מבקש עזרה: מצלמה בעד 1200 ש''ח גג - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקש עזרה: מצלמה בעד 1200 ש''ח גג


WillieT

Recommended Posts

אני די חדש בכל ענייני הצילום הדיגיטלי, אז אני לא יודע בדיוק מה לחפש במצלמה ומה אפשר להשיג במחיר שכזה. האם תוכלו לעזור, אנשים טובים? הבנתי שזום אופטי זה דבר חשוב ושכמות מגה פיקסל זה לא ממש... מעבר לכך, אני בור לחלוטין.. לא ממש אכפת לי אם זאת קומפקטית או גדולה יותר והשימוש הוא לצילומים מזדמנים פה ושם (לא משהו מוגדר/מקצועי) ובהופעות לפעמים..

אשמח לכל הצעה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה! קראתי על המצלמה פה ובאתרים אחרים והיא נראית טובה מאוד לצרכים שלי. הייתי רוצה לדעת אם יש עוד כמה הצעות, כדי לא להיות מקובע על הצעה אחת, וכן במידה ולא יהיה בחנות/יות שאחפש בהן (או שינסו לתת לי דגמים באותם מאפיינים פחות או יותר). תודה רבה על העזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אופציה נוספת היא להגדיל קצת את התקציב וללכת על ה-F100. היתרון העקרי שלה על ה-F40 הוא עדשת 28 מ"מ רחבה. הסבר כאן.

אם אתה לא מתכוון לצלם באור חלש, אז הפנסוניק TZ3 והריקו R7 הן גם כן אופציות ששווה לבדוק. יש עליהן לא מעט דיונים בפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טיילתי קצת בחנויות והציעו לי של פוג'י דגם S5700 או S5800 (אני לא זוכר את הדגם בדיוק :kopfpatsch:) במחיר של כ 1,000 ש''ח. אמרו לי שזאת יותר מקצועית ויותר טובה באופן כללי לכלל השימושים.. יש דעות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא דיברו איתך על גודל החיישן, נכון? :cool2:

ה-F40 וה-F100 יותר איכותיות. שני הדגמים שציינת כוללים זום ארוך יותר (אבל פחות רחב), עיצוב עם יותר "פוזה" ועוד כמה דברים שלדעתי לא ישנו לך הרבה. כמה משנה לך הגודל של המצלמה והאיכות של התמונות? כמה משנה לך הטווח של הזום (הצד הרחב וצד הטלה)? התשובות לשאלות האלה יוכלו לכוון אותך למצלמה המתאימה ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו הם העלו את המחיר, מייד אחרי שרשמתי את ההודעה הקודמת שהמחיר מוזר ביחס לחו"ל..מוזר בכלל. ב 400 דולר אפשר לקנות כבר SLR במקום ה F100FD...

א. איזו DSLR אתה יכול לקנות ב-$400? או ליתר דיוק, איזו DSLR + עדשה אתה יכול לקנות בארץ במחיר שבו מוכרים ב-camera4less את ה-F100?

ב. להשוות DSLR לקומפקטית זה בערך כמו להשוות אופנוע למכונית. לכל צד יש יתרונות וחסרונות, והבחירה תלויה בצרכים ובהעדפות של הצלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...