פורסם 2008 ביוני 2217 שנים היה לי היום משהו מוזר המשחק כתב לי משהו ואמר שאני צריך להתקין את המשחק מחדש סירבתי וזה בכל זאת פעל היו בעיות מצלמה אבל הצלחתי לסדר את זה בלי להתקין כלום בכל מקרה עברתי את המשימה הראשונה וכמה סרטונים לעזאזל יותר סרטונים ממשחק ושיש משחק הפקודות שנותנים לצוות שלי רק מעצבנות אותי לא רק שזה משחק יריות חלש -זה גם משחק יריות טקטי חלש שזה בכלל רע
פורסם 2008 ביוני 2217 שנים היו בעיות מצלמה אבל הצלחתי לסדר את זה בלי להתקין כלום בכל מקרה עברתי את המשימה הראשונה וכמה סרטונים לעזאזל יותר סרטונים ממשחק ציינת שאתה אוהב JRPG....
פורסם 2008 ביוני 2217 שנים ציינת שאתה אוהב JRPG....לא כל JRPG זה פינל פנטזי -שזאת סדרה שאף פעם לא הייתי מחובר אליה יש משחקים כמו לונר\גרנדיה ועוד שכן יש להם סרטוני מעבר ודיבורים אבל זה לא כזה כבד ובדרך כלל לוחצים רק על A להעביר דיאלוג וסך הכל המשחקים האלו זורמים טוב גם בגייד אמפיר היו סרטונים וברבורים אבל המשחק זרם טוב פה פשוט אין זרימה טובה
פורסם 2008 ביוני 2217 שנים זה משחק מדהים - בהתחלה נרתעתי ממנו בגלל המילה RPG בצירוף Action RPG (שזה הז'אנר של המשחק), אבל לא ידעתי עד כמה אפשר לשחק את המשחק הזה כך שצד ה- RPG במשחק יהיה כ''כ שולי עד זניח. אני משחק אותו כמשחק אקשן מגוף שלישי סטייל Gears ונהנה מכל רגע, מבלי שזה מרגיש כמו RPG.
פורסם 2008 ביוני 2317 שנים charm/intimidateבזבוז של נקודות. כל מה שזה נותן לך זה אפשרות להימנע מקרבות - דבר רע מאוד במשחק "שוטר" - מקבלים הרבה פחות נקודות ניסיון על פיתרון דיפלומטי מאשר על פיתרון קרבי, מה גם שלא מקבלים את הציוד של היצורים שלא הרגת.
פורסם 2008 ביוני 2317 שנים אני משער שזה תלןי בנקודת מבט שלך. בשבילי היה חשוב לפתח את הCHARM בכדי להנות מהאספקט של הRPG במשחק.
פורסם 2008 ביוני 2317 שנים האספקט של הRPG במשחק. חתיכת בדיחה בהקשר של המשחק הזה. אין שום אלמנטי RPG במשחק הזה, הוא לינארי לחלוטין ולא משנה מה תגיד התוצאה הסופית זהה (זהירות - ספויילר בהמשך המשפט בסוגריים!!! ע"ע ההתאבדות של סארן בסוף המשחק, גם אם תבחר בבחירה ה"אדומה" או בבחירה ה"כחולה" - תוצאה הסופית זהה וככה זה לאורך כל המשחק).
פורסם 2008 ביוני 2317 שנים חתיכת בדיחה בהקשר של המשחק הזה. אין שום אלמנטי RPG במשחק הזה, הוא לינארי לחלוטין ולא משנה מה תגיד התוצאה הסופית זהה (זהירות - ספויילר בהמשך המשפט בסוגריים!!! ע"ע ההתאבדות של סארן בסוף המשחק, גם אם תבחר בבחירה ה"אדומה" או בבחירה ה"כחולה" - תוצאה הסופית זהה וככה זה לאורך כל המשחק). אני יודע, וגם רשמתי שזה היה אחד הדברים שמאוד הציקו לי במשחק. אבל שמים לב לזה רק בפעם השניה שמשחקים. לי עדיין היה חשוב האספקט של הRPG למרות שמדובר באשליה ללא גיבוי :-\
פורסם 2008 ביוני 2317 שנים אני בדרך כלל אוהב את המשחקים של המפתחת הזאת אבל יש דבר שמאוד מציק לי וזה חוזר על עצמו במשחקים שלה וזה שהבחירות לא באמת חשובות תמיד יש קוו עלילה חשוב מסוים וכל הבחירות משפיעות רק נקודתית דברים בסגנון של לעזור לאיש הרע או לעזור לאיש הטוב אבל קוו העלילה הגדולה לא משתנה תמיד הולכים לאותם מקומות עושים אותם דברים מקסימום מקבלים סרטון אחר בסוף וזהו אין פה דברים באמת גדולים זה לא שאם בוחרים להיות רע יש עלילה אחרת ומקומות אחרים
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים אוף נמאס לי :\עד שאני קונה משחק פעם ב..אני נתקל בבעיות עכשיו נתקלתי בבעיית ה general protection fault ממש לאחר ה CLICK ANY KEYניסיתי את כל הפתרונות באשכול הזה:http://masseffect.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=631450&forum=127&sp=300שום דבר לא עובד לי, שלחתי אימייל שלשום לשירות לקוחות של החברה ואמרתי להם שהמוצר מקולקל ואני דורש תמיכה או החזר כספי (גם אני הורדתי בתשלום).ועדיין לא קיבלתי תשובה.פעם אחרונה שזה קרה לי היה עם OBLIVION (גם הוא היה קורס לי על ההתחלה עד שהם הוציאו פאטץ' נורמלי...)
