Chymes פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 אבל מה אתה היית ממליץ ללקוח שלא מבין חצי דבר במחשבים? לקנות מותג או אייבורי? אני אתן לך מפרט של מחשב מותג ב-4,000 ואני רוצה לשמוע את דעתך אם אתה ממליץ עליו ללקוח שלא מבין כלום במחשבים. קח בחשבון שהמפרטים לא הכי מעודכנים כי מחשבי מותג מתעדכנים יותר לאט. המפרט: מעבד: E6550 2.33GHz זיכרון: 2GB כונן קשיח: 500GB WD צורב: של HP כרטיס מסך: GeForce 8600GT מארז: MICRO ATX של HP תוספות: כרטיס רשת אלחוטי, מערכת הפעלה הום פרימיום מקורית, קורא כרטיסי זיכרון מובנה, עכבר ומקלדת של HP, שלט רחוק של Media Center. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
llime פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 נשמע לי מעניין.....כמה שנים אחריות? לי יש מחשב מותג של דל (יד שניה),והוא בא עם 3 שנים אחריות בבית הלקוח.חבל שבינת לא מוכרים יותר לפרטיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
biodome פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 אני חושב שהמחיר הנמוך יותר של מספר חנויות נובע מיבוא עצמי אפור, הם פשוט חותכים את ה-middle man.אני לא מאמין שהמוצרים שלהם הם refurbrished. כל עוד הם לא עולים פחות מכמה שעולה מוצר חדש בארה"ב, זה הגיוני.כמובן שבמקרה וצריך לנצל אחריות החיים שלהם יהיו קשים יותר, תלוי כמה הם גדולים.אם כי כבר נתקלתי פעם במקרה שרציתי לקנות מסך סמסונג למישהי, בדקתי פיקסלים לפני שלקחתי, ולשלושה מסכים שונים חדשים מהקופסא, היה פיקסלים שרופים. האם יכול להיות שהחנות קנתה במודע מלאי דפוק כדי לחסוך עלויות ולתת מבצעים? יתכן.הרי רוב האנשים לא שמים לב לזה בכל מקרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 לא החיים שלהם יהיו קשים יותר, החיים של הלקוח יהיו קשים יותר. תצטרך לאכול הרבה חרא כדי להכריח אותם להחליף כי במקרה החלפה הם סופגים את העלויות. וכן, אני מאמין שהם רוכשים מלאי דפוק כדי לחסוך בעלויות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 הממזוכרים ככה שלפני 10 שנים בערך היו הרבה נפילות על HD של WD?זה היה בגלל שהיו הרבה יבואנים של מוצרים "מחודשים".זה קורה. זה יקרה כל עוד אנשים רוצים כסף על פחות.היום זה יותר קשה לעשות את זה, כי הם מחוייבים לסמן את זה בבירור. לא סתם כמות הנפל של WD היתה פה גבוהה פלאים מהעולם.בכל מקרה.הרווח על מחשבים נייד לא גדול. יש כאלה שיכולים להוריד מחירים יותר.באג מחויבת לHP... (או לכל חברה אחרת) הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים בניגוד לחנויות פרטיות.עבדתי איזה שבועיים באתר אינטרנט של באג ושירות האינטרנט שלהם... בטעות כתבתי את המחיר ללא מע"מ במקום זה עם המע"מ.ישר איש השיווק של HP התקשר וצעק "למה חתכתם ככה את השוק!!". צריך לציין שזה היה מחיר הפסד.מדיניות החלפת מוצרים בבאג לא משהו. אבל זה לאו דווקא יותר טוב במקום אחר.לי היה ניסיון עם KSP, קיבלתי כזה יחס גרוע, (ומכרו לי מעבד תקול...) שאני לא בטוח שאני חוזר לשם.ולמען הסר ספק, אמנם עבדתי בבאג, אבל היום כבר לא. אני לא מקבל מהם שקל וגם מה שקיבלתי בקושי אפשר לחיות מזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yigael_o פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 אתה רוצה שאייבורי תעשה את זה כאילו היא החנות היחידה בארץ שלא נותנת שירות כמו ב - NEWEGG ושאר החנויות כן.