גיליתי על הכרית שלי טרנטולה... הצילו.. מישהו שמבין בעכבישים חח - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גיליתי על הכרית שלי טרנטולה... הצילו.. מישהו שמבין בעכבישים חח


FresH-MeaT

Recommended Posts

אגב דקטור, לגלות להם מה מקום המסתור המועדף על האלמנה השחורה? :P אני לא רוצה לגרום לנפגעי חרדה בפורום, מטרנטולה מסכנה על הקיר של מישהו הם מתחלחלים..

על הקיר זה בסדר.. אפשר עוד לחיות.. אבל כשהיא על הכרית שלך בידיוק כשאתה בא לשכב על המיטה ולהיסתכל ואתה מגלה אותך ליד הראש שלך..

זה לא נעים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

  • 1 חודש מאוחר יותר...

אלמנה שחורה זה עכביש הכי ארסי בארץ ויש 3 סוגים של עכבישים הארסיים בארץ שיכולים להרוג בני-אדם שזה אלמנה שחורה..שישן..וששן חום..ויש .....עכשיו וטרנטולה זה עכביש ארסי ויש אותו בארץ אני בדרך כלל תופס אותם והרעל של טרנטולה לא מספיק חזק בשביל להרוג בן-אדם.......אז אין לכם ממה לפחד כשה אתם רואים טרנטולה...עם יש שאלות אני מוכן לענות אליהן רק תכתבו בסוף השאלה תשם שלי ארתור שאני יבין שזה שאלה עליי.... :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא.

Brachypelma albopilos = סוג של טרנטולה שנמצא בקוסטה ריקה.

פרוונית = טרנטולה.

פרוונית שחורה = סוג של טרנטולה שנפוץ בארץ.

תחפש בגוגל Tarantula ותראה איפה הם נמצאות וזה לא יהיה בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי.

עכשיו בגללכם אני צריך להרים כל פעם את המכסה של האסלה. :smile1:

:lol:

האמת היא שכשאני רואה עכביש או ג'וק אני בורח למרחק 5 מטר וצורח לבנאדם שהכי קרוב אלי שיבוא להרוג אותו. רק עכבישים וג'וקים, דבורים וצרעות יכולות להיות חצי מטר ממני ואני לא אקום מהכיסא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח עכשיו תקשיבו לי טוב פרוונית שחורה זה סוג של טרנטולה....וגם טרנטולה זה לא עכביש ממש ארסי אתם אומרים שהוא ארסי בגלל המראה החיצוני שלו וחוץ מזה אתם לא יודעים כלום כן טרנטולה זה עכביש ארסי אבל הארס שלו חלש והוא לא יכול להרוג או להזיק לבני אדם...(טרנטולה זה עכביש לא מסוכן עם הוא מקיש מישו פשוט זה כועב וזהוא..ויש הרבה טרנטולות בארץ... ועל תגידו שאין למה אני בעיניים שלי ראיתי טרנטולה ותפסתי כמה.....ועכשיו אני מחפש

-עכביש זאב- עכביש לא ארסי אבל ממש חכם ויפה....שווה ליראות

פרוונית זה סוג של טרנטולה...וטרנטולה לא מסוכנת לבני-אדם ....על תתרבו[br]פורסם בתאריך: 23.10.2007 בשעה 18:14:01


Brachypelma albopilosa זאת רק משפחה אחת של טרנטולה ויש בארך 30 משפחות של טרנטותה ובכל משפחה יש יש סביבות 30 סוגם של טרנטולות אז תחשבו כמה סוגי הטרנטולות יש ועף אחת מהן לא מסוכנת לבני-אדם.......[br]פורסם בתאריך: 23.10.2007 בשעה 18:23:36
בשביל אנשים שרוצים לגדל טרנטולה תבררו מאיפה משפחה היא כי יש משפחות שהן תוקפניות אז עדיף לגדל טרנטולות ממשפחת Gramostola זה הטרנטולות הכי רגועות וגם ממש יפות... :xyxthumbs:;)
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...