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים אני בדרך כלל אוהב את המשחקים של המפתחת הזאת אבל יש דבר שמאוד מציק לי וזה חוזר על עצמו במשחקים שלה וזה שהבחירות לא באמת חשובות תמיד יש קוו עלילה חשוב מסוים וכל הבחירות משפיעות רק נקודתית דברים בסגנון של לעזור לאיש הרע או לעזור לאיש הטוב אבל קוו העלילה הגדולה לא משתנה תמיד הולכים לאותם מקומות עושים אותם דברים מקסימום מקבלים סרטון אחר בסוף וזהו אין פה דברים באמת גדולים זה לא שאם בוחרים להיות רע יש עלילה אחרת ומקומות אחרים הבעיה שאם היו עושים ככה אז בעצם היה מדובר בשני משחקים נפרדים כשכל פעם אתה משחק אחד מהם. כלומר נניח לדוגמה שהיה קו עלילה של 5 שעות למי שמשחק רשע (או צד אפל או מה שלא יהיה), ועוד קו עלילה של חמש שעות למי שמשחק טוב. אז אני מניח שזה די היה בזבוז של מקום ויותר עדיף שפשוט יהיה קו עלילה די אחיד של 10 שעות.במשחקים הקודמים שלהם אמנם העלילה הראשית הייתה אותו דבר בלי קשר לבחירות שלך, אבל לגבי המשימות עצמן היה בהחלט הבדל גדול בין הבחירות שלך. ב KOTOR למשל יכולת ממש להשפיע על הרבה דברים ולהחלטות שלך היה משקל רציני. חלק מהמשימות היו די שונות אם בחרת לבחור למשל צד אחד או צד אחר. גם לבחירות שלך במשחק היו השפעות על הדמויות שהלכו איתך, לא כל דמות הייתה בהכרח מצטרפת לצוות שלך, וגם אנשי הצוות שלך היו מגיבים באופן שונות להחלטות שלך לפי האישיות שלך.אבל ב ME כמו שכבר כתבתי למעלה הבחירה החופשית שלך היא יותר בסגנון המטריקס, וזה די צורם ברגע שקולטים את זה. אני די משוכנע שצוות הפיתוח של המשחק היה פשוט לחוץ בזמן ולכן הם הורידו הרבה אלמנטים מהמשחק כדי לעמוד בלוח הזמנים. למשל למי שזוכר, בטיזרים של המשחק שהראו לפני שהוא יצא, הראו שיש לך אפשרות בדיאלוג להפסיק דמות באמצע הדיבור שלה אם סתם נמאס לך לשמוע אותה מפטפטת ולהגיב בצורה אלימה כלפיה, אבל במשחק עצמו לא ראיתי את האפשרות הזאת בשום מקום.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים בKOTOR האפשרות בחירה זה שטויות ועשינו על זה דיון פעם אני ניסיתי לעבור את KOTOR כאיש רשע אחרי שכבר עברתי אותו כאיש טוב ובמהלך המשחק אתה מבין שזה בולשיט אחד גדול לא שהמשחק עצמו לא טוב או לא מספיק ארוך כי הוא טוב וארוך גם ככה אבל העלילה הראשית נשארת עלילה ראשית אם אותם מקומות ולרוב אותם אויבים וההשפעה שלך כמו שאמרתי נקודתית ולא רק זה שברור שאתה "איש רע" אתה עדיין בכיף יכול לבחור להיות טוב ולעשות משימות בצד של הטובים הכל לא באמת משמעותי וסרטונים של הסוף אפשר לראות ביוטיוב דרך אגב הזכרתה לי ...