אף חנות בארץ לא תיתן שירות ברמה כזו גם אם נעמוד על הראש. ככה זה בישראל, וזה כולל את כל החנויות, לא רק את אייבורי.אמר Chymes ואמר נכון, בארץ הלקוח הישראלי הוא בעייתי מאוד ועד שזה לא ישתנה, גם רמת השירות בארץ לא תשתנה.יש,CAMERA4FREE למשל.קניתי לאחי נגן MP3 ולאחר 8 חודשים התחיל לעשות בעיות. שלחתי אותו לחנות בלי הקבלה (אחת המפעמים היחידות שזרקתי קבלה) והם החליפו לו בחדש בלי שאלות. מאז אם יש מוצר שם אז אני קונה אותו רק שם. (החנות עצמה בבני ברק) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
davidreznic פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 אחרי שהסברתי למנהל שאי אפשר להדליק מחשב עם מעבד שלא נוגע בכל הפינים, ואיפה אמא שלו עובדת, הוא הסכים לקשר אותי עם נציג תלונות לחתימה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2008 במאי 5 Share פורסם 2008 במאי 5 RK- הזכרת לי מקרה מצחיק שהיה בזמן שאני עבדתי בחנות המחירים על מסכי מאג היו ממש נמוכים, אז איש השיווק של היבואן התקשר בטענה ש "אנחנו פוגעים להם במותג עם המחירים הנמוכים" (כן, אחלה מותג, מה אני אגיד לכם ) איך ציפו שנמכור את הזבל הזה אם המחירים לא יהיו נמוכים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SubX פורסם 2008 במאי 6 Share פורסם 2008 במאי 6 יש,CAMERA4FREE למשל.אני מאמין שהתכוונת לCamera4Less.חנות עם שירות פשוט מדהים ויותר מזה, הם גם עמוסים בלקוחות.יש חנויות בארץ שמוכרות Refurbished (מעדיף לא לנקוב בשמות), שמתי לב לפי HDD חדש מאריזה סגורה עם טביעות אצבע.גם כשקונים מוצר חדש באריזה, כדי לשלול מוצר Refurbished, יש לשים לב ל: (מה שעולה לראשי כעת)1. אבק.2. טביעות אצבע.3. סריטות.4. אם המוצר בעל חיבורים, הרבה נשארים עם שפשוף אם חוברו.5. אם יש על המוצר ברגים, לשים לב שהראש שלהם לא עקום (כשמבריגים ומפספסים בבורג פיליפס, ההברגה מתעקמת קלות).אם גילתם סימנים, תדעו את החנות - לא רומז שתעזבו, יש כאלו שזה לא מפריע להם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EITAN4 פורסם 2008 במאי 6 Share פורסם 2008 במאי 6 אני מאמין שהתכוונת לCamera4Less. חנות עם שירות פשוט מדהים ויותר מזה, הם גם עמוסים בלקוחות. יש חנויות בארץ שמוכרות Refurbished (מעדיף לא לנקוב בשמות), שמתי לב לפי HDD חדש מאריזה סגורה עם טביעות אצבע. גם כשקונים מוצר חדש באריזה, כדי לשלול מוצר Refurbished, יש לשים לב ל: (מה שעולה לראשי כעת) 1. אבק. 2. טביעות אצבע. 3. סריטות. 4. אם המוצר בעל חיבורים, הרבה נשארים עם שפשוף אם חוברו. 5. אם יש על המוצר ברגים, לשים לב שהראש שלהם לא עקום (כשמבריגים ומפספסים בבורג פיליפס, ההברגה מתעקמת קלות). אם גילתם סימנים, תדעו את החנות - לא רומז שתעזבו, יש כאלו שזה לא מפריע להם. אהבתי הרבה רעיונות למחשבה .. אתה במיקרה עובד בזיהוי פללי או שחרשת על תיקים באפילה חחחחחחח סתם סתם צוחק אחלה רעיונות תודה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Blinker פורסם 2008 במאי 23 Share פורסם 2008 במאי 23 קצת הקפצה .. מצתער אבל הייתי רוצה לכתוב משו עשו לי פעם טריק שאין כמותו קניתי לוח אם מחברה שלא ננקוב בשמה (חח נראה לי היא כבר פשטה רגל) בהתחלה שמו את הקופסא עם הדלפק ושמתי לב שהיא פתוחה במקצת התעלמתי .. לא כל החברות סוגרות אותם עם מדבקת "טריות" אחרכך בא אילי המוכר עם הקופסא שלף סכין יפנית והצמיד את המכסה שיראה סגור העביר סכין איפה שהפתיחה ואמר "רק לחתוך את המדבקה" .. ופתח מבפני הכל נראה דנדש