מבקש המלצות למשחקי אסטרטגיה ויריות - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקש המלצות למשחקי אסטרטגיה ויריות


אלון פ

Recommended Posts

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מבחינת מה? גרפיקה? משחקיות? ראליסטיות?

גם גם וגם.

הCARBON לוקח בהרבה את PRO STREET, התחרויות עצמן גם לא ממש כיפיות, כמו בקארבון, והגרפיקה כמובן הרבה יותר מגניבה, בפרו סטריט זה נראה כאילו משחקים עם צעצועי נייר כאלה במקום מכוניות.

אגב נסה את THE CLUB משחק חביב ביותר שאולי יעבוד אצלך סביר בהגדרות מסויימות מבחינת הגרפיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יריות + אסטרטגיה הממ? אתה אוהב top down shooters ? הייתי ממליץ על infantry זה משחק שהצליח לשרוף לי כמה מאות שעות משחק מהחיים . :)

הבעיה עם infantry שזה משחק באינטרנט ולמרות שהוא כרגע חינם (היה פעם בתשלום) השרת שלו נמצא במערב ארה"ב מה שאומר שאם אין לך ספק טוב רצוי חשבון gamer שיש רק לבזק בינלאומי (נותן QOS על הרשת שלהם) אתה לא ממש תוכל לשחק. אפשר גם לשחק continuum (משחק חלליות על אותו עיקרון) כי יש לו שרתי בפינלנד שזה די קרוב.

הרעיון במשחקי יריות ממבט למעלה הוא שאתה משחק חייל בתוך משחק דמוי RTS השליטה דומה מאוד לFPS רק המבט מגוף שלישי. משהו כמו 50 -100 שחקנים לarena .לרוב יש מטרה כמו דגלים או עמדות קבועות אבל לפעמים המטרה היא סתם להרוג אחד את השני . בהתאם למטרת המשחק הקבוצות של השחקנים מתאמים בינהם לרוב במקרויים את כיבוש היעדים. לרוב קרבות אחד על אחד הם חסרי טעם בעיקר בinfantry כי עדיף ללכת על בטוח ולהביא את כל החברה נגד כי זה יכול לקחת הרבה זמן .

בגלל שהמשחקים האילו ישנים הם ירוצו על כל מחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...