גיבורים/Heroes - ושיהיה דיון רשמי, אה? - עמוד 8 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גיבורים/Heroes - ושיהיה דיון רשמי, אה?


moonjib

Recommended Posts

אזהרה- הודעה זו מכילה ספויילרים.

למה אתם קוראים לו גבריאל? סיילר ישאר סיילר ~איקון של שטן~

סיילר שולט (שלט...) טוב יותר מפיטר בכוחות שהוא רכש, כי מהתחלה הוא מבין אותם בדיוק. אז הוא יודע בדיוק איך להשתמש בהם. פיטר כל כוח צריך לעבור את התהליך של ההסתגלות אליו, כמו כל אדם אחר עם כוחות (פארקמן, בהתחלה מתקשה גם לקרוא מחשבות, עכשיו מכיר את הכוח שלו יותר לעומק, יכול גם ליצור אשליות או משהו בסגנון, עוד לא הראו את זה ל"לעומק יותר". אייזק מנדז, לא מצליח לצייר כשהוא "נקי", או מאיה, שלא שולטת בכוח שלה {או שהיא מקרה מיוחד, והכוח שלה 'משולב' בכוח של אחייה התאום}) אבל מן הסתם מתישהו הוא יבין את הקטע, וידע להסתגל מהר אל הכוחות האלו (לפחות אני מקווה, הוא אחלה של דמות).

הירו נאקאמורה לא מת, ההימור שלי שהשבי ועוד קצת שהות בעבר, יהפוך אותו למה שראינו בסוף העונה הראשונה, "הירו מהעתיד". הסוף ל'מתיקות' שלו, מעכשיו רצינות ושליטה מלאה באומנות הסאמוראי.

אותי מעניין מי זה האדם הזה (אדם, שם של מישהו, לא 'בן-אדם') שהשאיר לפיטר את הפתק, ושהתיק שלו כל כך חשוב לבוב-אני-נורא-מניאק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 361
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חוץ מזה, גם רואים בעונה הראשונה ציור של אייזק של הירו נלחם בטיראנוזארוס רקס. אז מת הוא לא

מה הקשר לדינוזאור, זה כבר קרה מזמן. והוא עדיין לא מת כמובן, אבל הוא כן בסכנת מוות. עם זאת לדעתי הוא ינצח בדו קרב הזה שבציור עם קנזאי והשאלה היא למה בסופו של דבר הוא לא חזר להווה, לפחות לא לזמן קרוב לזמן שבו הוא עזב.

סה"כ לא התלהבתי מהפרק, במיוחד מהסיום.. הם כמעט משחזרים את עונה קודמת כשהירו עבר לעתיד וראה שניו-יורק מתפוצצת, רק שעכשיו במקום זה היא נטושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר לדינוזאור, זה כבר קרה מזמן. והוא עדיין לא מת כמובן, אבל הוא כן בסכנת מוות.

בטח שקשור הדינוזאור... אתה ראית אותו נלחם באחד? אני לא. אם רואים ציור של אייזק בו הירו נלחם בדינוזאור, והוא עוד לא נלחם באחד, כנראה שהוא עוד ילחם. אולי פספסתי את הקרב הזה? לא נראה לי. אם כן, באיזה פרק הקטע הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יכול להיות שפספסת, בגלל שבציור הנ"ל הירו מופיע כ"הירו מהעתיד" כלומר עם הזקן הקטן והשיער אסוף לאחור, ועם המבטא היפני הפחות חזק.

ועוד לא הגענו לקטע הזה בסדרה, ככה שזה עוד לפנינו[או שבכלל לא יראו לנו את זה...]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה ששניכם פפסתם.. ::)

לא זוכר באיזה פרק זה היה אבל הירו היה במוזיאון עם שחזור של הדינוזאור ועשה את עצמו כאילו הוא נלחם בו, באותה צורה כמו שהיה בציור.

MaPaKaHbeC, הודעה ממש לא לעניין.. אם הסדרה לא מעניינת אותך אל תכנס לדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...