אייבורי סניף מודיעין החדש - למישהו יש נסיו&#15 - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אייבורי סניף מודיעין החדש - למישהו יש נסיו&#15


RobiNooB

Recommended Posts

לך לקאנטרי סנטר במודיעין לחנות מחשבים שם.

אני מעדיף את השירות שלהם הרבה יותר מאייבורי הם נחמדים ועוזרים לך בכל מה שאתה צריך.

גם עשיתי שם בדיקת מחשב באיזה 40 ש"ח משהו כזה במקום 150 באיבורי.

ועוד הם נתנו לי טיפים וקדחו גם חורים במארז לברגים חחח כי המארז היה דפוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סתם לידע כללי, הסיבה שאין לאייבורי תו אמון הציבור היא לא בגלל כמות תלונות אלא בגלל שלאייבורי נמאס לשלם לאמון הציבור כל כך הרבה כסף.

גם אני לא הייתי משלם להם בשביל זה, הם אמורים להיות ארגון מלכ"ר, לא ארגון שמשלמים כסף כדי להיות חברים בו.

אני כבר לא מחפש באתר שלהם כי אני לא יכול לסמוך עליו מספיק, כל עסק עם קצת מזומנים יכול לקנות את דרכו לאתר שלהם ולהיות "מומלץ".

כאחד שעבד בחנות עם התו הזה, אני יודע כמה משלמים להם.

אם חנות בודדת מסוגלת להרשות לעצמה, כמו אייבורי בוודאי ובוודאי שמסוגלת. זה לא בדיוק סכומי עתק, רחוק מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את המחשב ואכלתי את הלקרדה מהם ב 2008, חלאס עם התירוצים הנדושים בבקשה...

לגבי , לא רק שאין לגביהם תלונות, זה פשוט תמצית ההבדל בין אמריקה לישראל מבחינת השירות ללקוח.

חבר שלי קנה מחשב בחלקים מ , אחרי כמה וכמה חודשים הייתה איזשהי בעיה בכרטיס מסך 7900gs.

בקיצור שלח להם את הכרטיס, ניסו לתקן ולא הצליחו, נתנו לו לבחור כרטיס אחר בתקציב שעלה לו בזמנו לקנות או אפילו טיפה מעבר.

הבחור החליף 7900gs מקולקל ב 9600gt חדש.

שמישהו יספר לי על אייבורי שעשו חצי מזה. גועל נפש של חברה.

כי שם אין מנטליות מסריחה כמו בישראל. פה ישראלים קונים מוצרים, שוברים אותו ואחר כך מגיעים בטענות לחנות ועוד צועקים שהם לא מקבלים אחריות. פה ישראלים בטעות שורטים את המוצר וכדי להחליף אותו שורפים את המכשיר ודורשים לקבל חדש. ואם אתה אומר שהמוצר חייב לעבור בדיקת מעבדה הם מתחילים לצעוק כמו מטורפים בכל החנות. שם אם מדברים עם אדם בנימוס הוא מבין. פה אתה מנסה להסביר ללקוח שבשעה 21:00 במוצאי שבת אין עם מי לדבר בקשר להחלפת מוצר ואתה תדבר עם מי שצריך ביום ראשון על הבוקר הוא מתחיל לצעוק ועוד מערב עורך דין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את המחשב ואכלתי את הלקרדה מהם ב 2008, חלאס עם התירוצים הנדושים בבקשה...

לגבי , לא רק שאין לגביהם תלונות, זה פשוט תמצית ההבדל בין אמריקה לישראל מבחינת השירות ללקוח.

חבר שלי קנה מחשב בחלקים מ , אחרי כמה וכמה חודשים הייתה איזשהי בעיה בכרטיס מסך 7900gs.

בקיצור שלח להם את הכרטיס, ניסו לתקן ולא הצליחו, נתנו לו לבחור כרטיס אחר בתקציב שעלה לו בזמנו לקנות או אפילו טיפה מעבר.

הבחור החליף 7900gs מקולקל ב 9600gt חדש.

שמישהו יספר לי על אייבורי שעשו חצי מזה. גועל נפש של חברה.

