אייבורי סניף מודיעין החדש - למישהו יש נסיו&#15 - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אייבורי סניף מודיעין החדש - למישהו יש נסיו&#15


RobiNooB

Recommended Posts

זה כי יש לך סמכות לעשות משהו. הסמכויות שלי הן כאלה:

א. להגיד ללקוח תזדיין מפה כי זו הטעות שלך. אין החלפה לאחר פתיחת מוצר.

ב. לשלוח למעבדה.

ג. לתת זיכוי (זיכוי אומר שזו הטעות שלי) ואז אני צריך לאכול הרבה חרא מהמנהל.

לפני שלושה ימים מכרתי ללקוח מחסניות די למדפסת של Brother. אני לא זוכר מי מאיתנו טעה, אבל המחסניות לא התאימו והוא חזר לחנות. אתה חושב שאני פשוט יכול להגיד סליחה, אדוני ולהחליף את המחסנית? לא. אם אני מוציא זיכוי אני מודע באשמה ולמחרת אוכל הרבה, הרבה חרא מהמנהל. אם אני שולח אותו לעזאזל כי שאלתי כמה פעמים לאיזה דגם המדפסת הוא מתחיל לצעוק בכל החנות. לצערי עם הלקוח הנ"ל התרחשו שני התרחישים.

סתם כתבתי כי אני רוצה להוציא קיטור. הבעיה היא במדיניות החלפת/החזרת מוצרים המחורבנת של הרשת. משום מה לאופיס דיפו אין בעיה להחליף מחסניות לא מתאימות.

אני לא יודע איפה אתה עובד או בתור מה, אבל-

אצלנו עבדנו כצוות.

מישהו עושה פאשלה? הוא מודיע לאחראי דרך המסנג'ר (כולם יושבים באותו אולם מכירות) ואחרי שהלקוח עוזב מדברים 2-3 דקות על מה לא היה בסדר ואיך למנוע מקרים כאלו. לא קיים מקרה שמישהו חוטף צעקות או "אוכל חרא" מהמנהל. אז כנראה שברשתות כמו אייבורי אחת הבעיות היא זבל של יחס מההנהלה לעובדים עצמם, לא פוסל את האפשרות.

במכירה של מוצרים פסידים כמו ראשי דיו טרחתי להודיע ללקוח שעדיף שיהיה בטוח בדגם, ואם הוא לא בטוח- שלא יפתח את ראש הדיו עד שהוא מברר שזה אכן הראש הנכון.

בכל הנוגע לראשי דיו, אתר שחסך לי המון צרות-

www.inkfarm.com

כמעט כל המדפסות וכל הדגמים של ראשי הדיו נמצאים שם, עוד לא מצאתי טעות אחת באתר.

איתן-

בנוגע לזמני החלפות, זה תלוי במוצר. דיסקים קשיחים של ווסטרן למשל לוקח שבוע גג, היבואן הרשמי (לייף מחשבים) מתקתק דברים בלי שטויות, זה למה רוב החנויות מוכנות להחליף הארדיסק של ווסטרן על המקום מתוך מלאי קיים (אלא אם מדובר בהארדיסק שגילו מעל שנה, ואז החנות לא מקבלת חדש מהיבואן), בגלל שידוע שהם יקבלו אחד חדש להכניס למלאי במקום התקול.

במקרה של מוצר שהחנות מייבאת, הזמן הוא אכן 14-21 ימי עסקים להחלפה. וידוע ש KSP עוסקת גם בייבוא מקבילי, אז אלוהים יודע מה היה המקרה אצלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הועלתה כאן נקודה מעניינת. בKSP ובעוד חנויות מבקשים ממך 100 ש"ח על הרכבת מחשב כאשר איכות ההרכבה היא לא

משהו (במילים עדינות), כבלים לא מסודרים, זרימת אוויר לא משהו ובד"כ גם מתעצלים עם המשחה הטרמית. אני באופן אישי

מעדיף להרכיב לבד את המחשב - גם חוסך 100 ש"ח וגם עושה עבודה טובה יותר. הבעיה מתחילה כאשר יש בעיה כלשהי

באחד הרכיבים, אתה מחזיר אותו לחנות ומתחיל לקבל האשמות שעיקמת משהו.

