אייבורי סניף מודיעין החדש - למישהו יש נסיו&#15 - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אייבורי סניף מודיעין החדש - למישהו יש נסיו&#15


RobiNooB

Recommended Posts

כשאני קונה מוצר באלפי שקלים הדבר הראשון שמעניין אותי זו האחריות. קרט, לדוגמא, נותנים שלוש שנות אחריות מלאה (עבודה + חלקים). חנויות ביבוא אפור נותנות שנה, במקרה הטוב. רוב האנשים בארץ יקנו ביבוא אפור. אבל אחרי ששולחים אותם לעזאזל במקרה של תקלה מתחילים לבכות על השירות הגרוע ועל זה שכולם בארץ גנבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

קודם כל, כל החלקים שהזמנתי בשיפוץ הראשון הגיעו תקולים

החלפתי את כולם

פעם שניה שרפתי כרטיס מסך ..ניסיון כושל לחבר אותו לממיר של :bash:

פעם שלישית, העברתי עלב מברשת יבשה כלי לנקות ליכלוך

ויש על המיברשת מין מיסגרת כזאת ממתכת .. כנראה שהיא נגעה באחד החיבורים ויצרה קצר ..

והלוח .. מי זוכר

זה לא נראה לך קצת מוזר? (לי זה קרה הרבה (הרבה מאוד!) יותר מפעם אחת). בנוסף לבעיות האחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאני אבין, אייבורי גרועים בשירות ובמחירים?

זאת הרשת היחידה עלייה סמכתי מכל החברות בארץ, כי אני בקושי מכיר אחרות...

אייבורי מספקים חלקים מקולקלים ושירות לא אמין??? מי כן?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

אם כבר הקפיצו P:

אתם מדברים על המצב בארה"ב כאילו שחייתם שם או אפילו עבדתם ברשת חנויות זו או אחרת. זה שאתם יודעים מה המצב בארץ, ובמיוחד אלו שעבדו בחנות או ברשת זו או אחרת, לא אומר שהמצב שונה לחלוטין בארה"ב או באירופה.

אני עבדתי בשירות לקוחות של שתי חברות אמריקאיות ובאייבורי, ואני יכול לגבות את רוב מה שנאמר בנושא. איך אני איתך? P:

אני לא יכול להכחיש כלל וכלל שהיו לקוחות נוראיים, אבל אני חייב לציין שהמצב הוא לא כמו שמתארים מאייבורי, ש "כל לקוח מנסה לדפוק את החנות", ו "אידיוט בא לקנות מחשב, לא יודע להשתמש בו, ואז מתלונן"

באייבורי יש כמות מדהימה פשוט של כאלו (משהו כמו 40%, וזה כולל אנשים שקונים ציוד היקפי). היה מישהו שצרח עלי חצי שעה שהעכבר שלו לא עבד, וכל מה שהיה צריך לעשות זה להדליק אותו.

אתה יודע את זה באופן אישי שאתה כותב זאת? זה לא נכון. לפחות לא תמיד.

עבדתי ב-KSP במכירות בזמנו וחלק מהמרכיבים שיצא לי להכיר שם היו מאוד מקצועיים.

חלק לפעמים לעומת זאת לא יודעים מהחיים שלהם ואתה תוהה איך הבנאדם עוסק בזה בכלל, אבל אותם בד"כ מסננים החוצה דיי מהר.

בכל מקרה כל מחשב שעובר הרכבה שלהם (כולל שיפצורי כבלים וכו') עובר סידרת בדיקות מקיפה כולל הרצת memtest, התקנת ווינדוס דרייברים ו-

הבעיה ב-KSP שאין נהלים מספיק ברורים, ולפעמים כל סניף עומד בפני עצמו לפי החבר'ה שמנהלים את הסניף הספציפי. וכשיש יותר מדי לחץ או יחס מזלזל, הדברים נוטים להתגלגל בצורה לא יפה.

אם תראו סבלנות וכבוד באמת מאמין שיתשדלו להתייחס אליכם ברמה שווה.

מצד שני אני בטוח שכמעט כל מי שעבר תחת השירות שלי כשעבדתי אצלהם רק ישבח ויפאר את הרשת, אז זה בסופו של דבר עניין של מזל, וחבל שזה כך.

נכון גם לגבי אייבורי.

שמע, יש לנו מספר תיאוריות בנוגע למוצרים של אייבורי. לדעתי הרכיבים זולים כי אייבורי/KSP רוכשים מוצרים refurbished ומציגים אותם כחדשים. או שהם רוכשים מוצרים שהיו בתחום הצהוב בבקרת איכות (לא עובדים ב-100% ולא תקולים) במחירי מציאה. באמת שאין לי הסבר אחר למחירים המאד נמוכים.

לגבי התאוריה הראשונה, זה לא חוקי, אז מאד קשה לי להאמין שלא עלו עליהם עדיין אם הם עושים את זה.

לגבי השניה, קשה לי להאמין, עם הכמויות סחורה שראיתי יוצאת לעומת הכמויות שראיתי חוזרת.

ההסבר שאני קיבלתי (ממישהו בהנהלה שהיה איתי בגובה העיניים) זה שכשעושים עסקאות ענקיות במזומן, המחיר יורד המון.

והמון פעמים הם פשוט מוכרים דברים כמעט בלי רווח. אני עדיין זוכר שבהם מכרנו דברים במינוס (וזה כאב גם לסוכני מכירות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...