Half-LIfe 2 Episode 2 -הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Half-LIfe 2 Episode 2 -הדיון הראשי


simonsix

Recommended Posts

משחק ההמשך בטרילוגיה יצא היום.

להבדיל מן העבר המשחק נמכר כחלק מחבילה שנקראת Orange Box

המכילה 5 משחקים,שלושה מתוכם חדשים-

Team Fortress 2 שהוא משחק טיפוסי שהגיבורים בו הם דמויות אנימציה משעשעות

ו Portal שהוא משחק חשיבה /פאזלים שנועד לבחון עד כמה אנחנו מוכנים לקבל משחקים מהסוג הזה.

אתר הבית - http://orange.half-life2.com/

כמובן שניתן לקנות את המשחק בנפרד .

לכל מי שהוריד ב (ואני יודע שיש פה כמה) נשמח אם תשתפו בתמונות,חוויות וכו.

לקניה כנסו לכאן- http://www.steampowered.com/v/index.php?area=package&SubId=469&cc=IL

מידע מפורט יותר :

City 17 is No More! כן, כך הלכה ונעלמה לה City 17 בה התרגלנו לשהות, להילחם, לקבל עזרה מהסביבה ולחסל את חיילי הקומביין על אף ולמרות כל הכלים המתוחכמים שעומדים לרשותם. רכבת מהירה הרחיקה אותנו ממקום הסכנה וההריסות והחורבן השאירו רק שאלות... מה עכשיו? מה יעלה בגורל אליקס המסכנה שתלויה לה בין שמיים וארץ? אילו דמויות מפתח נפגוש הפעם? איפה נמצא ביוב ללכת דרכו ביער?!

אילו השאלות שמציקות לנו ואלו הן גם התשובות שנקבל. Episode1 לא היה חזק בתוכן העלילתי, והאמת שלא ראינו בו שום דבר חדש - כן ראינו משחקיות מהוקצעת שמשתמשת בכל האלמנטים שעומדים לרשות Half Life 2 בצורה מעולה אבל עדיין נשארנו עם טעם של רצון למשהו חדש. על כל אלה ועוד באה לענות חבילה ההרחבה השניה (Episode 2). נראה נשקים חדשים, גורדון יזכה להדגים בפנינו את יכולות הנהיגה שלו, הלחימה עצמה תתרחש בשטח פתוח, ביערות, מה שאומר שתהיה לנו המון תחמושת מגוונת לשימוש עם רובה הגרוויטציה שלנו - דמו את התרחיש הבא, גורדון מגיע לבית נטוש ביער כשלפתע כמה Striders מקיפים אותו. גורדון, בעודו קופץ החוצה ופנימה דרך פתחי הבית השונים, בניסיון לחמוק מהיריות של אותם מהלכים, יורה בעזרת רובה הגרוויטציה אבנים, צמיגים ישנים, גרזן, כדור מגנטי נפיץ ואפילו שוקת. לכדור המגנטי הנפיץ שמתם לב? הרמתם גבה? יופי, כי אותו כדור נפיץ נדבק לראשו של אחד ה-Striders, ואז לאחר כמה יריות לחוצות פוגע גורדון בכדור הנפיץ ומפוצץ אותו, מה שגורם ל-Strider להתמוטט לקרקע (בחלקים) בקול תבוסה רם.

כיוון שיציאת המשחק נדחתה, נזכה גם לראות שיפורים גרפיים שונים ש- הצליחו להכניס, ביניהם ניתן למצוא את מיפוי הצללים שגורם למחילות התת קרקעיות להיראות נהדר, שיפור למערכת החלקיקים, למערכת האור, כמו גם תמיכה בריבוי . המשחק עצמו יהיה קצת יותר ארוך מ-Episode 1 שהיה מאד קצר, וגם נזכה להילחם לצידם של הוורטיגונים המסתוריים, שלהם אנו חבים את חיינו למעשה. צפו לפגוש גם סוג חדש של אויבים שייקראו Hunters - ה-Hunters מזכירים את ה-Striders אבל ההבדל כאן הוא בגודלם שמקביל לגודלו של בן אדם ממוצע, ה-Hunters הם אויבים זריזים ומאד חזקים שעקב גודלם יוכלו לרדוף אותנו בכל מקום. ואם כל זה לא מספיק, יש עוד.

