למה זיגזג כאלה יקרנים? - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה זיגזג כאלה יקרנים?


tazok

Recommended Posts

  • תגובות 106
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב אני הבנתי את הנקודה ובעתיד נקווה לשיפור לכיוון שירות + מחיר זול

בתור פותח הטופיק הזה אני מבקש לנעול אותו כי אנשים מתחילים לדבר שטויות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כל הזמן מתייחסים ל "200 שקל" כאילו כל המוצרים יקרים ב200 שקל (בכל זאת...), לפי מה שעברתי ראיתי שהם דווקא יצאו יותר זולים ברוב המקרים.

אני לא הייתי משלם 200 שקל בשביל שירות, אבל הייתי משלם עוד 5.

אומנם עשיתי רק קניה אחת בזיגזג אבל נהניתי משירות טוב וביתי (תרת"ש lol - אני חייב להגיד שמש העלה על פני חיוך ש"גיליתי" שאתם בבית פרטי ;)).

ואכן היציאה עם החיוך לא פסחה עלי... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב ושבת שלום,

תודה לכל המשתתפים בדיון זה, אשמח אם בעתיד כל הדיונים על כל החנויות ועלינו יהיו בסגנון "מדוע XXX יותר יקר" ולא בסגנון "קיבלתי שרות רע ב XXX" או "סיפור קטן על חנות בשם XXX"

כמו כן, אני מצפה מאתנו (זיגזג ) לשמור על רמת שרות גבוהה תוך כדי שמירה על מחירים אטרקטיביים וזולים וזאת בשקלול המחיר+שירות+זמן האספקה .

שאלתם כאן מדוע ישנם לפעמים מחירים מאד גבוהים בין חנות לחנות ואשמח להסביר.

הזמנות:

הלקוח מזמין מוצר X עולה לנו Y .

האפשרויות להזמין את המוצר באותו יום ולשלם עליו Y + Z ( דמי משלוח ) או להמתין 14 יום לקבל עוד 10 הזמנות לאותו מוצר ואז לבצע את ההזמנה : 10*(Y-1) +Z ( הנחת כמות + משלוח ).

המחיר הנו נמוך יותר אך זמן ההספקה ארוך יותר ........

תיקונים:

ללקוח התקלקל מוצר:

האפשרויות לשלוח את המוצר להחלפה באותו יום ולשלם עליו Z ( דמי משלוח ) או להמתין 14 יום לקבל עוד 10 ,תיקונים לאותו מוצר ואז לבצע את המשלוח Z ( דמי משלוח ).

המחיר הנו נמוך מאד למשלוח 10 פריטים ביחד .....

אחריות:

מוצר X עולה אצל יבואן מסוים Y ואצל יבואן אחר Z .

ההבדלים הנם בשרות שאנו כחנות מקבלים מהיבואנים....

האם לקנות מעבדים מאיסטרוניס או חיון ? או לקנות אותם במחירם הזולים עד 10% מיבואן אחר.

http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=7;action=display;threadid=36768

כאן נכנסים גורמים שהלקוח הסופי לא מכיר בעבודה שלנו מול היבואנים ואנו מרגישים אותם: אחריות שאנו מקבלים מיבואן, זמני החלפה מאותו יבואן וכדומה ... ( זהה לחלוטין לדברים שאתם כצרכנים מכירם אצלנו כנותני שרות) .

אמינות:

האם לקנות מוצר X במחיר Y שהינו זול להחריד ושמשהו הציע לנו טלפונית ( ללא אחריות* חדש בקופסאות ואריזות אנטי סטטיות ) ולמקור אותו ב 2*Y ( רווח מדהים לחנויות מחשבים ) או לקנות אותו במחיר השוק 2*Y (מחיר למפיצים ) למכור אותו לפי אחוזי הרווח שאנו עובדים בהם כדי לתת את המחיר+שירות+זמן האספקה שהצבנו לעצמינו.

* גם אם יתקלקלו כמה יחידות עדין נרוויח מצוין.

** לאחר יומיים לקבל הודעה מיבואן שפרצו לו את המחסנים וגנבו לו מאות פריטים כגון אלו שהוצעו לנו בשיחה טלפונית ע"י זר מסתורי שאנו לא מכירים.

זמני אספקה:

אנו מחזיקים מלאי של מעל כ 200 סוגי מוצרים שונים זמינים בחנות וזאת כדי לתת ללקוחותינו זמני אספקה מהירים.

שירות:

שרות הינו מושג אמורפי שעד אשר נזקקים לו לא יודעים מה הוא שווה וכיצד להעריך אותו ולכן קשה מאד לתמחר אותו ולשכנע את הלקוח לשלם בעדו כאשר הוא כלול במחיר המוצר, אולם ללא רווח על מוצר לא יתכן מתן שרות

אפשר לחשוב שלאף חנות פרט לזיג זג אין שירות, אתה יודע מה, גם לדוכן בשוק הכרמל יש שירות!

