רשמית Mass Effect זה המשחק הכי מרשים וויזואלית שקיים. - עמוד 2 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רשמית Mass Effect זה המשחק הכי מרשים וויזואלית שקיים.


DOGMA

Recommended Posts

אחד ה-RPG הטובים שיצא עד היום אבל יש בעיות בעיות למשחק למשל שהרבה מהסייד קווסטס הם אותם המשימות על כוכבים שונים, בעיה נוספת שלפחות כך אני חושב היא שאני לא מרגיש חזק יותר ככל שאני עולה רמה.... אני לא הרגשתי בהבדל בין רמה 10 לרמה 35 אולי לפי הנתונים אתה יותר חזק אבל זה לא מורגש, בעיה נוספת שלי הפריעה לי זה חוסר הגיוון בעיצוב הנשקים והשריונות... למשל יש שיריון מסוג פיניקס 1 זהה לגמרי בעיצוב לשיריון פיניקס 6 רק יותר טוב ממנו וזה לא משנה אם שיריות הפיניקס הוא שיריון קל כבד או בינוני....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרו שהקרבות מהירים מדיי ולא קשורים ל RPG' date='לפני שמבינים משהו הקרב נגמר

נכון?

[/quote']

הקרבות הם קרבות FPS, זה כמובן אם אתה משחק soldier, אם אתה משחק biotic/tech או קלאס משולב זה קצת שונה.

Soldier זה הדבר הבסיסי ביותר, מעבר למספר כוחות שהדבר היחידי שהם עושים זה לגרום לך לירות יותר, או מגבירים את ההגנה שלך יש לך רק נשקים.

biotic משתמשים במשהו שהדבר הכי קרוב אליו זה יהיה הforce בStarwars, הם מנצלים את הMass Effect(ולא לא מסבירים מה זה יותר מידי) ולכן הם הקלאס הכי קרוב לקוסמים בRPG סטאנדרטי.

tech, משתמשים בכל מיני שטויות כמו פריצה לAI של האוייבים(רוב האוייבים הם מכאניים, לא רוצה להרוס את העלילה), שיבושים של נשקי האוייב ודברים כאלה.

גם הם support class בRPG רגילים.

יש עוד מספר קלאסים שהם שילובים של השלושה קלאסים הבסיסים, solider + tech , soldier + bio, bio+tech מה שנותן לך 3 קלאסים נוספים.

יש גם קלאסים מיוחדים, כמו turian agent, spceter, asari scientist אבל הם רק של הNPC's ביחידיה שלך, נותנים עוד כמה בונוסים מאוד טובים בהתחלה.

כל קלאס במשחק הזה ברמה 30 מקבל משהו שדומה לprestige class בD&D, הsoldier יכול לבחור בין shock trooper לעוד משהו שאני כבר לא זוכר איך קוראים לו. הקלאסים האלה מאפשרים לך להגדיר את הדמות שלך עוד יותר טוב לצורת המשחק שלך. הshock trooper מקבל תוספת לעמידות, וכו', בעוד הקלאס השני מקבל תוספות לרובי צלפים וכוחות להריגה מרחוק.

הקרבות במשחק הזה מהנים מאוד, אם הקרובות היו כמו בKOTOR המשחק הזה היה הרבה פחות מרשים, יש כאן squad based shooter לכל דבר, זה לא כמו בRPG שאתה פשוט מקליק בלי שום קשר. צריך כאן לכוון, לדעת איך ומתי לירות, אתה מאבד דיוק מאוד מהר, ואם הנשק מתחמם יותר מידי(מאוד בעייתי עם shotguns ורובי צלפים) הוא לא יהיה שמיש למספר לא קטן של שניות. גם הפקודות שאתה מחלק ליחידה שלך מאוד חשובות, כל הכוחות נמצאים על cooldown ממש לא קטן בהתחלה, שימוש לא חכם בהם יגרום להפסדים מרים על משהו מעבר לnormal.

2 הבעיות הכי גדולות שלי עם המשחק הזה הן:

1) אין מספיק auto saves, השמירות הן בתחילת המשימה, ובקטע עלילתי חשוב. יש משימות ששעתיים אין auto saves, וזה קצת מעצבן אם לא זוכרים לשמור ידנית(מה שאפשרי במשחק הזה, יש אפילו אפשרות לכוון את הגראפיקה בו, להפעיל ולכבות film grain, motion blur, ולשנות את התאורה של המשחק(לא gamma וכו', אלא ממש איך הם מרנדרים את התאורה) ואחרי פסילה מגלים שחזרתם שעה אחורה(אחרי הפעם הראשונה שזה קרה, התחלתי לשמור כל 30 דקות).

2) שאי אפשר להמשיך לשחק אחרי שמסיימים את העלילה הראשית, היה נחמד אם הם היו משאירים עולם פתוח בשביל לסיים את כל הside quests..

