רשיון ל-50 סמ"ק = לרשיון ל-125 סמ"ק! + המלצות לקטנועים - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רשיון ל-50 סמ"ק = לרשיון ל-125 סמ"ק! + המלצות לקטנועים


3d7

Recommended Posts

תודה! :xyxthumbs:

אני גר רק 10 ק"מ מהעבודה (מרחק נסיעה), וכל מקום בת"א נמצא במרחק דומה, כך ש-125 סמ"ק אמור להיות די והותר.

ההרצה והטיפולים הראשוניים קצת מבאסים (זו אחת הסיבות שיד שנייה עדיף). עד אידזו מהירות מותר לנסוע בהרצה 1,000 ק"מ ראשונים של 125 סמ"ק? 50 קמ"ש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אומרים שהרצה זה כבר עניין שלא רלוונטי לכלים החדשים שיוצאים... או ככה לפחות שמעתי ממורה הנהיגה שלי לפני שנה

בקשר לרכבים זה נכון, הייתי בסוכנות של סוזוקי ביום חמישי והם אמרו ללקוח שקנה טוסטוס שהוא צריך הרצה והסבירו לו מה ואיך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת יש שמועות כאלו , אבל שום דבר מבוסס. הטענה היא שאם זה אכן נכון אז ליבואן יש אינטרס בתקופת האחריות שתתנהג עם האופנוע יותר בסלחנות וככה יהיו פחות תקלות במיסגרת אחריות שהן לרעת היבואן מן הסתם.

אני רק רוצה לראות מישהו שקונה כלי חדש ב16000 ש"ח ולוקח את הסיכון להפוך אותו לכלי בעייתי מבחינת אמינות בהמשך ימיו בגלל שמועות או כל דבר אחר.

הדרך היחידה לדעת זאת היא פנייה ליצרן עצמו ולא ליבואן, בינתיים אני לא ראיתי שום דבר רישמי וחד משמעי שאומר שהרצה זה כבר משהו לא רלוונטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טיפול הרצה זה תהליך בו אחרי השימוש הראשוני במנוע מנקים אותו משבבי מתכת שנוצרו כחיכוחים הראשונים בין החלקים ומחזקים את חלקי המנוע.

הרצה למכוניות בימנו נעשית עוד במפעל היצרן ולכן אין לה משמעות.

לקטנועים ההקפדה על תקופה ההרצה חשובה על מנת לשמור על המנוע.

ד"א יש לי joyride 125 חדש... כלי קצת יקר (17.2) אבל מפנק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חדש ? תתחדש :xyxthumbs: ספר לנו איך הוא סוחב (בשביל 145 קילו על 125 סמ"ק).

לא יודע על איזו הרצה אתה מדבר אבל ההרצה המדוברת כאן היא בשביל שכל המכלולים יתאימו את עצמם אחד לשני כמו שצריך ובצורה טבעית, זה כמובן תלוי באיכות החלקים,הרכבה,תיכנון ולכן השמועות הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע על איזו הרצה אתה מדבר אבל ההרצה המדוברת כאן היא בשביל שכל המכלולים יתאימו את עצמם אחד לשני כמו שצריך ובצורה טבעית, זה כמובן תלוי באיכות החלקים,הרכבה,תיכנון ולכן השמועות הנ"ל.

קודם תראה לי איפה רשום באתר של היצרן שכן צריך לעשות הרצה??

ד"א יש לי joyride 125 חדש... כלי קצת יקר (17.2) אבל מפנק.

למה לא השקעת עוד 700 ש"ח

ש"ח ולא לקחת את ה200 סמ"ק? לא חבל?? בזבוז....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא השקעת עוד 700 ש"ח

ש"ח ולא לקחת את ה200 סמ"ק? לא חבל?? בזבוז....

לא היה לי רשיון לקטנוע קודם. ורציתי כמה שיותר מהר ורשיון ל 50/125 לא מצריך מינימום שיעורים.

[br]פורסם בתאריך: 15.10.2007 בשעה 17:11:14


חדש ? תתחדש :xyxthumbs: ספר לנו איך הוא סוחב (בשביל 145 קילו על 125 סמ"ק).

סוחב יופי. וגם אני שוקל 94 קילו.

סוגר 115 בערך, מאיץ יפה מאוד.

המנוע הוא מהחזקים בקטגורית ה-125.

לא יודע על איזו הרצה אתה מדבר אבל ההרצה המדוברת כאן היא בשביל שכל המכלולים יתאימו את עצמם אחד לשני כמו שצריך ובצורה טבעית, זה כמובן תלוי באיכות החלקים,הרכבה,תיכנון ולכן השמועות הנ"ל.

אנחנו מדברים על אותה הרצה. ההרצה אכן נעשית כדי שהמכלולים יתאימו אחד לשני - לאחר ההרצה מנוקה המנוע משבבים שנוצרים במגעים הראשונים בין המכלולים והמכלולים מחוזקים אחד לשני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי היום בסוכנות של מטרו (לא הסוכנות הראשית).

היה לו HD125 בצבע כחול-כהה מאוד יפה. כשישבתי עליו הוא הרגיש לי די נוח ויציב. אני אבדוק בעוד מקומות, ואני גם רוצה לקחת אותו לנסיעת מבחן קצרה.

הציעו לי 16,700 ל-HD125 + אגרת רישוי.

סה"כ 20,000 עבור קטנוע + ארגז + מנעול + אזעקה עם ביפר + קסדה + מעיל קורדורה רב עונתי.

הסוכן הציע לי קסדה סגורה של LASER (עומדת בתקנים) שעולה 500 ש"ח. מדדתי אותה, והיא יושבת טוב (קצת לחוץ בגלל הספוגים). ביקשתי קסדה יותר איכותית, והוא אמר לי שיש לו במחסן קסדה של SHOEI ושל LASER שעולות 2,000 ש"ח (תוספת של 1,500 ש"ח).

מדדתי גם מעיל קורדורה שעולה 1,250 ש"ח. מדובר לא במעיל שאתה לובש גם בחורף וגם בקיץ, אלא במעיל שיש לו שתי שכבות פנימיות שמתחברות לשכבה החיצונית באמצעות רוכסן, כך שקיץ אתה לובש רק את השכבה החיצונית. לבשתי רק את השכבה החיצונית, והיה לי די חם (לבשתי מתחת חולצה קצרה, ובחוץ היה קצת קריר). בקיץ אמור להיות עוד יותר חם. בנוסף, יש לו בפנים מגינים קשיחים שעושים אותו די מסורבל. מצד שני, אני נראה ממש לא רע עם המעיל הזה. (-:

מה יותר טוב, LASER או SHOEI (באותה רמת מחיר)?

שכחתי לשאול אותו על הקטע של ההרצה. אני אשתדל לברר מחר.

ד"א יש לי joyride 125 חדש... כלי קצת יקר (17.2) אבל מפנק.

תתחדש! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע איזה דגם. איפה זה כתוב?

על כל מדף בחנות היו קסדות של יצרנים שונים באותה רמת מחיר בערך (400-600 ש"ח).

אני יודע שהקסדות של SHOEI נחשבות לטובות, אבל המוכר בחנות אמר לי שיש לו קסדות של LASER שהן באותה רמה כמו SHOEI, אז פשוט בחרתי בקסדה הכי יפה מבין הסגורות (משקל אותו הדבר בערך).

ביקשתי קסדה שעומדת גם בתקן האמריקאי וגם בתקן האירופאי, והוא אמר לי שכל הקסדות בחנות של SHOEI ושל LASER עומדות בכל התקנים. אבל, מאחר ואמרו לי כאן שקסדה טובה עולה מעל 1,000 ש"ח, ביקשתי לראות קסדות ברמה יותר גבוהה, אז הוא אמר לי שיש לו מאחור במחסן קסדות של SHOEI ושל LASER ב-2,000 ש"ח (היה מאוחר).

איזו חברה נחשבת ליותר טובה, SHOEI או LASER? יש המלצה לדגם ספיציפי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתם לי חשק לאופנוע 125 סמ"ק :)

אני לא רוצה להפריע לכם בתראד , אז אשמח אם מישהו יענה על שתי שאלות שלי ותמשיכו בדיון שלכם .

1)האם זה סביר לנסוע כל יום מחדרה להרצליה הלוך ושוב על טוסטוס 125 סמ"ק ?

2) מה עושים בחורף ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...