שווה לשלם על שירות כאשר המוצר הוא מסוג שירות אבל אתם מתעסקים בטובין שאינו שונה מאורז ואני לא הולך לשלם שקל יותר על אורז.

מתי בפעם האחרונה קניתם פסטה בסופרמרקט ולאחר מכן טלפנתם לסופרמרקט, ביקשתם את הקופאית ושאלתם אותה כיצד להכין את הפסטה ?

לסיכום:

בעולם אידיאלי שרות ותמורה כספית לא קשורים זה בזה, אולם, לצערינו בעולמנו זה כן כך ולמרות זאת אנו כזיגזג הננו אחת מהחנויות הזולות ביותר במחיר+שירות+זמן האספקה.

נ.ב.

לצערינו, כמו שהנכם יודעים, מספר חנויות ורשתות נסגרו לאחרונה וזאת למרות ששמו למטרה לתת מחיר שרות ואחריות אטרקטיביים אך כנראה פספסו בדרך.

אחרי הכל כאשר תבנה מערכת אקראית בזיגזג או בעל אתר אחר תמצא שההבדל אינו גדול אם בכלל...

דבר אחרון, במחיר המוצר שהחל את הדיון הזה נפלה טעות ומחירו היינו כ 100 ¤ פחות ממה שפורסם באתרנו. ירידת המחיר ל 9700 מוסברת בכך שהיבואן קיבל למלאי 9800 דבר שגרם לירידת המחיר וטרם עודכן אצלנו.

החלפה כל החנויות מחליפות בסופו של דבר! מהות השירות זה באיזה סבל עצבים ומהירות...

גם החנויות עם השירות הרע מחליפות את המוצרים תוך מקסימום חודש ברוב המקרים

עצוב לי לראות כי כלקוח פותח דיון זה יוצא מנקודת הנחה שגויה כי יש צורך לסבול ולחטוף עצבים על מנת לקבל שרות ( גם אם זה ייקח כחודש ).

תודה רבה ושבת שלום

ארז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתם עושים שיקלול למחירים של זמן אספקה+שירות+מחיר אז אני רוצה רק מחיר טוב, וכשאני אבוא לקחת את זה אחרי חודש שלא טרחתם לחזור אליי ולהגיד לי שהמוצר הגיע, תצרחו עליי שאני אפס דפוק ואל תחייכו, אבל תנו לי מחיר טוב!

או שתעשו שתי דלתות בכניסה:

1. מחיר יקר אבל שירות טוב.

2. אחלה מחירים אבל דופקים לך מכות כשאתה יוצא :) אם באמת יש בחנותכם שיכלול שכזה.

זה מה שאני מצפה מחנות:

א. מחיר טוב.

ב. קל"ב (קרוב לבית).

ג. שיחליפו לי את המוצר אם באמת נחוץ.

כי אני חומרה לא שובר, ואם המוצר הגיע פגום פיזית אני בודק את זה בחנות לשם אני יכול להגיע לבד.

אני צריך לשלם בממוצע בין 50 - 200 שקל כדי שתהיו נחמדים אליי?

אם מישהו מכיר את חיפה יש בCHEKPOST מלא בחורות כאלו שסתם נחמדות אליך תמורת אותו סכום, בלי למכור לך חומרה.

לדעתי שיקלול כזה של זמן אספקה + שירות זה מעל ומעבר של פשוט להיות חוצפן, וזה פשוט חבל.

יש לך או חנות עם מחירים זולים, אבל שירות דפוק.

או חנות יקרנית שמחייכים אליך ומחליפים לך כל מיני שטויות.

וכל אילו שיש להם ניסיון אישי עם עובדי/מנהלי החנות, אני בספק שלקוח רגיל שהיה קורה לו הדבר היה מקבל יחס זהה.

הנושא הזה הוא גם לא משהו שניתן לוויכוח כי לכל אחד יש את ההשקפה שלו, אחד רוצה ביסלי ב 10 שקל אבל שיחליפו לו כשהוא ירצה ביסלי אחר או שיישרף לו הביסלי באשמתו.

ואחר פשוט רוצה לקחת ת'שקית ולטרוף אותה וללכת לישון שבע.

לא הכל צריך להיות מבוטח בחיים הללו, לפעמים לוקחים איזה סיכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתם עושים שיקלול למחירים של זמן אספקה+שירות+מחיר אז אני רוצה רק מחיר טוב, וכשאני אבוא לקחת את זה אחרי חודש שלא טרחתם לחזור אליי ולהגיד לי שהמוצר הגיע, תצרחו עליי שאני אפס דפוק ואל תחייכו, אבל תנו לי מחיר טוב!

או שתעשו שתי דלתות בכניסה:

1. מחיר יקר אבל שירות טוב.

2. אחלה מחירים אבל דופקים לך מכות כשאתה יוצא :) אם באמת יש בחנותכם שיכלול שכזה.

