האם לעכבר G9 יש כפתור/אופציה שמסובב את השחקן ב-180 מעלות במשחקי FPS? - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם לעכבר G9 יש כפתור/אופציה שמסובב את השחקן ב-180 מעלות במשחקי FPS?


haKo$

Recommended Posts

או שמה זה רק קיים בside winder? זה משגורם לי להתלבטות קשה בין השניים.. למען האמת העכבר של ממייקרוספוט דיי מכוער. אבל האופציה של היפוך 180 מעלות הוא די מגניב שרק זה משיקבע מה יהיה העכבר הבא שלי,אבל אם הG9 תומך אז ברור שאני לוקח אותו.. יש אנשים שיודעים אם הוא באמת תומך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי אבל כמה שידוע לי יש אפשרות של תכנון הלחצנים משמע זה אומר שלוג'יטק יכולים לשחרר עדכון או גירסה אחרת של שיכולים לכלול את האופציה הזו לא?[br]פורסם בתאריך: 20.11.2007 בשעה 17:41:13


ד.א העכבר עולה ברשת באג במחיר של כ-650 ש"ח ואתר פנדה ב550 ש"ח, יש פה איזושהו סיבה שפנדה עולה ב100 שקל פחות, מספקים ללא הבאנדל או ללא האריזה המקורית?? :s05:
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי זה ידוע שהם יקרים אבל 100 שקל יותר??? זו קצת הגזמה ועוד זה גובל במרמה אם כך! מילא 30-50 ש"ח אבל לא במאה שקלים יותר.. אז זה בטוח אם אני יזמין את העכבר מאתר פנדה? או שיש אתרים אחרים שהייתם ממליצים.

ובכלל הייתם ממליצים לי עליו או שיש עכברים אחרים שיוצאים לשוק בקרוב ששווה לחכות עבורם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם פנדה לא נחשבים לזולים במיוחד, אבל מבחינת שירות ואמינות הבנתי שהם בסדר.

אישית במקומך הייתי הולך על הסיידווינדר. אפילו שקראתי איפשהו שהסיבוב המהיר שלו לא תמיד עובד כמו שמצופה, ללוג'יטק פשוט אין את זה (אגב, את הרעיון הזה הם העתיקו מחברה אחרת. נראה לי A4tech). מה שהם עשו עם הכפתורים לאגודל באמת נותן לו יתרון משמעותי. ואני הראשון להסכים שהוא מכוער לאללה.

ל-G9 יש רזולוציה גבוהה יותר, לא ענין גדול. עם ה-G5 שלי אני משחק לפעמים על 800DPI, וכשאני עובר ל-2000 צריך להוריד את הרגישות (רק תזכור שאני לא הארדקור, ויש גם את עניין ההעדפה האישית).

בקשר לנוחות? לגמרי העדפה אישית. כאן ל-G9 יש יתרון על הנייר, אבל השיטה הכי טובה לבדוק היא להניח את הידיים על העכבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי הDPI הגבוה לא כזה קריטי בשבילי, אישית אני מעדיף קודם כל ביצועים ונוחיות כל הפיצ'רים למינהם הם רק אקסטרא, לכן אני מתלבט לקחת את הG9 למרות שהוא נורא יקר עבור עכבר.

לפי הביקורות הSW הוא עכבר טוב מאוד וגם נותן תמורה גבוהה עבור מחירו הנמוך יחסית, אך לא ניראה שהוא נוח ולמען האמת זה העכבר הכי מכוער שיצא אי פעם לשוק!!! יש לו גם תחתית שניראה עשויה מחומרים זולים ופשוטים.

חשבתי ללכת על רייזר אבל הבנתי שהם מסובכים והתקנה שלהם מסובכת..

כרגע אני משתמש ב518MX הוא עכבר פצצה, אבל אני מרגיש שמיצתי אותו ואני רוצה להתקדם האלה, חוץ מזה הוא קצת "דליל" בכמות הלחצנים.

ד.א לSW יש שמאל/ימין בגלגלת?? כי לG9 יש.. בוא נגיד שזו התכונה המכרעת עכשיו :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אם כך הG9 יהיה העכבר החדש שלי בימים הקרובים.. יש לכם אתר מומלץ לי לרכוש אותו במחיר סביר ולא כמו ברשת "באג" :bash:

או שלהמתין לעכברים חדשים, יש כאלה כלל שיוצאים בקרוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל-כך ברור לי למה בכלל צריך כפתור של סיבוב ב-180 מעלות. הרי אפשר לשים את רגישות העכבר לרמה גבוה מאוד, וכל שחקן מנוסה יכול לבצע את הסיבוב הזה לבד עם תזוזת יד קטנה מאוד ובדיוק רב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי תודה רבה על התשובות, אבל שאני חושב על זה, זה ניראה לי קצת מטורף עכשיו להוציא 600 ש"ח על עכבר.. אני יחכה שהמחיר ירד קצת ל500 ש"ח ואז ארכוש, מקווה שירד מהר.. אגב העכבר עולה בסביבות 75$ שזה 291 ש"ח!!!! איך לעזאזל הוא עולה פי 2 בארץ עם ניקח מיסוי ודמי הובלה ורווח של החנויות אולי צריכים להגיע למקסימום 450 ש"ח ואני מגזים.. :bash:

עד מתי בארץ יעשקו אותנו די מספיק!! אני מרגיש לפעמים כמו במדינת עולם שלישי. :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להעביר לרגישות גבוהה ואז לסובב ואז להחזיר לרגישות הרגילה,

נראה לי מסובך מדי.

לא הבנת.

לא מעבירים לרגישות גבוהה. כל הזמן משחקים ברגישות גבוהה, ואז אתה יכול סיבובים ענקיים בלי בעיה. ולא צריך שום קומבואים ושום כלום.

אנשים עשו את זה עוד במשחקים כמו (הראשון, לא השלישי), ועוד לפני שהיו בכלל עכברים אופטיים, שלא נדבר על קומבואים ושטויות כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...