Valve בתיזמון מוזר (ואולי לא) שכן המשחק הוצג לראשונה ב-1999, מוסיפה לחבילה גם את Team Fortress 2. בניגוד ל-Half Life משחק זה מתרכז בפן של המולטי, קרבות של קבוצה נגד קבוצה עם משימות מסויימות (כגון שליטה על נקודות), כאשר לרשות השחקנים יעמדו מבחר מקצועות שונים שניתן לבחור מהם. הסירטון שמדגים את מיגוון המקצועות שיעמדו לרשותנו מתחיל בהצגת טכנאי מניח עמדת מקלע אוטומטית שכעבור כמה שניות קוצרת כמה חיילים, התמונה עוברת ל-כבד (Heavy) שבעזרת התת מקלע הקטלני שלו קוצר עוד יותר חיילים מאשר המקלע של הטכנאי, אבל בסופו של דבר חוטף כדור מהצלף. שניות לאחר מכן אנו צופים במרגל, שבעזרת שימוש בטכניקה מסויימת הופך בלתי נראה, מופיע מאחורי הצלף ודואג לכך שהוא לא יפגע יותר באף אחד. ומיד עוברים לסייר שלא סוחב עליו , ובתמורה מקבל זריזות עצומה שמאפשרת לו להיכנס לעומק בסיס האוייב במהירות, תוך שהוא מתחמק מיריות עד להגיעו לאחת ממטרות המשימה רק כדי להיות מחוסל על ידי מטען שהפעיל החבלן (Demoman). החבלן בתורו רץ לעמדה בא נמצא המקלע האוטומטי, ולאחר זריקה מדוייקת של מקל דינמיט, מפוצץ את המקלע. התמונה עוברת לחייל ואנו רואים איך באמצעות שימוש בטכניקת ה-Rocket Jump החיילים מעופפים באוויר בקלות, ומגיעים כמעט לכל מקום ולכל גובה על המפה.

עתה משהכרנו את המקצועות השונים, אסביר ש-, מתוך ניסיון למצוא את האומנות המתאימה, בחרה להשתמש באומנות ציורית ומצחיקה שיכולה להעביר גם סיטואציות רציניות. את ההשראה הם שאבו מסרטי מרגלים שונים כמו גם ממשחקים אלמותיים שונים כגון Full Throttle והאמת שסיגנון זה משרת מטרה נוספת שלהם - טוענים, ובצדק, שבהרבה משחקים יש בעיה של זיהוי האוייב מולו אתה נלחם ועל כן הסיגנון הגרפי, הציורי שהם בחרו מאפשר להם לתת מאפיין ייחודי לכל מקצוע כך שגם מרחוק תזהו במיידי מול איזו דמות אתם עומדים וכך תוכלו להיערך בהתאם לעימות.

ואם חשבתם שכאן נגמרו התוספות.... טעיתם. אל כל החבילה הזו שמכסה גם את המולטי וגם את חווית השחקן היחיד מתלווה מעין משחק מחשבה שמכסה פלח נוסף וייחודי באוכלוסיה. המשחק שנקרא פורטל (Portal) עוסק בדיוק בדבר שממנו שמו לקוח. בדומה לרובה הגרוויטציה הייחודי, הפעם אתם, כמתגייס באירגון תקבלו לידיכם רובה פורטלים, רובה שמסוגל לפתוח שני פורטלים שניתן לנוע ביניהם. בעוד שבתחילה מדובר על פאזלים מאד פשוטים כגון הצורך לעבור תהום (כפי שמראה הסירטון הראשון) בהמשך נגלה שהמשחק הופך מסובך בהרבה. חדר גדול עם עם כמה מתגי רצפה שצריך לעמוד עליהם כדי שיפעלו, דלת בקצה על רמפה בגובה, כמה קופסאות מפוזרות על הריצפה ועוד פלטפורמה נעה. מטרתכם? לפתוח את הדלת. עכשיו אתם צריכים לגלות איך לפתוח את הפורטלים נכון, כדי לגרום לקופסאות ליפול על המתגים, כדי לפתוח את הדלת וזאת רק כדי לגלות שמצידה השני יש מקלע אוטומטי שיורה עליכם! עכשיו צריך להיערך מחדש, ולחשוב איך מטפלים באותו מקלע. מגניב? בהחלט! גם טוענים שזהו מעין ניסוי שמטרתו ליראות מה אנשים יעשו עם סיגנון משחק זה מתוך מטרה לשלב אותו בתוך העלילה של Episode 3. לצפיה בסירטון ההדגמה ליחצו כאן

אז זהו, נגמר. הרבה תוכן בחבילה מקיפה אחת, שפונה לפלח כל כך גדול באוכלוסיית המשחקים, שאני חושב שזה הישג ראשוני וייחודי בפני עצמו. עכשיו כל מה שנותר זה לחכות לצאתו של Episode 2 כדי לראות אם אליקס אכן תשרוד את מר גורלה (יש שמועות על היפרדותה מאיתנו), והאם Valve ייתנו סוף סוף לגורדון להוציא מילה (אין סיכוי!).

קרדיט לאתר פריק

ציונים וביקורות למשחק ניתן לראות כאן

אני אישית מעדיף תמיד להסתכל כאן

ציון ראשון ברשת מגיע מ IGN - נתן 94%

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני מקווה שיתחילו לעבוד על HL3 ויפסיקו עם הפרקים האלה.

אני קונה את ה - OB בשביל לקבל הכל בבת אחת וחבל יהיה לקנות עוד אפיזוד בנפרד.

וגם משחק שילישי יהיה חידוש אמיתי במשחקיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...