The Witcher - הדיון הראשי - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Witcher - הדיון הראשי


LazyBoy

Recommended Posts

זה OVER THE SHOULDER, אתה רואה את הדמות שלך מבעד לכתף - מזכיר גוף שלישי, רק יותר קרוב [לא בהרבה] ומהצד.. זה אחלה מבט.

witcher_screens.jpg

עוברים אליו עם F3.

F1 ו-F2 זה אתה יכול לעבור לכמו שאתה קורא לזה "כמו טיטאן קווסט"

אתה צריך לדעת אנגלית טובה

זה לא משחק יריות בלי מחשבה, בלי עלילה, בלי הבנה.

עד כמה אנגלית טובה ? כמה מלל יש ? נגיד עם המלל של COJ,JERICHO,HL וטיטאן קווסט אני מסתדר אבל באובליביון דיי מהר הלכתי לאיבוד..

אולי בגלל שזה שפוט לא עניין אותי אבל בכל זאת לא יודע..משעמם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 581
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ראיתי הרגע איזה סרטון שמסביר על מערכת הקרבות של המשחק - נראה מדהים:

שתי חרבות:

פלדה מול אנושיים

כסף מול מפלצות, שדים, וכיוצא באלה.

שלושה סגנונות קרב:

כוח: מתאים מול יריב גדול או משוריין בכבדות

זריזות: מתאים מול יריבים מהירים.

נגד קבוצה: מתאים למצב שבו אתם מוקפים בהרבה אויבים חלשים יחסית, שאז אתם יכולים לתקוף את כולם ביחד.

אם נתרגם את מה שלמדנו הרגע לקרב מול המנטיקור הענק שרואים בסוף הסרטון: חרב כסף, ומומלץ ללכת על הסגנון הראשון: התקפות עוצמתיות, אבל איטיות באופן יחסי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין.

הוא מתמקד על העלילה והסינגל פלייר.

אני בצ'אפטר 2: פשוט עמוס מקווסטים! לא יודע איפה להתחיל! P=

ואגב, מערכת הלחימה מאוד מאוד כיפית.

זה לא שאם תשתמשו בסגנון ה"חזק" אז הוא יתן מתקפות מאוד מאוד איטיות - זה פשוט שלמפלצת קטנה יותר יש יותר סיכוי להדוף את זה, ככה שאם תשתמשו במתקפה מהירה לאיזה קומבו מהיר אחד ואז תעברו לחזק - רוב הסיכויים שההגנות שלה יוחלשו כבר והיא תתמוטט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיני ביקורת-

המשחק ממש כיף והגרפיקה מעולה

מערכת הקרבות לא ממש קונבנציונאלית... אבל זה בסדר,תמיד נחמד לראות חדשנות רק הבעיה שלא כולם יתחברו למערכת הזאת...

הטעינות זה פשוט כאב ראש... עם 1GB 1950GT מעבד PD 3.0 הטעינות ארוכות במיוחד וגורם לכאב ראש בקטעים שבהם עוברים בין הרבה מקומות מהר...

ההבדל בטעינה בין הגדרות LOW לHIGH כמעט לא קיים

ממשק דיי מיוחד לוקח קצת זמן להתרגל אבל הוא מאוד נוח ברגע שמבינים אותו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני ראיתי מסרטי GP וביקורות המשחק הזה הוא פשוט לא משחק למחשב, אם איי פעם אני אשחק בו במחשב זה יהיה אם הוא יתמוך בGame Pad.

משחקי מחשב = משחקי RPG קלאסיים, Point and click לא הרבה מעבר.

The Witcher פשוט דורש Game Pad.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביקורת ראשונה למשחק.

יורוגיימר נתן לו 70, לינק - http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86156

אף פעם לא הסכמתי עם האתר הזה :pissed:

??? :s05:

ביקורות ראשונות נותנות ציונים מעולה למשחק:

European games magazines and websites begin to publish first reviews of The Witcher, and so far reviewers reactions are short of delightful. Two largest and very strict in their opinions French magazines – JEUX and Joystick gave The Witcher 90% and 9/10 as well as awards. Norwegian game website X6 rated The Witcher even higher - for maximum 6/6. It is basically the beginning, and we believe it will be even better!

* Joystick review 9/10 + Megastar award “Forget everything you know about RPG’s. Intense and deep…The Witcher is the new reference for RPG’s”

* Jeux review 90% ‘Hit Jeux’ award

* X6 (x6.no) 6/6 “The Witcher sets a new standard and is a fresh wind in a genre that has been still for many years when it comes to development.”

looking good!

:xyxthumbs:

כבר פאץ? לפחות הם זריזים :P

תוספת של מאה מגה למשחק ששוקל שש וחצי גיגה ^^

מה הוא מתקן? לא היה רשום איזה באגים הוא מסדר...

Gameplay & text bugs fixed:

- Fixed character development issues with some abilities and skills.

- Fixes for some storyline related progression breaks.

- Fixes for druids' day-night cycle in Act 5.

- Fixes for sex scene with nurses in Act 5.

- Signet fixes (some signets were received twice).

- Fixed story incoherency regarding Erkyn in Act 3.

- Experience gain indication localization fixes.

- Mutagen potion - new fixes for showing up a message.

- Fixed items used in eating animations.

- Geralt's allies fixed to always react properly to all mosnters.

- Bounty Hunter is Agent Smith no more (he doesn't replicate). Mr. Geralt, we missed you...

- Echinopses and Archespores now use their own spikes instead of arrows.

- Fixes for alchemical ingredients extracted from some monsters.

- Raven Crypt - few fixes for geometry and placeables.

- Fixed few places where player was supposed to meditate, but couldn't.

- Fixed story incoherence in Berengar quest.

