המלצה על סרט: I Am Legend - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה על סרט: I Am Legend


Yossarian22

Recommended Posts

  • תגובות 145
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ALIENS= הנוסע 2

אם אתה מתכוון עליו גם אני חושב שהוא הכי טוב מסוגו

וRE3 מקום שני בז'אנר

חבל שאחרי ALIENS ההמשכים היו הרבה פחות טובים

אכן כן, וזה היה אחד המקרים הנדירים שהSEQUEL כלומר סרט ההמשך של סרט המקור טוב יותר בהרבה מהמקור, שהרי ALIEN נחשב ליצירת מופת בזמנו(1979), אבל ALIENS נחשב להרבה יותר טוב מALIENS וכסרט שהקדים את זמנו בהרבה(1986), ללא ספק הסרט הכי טוב בכל מובן שהוא, אם יביאו אותו היום עם שיפורים קוסמטיים לדור שלא ראה ולא שמע מעולם עליו, נראה לי הוא עדיין יהיה שובר קופות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן סרט מצוין אבל לא היחיד ששבר את מחסום ההמשך

בטרילוגיה הישנה של

פרק 5-6 היו הרבה יותר טובים מפרק 4

(החדשה זה 1-3 והיא מסריחה)

פרק 5 היה במיוחד טוב

בסרטים של בליד הסרט השני היה טוב יותר מהראשון

בסנדק גם השני טוב יותר

הנפילות הגדולות הרבה פעמים מתחילות בסרט השלישי לדעתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים מאוד בקשר לstar wars, אהבתי במיוחד את השישי.

מה שכן, בתור סרטים אפיים מאוד נהניתי גם מה1-3, הרבה בגלל הנוסטלגיה. כמו שאם עכשיו תצא טרילוגיה חדשה[ויש שמועות המדברות על 2011] אני אראה בלי קשר לכמה היא תהיה טובה, סתם בגלל שאני אוהב את כל היקום של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוהב את אבל הטרילוגיה החדשה לא קרובה לאיכות של הישנה

גם עשו אותה "בהירה" יותר וגם השחקנים של החדשה היו גרועים לסגנון

ואם כל הכבוד לנטלי פורטמן וזה שהיא ישראלית

היא פשוט לא מתאימה לסרטים כאלו וגם השחקן ששיחק את ווידר הצעיר

הסרט השלישי עוד היה בסדר בגלל המון אפקטים

אבל עדיין כל הגרפיקה הממוחשבת והשחקנים שלא מתאימים אפילו לצחצח את הנעלים של אריסון פורד

והשחקן ששיחק את בן המקורי

הרסו את הסרט

גם למה לעזאזל תאורה כזאת בהירה?

הסרטים הישנים היו יותר חשוכים וזה הוסיף המון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי יש סגנון משחק שונה לחלוטין בין שתי הטרילוגיות, בגלל סגנון משחק שונה שהיה מונהג בשנות השבעים והשמונים, בניגוד לעכשיו.

הסרטים היום הרבה יותר מציאותיים וככה הם גם מרגישים. אני לא יכול להגיד לך שהאפקטים המדהימים בסרטים החדשים לא עשו את הסרטים החדשים מהנים בשבילי בגלל שזה יהיה פשוט שקר. נהניתי לראות את האפקטים ונהניתי לראות סופסוף את הקרבות עם הלייטסייבר כמו שהם צריכים להראות, וזה מבחינתי דבר שהפך את הטרילוגיה החדשה לנורא כיפית לצפייה, בנוסף לעובדה שאתה מקבל בעצם עוד רובד לעלילה. אתה מקבל את כל מה שקרה לדארת' ויידר לפני שהוא נהיה דארת' ויידר ואת אובי וואן קנובי כשהוא היה יותר צעיר.

עריכה: בלי קשר הרבה יותר אהבתי את אנאקין הצעיר מאשר את לוק. דמות הרבה יותר עגולה ואפלה, במיוחד משום שרואים אותה מהילדות ודרך הבגרות שלו עד שהוא מתבגר לחלוטין. גם היה נחמד מאוד לראות בסרט השלישי איך הוא לאט לאט מתמסר לצד האפל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום סרט היום שמשתווה לאיכות של הסרטים הישנים של שנות ה80, כמו HALLOWEEN וכמובן ALIENS וSTAR WARS והרבה אחרים... זה ששום REMAKE בעולם לא יצור אותה חוויה כמו שהם יצרו, ראיתי ALIENS שוב פעם לא מזמן ואז הבנתי שהסרטים של היום זה כישלון חרוץ לעומת ההפקה של אז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם ראשונה שאני לא יודע אם אני מאוכזב או מרוצה מסרט שראיתי.

