מיומנו של מוכר משחקים: "יש לזה צ'יפ?" - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מיומנו של מוכר משחקים: "יש לזה צ'יפ?"


huber

Recommended Posts

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה משעשע, אבל באמת שאין להם חיים כ"כ קשים. למכור מוצרים שבאים כבר מוכנים באריזה סגורה זה עניין של 2 דקות להבין מה הלקוח רוצה מהחיים שלך ולהסביר לו דברים בסיסיים.

מצד שני, אנשי מכירות בחנויות מחשבים שצריכים לשבת עם הלקוח ולהרכיב לו מפרט...........

אולי יום אחד אני אכתוב את היומן שלי בנושא X:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובר את זה כל יום.

נכנס לקוח לחנות:

לקוח: "יש לכם PS2?"

אני: "כן, בוודאי, בוא תסתכל על החבילות שלנו".

לקוח: "אתם מוכרים עם צ'יפ?"

אני: "לא, התקנת צ'יפ אינה חוקית ושוללת אחריות יצרן. בנוסף, התקנת צ'יפ פוגעת בעינית של המכשיר".

בשלב הזה הלקוח מסתכל עלי במבט לך חפש פראייר אחר, מסתובב וקונה PS2 בחנות שכונתית עם צ'יפ ב-700 ש"ח.

אירוע ב':

לקוח: "יש לכם כונן קשיח חיצוני?"

אני: "בהחלט"

לקוח: "למה זה כל כך יקר?! באייבורי זה עולה חצי!"

אני: "אנחנו עובדים עם יבואנים רשמיים בלבד. כל המוצרים שאתה רואה חדשים לחלוטין ובאיכות טובה. אייבורי מביאים מוצרים בייבוא אפור, ממקור לא ברור. במקרה הטוב מדובר במלאי של חנות בחו"ל שפשטה רגל, במקרה הרע מדובר במוצרים מחודשים".

בשלב הזה הלקוח מסתכל עלי כאילו אני סתם מזיין בשכל, כי איך אייבורי מוכרים חלקים משומשים? הוא קנה משם מחשב לילד ב-1,500 ש"ח במארז עם מאורר מגניב כזה, אז איך אייבורי לא איכותיים?! הוא מסתובב, הולך לאייבורי וקונה שם את המוצר שהגיע אלוהים-יודע-מאיפה.

אירוע ג':

לקוח רוכש משחק מחשב. למחרת הלקוח חוזר כועס לחנות.

לקוח: "שלום, רכשתי את המשחק והוא לא עובד. אני דורש שתחליף."

אני: "כן, אדוני, מהי מהות הבעיה?" (למדתי לא להשתמש בעברית גבוהה כי רוב האנשים לא מבינים מה לעזאזל אני אומר וחוטפים תסביך נחיתות)

לקוח: "אני מתקין את המשחק ומתחיל לשחק. בזמן המשחק יש כל מיני הפרעות, בעיות בדיבור".

אני: "אדוני, אין שום בעיה בדיסק. בעיות בדיסק באות לידי ביטוי בזמן שגיאה בהתקנה או קריאה של קובץ מסויים על גבי הדיסק. הבעיות שאתה מתאר נובעות ככל הנראה ממחשב שלא עומד בדרישות המינימום של המשחק או לא מעודכנים. אני ממליץ שתתקשר לתמיכה והם ידריכו אותך".

לקוח: "אני לא מתקשר לשום תמיכה! אני רכשתי פה ואני רוצה טיפול. הבעיה בדיסק! אני לא אשלם כסף בשביל טכנאי שיפתור את הבעיה! אני דורש שתחליף!"

אני: אדוני, אני לא יכול להחליף ללא אישור החלפה משירות לקוחות. אישור כזה תקבל במדיה ואכן יש בעיה בדיסק עצמו. בשביל זה אתה צריך להתקשר לתמיכה".

בשלב זה מתחילות הצעקות, קללות והעלבות בסגנון "שירות מחורבן! יותר אני לא קונה פה כלום! אני המנכ"ל של _________ (השלם את החסר) עכשיו בגלל זה איבדתם שלוש מאות לקוחות! אני אתבע אותך! יש לי של עורכי דין!"

עכשיו או שהוא שובר את הדיסק וזורק עלי את החתיכות או שהוא מתחיל להגיד ללקוחות אחרים לא לקנות בחנות או שהוא עושה את שניהם.

אני אומר לכם שירות לקוחות בארץ זה תענוג אחד גדול. הייתי עושה זאת בהתנדבות. לא!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך לכם מושג עד כמה Chymes צודק ועד כמה זה מתסכל..

רק שזה נהיה פחות מצחיק כאשר מזמנים אותך לדין.. (קרה לי).

יש גם את העניין של "ישכה פרו?!" - במילים נורמליות - "האם יש לכם את פרו אבולושיין סוקר 2008 לסוני פליסטיישן 2".

נ.ב

ל Chymes, מסתבר שבכל הסניפים יש את אותה גישה מפגרת ואותם לקוחות מפגרים, כמה לא מפתיע..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הייתי עובד במקום שמוכר גם משחקים, הייתי דואג להכין בעצמי שלט גדול לתלות על הקיר-

"לפני קניית המשחק ודאו שהמחשב שלכם עומד בדרישות"

ככה אם מישהו חוזר עם טענה של "הדיסק לא בסדר", מראים לו שהמוח שלו לא בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הייתי עובד במקום שמוכר גם משחקים, הייתי דואג להכין בעצמי שלט גדול לתלות על הקיר-

"לפני קניית המשחק ודאו שהמחשב שלכם עומד בדרישות"

ככה אם מישהו חוזר עם טענה של "הדיסק לא בסדר", מראים לו שהמוח שלו לא בסדר.

בטח שיש. לפני כל רכישה אני שואל על המפרט. לרוב (לרוב אני מדבר על 99%) אנשים אומרים בטח שיעבוד, זה מחשב חדש. הם לא יודעים את המפרט, אבל מדובר במחשב חדש. יכול להיות שהם קנו את הויסטה פרינס מערוץ הקניות, שלא מסוגל להריץ , אבל מבחינתם מדובר במחשב חדש ואם יש בעיה אז הבעיה בדיסק ולא במחשב. ככה זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...