לי אישית זה קרה בזמנו בשמיר ז"ל (זכרונה לקללה), כשקניתי את המחשב הכנסתי בפירוש סעיף כתוב בחוזה

שאני יכול לפתוח את המחשב בלי להפר את האחריות (המדיניות שלהם היתה שאסור לפתוח את המחשב לבד - חוצפה אחרת

אבל לא נדון בזה) הגעתי הביתה, לקחתי את הצורב הישן וחיברתי אותו למחשב החדש. לאחר שלושה שבועות היתה לי הפסקת

חשמל באמצע עבודה שאחריה המחשב היה מגיע לטעינת הביוס ונתקע. לא היה ניתן להיכנס לביוס, לעשות איפוס,כלום.

הגעתי לחנות הסברתי מה קרה וחיכיתי לבדיקה של טכנאי. אחרי 2 דקות יוצא הטכנאי ואומר לי שפתחתי את המחשב ואין לי

אחריות. אני מראה לו את הסעיף הכתוב והוא מתחיל לצעוק עלי שאין לי אחריות ושאני אעוף מהחנות (כל זה מול לקוחות).

לאחר כמה דקות מגיע המנהל ומדבר איתי בצורה רגועה ומכובדת בצד ושואל אותי מה קרה, לאחר שאני מסביר לו הוא שואל

אותי למה מלכתחילה פתחתי את המחשב ואמרתי לו שהוספתי צורב. הוא מבטיח לבדוק והולך.

אחרי 2 דקות מגיע הטכנאי מחזיק קבל ביד ואומר ששברתי אותו מהלוח אם בעת שהכנסתי בכוח את הכבל של הצורב. התחלתי

לצעוק עליו שהוא שבר לי את המחשב ובשלב הזה פשוט העיפו אותי מהחנות. כשהגעתי הביתה בדקתי את המחשב וראיתי שהקבל

נתלש ממקומו מכרטיס המסך שלי. למותר לציין שלא שברתי שום קבל לא בלוח אם ובטח ובטח לא בכרטיס המסך שלי.

החלק העצוב בכל הסיפור שלאחר יומיים של התרוצצויות מצאתי את היבואן של הלוח שתיקן אותו בלי בעיה ובלי ויכוחים כלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקרה מאוד דומה לשלי... מה שמראה שהם מנסים להתנער מאחריות ע"י זה שהם שוברים משו ומפילים על הלקוח.

לקח - תעמדו לצד הטכנאי כשהוא מפרק\בודק לכם את המחשב, תתעקשו במידה ואומרים לכם שאין כניסה למעבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדיניות השרות של החנויות שמוכרות הרבה ובזול היא, שהסחורה תנוע בכיוון אחד ושהכסף ינוע בכיוון הפוך ( סחורה ללקוח וכסף לקופה ) כל זרימה בכיוון אחר גוררת הפסדים לרשת ולכן כאסטרטגיית מכירה עליהם לצמצם את ההחזרות לאחוזים מחושבים בתחזית רווח והפסד, אי לכך הרשתות האלו ( הליכאורה זולות כחלק מטקטיקת שיווק ) לא יחזירו סחורה ולא יודו בטעויות שלהם כדי ליצר רווח אשר יפצה על רמת מחירים נמוכה . בנושא העובדים : הם משתמשים בתחלופה גדולה מאוד של הצוות בעיקר בגלל הסיבות של שחיקה ( הרבה ריבים עם לקוחות אשר באופן טיבעי מתנגדים למדיניות החברה / ) ושל חוסר התאמה ( לא תאבי בצע / תחמנים / סוחרים וכדומה ) . אין פה כוונה להצביע על חנות מסוימת אלא באופן כללי על אסטרטגיה שיווקית אשר מתאימה לעסקים רבים . לי אישית היה ניסיון טוב עם KSP אבל זה בזכות החומר האנושי שהיה בחנות הספציפית הזו . אפשר לסכם באימרה הידועה " זול עולה ביוקר " ואני רוצה להוסיף ששרות עולה כסף והחנויות האלו חוסכות בשרות ולכן המחיר זול .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הועלתה כאן נקודה מעניינת. בKSP ובעוד חנויות מבקשים ממך 100 ש"ח על הרכבת מחשב כאשר איכות ההרכבה היא לא

משהו (במילים עדינות), כבלים לא מסודרים, זרימת אוויר לא משהו ובד"כ גם מתעצלים עם המשחה הטרמית. אני באופן אישי

מעדיף להרכיב לבד את המחשב - גם חוסך 100 ש"ח וגם עושה עבודה טובה יותר. הבעיה מתחילה כאשר יש בעיה כלשהי

אתה יודע את זה באופן אישי שאתה כותב זאת? זה לא נכון. לפחות לא תמיד.