כעקרון, הם יכלו לפתח את הסרט הזה כל כך הרבה יותר... כמו שכבר אמרו כאן, נראה כאילו הורידו שם שעה שלמה מהסרט. היו יכולים וצריכים לפתח את הדמות של וויל סמית' הרבה יותר משעשו. בדמות הזאת יש פוטנציאל עצום, וזה מוביל אותי לנקודה שכנראה שמה את הסרט הזה בעמדה מעל הממוצע ולכיוון של סרט באמת טוב.

וויל סמית' הולך ומתפתח מסרט לסרט שהוא עושה, הולך ומתעצם. תמיד אהבתי אותו, אבל בסרט הזה הוא נותן תצוגת יחיד מדהימה שלא ראיתי כמוהה באף סרט עד היום. הוא עושה הכל בכזאת טבעיות, לא נראה שהוא מודע בכלל לזה שיש מולו מצלמות. ויותר מזה, הדמות שלו, אף על פי שלא פותחה מספיק, היא עדיין דמות מאד מורכבת, והוא מגלם אותה בצורה כל כך טבעית וטובה שזה פשוט דורש אוסקר (מה שהוא לא יקבל, כי זה לא סרט שמקבלים עליו אוסקר). דוגמה טובה לעוצמה וליכולת הקלילה שלו הוא הביצוע שלו בסצנה שהוא צועק אל האינפקטד (זה לא ספוילר, מי שלא ראה לא יבין מזה כלום, מי שראה יודע על מה אני מדבר). זה ממש כמה שניות, אבל זה כל כך עוצמתי שזה עשה לי צמרמורת בידיים.

מעבר לכך, הדמויות המשניות היו יכולות להיות טובות יותר, הן בקושי קיבלו זמן מסך, כי שוב, הסרט קצר ולא שלם, ויותר חשוב, הם לקחו שחקנים שלא קשורים לכלום, וליד וויל סמית' זה פשוט בולט שהם לא ברמה המתאימה לשחק לידו.

אולי כל הטענות האלה כלפי חוסר פיתוח דמויות ועלילה, נובע מזה שהרעיון שעומד במרכז הסרט הזה (שהוא רעיון כל כך גדול, הרבה יותר רחב ועמוק מרזידאנט אויל שמוזכר כאן שוב ושוב, ממש שלא בצדק), והדרך שבה הוא מוצג, דורש פורמט שלם וגדול הרבה יותר מסרט, כמו ספר או סדרה או סדרת . יש הרבה בעיות עם זה כי סרט אחד מספק חוויה עוצמתית ויחידנית, שקצת מאבדת מערכה בפורמטים אחרים, אבל הדבר כבר נעשה בצורה טובה בטרילוגיות, כמו זאת של שר הטבעות, אז אולי היה כאן מקום לנסות משהו דומה.

לסיכום, נהנתי מאד מהסרט, הקטעים של ניו יורק הריקה מדהימים בהתחלה, נמאסים מהר, הקטעים עם האינפקטד מעוררי גיחוך, לא מפחידים, לא מזוויעים, מפוספסים מאד.

הסרט הזה, אם היה נעשה טוב יותר מבחינת עומק, היה יכול להכנס למועדון האקסקלוסיבי של אל-מותיים וחסרי זמן, בו חברים כמו הטרילוגיה הראשונה של סטאר ווארס, סדרת אליאנס (יותר הראשונים), ואי.טי.

נ.ב

אני לא חושב שכתבתי כזאת הודעה רצינית וארוכה באתר הזה אי פעם... זה רק מראה עד כמה התרשמתי מהסרט המדהים והמיוחד הזה, לטוב ולרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ ראית את "המרדף לאושר"? גם שם הוא מעולה, בכלל בשנים האחרונות הוא הבשיל להיות שחקן דרמטי טוב ("עלי" הוא עוד דוגמה).

די קשה להאמין כשנזכרים בנסיך המדליק מבל-אייר, וב"קריירת" הראפ שלו :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים עם גל לגבי האינפקדט....

בניגוד להמון סרטים בשנים האחרונות שבאמת לא היו דמויות מפחידות אלה סתם מגוכחות...

כאן באמת נוצר רושם שנעשתה עבודה טובה מאוד.......קטעי מתח טובים איתם...ובהחלט דמויות שמקפיצות אותך עם טוב

(סיבה לראות בקולנוע) העיצוב הגרפי שלהן לפי דעתי מעולה...פשוט ככה צריך לעשות אותן...

כמובן שיכלו להוסיף עוד קטעים איתם...אבל בכל אופן...ואני ממש לא אומר את זה על כל סרט....כאן עשו עבודה טובה..אם זה במראה שלהם

בהתנהגותם בקולם ובכל השאר.........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...