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים בKOTOR האפשרות בחירה זה שטויות ועשינו על זה דיון פעם אני ניסיתי לעבור את KOTOR כאיש רשע אחרי שכבר עברתי אותו כאיש טוב ובמהלך המשחק אתה מבין שזה בולשיט אחד גדול לא שהמשחק עצמו לא טוב או לא מספיק ארוך כי הוא טוב וארוך גם ככה אבל העלילה הראשית נשארת עלילה ראשית אם אותם מקומות ולרוב אותם אויבים וההשפעה שלך כמו שאמרתי נקודתית ולא רק זה שברור שאתה "איש רע" אתה עדיין בכיף יכול לבחור להיות טוב ולעשות משימות בצד של הטובים הכל לא באמת משמעותי וסרטונים של הסוף אפשר לראות ביוטיוב דרך אגב הזכרתה לי ... תראה, אני לא הייתי אומר שזה בולשיט בKOTOR. נכון שאין לך חופש בחירה מוחלט, כמו נניח כשמשחקים ב RPG אמיתי עם חברים. ועד שנגיע לרמה כזאת במשחקי מחשב נראה לי שיעבור המון זמן. בינתיים אולי אפילו יצא DUKE NUKE'M FOREVER...בכל אופן, מה שרציתי להגיד שאם משווים את KOTOR ל ME, אז בהחלט יש הבדל גדול מאוד בין שניהם לגבי חופש הבחירה. ככה שמדובר די בנסיגה בהתחשב בעובדה שאותה חברה פיתחה את שני המשחקים. למשל:ב KOTOR יש הרבה פעמים בחירה משמעותית מאוד בדיאלוגים שלך למה שאתה אומר. ב ME כמעט תמיד התוצאה היא בדיוק אותו דבר לא משנה מה אתה אומר. מקסימום אתה מקבל נקודות RENEGADE או PARAGON, אבל אין שום השפעה לבחירה שלך.ב KOTOR אתה יכול לבצע את אותה משימה לכאורה בצורה שונה לגבי הבחירה שלך. הרבה פעמים אתה צריך לבחור לעזור למשל לצד אחד או לצד השני, והמשימה אכן שונה לפי זה. ב ME אתה כמעט תמיד משחק את אותן משימות בדיוק באותו אופן, בלי אפשרות לבחור צדדים למשל.ב KOTOR דמויות שונות מצטרפות אליך לפי הבחירה שלך. יש כאלה שלא יצטרפו אם לא תדבר אליהם נכון ואפילו יתקיפו אותך במקום זה. יש כאלה שיעזבו את הצוות שלך אם תתנהג בצורה שלא תואמת לכוונות שלהם. ב ME לעומת זאת אם מישהו אמור להצטרף לצוות שלך לא משנה כמה שתקלל אותו ותגיד שאתה לא רוצה אותו, הוא יצטרף אליך אוטומטית.ב KOTOR יש לך השפעה על אירועים שונים בעלילה המרכזית, למשל ב KOTOR 2 לקראת הסוף אתה יכול לשכנע עם הרבה מאמץ ו PERSUADE גבוה את הג'דאית שעוברת לצד הרע לחזור לצד הטוב. ב ME לעומת זאת אין ממש מקרים כאלה, אתה יכול לנסות לשכנע את SAREN לחזור בו, אבל בשום מקרה זה לא יעזור.בקיצור, ב KOTOR יש הרבה מאוד השפעה לבחירות שלך. נכון שהעלילה המרכזית נשארת אותו דבר, וזה די מובן בהתחשב בעובדה שמתפתחי המשחק מוגבלים בגודל המשחק שהם יכולים לפתח, אבל בכל זאת היו לך הרבה בחירות לגבי הפרטים הצדדים לפחות. ב ME מדובר במשחק ליניארי כמעט כמו COD. אני לא אומר שלא נהנהתי מהמשחק, דווקא נהנתי ממנו מאוד ואני עכשיו לקראת סיום שלו פעם שניה, כשעכשיו עשיתי כמעט את כל המשימות הצדדיות. אבל זה די מציק כי לדעתי חופש הבחירה שלך וההשפעה של הבחירה על עלילת המשחק הוא חלק מהותי מכל RPG. אחרת זה פשוט לא RPG בעיני, ואני מדבר בתור אחד ששיחק הרבה RPG אמיתיים בעברו.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים אני לא חושב שבRPG חיבת להיות השפעה על העלילה אבל אני כן חושב שאם כבר יש בחירה שיהיו 2 עלילות נפרדות לטוב ולרע ולא אותה עלילה אם שינוים קטנים מידי פעם סתם לדוגמה משחק כמו CNC שאתה יכול לבחור צבא אחר כל פעם אם שינוי גם בדמויות וגם בעלילה או RE2 שאין שם בחירה של צד רע אבל כן יש 2 עלילות נפרדות בRE4 עשו עלילת בונוס חוץ מהעלילה הראשית זה כבר הרבה יותר מעניין אותי אם מפתחים רוצים לעשות משחק שיש בו חופש בחירה זה הדבר שהיתי רוצה לראות כמובן שזה מאוד קשה לביצוע ועוד לא ראיתי את זה באמת מיושם חוץ מכמו שאמרתה משחקים מקוונים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.