עד שהוא הוציא את הלוח אם מהשקית ... הלוח אם פשוט כולו היה מפוצץ באבק.. אבל לא אבק שמורידים בפו אלא האבק הדביק הזה שדורש הרבה אויר להוריד אותו ... אמרתי לו .. לא תודה ויותר לא חזרתי לשם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Iko89 פורסם 2008 ביולי 3 Share פורסם 2008 ביולי 3 גם אני מיצטער על ההקפצהראתי וקראתי את כל התגובות ואני רוצה להגיב,השירות באייבור סניף חיפה פשוט מעולהקניתי מישם בתחלה מחשב, אחרכך עוד אחדואחר כך שיפצתי מחשב פעמיים בסכום כולל של מעל2000 ש"חשרפתי 3 כ. מסך ואתה הלוח גםוהחליפו אחרי פחות מ12 שעות את כולם ולא עשו בעיותהבאתי את החלק המסוים באריזה, בדקו במעבדה, ושלחו SMS שהחליפו לי לא היתה פעם אחת שיצאתי מישם מצוברח .. אולי פעם אחת שבדיוק עבר לי האוטובוס ...כששאלתי מה המדיניות לגבי שריפת חלק בOCאמרו שאין מה לדאוג ויחליפו אם נישרף.קניתי גם סט עכבר ומיקלדת אל-חוטייםהגעתי אחרי כמה ימים כי לא הבנתי כ"כ איך מחברים והכל (צריך לסנכרן ע"י כפתור, לא ידעתי זאת)ישר על המקום חיבר אותם לאיזה מחשב שהיה שםוהסביר בדיוק מה עושים .ממש היום קניתי מעבד וקירור "פריזר 7 פרו"בהתחלה המחיר היה גבוה, אמרו לי להגיע לחנותהגעתי, היתמזמזנו על המחיר ..אמר 200 על הקירור, אמרתי בKSP זה יותר זול, ניכנסו לאתר של KSP וישר הוריד לי את המחיר ל100כך גם עם המעבד, הוריד לי מ700 ומשו ל620 כמו בKSPואמר " אנו מתחייבים למחיר הנמוך ביותר"אני מאד מרוצה מהשרות (ומיזה שיש לי אוטובוס מהבית עד ממש הכניסה של החנות)מה שכן,בKSP יש שירות פשוט על הפניםאומנם פגשתי 2 מוכרים מאד נחמדיםאבל היה אחד ממש חסר סבלנותוגם הקירור לHD שקניתי שם התחיל להרעיש אחרי כמה ימים ...טוב, בישביל 20 שקל .. עדיף כבר למכור אותו לספק מתכת ^^ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2008 ביולי 3 Share פורסם 2008 ביולי 3 בטח שיוריד לך את המחיר על פריזר 7 פרו ל 100..... זה מחיר השוק שלו היום לנסות למכור אותו ב 200 זה שוד לאור יום. אגב, במקום להיות מרוצה שהחליפו 900 פעם חלקים שרופים... חשבת אולי למה כאלו מאסות של חלקים נשרפים לך? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Iko89 פורסם 2008 ביולי 3 Share פורסם 2008 ביולי 3 קודם כל, כל החלקים שהזמנתי בשיפוץ הראשון הגיעו תקולים החלפתי את כולם פעם שניה שרפתי כרטיס מסך ..ניסיון כושל לחבר אותו לממיר של הוט פעם שלישית, העברתי עלב מברשת יבשה כלי לנקות ליכלוך ויש על המיברשת מין מיסגרת כזאת ממתכת .. כנראה שהיא נגעה באחד החיבורים ויצרה קצר .. והלוח .. מי זוכר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
galz פורסם 2008 ביולי 3 Share פורסם 2008 ביולי 3 דיברו פה על יבוא אפור. אני חושב שזה המקרה בחנויות הזולות.לא מזמן קנינו מצלמה דיגיטלית של קאנון. כמו תמיד ערכנו סקר שוק קצר, וגילינו שיש שני סוגים של חנויות. סוג ראשון הוא החנות שעובדת מול היבואן הרישמי, קרט, שם המחירים נעים בין 1500 ל 1600 שקל, וסוג שני, חנויות שמתעסקות עם יבוא אפור, ושם המחירים נעים בין 1000 ל 1100 שקל.אני מניח שזה גם המקרה בתחום המחשבים. לוג'יק למשל (שאני קונה מהם כבר כשש שנים) עובדים עם יבואן רישמי, הוא מספק להם אחריות, ולכן גם אין להם בעיה לתת לך אחריות, כי הם לא אלה שסופגים את הנזק. מצד שני יש חנויות שעובדות לבד ואז כל ההוצאות במקרה של מימוש אחריות עליהן, ולכן כל הבעיות שהן עושות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.