עבדתי ב-KSP במכירות בזמנו וחלק מהמרכיבים שיצא לי להכיר שם היו מאוד מקצועיים.

חלק לפעמים לעומת זאת לא יודעים מהחיים שלהם ואתה תוהה איך הבנאדם עוסק בזה בכלל, אבל אותם בד"כ מסננים החוצה דיי מהר.

בכל מקרה כל מחשב שעובר הרכבה שלהם (כולל שיפצורי כבלים וכו') עובר סידרת בדיקות מקיפה כולל הרצת memtest, התקנת ווינדוס דרייברים ו- (ואולי עוד, יתכן שגם דברים ישתנו מאז שעבדתי שם).

אגב אני קניתי כונן WD 500 לחבר אצלהם שמת אחרי שבוע, והחליפו לי על המקום, אם כי יתכן בגלל שמכירים אותי.

הבעיה ב-KSP שאין נהלים מספיק ברורים, ולפעמים כל סניף עומד בפני עצמו לפי החבר'ה שמנהלים את הסניף הספציפי. וכשיש יותר מדי לחץ או יחס מזלזל, הדברים נוטים להתגלגל בצורה לא יפה.

אם תראו סבלנות וכבוד באמת מאמין שיתשדלו להתייחס אליכם ברמה שווה.

מצד שני אני בטוח שכמעט כל מי שעבר תחת השירות שלי כשעבדתי אצלהם רק ישבח ויפאר את הרשת, אז זה בסופו של דבר עניין של מזל, וחבל שזה כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה מעניינת לChymes \ Pika -

כנציגי חנויות שהן לא KSP, קרה לכם שלקוחות היו חוזרים אליכם עם מוצרים תקולים מהקופסא?

אחד המוכרים בKSP חיפה סיפר לחבר שלי (זה כמובן היה בדלתיים סגורות ולאחר שהוא אכל מהם צואה עם המחשב והביא אותו לתיקון, לא זוכר בדיוק מה נדפק אבל הסיפור נמשך שבועיים) שהמחירים זולים בעיקר כי הם לא מעבירים בקרת איכות על המוצרים, ולכן, מי שמעביר בפועל את בקרת האיכות הם הלקוחות.

מישהו יכול לאמת את העניין ?

כשאני מסתכל על HD של WD (אחד המיי-בוקים, לא זוכר אם 320 או 500 GB) , שבקיי אס פי נמכר במאתיים שקלים פחות מאשר בכל מקום אחר (אותו הדגם בדיוק) , זה נראה לי מוזר מדי. הפרש ממש גדול. אני מבין שמחיר כזה הוא too good to be true .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שמעביר בקרת איכות היא היצרנית עצמה, לא היבואן ולא החנות.

אם אתה מתכוון לזה שרשת X למשל רוכשת עודפים או מוצרים שלא עברו בקרת איכות- לא שמעתי על דבר כזה, אני לא יודע.

לגבי השאלה, כן, קורה שלקוחות חוזרים עם מוצר תקול מהקופסה. זה לא קורה הרבה, אבל זה קורה, יש מצב שמוצר מגיע פגום מראש.

במקרה כזה מחליפים מיידית מהמלאי אם יש, או אם אין- זה כבר תלוי בלקוח. הוא רשאי לדרוש זיכוי לפי החוק, או לקחת מוצר חלופי, או לחכות לכניסה של מלאי חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקח - תעמדו לצד הטכנאי כשהוא מפרק\בודק לכם את המחשב, תתעקשו במידה ואומרים לכם שאין כניסה למעבדה.

אצלי אין מצב אחרת. אם אני כבר מגיעה למצב שאני צריכה טכנאי, שזה נדיר (בהחלפת חלקים אני פשוט מפרקת את החלק הרלוונטי ומביאה, ובד"כ גם מפניקים אותי במשהו חליפי לבינתיים) לא יקרה שום מצב בעולם שמישהו יגע במחשב שלי במקום שבו אני לא יכולה לראות מה הוא עושה. אי לכך ובהתאם לזאת לעולם לא ארכוש פריטים כמו וכד' ממקומות שהם פס נע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה מעניינת לChymes \ Pika -

כנציגי חנויות שהן לא KSP, קרה לכם שלקוחות היו חוזרים אליכם עם מוצרים תקולים מהקופסא?

