הדיון הראשי: NVIDIA GeForce 200 vs ATI Radeon HD 4000 - עמוד 207 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי: NVIDIA GeForce 200 vs ATI Radeon HD 4000


alex.turovsky

איזה כרטיס מסך יש לך ?  

1073 הצבעות

  1. 1. איזה כרטיס מסך יש לך ?

    • 3DFX Voodoo 12345 כבוד !
    • Intel GMA מובנה בלוח האם
    • ATI Radeon HD 3100\3200\3300
    • ATI Radeon HD 3450
    • ATI Radeon HD 3470
      0
    • ATI Radeon HD 3650
    • ATI Radeon HD 3690
      0
    • שמור
    • ATI Radeon HD 3850
    • ATI Radeon HD 3850X2
      0
    • ATI Radeon HD 3870
    • ATI Radeon HD 3870X2
    • ATI Radeon HD 4350
    • שמור
      0
    • שמור
      0
    • ATI Radeon HD 4550
    • ATI Radeon HD 4650
    • ATI Radeon HD 4670 512MB
    • ATI Radeon HD 4670 1GB
    • ATI Radeon HD 4770
    • שמור
    • ATI Radeon HD 4830
    • ATI Radeon HD 4850
    • ATI Radeon HD 4870
    • ATI Radeon HD 4870X2
    • ATI Radeon HD 4890
    • ATI Radeon HD 4890X2
    • שמור
      0
    • שמור
    • שמור
    • שמור
      0
    • שמור
    • שמור
    • Nvidia GeForce 8400 GS
    • Nvidia GeForce 8500 GT
    • Nvidia GeForce 8600 GT
    • Nvidia GeForce 8600 GTS
    • Nvidia GeForce 8800 GS 384MB
      0
    • Nvidia GeForce 8800 GS 768MB
      0
    • Nvidia GeForce 8800 GT
    • Nvidia GeForce 8800 GTS 320
    • Nvidia GeForce 8800 GTS 640MB
    • Nvidia GeForce 8800 GTS 512MB
    • Nvidia GeForce 8800 GTX
    • Nvidia GeForce 8800 Ultra
    • שמור
    • שמור
      0
    • Nvidia GeForce 9400 GT
    • שמור
    • Nvidia GeForce 9500 GT
    • Nvidia GeForce 9600 GSO 384MB
    • Nvidia GeForce 9600 GSO 512MB
    • Nvidia GeForce 9600 GSO 768MB
    • שמור
      0
    • Nvidia GeForce 9600 GT
    • Nvidia GeForce 9800 GT
    • שמור
    • Nvidia GeForce 9800 GTX
    • Nvidia GeForce 9800GTX plus
    • Nvidia GeForce 9800GX2
    • Nvidia GeForce GTS 250
    • Nvidia GeForce GTX 260
    • Nvidia GeForce GTX260/216SP
    • Nvidia GeForce GTX 280
    • Nvidia GeForce GTX 285
    • Nvidia GeForce GTX 275
    • Nvidia GeForce GTX 295


Recommended Posts

  • תגובות 4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה פשוט שהמפתחי המשחקים ממש לא שמחים לפתח בעזרת דברים שיש רק לחלק מהכרטיסים בשוק

למשל משחק שישתמש בCUDA לחישובי יצטרך קוד שונה לגמרי בשביל כל השאר המחשבים שאין להם כרטיסים עם CUDA

ברגע שיהיה סטנדרט שירוץ על רוב המחשבים בשוק הרלוונטי לא נראה התקדמות בנושא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר גרוע מזה זה שקראתי שמפתחי CRYSIS, המשחק המשפיע ביותר בשנים האחרונות על תחום החומרה אמרו שהם מתכוונים להמשיך ולהשתמש במנוע הפיזיקלי של CRY ENGINE שעובד מ-צ-ו-י-י-ן גם ככה.

לדעתי, מה שאנחנו רואים, כל ההדגמות הקיקיוניות האלו או תמיכה במשחק נחשל של חברה זו או אחרת זה בסה"כ אנשי שיווק של NVIDIA ותקציבים שהם דחפו לאותה מפתחת כדי להראות שהנושא עדיין חי.

למעשה PHYSX מת עוד מרגע יציאתו והשחקן הרציני בשוק הוא דווקא HAVOK.

עוד משהו קטן. אם HAVOK היו מעוניינים כל כך שיהיה להם "מאיץ חומרתי" כמו ש AGEIA הוציא בזמנו עם כרטיס ה PHYSX החיצוני שלה וזה היה כל כך מאיץ ביצועים ומוער יותר משחקים - הם היו עושים זאת.

מכיוון שלא עשו כן, משמע הדבר אחד:

כל ההאצות הפיזיות האלה הן בולשיט אחד גדול.

