huber פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 אני אשית מאוד נהניתי וצחקתי לא מעט:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3550596,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
m1ke פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 בהחלט משעשע. רק לא אהבתי את ההתבכיינות שלו על הפירטיות, אבל חוץ זה היה מצחיק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 כמו בכל מקום, אין גבול לטיפשות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 זה משעשע, אבל באמת שאין להם חיים כ"כ קשים. למכור מוצרים שבאים כבר מוכנים באריזה סגורה זה עניין של 2 דקות להבין מה הלקוח רוצה מהחיים שלך ולהסביר לו דברים בסיסיים.מצד שני, אנשי מכירות בחנויות מחשבים שצריכים לשבת עם הלקוח ולהרכיב לו מפרט...........אולי יום אחד אני אכתוב את היומן שלי בנושא X: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
methodman פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 lol יש לך סוני 2 ? נחמד מאוד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
00000 פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 לא משהו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 אני עובר את זה כל יום. נכנס לקוח לחנות: לקוח: "יש לכם PS2?" אני: "כן, בוודאי, בוא תסתכל על החבילות שלנו". לקוח: "אתם מוכרים עם צ'יפ?" אני: "לא, התקנת צ'יפ אינה חוקית ושוללת אחריות יצרן. בנוסף, התקנת צ'יפ פוגעת בעינית של המכשיר". בשלב הזה הלקוח מסתכל עלי במבט לך חפש פראייר אחר, מסתובב וקונה PS2 בחנות שכונתית עם צ'יפ ב-700 ש"ח. אירוע ב': לקוח: "יש לכם כונן קשיח חיצוני?" אני: "בהחלט" לקוח: "למה זה כל כך יקר?! באייבורי זה עולה חצי!" אני: "אנחנו עובדים עם יבואנים רשמיים בלבד. כל המוצרים שאתה רואה חדשים לחלוטין ובאיכות טובה. אייבורי מביאים מוצרים בייבוא אפור, ממקור לא ברור. במקרה הטוב מדובר במלאי של חנות בחו"ל שפשטה רגל, במקרה הרע מדובר במוצרים מחודשים". בשלב הזה הלקוח מסתכל עלי כאילו אני סתם מזיין בשכל, כי איך אייבורי מוכרים חלקים משומשים? הוא קנה משם מחשב לילד ב-1,500 ש"ח במארז עם מאורר מגניב כזה, אז איך אייבורי לא איכותיים?! הוא מסתובב, הולך לאייבורי וקונה שם את המוצר שהגיע אלוהים-יודע-מאיפה. אירוע ג': לקוח רוכש משחק מחשב. למחרת הלקוח חוזר כועס לחנות. לקוח: "שלום, רכשתי את המשחק והוא לא עובד. אני דורש שתחליף." אני: "כן, אדוני, מהי מהות הבעיה?" (למדתי לא להשתמש בעברית גבוהה כי רוב האנשים לא מבינים מה לעזאזל אני אומר וחוטפים תסביך נחיתות) לקוח: "אני מתקין את המשחק ומתחיל לשחק. בזמן המשחק יש כל מיני הפרעות, בעיות בדיבור".אני: "אדוני, אין שום בעיה בדיסק. בעיות בדיסק באות לידי ביטוי בזמן שגיאה בהתקנה או קריאה של קובץ מסויים על גבי הדיסק. הבעיות שאתה מתאר נובעות ככל הנראה ממחשב שלא עומד בדרישות המינימום של המשחק או דרייברים לא מעודכנים. אני ממליץ שתתקשר לתמיכה והם ידריכו אותך". לקוח: "אני לא מתקשר לשום תמיכה! אני רכשתי פה ואני רוצה טיפול. הבעיה בדיסק! אני לא אשלם כסף בשביל טכנאי שיפתור את הבעיה! אני דורש שתחליף!" אני: אדוני, אני לא יכול להחליף ללא אישור החלפה משירות לקוחות. אישור כזה תקבל במדיה ואכן יש בעיה בדיסק עצמו. בשביל זה אתה צריך להתקשר לתמיכה". בשלב זה מתחילות הצעקות, קללות והעלבות בסגנון "שירות מחורבן! יותר אני לא קונה פה כלום! אני המנכ"ל של _________ (השלם את החסר) עכשיו בגלל זה איבדתם שלוש מאות לקוחות! אני אתבע אותך! יש לי סוללה של עורכי דין!" עכשיו או שהוא שובר את הדיסק וזורק עלי את החתיכות או שהוא מתחיל להגיד ללקוחות אחרים לא לקנות בחנות או שהוא עושה את שניהם. אני אומר לכם שירות לקוחות בארץ זה תענוג אחד גדול. הייתי עושה זאת בהתנדבות. לא!!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dante123 פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 :lol: צ'יימס, אדיר. צחקתי כמה דקות טובות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GhostY פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 איך לכם מושג עד כמה Chymes צודק ועד כמה זה מתסכל..רק שזה נהיה פחות מצחיק כאשר מזמנים אותך לדין.. (קרה לי).יש גם את העניין של "ישכה פרו?!" - במילים נורמליות - "האם יש לכם את פרו אבולושיין סוקר 2008 לסוני פליסטיישן 2".נ.ב ל Chymes, מסתבר שבכל הסניפים יש את אותה גישה מפגרת ואותם לקוחות מפגרים, כמה לא מפתיע.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 אם הייתי עובד במקום שמוכר גם משחקים, הייתי דואג להכין בעצמי שלט גדול לתלות על הקיר-"לפני קניית המשחק ודאו שהמחשב שלכם עומד בדרישות"ככה אם מישהו חוזר עם טענה של "הדיסק לא בסדר", מראים לו שהמוח שלו לא בסדר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
m1ke פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 זה לא משנה, הלקוח תמיד צודק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GhostY פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 זה לא משנה, הלקוח תמיד צודק...מנסיון...הלקוח לרוב טועה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 ובמקרה הזה, המשפט הבא נכנס לתוקף:זה לא משנה, הלקוח תמיד צודק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 אם הייתי עובד במקום שמוכר גם משחקים, הייתי דואג להכין בעצמי שלט גדול לתלות על הקיר-"לפני קניית המשחק ודאו שהמחשב שלכם עומד בדרישות"ככה אם מישהו חוזר עם טענה של "הדיסק לא בסדר", מראים לו שהמוח שלו לא בסדר. בטח שיש. לפני כל רכישה אני שואל על המפרט. לרוב (לרוב אני מדבר על 99%) אנשים אומרים בטח שיעבוד, זה מחשב חדש. הם לא יודעים את המפרט, אבל מדובר במחשב חדש. יכול להיות שהם קנו את הויסטה פרינס מערוץ הקניות, שלא מסוגל להריץ אופיס, אבל מבחינתם מדובר במחשב חדש ואם יש בעיה אז הבעיה בדיסק ולא במחשב. ככה זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2008 ביוני 2 Share פורסם 2008 ביוני 2 עם כל הכבוד, מה שאתה "מוכר" ללקוחות על אייבורי זה לא נכון, מוגזם וגם פשוט לא ההסבר הנכון לשאלה שלהם.(וד"א, אני שונא את אייבורי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.