אבל זה לא אומר שהסוף לא פתוח, כל הבחירות שלכם מתחילת המשחק משפיעות על הסוף שלו(הבחירה האחרונה למשל יוצרת 2 סופים אפשריים), ויש עוד מספיק פיצולים בדרך.

אני אחזור למשחק הזה בקרוב ואשחק בו כמו שצריך, מעניינת אותי מדליה אחת בעקר וזה של use charm/intimidate to solve an impossible situation, הייתי אומר מה הייתי גם רוצה לפתור, אבל שוב לא רוצה להרוס את העלילה.

אחד ה-RPG הטובים שיצא עד היום אבל יש בעיות בעיות למשחק למשל שהרבה מהסייד קווסטס הם אותם המשימות על כוכבים שונים, בעיה נוספת שלפחות כך אני חושב היא שאני לא מרגיש חזק יותר ככל שאני עולה רמה.... אני לא הרגשתי בהבדל בין רמה 10 לרמה 35 אולי לפי הנתונים אתה יותר חזק אבל זה לא מורגש, בעיה נוספת שלי הפריעה לי זה חוסר הגיוון בעיצוב הנשקים והשריונות... למשל יש שיריון מסוג פיניקס 1 זהה לגמרי בעיצוב לשיריון פיניקס 6 רק יותר טוב ממנו וזה לא משנה אם שיריות הפיניקס הוא שיריון קל כבד או בינוני....

העיצוב באמת לא משתנה יותר מידי, ראיתי משהו כמו 4-5 עיצובים לכל סוג של נשק(לא כולל צבעים שונים), וכ7-8 סוגי שריונות לhuman.

שיחקתי רק עם בני אדם וAsari ככה שהשריונות שלהם זהים, לגזעים האחרים צריך שריון מותאם.

אבל העיצוב של הנשקים והשריונות מושלם פשוט מבחינה גראפית, הם נראים מדהים ובאמת פרקטיים ולא סתם מונפצים כמו שבמשחקי SciFi עושים.

אין כאן BFG, הרוסר שלכם נכנס לתיק איפור של פקצה ממוצעת, וברגע שצריכים אותו נפתח לבד.

אני חייב לציין שבהתחלה בזבזתי משהו כמו דקה על לשלוף ולהחזיר את הנשק סתם בשביל לראות את זה.

לא יודע איזה נקודות בחרת אבל אתה מתחזק בצורה רצינית, במיוחד אם יש לך support classes טובים, בקרבות האחרונים האוייבים שלי כל הזמן היו תקועים באוויר בתור מטרות נייחות, הרובה צלפים לא היה ביידים של חולה פרקינסון(כמעט בלתי אפשרי לירות ברובה הצלפים בהתחלה), והoverkill שלי היה על cooldown של 20-30 שניות ועשה נזק מטורף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיחקתי soldier, מהנה אבל אולי לא הכי, הם מסבירים על כל קלאס, תבחר את האחד שהכי תואם לסגנון המשחק שלך.

אם אתה אוהב לירות נטו, תבחר בsoldier תשים את הuser power's על always בהגדרות של המשחק, ותהנה מהFPS הכי מרשים שנוצר מעולם.

אם אתה אוהב לתמוך ולחלק פקודות מפורטות, תבחר support class וכל הזמן תיהיה בשליטה על היחידה שלך.

אם אתה רוצה שילוב יש לך קלאסים משולבים, שוב זה איך שאתה אוהב ורוצה לשחק.

אני אישית נהנתי מאוד מלשחק soldier, במשחק הבא שאני אתחיל אני כנראה ישחק tech.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני לקוח חייל אז אני לא אוכל להשתמש בקסמים בכלל? או שזה אפשרי עם דמות אחרת שבחבורה שלי.

כי חבל לי לאבד פן שלם במשחק, כי FPS כבר שיחקי בלי סוף.

ב KOTOR לקחתי לוחם אם אני לא טועה, אבל עם יכולות ג'דיי. אבל שם יכולת להנות מהקסמים עם דמות אחרת שאיתך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך יכולות, אתה לא תעיף אנשים באוויר או תפרוץ של אוייבים וכו'.

וכן ברור שאתה יכול לעשות את זה עם היחידה, שלך, אבל אתה מודע לזה שזה כמו בKOTOR אתה בוחר 2 שבאים איתך למשימה, אפשר לתת להם פקודות אבל לא לשלוט עליהם ישירות.

בכל מקרה משהו ששכתי לציין, כאשר אתה משיג מדליה של יכולת מסויימת, הtree שלה יהיה פתוח בכל דמות תחת אותו פרופיל.

כלומר אתה בסופו של דבר יכול להגיע למצב שלדמות שלך יש את רוב הכוחות, אבל מספר הנקודות שתוכל להשקיע בה עדיין יהיה זהה, לך מקסימום תקבל Jack of all trades master of none, דמות מאוד מגוונת אבל גם חלשה יחסית כיוון שכל הדברים שלה יהיו ברמה נמוכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...