אחד המוכרים בKSP חיפה סיפר לחבר שלי (זה כמובן היה בדלתיים סגורות ולאחר שהוא אכל מהם צואה עם המחשב והביא אותו לתיקון, לא זוכר בדיוק מה נדפק אבל הסיפור נמשך שבועיים) שהמחירים זולים בעיקר כי הם לא מעבירים בקרת איכות על המוצרים, ולכן, מי שמעביר בפועל את בקרת האיכות הם הלקוחות.

מישהו יכול לאמת את העניין ?

כשאני מסתכל על HD של WD (אחד המיי-בוקים, לא זוכר אם 320 או 500 GB) , שבקיי אס פי נמכר במאתיים שקלים פחות מאשר בכל מקום אחר (אותו הדגם בדיוק) , זה נראה לי מוזר מדי. הפרש ממש גדול. אני מבין שמחיר כזה הוא too good to be true .

כן. המוצרים מוחלפים במקום בחדשים אם יש זמינות במלאי.

שמע, יש לנו מספר תיאוריות בנוגע למוצרים של אייבורי. לדעתי הרכיבים זולים כי אייבורי/KSP רוכשים מוצרים refurbished ומציגים אותם כחדשים. או שהם רוכשים מוצרים שהיו בתחום הצהוב בבקרת איכות (לא עובדים ב-100% ולא תקולים) במחירי מציאה. באמת שאין לי הסבר אחר למחירים המאד נמוכים.

היגיון צריך להדליק נורה אדומה, אבל ישראלים מחפשים רק מחיר. אם תגיד ללקוח ישראלי מצוי תשלם 300 ש"ח בשביל מוצר שיתקלקל אחרי חודשיים או 500 ש"ח בשביל מוצר שיעבוד מספר שנים טובות, רוב הישראלים יקנו ב-300 ש"ח את המוצר שיתקלקל מהר. הקמצנות של ישראלים חונקת אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן. המוצרים מוחלפים במקום בחדשים אם יש זמינות במלאי.

שמע, יש לנו מספר תיאוריות בנוגע למוצרים של אייבורי. לדעתי הרכיבים זולים כי אייבורי/KSP רוכשים מוצרים refurbished ומציגים אותם כחדשים. או שהם רוכשים מוצרים שהיו בתחום הצהוב בבקרת איכות (לא עובדים ב-100% ולא תקולים) במחירי מציאה. באמת שאין לי הסבר אחר למחירים המאד נמוכים.

היגיון צריך להדליק נורה אדומה, אבל ישראלים מחפשים רק מחיר. אם תגיד ללקוח ישראלי מצוי תשלם 300 ש"ח בשביל מוצר שיתקלקל אחרי חודשיים או 500 ש"ח בשביל מוצר שיעבוד מספר שנים טובות, רוב הישראלים יקנו ב-300 ש"ח את המוצר שיתקלקל מהר. הקמצנות של ישראלים חונקת אותם.

אני מאמין שזה נובע פשוט מחוסר ידע ....עוד ענף שמנצל בדרך כלל את חוסר הידע למשל אלו המוסכים, תבוא למוסך יתחילו להפציץ אותך במושגים ובסוף יגידו לך 1000 ש"ח אתה תלך למוסך אחר גם יפציצו אותך במושגים אבל יגידו לך 400 ש"ח...מן הסתם אתה תלך ל400 כי מבחינתך שתי המוסכים דיברו סינית בשבילך ואין לך מושג מה רוצים...

תמיד יהיו אנשים שינצלו את חוסר הידע של האנשים כי זה קל במקום לנסות להקנות את הידע הבסיסי ביותר ללקוח רק בשביל שיוכל להבין על מה לעזאזל אתה רוצה לקחת לו כסף וחופר לו במשך שעה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שזה נובע פשוט מחוסר ידע ....עוד ענף שמנצל בדרך כלל את חוסר הידע למשל אלו המוסכים, תבוא למוסך יתחילו להפציץ אותך במושגים ובסוף יגידו לך 1000 ש"ח אתה תלך למוסך אחר גם יפציצו אותך במושגים אבל יגידו לך 400 ש"ח...מן הסתם אתה תלך ל400 כי מבחינתך שתי המוסכים דיברו סינית בשבילך ואין לך מושג מה רוצים...

תמיד יהיו אנשים שינצלו את חוסר הידע של האנשים כי זה קל במקום לנסות להקנות את הידע הבסיסי ביותר ללקוח רק בשביל שיוכל להבין על מה לעזאזל אתה רוצה לקחת לו כסף וחופר לו במשך שעה

מסכים. אבל עדיין יש עניין של קמצנות.