- Soldier practicing on training dummy won't penetrate... it.

- Berengar won't disappear on sight when sparing him.

- A whole lot of localization fixes (some of them won't work with old savegames!).

Code bugs fixed:

- Fixed all diagnosed stability issues and crashes.

- Fixed few gameplay issues with WSAD and mousedrive controls.

- Alt-Tab related issues fixed (random crashes, hang-ups, cursor blocking).

- Cat potion estimated time display - fixed.

- Dropping items from the inventory fixes for better spread.

- Weapon visual FXes fixed during dialogues.

- Confirmation box shown when player uses Quick Load.

- Tooltip fixes for lower resolutions (for example 800x600).

- All read books now have the appropriate note in description.

- Sitting animation fixes for few characters that sat beside the chair.

- Alt-Tab fixes for dialogue lines and gameplay options.

- Savegame option blocked around Aard throwing time.

- Audio: rat squealing sound fixes for minimized mode.

- Movies and cutscenes fixes for Alt-Tabbing.

- AI: fixed NPCs chasing enemies that were no more.

- AI: few poker fixes.

- Fixed problems with items appearing back in storages.

- Fixed problems with cutscenes and dialogues.

- Fixed toxicity effect for Alt-Tabbing.

- Finishers fixes - animation sometimes did not play.

- When taking out an unknown item of the storage, the user can no longer see the name of the potion. Good one...

- Fixed saving in tight places (player got teleported after load... sometimes).

Art & sound bugs fixed:

- Vizim's Temple Quarter: ~30 physics fixes; corrected barrels; ~10 decoration fixes.

- Kaer Morhen: Wild animals fixes.

- Sewers: commoners sleeping fxes; ~5 item properties fixes; ~10 skeleton placement fixes.

- Vizim's Temple Quarter/Burning Vizim:The banner on the tower is no longer black.

- Old Manor: Koschey boss movement fixes.

- Mutants fixes for decapitation. That means no decapitation now.

- Werewolf physics fixes.

- Chainmail stand placeable now has collision (player/npc can't pass through it).

- Celina brightness fixes for interiors.

- Order knights lighting fixes.

- Bread item fixes for eating animation.

- More detailed model of Horse+Wagon for opening cutscenes.

- Journal entry for crypts fixed now.

- A child in epilogue cutscene doesn't look like badly sewn young Frankenstein.

- Old lady and dwarves - idle animation fixes.

6. Known Issues:

1) The Witcher may exhaust virtual address space when running on 32-bit Windows Vista. Microsoft has released a hotfix that addresses this problem. Please download the hotfix from the following location when playing the game on 32-bit Windows Vista: http://support.microsoft.com/kb/940105

2) The following video cards are not currently supported: S3 Colt, S3 S27, S3 S8

3) The following processors are out of range: Duron Series, Athlon XP 2400+ through 3200+, Sempron 2400+ through 2800+, and the Celeron Series.

4) Some bugfixes mentioned above will work only if a game is restarted from scratch, for some others a corresponding act needs to be restarted.

לגבי זמני הטעינה - זו הבעיה הכי גדולה של המנוע הזה, וזה ידוע עוד מNWN2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא סרטון חדש למשחק בGS, והוא מכיל הפתעה שקשורה לסיום המשחק (בלי ספוילרים כמובן)

http://www.gamespot.com/video/915112/6181761/the-witcher-official-movie-9

עוד ביקורות:

* Joystick review (France) 9/10 + Megastar award

* PC Jeux review (France) 90% Hit PC Jeux award

* Online welten (Germany) 84%

* Gamewelt (Germany) 84% (version with day one patch - 90%)

* X6 (Norway) 6/6

* 3djuegos (Spain) 8.8/10

* Gry-online (Poland) 92%

* Onet.pl (Poland) 9.5/10

* Gildia.pl (Poland) 9.5/10

http://www.thewitcher.com/community/en/news/208.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככוסעממממממממק.

איך לעזאזל משדרגים נשק?

אני פשוט מתפגר - כל פעם שאני לוחץ על הכפתור של "Upgrade a weapon" \ משהו דומה אצל ה-Blacksmith, אני חוזר ומגיע למסך החנות [inventory שלי + ה-Shop שלו] וכל מה שאפשר זה למכור לו דברים! כוווווסעמו.

~~~ עוד מעט אני אפרסם ~~~ [נלקחו מגיימספוט, הן מצולמות שם בגראפיקה הכי טובה ((כנראה)) ואצלי פשוט יש 7300GT שלא מחזיק את הגבוהה (אבל מחזיק יפה מאוד Low בהכל + High Textures)]

915112_20071015_screen002.jpg

915112_20071024_screen001.jpg

915112_20071024_screen003.jpg

הנה התפריט של ה"Level Up":

915112_20071015_screen003.jpg

תסתכלו שמאלה: שם אפשר לראות איזה תת-קטגוריות להעלות, ותסתכלו ב"תמונות" של הסקילים עצמם (בעצם זה לא סקילים, לפעמים זה יכול להיות פשוט "Damage 40-80" בסוג התקפה כלשהי, או "Damage + 100%" ((תלוי באיזה מקום)))

התמונות, כמו שאמרתי מקודם - בשלוש צבעים; BRONZE, SILVER, GOLD - בלבל 1 עד 15 מקבלים 3 BRONZE כל לבל, בלבל 15 עד 30 מקבלים [[כנראה, כי אני רק באיזה לבל 17]] 3 BRONZE + אחד SILVER.

הקיצר, אחלה משחק. שווה לכם לנסות - אבל אם אתם משחקים, רק במצלמה של F3

אגב, המנוע של המשחק הוא של NWN2 על סטרואידים - וב-F3 הוא נראה ממש ממש טוב [OVER THE SHOULDER]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...