זה מה שאני מצפה מחנות:

א. מחיר טוב.

ב. קל"ב (קרוב לבית).

ג. שיחליפו לי את המוצר אם באמת נחוץ.

כי אני חומרה לא שובר, ואם המוצר הגיע פגום פיזית אני בודק את זה בחנות לשם אני יכול להגיע לבד.

אני צריך לשלם בממוצע בין 50 - 200 שקל כדי שתהיו נחמדים אליי?

אם מישהו מכיר את חיפה יש בCHEKPOST מלא בחורות כאלו שסתם נחמדות אליך תמורת אותו סכום, בלי למכור לך חומרה.

לדעתי שיקלול כזה של זמן אספקה + שירות זה מעל ומעבר של פשוט להיות חוצפן, וזה פשוט חבל.

יש לך או חנות עם מחירים זולים, אבל שירות דפוק.

או חנות יקרנית שמחייכים אליך ומחליפים לך כל מיני שטויות.

וכל אילו שיש להם ניסיון אישי עם עובדי/מנהלי החנות, אני בספק שלקוח רגיל שהיה קורה לו הדבר היה מקבל יחס זהה.

הנושא הזה הוא גם לא משהו שניתן לוויכוח כי לכל אחד יש את ההשקפה שלו, אחד רוצה ביסלי ב 10 שקל אבל שיחליפו לו כשהוא ירצה ביסלי אחר או שיישרף לו הביסלי באשמתו.

ואחר פשוט רוצה לקחת ת'שקית ולטרוף אותה וללכת לישון שבע.

לא הכל צריך להיות מבוטח בחיים הללו, לפעמים לוקחים איזה סיכון.

בואנה, הרגת אותי עכשיו !!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

"אם מישהו מכיר את חיפה יש בCHEKPOST מלא בחורות כאלו שסתם נחמדות אליך תמורת אותו סכום, בלי למכור לך חומרה."

:lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך לשלם בממוצע בין 50 - 200 שקל כדי שתהיו נחמדים אליי?

אם מישהו מכיר את חיפה יש בCHEKPOST מלא בחורות כאלו שסתם נחמדות אליך תמורת אותו סכום, בלי למכור לך חומרה.

hehehe

שפכת אותי פה מצחוק באמצע הלילה ;D :lol: ;D .. גדול בן אדם

אגב .. איך איכות התוכנה בcheckpost? :>

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וכל אילו שיש להם ניסיון אישי עם עובדי/מנהלי החנות, אני בספק שלקוח רגיל שהיה קורה לו הדבר היה מקבל יחס זהה.

אתה טועה,לי לא היה קשר אישי לזיגזג,לפחות לא עד שקניתי את ה-gtxp ,אתה יודע כמה זמן חיכיתי למוצר ?

מרגע ההזמנה עד שהמוצר הגיע אליי עברו 20 שעות בלבד, וכשהייתי צריך עזרה בלהתקין אותו הרמתי טלפון

ואורן ניסה לעזור לי ואחרי זה שברתי את הראש עם פבל ,והגענו למסקנה שעדיף להעיף את המחשב מהחלון :)

מסתבר שהייתה בעיה בכרטיס קול,שלחתי להם אותו בחזרה ושוב תוך יום מהרגע שהוא הגיע אליהם ( כמובן שאורן התקשר להודיע לי כשזה קרה ) הגיע לי כרטיס קול חדש.

ודרך אגב,המחיר של המוצר היה יותר זול מבשאר המקומות,מה גם שבחנות אחרת חיכיתי לכרטיס חודש שלם ולא קיבלתי אותו

כי הייתה בעיה עם היבואן

וזה המקום להודות לצוות זיגזג על הטיפול המסור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, אני לא אמרתי כלום על השירות...כי לא קניתי שם מעולם.

אבל יש לי בעייה עם זה שהם עושים שיכלול של מחיר+זמן אספקה+שירות.

על להיות נחמד ולהביא לי את המוצר יום לפני אני צריך לשלם ב100 שקל יותר?

זה ממש לא מקובל עליי, לדעתי חנות צריכה לתת את מיטב השירות לא משנה כמה משלמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי

תבין משהו ...

יש לקח מאוד מאוד מאוד חשוב לחיים

אני לא יודע אם למדתה אותו כבר או לא

אבל בכל זאת אני אזכיר...

איפה שיותר מדי זול... משהו מסריח

וזאת עובדה

אין מתנות חינם .. חוץ מאצל אבא ואמא

*ואת האחרון כדאי לזכור טוב טוב...*

כלומר יש מאזן ... לטוב ולרע

אפשר להתווכח הרבה על הפילוספיה של לאן הוא (הכסף) הולך ...

אני לא אומר לך

לך ושלם את ההכי יקר... כי ברור שתמצא יותר זול

אבל השאלה היא ! באיזה מחיר יותר זול...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...