אנחנו מוכרים מחשבי מותג של . אני לא אומר שאותם מחשבים משתלמים מבחינת תג המחיר (צריך לקחת בחשבון שהמחיר כולל מערכת הפעלה מקורית), אבל מדובר במחשבים איכותיים, שמורכבים במפעל של ועוברים בקרת איכות של . פגשתי לקוחות (מעטים) שהגיעו אלי ואמרו לי את הדברים הבאים: שמע, אני לא מבין בזה כלום. אייבורי נותנים מחיר יותר נמוך, אבל אני רוצה שקט נפשי. אני לא רוצה שירמו אותי ובגלל זה אני מוכן לשלם יותר.

מדובר בלקוחות לא קמצנים עם ראש על הכתפיים. בחצי שנה עבודה בפגשתי אולי 5-6 לקוחות כאלה. השאר הלכו לאייבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים. אבל עדיין יש עניין של קמצנות.

אנחנו מוכרים מחשבי מותג של . אני לא אומר שאותם מחשבים משתלמים מבחינת תג המחיר (צריך לקחת בחשבון שהמחיר כולל מערכת הפעלה מקורית), אבל מדובר במחשבים איכותיים, שמורכבים במפעל של ועוברים בקרת איכות של . פגשתי לקוחות (מעטים) שהגיעו אלי ואמרו לי את הדברים הבאים: שמע, אני לא מבין בזה כלום. אייבורי נותנים מחיר יותר נמוך, אבל אני רוצה שקט נפשי. אני לא רוצה שירמו אותי ובגלל זה אני מוכן לשלם יותר.

מדובר בלקוחות לא קמצנים עם ראש על הכתפיים. בחצי שנה עבודה בפגשתי אולי 5-6 לקוחות כאלה. השאר הלכו לאייבורי.

יצא לי להיתקל עם אנשים כאלו אנשים מאוד נחמדים בדרך כלל שכמו שאתה אומר מחפשים שקט נפשי ורוצים מחשב מותג...אני לא יודע בדיוק איפה אתה עובד אבל אצלנו למשל רוב הלקוחות הם אנשים שמבינים בנושא ובאמת השיחה איתם בדרך כלל זורמת בכיף ואני לא ישקר אבל הרבה יותר כיף לי גם בתור עובד בחנות לדבר עם מישהו שמבין בנושא כי יש לנו בסיס משותף ובדרך כלל שתי הצדדים יוצאים חכמים יותר אחרי זה, למרות שגם נכנסים אנשים שלא מבינים כלום במחשבים אז אני יושב איתם גם שעה פלוס אם צריך כדי להשריש בהם את הבסיס שלדעתי הם צריכים לדעת ואז הרבה יותר קל לנו לנהל שיחה ששתי הצדדים מבינים ולא רק צד אחד אחד מדבר זורק הצעה ואומר תביא לי X כסף ותקבל מחשב סופר דופר אקסטרים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים. אבל עדיין יש עניין של קמצנות.

אנחנו מוכרים מחשבי מותג של HP. אני לא אומר שאותם מחשבים משתלמים מבחינת תג המחיר (צריך לקחת בחשבון שהמחיר כולל מערכת הפעלה מקורית), אבל מדובר במחשבים איכותיים, שמורכבים במפעל של HP ועוברים בקרת איכות של HP. פגשתי לקוחות (מעטים) שהגיעו אלי ואמרו לי את הדברים הבאים: שמע, אני לא מבין בזה כלום. אייבורי נותנים מחיר יותר נמוך, אבל אני רוצה שקט נפשי. אני לא רוצה שירמו אותי ובגלל זה אני מוכן לשלם יותר.

מדובר בלקוחות לא קמצנים עם ראש על הכתפיים. בחצי שנה עבודה בפגשתי אולי 5-6 לקוחות כאלה. השאר הלכו לאייבורי.

אני לא מסכים איתך. אולי ספיציפית מחשבי המותג שלך הם טובים אבל כל מחשבי המותג שנתקלתי בהם עד היום (IBM, ועוד)

היו יקרים מאוד, חלקים נחותים לעומת הממוצע בשוק וקיצוץ בפינות כדי להרוויח כסף (איזה ספקים שמים במחשבי הHP שלך?)

אולי בחו"ל המצב שונה אבל בארץ נראה כאילו שמדביקים מדבקה עם השם על מוצרים נחותים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...