עבור לתוכן

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel

Featured Replies

פורסם

אלכס, שלא תבין אותי לא נכון.

אני בעד הצפה של יצרניות חומרה ובהקשר הזה יצרניות של מאיצים גרפיים.

הלוואי ואינטל תעשה את הבלתי יאמן ותצליח להכות את אנבידיה ו ATI

שחקן שלישי ורציני בענף יעשה רק טוב לנו הצרכנים

אולם, בין הרצוי למצוי מנסיון העבר הפער נותר מרוחק

  • תגובות 436
  • צפיות 86.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

ובין כל זה אף אחד לא שואל לא מתעניין ולא מסביר מה זה RAY TRACING ואחריו Global Illumination שבזכותם משחקים אמורים להיראות מדהים. מה זה הדבר הזה שאין עכשיו וCRYSIS עדיין נראה טוב יחסית.

פורסם

לדעתי האישית אינטל נכנסת לתחום שהיא לא צריכה להתעסק בכלל. המקסימום שהיא תעשה זה ליצור "כאילו" שחקן חדש בשוק, אבל מפה ועד להפיל את נווידיה? קצת הסחפות...

פורסם
  • מחבר

רובכם לא עקבתם אחרי הנושא אז נראה לכם שאני זה שנושא את נס הדגלויוצא בצעקות חמס על בואו של האריה לזירת הגרפיקה, כאשר למעשה כל אתר שמכבד עצמו מדבר על זה ועל מה כבר יש לאינטל להציע שהיא מאיימת על שתי הענקיות אחרי 10 שנים . . .

למשל את הציטוט שהבאתי תוכלו לקרוא כאן:

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6127&Itemid=1

פורסם

אז מה אם הם אמרו את זה? זה שהם אמרו משהו לא אומר בהכרח שתוך דור או שניים ATI ו-NVIDIA יעלמו. למעשה, NVIDIA תמיד נחשבה לחברה שבהחלט מסוגלת להמציא את עצמה מחדש אם צריך.

פורסם

אחרי שקראתי את כל הכתבות ואת הפוסט כאן אני חושב שאפשר לסכם את העיניין ככה:

כרגע על הנייר המוצר נראה מאוד סקסי! וצריך לקוות שהוא לא יהפוך לשמנה עם צלוליטס מגעיל שאף אחד לא יקנה לקראת ההשקה.. :lol:

פורסם

כרגע על הנייר המוצר נראה מאוד סקסי! וצריך לקוות שהוא לא יהפוך לשמנה עם צלוליטס מגעיל לקראת ההשקה.. :lol:

לאור כל ההשוואות שנעשו כאן בין אינטל למיקרוסופט - מישהו רצה Longhorn ולא קיבל?

בסופו של דבר כל כלי חדש חייב להבחן לא בחדר הישיבות הממוזג על גבי מצגת נוצצת אלא בשדה הקרב בתוך מכלול של גורמים - עלות לצרכן, רווח ליצרן ולמשווקים, הפשטות והתאימות של ה-SDK, ביצועים, צריכת חשמל, יציבות ועוד. הרבה דברים שחייבים ניסיון וגם מפלות צורבות לפעמים בשביל ללמוד לעשות נכון. לאינטל אין כמעט ניסיון, זה יהיה נהדר אם יצליח להם, אבל מותר לנו להיות סקפטיים.

פורסם

לא חושב שאינטל תמחק את אנוידיה ו-ATI כל-כך מהר ובקלות.

וגם באמת בין הרצוי למצוי קיימים פערים גדולים לרוב(לדגו' מעשית- כל התקוות לגבי חידוש ממשי לגבי סדרה 9 של אנוידיה שנופצו)

אבל היתרון הגדול בין אם אנטל תוציא כרטיס מוביל או לא הוא כניסת שחקן נוסף לשוק.

באופן אוטומטי, ברגע שיוציאו כרטיס ראשון, שחרור מוצרים חדשים של אנוידיה ו-ATI יעברו להילוך גבוה יותר בכדי לתת מענה,

בכל קשת המוצרים שלהן- וזה כל מה שאנחנו רוצים בעצם.

פורסם
  • מחבר

אני מסכים שמן הסתם אינטל לא תמחוק את AMD או NVIDIA, AMD תעשה זאת בהצלחה גם בזכות עצמה בקצב הנוכחי :screwy:

יש כאן עניין מהותי יותר. INTEL דוחפת חזק את ה RAY TRACING בעוד שבמפות הדרכים של AMD ו NVIDIA כלל לא מזוכרת המילה הזאת. מה שINTEL רוצה הוא לתת לקראת סוף השנה את המוצר למפתחים שיוכלו להרגיש את החומר ביד ולראות מה הם יכולים לסחוט ממנו כדי שדווקא המשחקים של החברה שלהם ייראו הכי טוב ודווקא את המשחק של החברה שלהם אנחנו מן הסתם נקנה.