אם CRYTEK מסוגלת לבנות מנוע משלה שנראה נהדר ללא שום האצת חומרה כלשהי.

אני מקווה ששת"פ עם ATI יניב ל HAVOK פירות משמעותיים לשם שינוי. אני רק יכול לתאר לעצמי מה היה קורה לו לחלק מהמשחקים הנ"ל היו אפקטים אמיתיים של PARTICLES בתוספת האצת חומרה אצל ATI:

http://www.havok.com/content/blogcategory/29/73

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל סיכוי גבוה שפיזיקס יעבוד גם ב-opencl, שעדיין לא זמין, להזכירכם

http://www.bit-tech.net/news/hardware/2009/03/27/nvidia-considers-porting-physx-to-opencl/1

לפני שנה ATI סרבו להצעה של אנוידה לתמוך בזה, אז מה שיקרה זה כנראה ש-ATI יתמכו בזה אם הם רוצים או לא, בזכות OpenCL.

דבר שני, ע"פ אנוידיה די פשוט לעשות פורט מ- ל-opencl, ובנוסף הם הודיעו שיספקו קומפיילרים ותוכנות המרה מ- ל-opencl

ככה שאין ממש סיבה להרתע מתכנות ל- אם תמיכה עתידית ל-opencl זאת "הבעייה". הבעייה העיקרית היא שאין עדיין opencl !

ובעניין crysis / וכל המשחקים עם מנוע פיזיקאלי משלהם, נראה אותם מריצים 60,000 particles בו זמנית על ה-CPU

ולא הייתי מגדיר את physx כ"מת" כל כך מהר. קודם כל המון משחקים משתמשים בו גם ללא האצת GPU, ז"א בלי חישובים מסובכים מדי,

בדומה ל-havok עד כה. יש כלים חזקים למפתחים כמו APEX, והכל מותאם ל-MultiPlatform. חוץ מזה האצת חומרה רק נכנסת עכשיו לעניינים, וכבר מס' כותרים הוכרזו שיתמכו בזה, בנוסף לבודדים (ME, Cryostasis, GRAW2, Sacred 2 וכו') שכבר תומכים.

לא סתם EA / 2K חתמו חוזה על פיזיקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל סיכוי גבוה שפיזיקס יעבוד גם ב-opencl, שעדיין לא זמין, להזכירכם

http://www.bit-tech.net/news/hardware/2009/03/27/nvidia-considers-porting-physx-to-opencl/1

לפני שנה ATI סרבו להצעה של אנוידה לתמוך בזה, אז מה שיקרה זה כנראה ש-ATI יתמכו בזה אם הם רוצים או לא, בזכות OpenCL.

דבר שני, ע"פ אנוידיה די פשוט לעשות פורט מ- ל-opencl, ובנוסף הם הודיעו שיספקו קומפיילרים ותוכנות המרה מ- ל-opencl

ככה שאין ממש סיבה להרתע מתכנות ל- אם תמיכה עתידית ל-opencl זאת "הבעייה". הבעייה העיקרית היא שאין עדיין opencl !

ובעניין crysis / וכל המשחקים עם מנוע פיזיקאלי משלהם, נראה אותם מריצים 60,000 particles בו זמנית על ה-CPU

ולא הייתי מגדיר את physx כ"מת" כל כך מהר. קודם כל המון משחקים משתמשים בו גם ללא האצת GPU, ז"א בלי חישובים מסובכים מדי,

בדומה ל-havok עד כה. יש כלים חזקים למפתחים כמו APEX, והכל מותאם ל-MultiPlatform. חוץ מזה האצת חומרה רק נכנסת עכשיו לעניינים, וכבר מס' כותרים הוכרזו שיתמכו בזה, בנוסף לבודדים (ME, Cryostasis, GRAW2, Sacred 2 וכו') שכבר תומכים.

לא סתם EA / 2K חתמו חוזה על פיזיקס.

זה מה ש-DX11 בא לעשות - לגרום לכך שיהיה פשוט וקל עבור מפתחים להתאים את המשחקים שלהם לריבוי ליבות. משתי יצרניות המעבדים יהיו לנו עוד מעט גם משושי וגם מתומני ליבות, מה שגם ידחוף את ה-4 ליבות עוד יותר עמוק לתוך המיינסטרים (כפי שעשה ה-Q6600 ומחליפיו) וגם ייתן ליצרן המשחקים את האפשרות לכתוב שישים אלף חלקיקים שירוצו על כל המעבדים ביחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DX11 גם אפשר יהיה לתכנת ל-GPU. ז"א, יהיו למפתחים 3 אופציות לבחירה בעניין הזה: DirectX 11 / OpenCL / CUDA

גם אני מאמין של-DX11 ו-OpenCL יהיה יתרון חשוב בשל היותם סטנדרטים פתוחים, למרות הפור הרציני ש-CUDA צברה עד כה.

אני גם מאמין שאנוידיה ידעו להתאים את עצמם למצב ולדרישה בשוק. פשוט כרגע אין סיבה שיחלקו את הטכנולוגיה שלהם למתחרים

ועוד להפיל על עצמם את כל הנטל ב-QA והתאמה לחומרה של המתחרים... זה די הגיוני, אני לא רואה בזה משהו פסול.

הרי זה לא ש- ו- יכניסו טכנולוגיות משלהם, זה ו-Khronos Group שמכניסות את הסטנדרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל סיכוי גבוה שפיזיקס יעבוד גם ב-opencl, שעדיין לא זמין, להזכירכם

http://www.bit-tech.net/news/hardware/2009/03/27/nvidia-considers-porting-physx-to-opencl/1

לפני שנה ATI סרבו להצעה של אנוידה לתמוך בזה, אז מה שיקרה זה כנראה ש-ATI יתמכו בזה אם הם רוצים או לא, בזכות OpenCL.

דבר שני, ע"פ אנוידיה די פשוט לעשות פורט מ- ל-opencl, ובנוסף הם הודיעו שיספקו קומפיילרים ותוכנות המרה מ- ל-opencl

ככה שאין ממש סיבה להרתע מתכנות ל- אם תמיכה עתידית ל-opencl זאת "הבעייה". הבעייה העיקרית היא שאין עדיין opencl !

ובעניין crysis / וכל המשחקים עם מנוע פיזיקאלי משלהם, נראה אותם מריצים 60,000 particles בו זמנית על ה-CPU

ולא הייתי מגדיר את physx כ"מת" כל כך מהר. קודם כל המון משחקים משתמשים בו גם ללא האצת GPU, ז"א בלי חישובים מסובכים מדי,

בדומה ל-havok עד כה. יש כלים חזקים למפתחים כמו APEX, והכל מותאם ל-MultiPlatform. חוץ מזה האצת חומרה רק נכנסת עכשיו לעניינים, וכבר מס' כותרים הוכרזו שיתמכו בזה, בנוסף לבודדים (ME, Cryostasis, GRAW2, Sacred 2 וכו') שכבר תומכים.

לא סתם EA / 2K חתמו חוזה על פיזיקס.

CRYSIS ו לא עובדים טוב והמנועים שלהם ממש לא מתאימים למחשב ::)

Cryostasis נפל בדיוק במקום ש CRYSIS נפל, אסור לדחוף יותר מידי דברים חדשים במשחק, זה גורם לו להפוך להיות גוש חרא שבחיים לא יעבוד כמו שצריך :pissed:

ME לא באמת עושה שימוש בפיזיקס, היה אפשר להגיע לתוצאות זהות עם HAVOK על ה CPU.

EA ינסו הכל בשביל לגרום לאנשים לקנות את המשחקים שלהם, בדרך כלל זה לא יעבוד כי רוב המשחקים האלה לא טובים.

2K היחידים מכל אלה שאמרת שאולי באמת יעשו בזה שימוש ראוי.

בכל מקרה פיסיקס לא יצליח, הם התחילו עם רעיון טוב אבל הביצוע לא משהו בכלל, בנוסף אין להם את היכולת להילחם נגד אינטל, במיוחד לא אם ATI ישתפו עם אינטל פעולה. בסופו של דבר פיסיקס יפול ו ינסו להתאים אותו לשוק במקום להתאים את השוק אליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה פיסיקס לא יצליח, הם התחילו עם רעיון טוב אבל הביצוע לא משהו בכלל, בנוסף אין להם את היכולת להילחם נגד אינטל, במיוחד לא אם ATI ישתפו עם אינטל פעולה. בסופו של דבר פיסיקס יפול ו NVIDIA ינסו להתאים אותו לשוק במקום להתאים את השוק אליו.

למה ואינטל מתאימים את השוק אליהם? זה מיקרוסופט ו-Khronos Group שמכניסות את הסטנדרטים החדשים, בעקבות אנוידיה.

הדבר היחיד ש"אינטל" ו- יתרמו בכל הסיפור הזה זה את Havok ל-opencl, שיעבוד גם על כרטיסי .

אם havok יאיים על קיומו של פיזיקס, הם פשוט יעשו לו פורט ל-opencl, ככה שלצאת מופסדים הם לא יכולים.

חברות לא משחררות את הטכנולוגיה שהם פיתחו למתחרות כל עוד יתרון בידם. שיהיה אינטרס הם ישחררו.

ותמיד טוב שיש בחירה למפתחים, הרי גם אתה תפסיד אם פיזיקס יפול (למה שנהיה מוגבלים למנוע פיזיקלי אחד?)

אם havok יהיה יותר "יעיל" מ-physx בכלליות?, את זה נדע רק שהוא ישוחרר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...