אתה רוצה שאייבורי תעשה את זה כאילו היא החנות היחידה בארץ שלא נותנת שירות כמו ב - ושאר החנויות כן.

אף חנות בארץ לא תיתן שירות ברמה כזו גם אם נעמוד על הראש. ככה זה בישראל, וזה כולל את כל החנויות, לא רק את אייבורי.

אמר Chymes ואמר נכון, בארץ הלקוח הישראלי הוא בעייתי מאוד ועד שזה לא ישתנה, גם רמת השירות בארץ לא תשתנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי שם אין מנטליות מסריחה כמו בישראל. פה ישראלים קונים מוצרים, שוברים אותו ואחר כך מגיעים בטענות לחנות ועוד צועקים שהם לא מקבלים אחריות. פה ישראלים בטעות שורטים את המוצר וכדי להחליף אותו שורפים את המכשיר ודורשים לקבל חדש. ואם אתה אומר שהמוצר חייב לעבור בדיקת מעבדה הם מתחילים לצעוק כמו מטורפים בכל החנות. שם אם מדברים עם אדם בנימוס הוא מבין. פה אתה מנסה להסביר ללקוח שבשעה 21:00 במוצאי שבת אין עם מי לדבר בקשר להחלפת מוצר ואתה תדבר עם מי שצריך ביום ראשון על הבוקר הוא מתחיל לצעוק ועוד מערב עורך דין.

זה לא מדויק בכלל, גם שם יש אנשים שעושים קריירה מלשתות דם לרשתות. אני אישית ראיתי איך בעל קונה כמות של פרחים ב COSTCO, חוזר הביתה, אשתו לא מרוצה, שוברת את כל הפרחים, הוא נוסע ומקבל את הכסף בחזרה תמורת הפרחים המקומטים והשבורים ואף אחד לא מדבר איתו.

שם הבינו פשוט שכדאי לספוג את הלקוחות הלא-נורמלים כדי לעשות עסקים טובים. פה בארץ יש מקומות שגם את הלקוחות הטובים ואת הטעויות של הרשת עצמה לא מוכנים לספוג ומנסים לגלגל על הלקוח. זה ההבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אציין את ההבדלים:

א. שם מדובר בלקוח אחד למאות לכן אין להם בעיה לספוג עלויות מידי פעם. פה מדובר כמעט בכל לקוח.

ב. הוא רכש פרחים, לא מוצר במאות דולרים.

אתה צריך לעבוד פעם בשירות לקוחות. עד שלא עובדים בתחום לא מבינים עד כמה ישראלים חלאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אציין את ההבדלים:

א. שם מדובר בלקוח אחד למאות לכן אין להם בעיה לספוג עלויות מידי פעם. פה מדובר כמעט בכל לקוח.

ב. הוא רכש פרחים, לא מוצר במאות דולרים.

אתה צריך לעבוד פעם בשירות לקוחות. עד שלא עובדים בתחום לא מבינים עד כמה ישראלים חלאות.

ולמה שבאייבורי לא יהיה מדובר בלקוח אחד למאות ? למה שהמצב לא יהיה כמו בNEWEGG, ולא כל לקוח יחזור בטענות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מדברים על המצב בארה"ב כאילו שחייתם שם או אפילו עבדתם ברשת חנויות זו או אחרת. זה שאתם יודעים מה המצב בארץ, ובמיוחד אלו שעבדו בחנות או ברשת זו או אחרת, לא אומר שהמצב שונה לחלוטין בארה"ב או באירופה. ולגבי העובדה שאומרים שהלקוחות בארץ מחפשים איך לדפוק את החנות, אני רק אומר שגם המוכרים ושאר העובדים בחנויות בארץ אינם טלית שכולה תכלת כלל וכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כידוע לכולם, עבדתי חצי שנה בחנות מסוימת שאינה .

אני לא יכול להכחיש כלל וכלל שהיו לקוחות נוראיים, אבל אני חייב לציין שהמצב הוא לא כמו שמתארים מאייבורי, ש "כל לקוח מנסה לדפוק את החנות", ו "אידיוט בא לקנות מחשב, לא יודע להשתמש בו, ואז מתלונן"

רוב הלקוחות שעבדתי מולם עשו לי חיים קלים. אני בספק שזה במקריות, לדעתיי זה פשוט עניין של יחס גורר יחס.