אותי אישית מרגש זה שלא יהיה פה כרגיל מירוץ מטופש על FPS, אלה על טכנולוגיות חדשות, כמו שבזמנו 3DFX הכניסה את הFULL SCENE ANTI ALIASING לזירה ולאף אחת לא היה לזה מענה בימי ה VOODOO 5. NVIDIA אף פעם לא באמת הובילה טכנולוגית. היא פשוט בלעה חברות שכן הובילו ולא היה להן מספיק השכלה כספית בשביל לדעת לייצר רווחים מזה בדיוק כמו ש 3DFX התחילה לא רק לייצר את שבב ה VOODOO אלה גם קנתה את STB, בית חרושת לייצור כרטיסים ,החלה לייצר אותם בעצמה ואז פשטה רגל. כעבור 10 שנים, AGEIA ניסתה לדחוף את השבבים שלה ליצרניות, לא הצליחה וכבר הייתה על סף ייצור עצמי ושוב פעם NVIDIA טרפה אותה :kopfpatsch: בקיצור בדיוק בגלל שלINTEL נראה כעת שיש איזה עילוי טכנולוגי במעבדות שלה (שכבר עבר מזמן את שלב שולחן התכנונים)זה מעניין לראות מה יקרה.

אני רוצה להבין לעזאזל, במה ה RAY TRACING הזה שונה מהדרך בה כרטיסי המסך של זמננו מרנדרים גרפיקה תלת מימדית ? מה כל כך חדשני ונראה מעולה ב RAY TRACING?

פורסם

יש הבדל גדול בין תיכנונים לבין תוצאות בשטח

בוא נזכר לרגע מה AMD אמרה לנו על הליבות הטבעיות שהיו לה ובעצם הליבות המודבקות של INTEL לוקחות את הביצועים ובגדול

מה שנראה על הנייר טוב לאו דווקא משגשג בשטח וכנ"ל ההפך

פורסם

RAY TRACING זה פשוט דרך לחשב תאורה בעזרת מעבד הCELL

ד"א לדעתי INTEL מנסה לדחוף בכוח CELL לשוק הביתי...

כל הקטע במעבד הCELL זה שהוא יכול לחשב חישובים גרפיים מתקדמים כדי להוריד את העומס מהכרטיס מסך... אז מה קטע לשים 16-24 כאלה בכרטיס מסך?

פורסם

ברגע שהם הולכים פה על מעבדים מבוססי X86, המחיר של כרטיס כזה בשביל להשיג תחרות יהיה בעייתי.

ray tracing זוהי שיטת רינדור הרבה יותר קרובה למציאות (איך שהעין שלנו עובדת) ממה שמשתמשים היום, שולחים קרניים שעוברים מנקודת המבט של המשתמש לעבר כל פיקסל במסך ורואים באילו אובייקטים הוא פוגע. זוהי שיטה שאמורה להציג תמונות מציאותיות אבל עד היום לא הצליחו להגיע לכח החישובי הדרוש להציג משחקים בזמן אמת בשיטה זו.

פורסם

כמה יעלה הכרטיס הזול?

פורסם

מצטער לאכזב אותכם

לגביי הכרטיס מסך הזה אבל ....

יש לי חבר שעובד בחברה שאת שמה לא אוכל לפרסם וגם לא את שמו אבל ...

החברה הזה מקבלת את כל ה ES של כל המוצרים (לא אוכל לפרט למה )

אבל יש להם כרגע את ה כרטיס מסך המדובר וגם את ה 9800 ועוד כמה כרטיסים של ATI וכרגע NVIDIA דיי שולטים בבדיקות שלהם

האינטל לא מזהיר ... מה שכן יש להם הרבה כרטיסים חדשים וגם את הצי'פסט הבא של INTEL שמחליף את הסידרה 4X

ודרך אגב אחד הדברים שגם NVIDIA וגם אינטל עושות עכשיו זה כרטיס שינצל את כרטיס ה ONBOARD שיעבוד בשילוב עם הכרטיס מסך החיצוני

כך שלמשל X3100 + 8200 יהיה הרבה יותר חזק מרק ה 8200 שיעבוד לכם

פורסם

טוב, אף אחד פה לא נביא, בוא נחכה כמה חודשים עד שיהיה מידע קונקרטי ברשת לפני שאנחנו מהללים\מספידים את הכרטיס :-X.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים