי בעל שווי פחות או יותר זהה, או שהם בטח שמרו כמה מסכים או שהם יקבלו פשוט החזר כספי...פה אתה נתקל בבעיה שאין מסך איכותי במחיר מקביל לזה יכולים לתת לך גם דגם 2009 שכידוע TN ולהגיד לך שזה הזיכוי לך תסביר לשופט למה אתה לא מרוצה מדגם "מתקדם" יותר כזיכוי אני בטוח שלדל עצמה יש מסכים במחסנים הבעיה שאנחנו לא שוק גדול ויש לי ספקות בקשר ליבואנים שישמרו מסכים במחסנים רק כדי לתת אחריות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Usagi פורסם 2008 ביוני 9 Share פורסם 2008 ביוני 9 לכל מסכי LCD יש זליגת אור - זה משתנה ממסך ללמסך גם מסך באותה סדרת ייצור באותו מפעל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zoyaniv פורסם 2008 ביוני 9 Share פורסם 2008 ביוני 9 פה אתה נתקל בבעיה שאין מסך איכותי במחיר מקביל לזה יכולים לתת לך גם דגם 2009 שכידוע TN ולהגיד לך שזה הזיכוי לך תסביר לשופט למה אתה לא מרוצה מדגם "מתקדם" יותר כזיכוי אני בטוח שלדל עצמה יש מסכים במחסנים הבעיה שאנחנו לא שוק גדול ויש לי ספקות בקשר ליבואנים שישמרו מסכים במחסנים רק כדי לתת אחריות אתה לא חייב לקבל מוצר נחות כפיצוי אין תעודת אחריות או תנאי אחריות שמפרטים את זה כפיצוי.לגבי גודל השוק ממש לא משמעותי זה לא שדל מעבירה לכל שוק כמות מסויימת של מסכים אלא כאשר צריך מסך היבואן יוצר קשר איתם והם מעבירים לו את המסך המבוקש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 ביוני 9 Share פורסם 2008 ביוני 9 אבל אם אין את המסך זמין בארץ זה יכול לקחת הרבה זמן ובינתיים אין לך מסך אני די בטוח שבארצות הברית\אירופה וכו יש להם מספיק במחסנים והם יכולים להעביר את זה יחסית מהר ללקוח בארץ ים גדול מפריד בין הלקוח למחסנים של דל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zoyaniv פורסם 2008 ביוני 9 Share פורסם 2008 ביוני 9 אז זה יקח עוד יומיים שלושה,ואג אתה חושב שאתה מזמין את המסך מחנות שהוא לא במלאי זה מגיע במטה קסם? גם החנות שולחת הזמנה ליבואן שמוציא הזמנה לדל העולמית קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 ביוני 9 Share פורסם 2008 ביוני 9 זה יכול לקחת הרבה יותר מי 3 ימים ובמקרה שאין זמינות של רכיב מהספק\יבואן יכול לקחת הרבה זמן עד שההזמנה שלך תגיע במסכים זמינים ובכללי ברכיבים זמינים זה לא בעיה אבל המסך הזה פשוט לא זמין קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zoyaniv פורסם 2008 ביוני 9 Share פורסם 2008 ביוני 9 גם סובארו ליאנה לא זמינה כבר אז מה לא מתקנים אותה? אין חלפים מקורייים? מה שאני רוצה להגיד זה שהחברה במיוחד חברה רצינית תומכת במוצרים שלה לאורך תקופת האחריות כלומר לפחות שלוש שנים מהמסך האחרון שיוצר,אני מתאר לעצמי שהם מכירים את הסיטואצייה שנוצרה עם הפסקת הייצור וידעו לתת מענה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.