באו לקנות מחשב? יושבים, בונים מפרט בהתאם לצרכים, בדיחה או 2 פה ושם, או שסוגרים, או שלוקחים הצעה.

לא מעט לקוחות שלקחו הצעה גם חזרו עם המשפט הבא בפה: "הייתי ב [הכנס שם של חנות עם תודעת שירות גרועה], אבל חזרתי בגלל השירות"

יש בעיה עם מוצר או אפילו מחשב שלם? נכון שיש לקוחות עצבניים שבהתחלה צועקים, אבל איכשהו הם פתאום רגועים ומדברים יפה אחרי שמבקשים יפה "ספר לי שוב מה הבעיה, לאט ורגוע, ונפתור את זה"

נותן השירות יפגין זלזול? הלקוח יפגין כפליים.

נותן השירות יפגין רוגע וכבוד? ככה גם הלקוח.

יחס גורר יחס, נכון ל 90% מהמקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נותן השירות יפגין זלזול? הלקוח יפגין כפליים.

נותן השירות יפגין רוגע וכבוד? ככה גם הלקוח.

יחס גורר יחס, נכון ל 90% מהמקרים.

מחזק.

נדירים האנשים שישארו שפויים לאחר תקופת זמן מסויימת כסוכן מכירות או בשירות לקוחות, במיוחד אם הם סופגים עשרות ועד מאות לקוחות ביום(*שיעול* תחשבו על אילו חנויות הכוונה *שיעול*).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כידוע לכולם, עבדתי חצי שנה בחנות מסוימת שאינה .

אני לא יכול להכחיש כלל וכלל שהיו לקוחות נוראיים, אבל אני חייב לציין שהמצב הוא לא כמו שמתארים מאייבורי, ש "כל לקוח מנסה לדפוק את החנות", ו "אידיוט בא לקנות מחשב, לא יודע להשתמש בו, ואז מתלונן"

רוב הלקוחות שעבדתי מולם עשו לי חיים קלים. אני בספק שזה במקריות, לדעתיי זה פשוט עניין של יחס גורר יחס.

באו לקנות מחשב? יושבים, בונים מפרט בהתאם לצרכים, בדיחה או 2 פה ושם, או שסוגרים, או שלוקחים הצעה.

לא מעט לקוחות שלקחו הצעה גם חזרו עם המשפט הבא בפה: "הייתי ב [הכנס שם של חנות עם תודעת שירות גרועה], אבל חזרתי בגלל השירות"

יש בעיה עם מוצר או אפילו מחשב שלם? נכון שיש לקוחות עצבניים שבהתחלה צועקים, אבל איכשהו הם פתאום רגועים ומדברים יפה אחרי שמבקשים יפה "ספר לי שוב מה הבעיה, לאט ורגוע, ונפתור את זה"

נותן השירות יפגין זלזול? הלקוח יפגין כפליים.

נותן השירות יפגין רוגע וכבוד? ככה גם הלקוח.

יחס גורר יחס, נכון ל 90% מהמקרים.

זה כי יש לך סמכות לעשות משהו. הסמכויות שלי הן כאלה:

א. להגיד ללקוח תזדיין מפה כי זו הטעות שלך. אין החלפה לאחר פתיחת מוצר.

ב. לשלוח למעבדה.

ג. לתת זיכוי (זיכוי אומר שזו הטעות שלי) ואז אני צריך לאכול הרבה חרא מהמנהל.

לפני שלושה ימים מכרתי ללקוח מחסניות די למדפסת של Brother. אני לא זוכר מי מאיתנו טעה, אבל המחסניות לא התאימו והוא חזר לחנות. אתה חושב שאני פשוט יכול להגיד סליחה, אדוני ולהחליף את המחסנית? לא. אם אני מוציא זיכוי אני מודע באשמה ולמחרת אוכל הרבה, הרבה חרא מהמנהל. אם אני שולח אותו לעזאזל כי שאלתי כמה פעמים לאיזה דגם המדפסת הוא מתחיל לצעוק בכל החנות. לצערי עם הלקוח הנ"ל התרחשו שני התרחישים.

סתם כתבתי כי אני רוצה להוציא קיטור. הבעיה היא במדיניות החלפת/החזרת מוצרים המחורבנת של הרשת. משום מה לאופיס דיפו אין בעיה להחליף מחסניות לא מתאימות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על זה נאמר " זה טרפה וזה נבלה"

אצלי כולם פישלו גם KSP וגם אייבורי

איבורי :

הלך > החליפו אותו בדגם ישן יותר

תרחיש > הייתי צריך לנסוע 4 פעמים מאשקלון לאשדוד להביא את המחשב ולהשאיר אותו שם לקבל אותו בחזרה להגיע לבית ולראות שזה לוח אחר לחזור בחזרה > להשאיר אותו ולחזור שוב כדי לקחת אותו ( ה' ישמרו מה עשיתי להם שם בני ז** )

היתקשרתי לבדוק זמינות במלאי לאחר שווידאתי עלבטוח שהחלק נימצא שהגעתי גיליתי ששיקרו לי

אי אפשר בלי דברים טובים > הלך ספק החליפו במקום לספק ממש טוב

הלך הארד דיסק החליפו במקום

KSP:

:bash::pissed::bash::pissed:

קניתי הארד דיסק 500 GB היתקלקל אחרי שבוע ( קורה אין מה לעשות )

הבניייייי ז**** האלה אומרים לי " תשאיר אותו פה שולחים אותו לחיפה בודקים ומחליפים " כל הסיפור הזה שבוע

מתקשר אחרי שבוע אין עם מי לדבר שעות בטלפון בסוף עונים מעבירים אותי לטכנאי ואני מדבר איתו יפה הוא אומר לי " אם תמשיך לדבר ככה תמתין גם חודשיים "

ראבקקקקקק שבועיים בשביל להחליף הארד דיסק !!!!!!!! :s07:

יצרתי קשר עם האחראי שלהם הוא אומר לי " ככה החברה עובדת " תן לי את הפרטים שלך אולי אני אצליח לזרז את העיניין הזה "

אמרתי לו אני אחכה שבועיים וגם חודשיים אבל אותי הפסדתם .

מזלללל שלא קניתי מהם מחשב!!!!!!

שורה תחתונה זול עולה ביוקר !!!

זהוווו אני עצבני עכשיו :@ חחחחחחח :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שמעלי, דבר ראשון, החלפה בכל החנויות היא 14-21 ימי עבודה, אז אין לך ממש מה להתלונן... אלא אם כן הם ממש נחמדים ומחליפים על המקום.

דבר שני - אייבורי חרא של חנות, אין פה וויכוח בכלל.

שני חברים שלי קנו שם מחשבים שלמים (כמובן מטעמי תקציב), ושניהם הצטרכו ללכת לחנות אחרי זה לתקן עוול ואחד מהם אפילו היה צריך לקנות חלק נוסף כדיי להשתמש במחשב. הם פשוט מוסרים מחשבים "חצי אפויים". אני לא מבין, פשוט לא מבין איך הם מוסרים מחשב ללקוח בלי להדליק אותו בכלל. המחשב אצל חבר שלי פשוט *לא נדלק*! ולמה? כי לא חיברו בכלל את פאנל השליטה. זה נגיד מילא.. שוכחים.. אבל באותו מחשב גם לא התקינו עדכון ללוח אם כדיי שיתמוך בכונן הקשיח *שנקנה יחד איתו כחלק ממערכת מחשב שלמה*!

ונציגי השירות שלהם זה משהו... אני מתקשר לקבל הצעת מחיר - נותנים לי מחיר גבוהה מהצעה אחרת שכבר הביאו לי, אני אומר "לא תודה" והנציג מתחיל לשכנע אותי שאני אקנה מאצלהם :\

בסוף ניתקתי לו בפנים כי הוא סירב לעזוב אותי בשקט.

ד"א, גם לי היה סיפור לא נעים עם KSP...

קניתי מהם לוח פגום, באתי עם המחשב אליהם, אמרו לי בגלל שלא קניתי את כולו מאצלהם, זה 100 שקל בדיקה, או שאני מוציא את הלוח ומביא רק אותו.

אמרתי אין בעייה, הלכתי עם המחשב לחבר שגר מטר מהחנות, הוצאתי אצלו את הלוח והבאתי לחנות לבדיקה. אחרי חצי שעה אני מקבל מהם טלפון שיש פינים עקומים בלוח וזה מבטל את האחריות. אחרי שבאתי לחנות נאמר לי שאני עיקמתי את הפינים, כנראה כשהכנסתי את המעבד. אחרי שהסברתי למנהל שאי אפשר להדליק מחשב עם מעבד שלא נוגע בכל הפינים, ואיפה אמא שלו עובדת, הוא הסכים לקשר אותי עם נציג תלונות, והוא כבר דיבר יותר יפה מגרוזיני המז*** שעובד שם, וגם הסכים להחליף לי את הלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שמעלי, דבר ראשון, החלפה בכל החנויות היא 14-21 ימי עבודה, אז אין לך ממש מה להתלונן... אלא אם כן הם ממש נחמדים ומחליפים על המקום

כמה שעיצבנו אותי אבל באייבורי החליפו לי על המקום כונן קשיח שלא נידלק במסגרת האחריות ל 3 שנים והבאתי רק אותו בלי כל המחשב תוך 5 דקות יצאתי משם עם HD חדש מהניילון

KSP ===== ראבקקק לא מספיק מכרו לי מוצר דפוק ולא סתם מוצר !! HD חדש !!!! שמתקלקל אחרי מספר שבועות ואני נישארתי בלי מחשב !!! ואני עוד יחכה להם 15 ל 20 יום !!!!! ב 2 מילים @@@ ב נ י * * * * !!!! ואפילו מותקן עליו ומלא מלא מידע בוא נניח שאני לא מבין כלום במחשבים או סתם אדם מן המניין אתם קולטים בכלל איזו הוצאה כספית הוא נאלץ לשלם מעבר לזמן שצריך לשרוף בהגעה לחנות

א ם ה ל כ ת י ל ח נ ו ת ש כ ו נ ת י ת מ ת ח ת ל ב י נ י ין !!! אז אני מבין !!! שצריך לחכות !!! הלכתי לרשת חניות אחת הגדולות בארץ שמתהדרת בשירות המופלא שלה !!! וובכמה שיש לה " יותר גדול משל האחרים "

חברת קיי. אס. פי בע"מ נוסדה בשנת 1995.

מאז היווסדה עוסקת החברה ביבוא רכיבי מחשב, ביצור ובמכירה של מחשבים אישיים,

מכירת ניידים ורכיבי מחשב מכל המותגים והסוגים. עד סוף 1998 התמקדו עסקיה של

החברה בתחום הסיטונאי בלבד, כשלקוחותיה היו חנויות מחשבים חברות היי-טק, רשתות

שיווק גדולות ודילרים קטנים וגדולים בכל הארץ. החברה עוסקת כיום בעיקר בתחום המכירות הקמעונאי ומוכרת את מוצריה גם ללקוחות סופיים ופרטיים.בחברה עובדים כיום 80 איש, ובסל המוצרים שלנו נמצאים על המדף

מאות מוצרים ממיטב המותגים בתחום המחשבים האישיים (מרבית מהמוצרים המופיעים במחירון באתר זה, נמצאים במלאי בפועל וניתן לקבלם מיידית עם התשלום). כיצרנים, כיבואנים ונציגי חברות מובילות בתחום המחשבים, יש באפשרותנו ( וכך

החלטנו שיהיה ) להיות החנות הזולה ביותר בארץ לצרכן הפרטי לכל סוגי המותגים. המחירים באתר מעודכנים

מדי יום ולקוחות האתר מוזמנים לערוך השוואה בינינו לבין המתחרים.

אז שלא יבלבלו תמוח שאני צריך לחכות 14 עד 21 ימים בשבלי מזורגג !!!!!!!! לא מקובל ולא יעלה על הדעת !!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...