פעילי שמאל פירקו חלק מגדר ההפרדה - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פעילי שמאל פירקו חלק מגדר ההפרדה


אלימלך אגוז

Recommended Posts

דעה לא משחודת בכלל... (ציניות, כן?)

תזכיר לי מתי בפעם האחרונה העבירו חוק שפטר ציבור שלם מאחריות פלילית להפרת צו אלוף, תקיפת שוטרים וחיילים והשחתת ציוד צה"ל?

no comprende.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני חושב שצריך להקים לאנרכיסטים ולמתנחלים מדינה משותפת משלהם ושיסתדרו ביניהם, בינתיים שתי הקבוצות הללו עושות צרות רבות לצה"ל ואני לא רואה הרבה תרומה מצידן לביטחון המדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העבירו חוק או לפחות העלו הצעת חוק (לא זוכר עם עבר או לא) שכלפי אף אחד מהמתנחלים שהתנגדו באלימות לפינוי לא יוגש כתבי אישום.

לא היה ולא נברא. מדברים על חנינה למתנגדים להתנתקות שלא השתמשו באלימות.

זו אחת מההשוואות של היחס לימין הקיצוני ולשמאל הקיצוני: בזמן ההתנתקות היו מעצרים המוניים על שטויות - היתה למשל נערה שנעצרה והועמדה לדין בגלל שעמדה ליד הפגנה. ובשמאל? אנשי שמאל קיצוני מפרקים חלקים מגדר ההפרדה ואף אחד לא נעצר. איזו עבירה יותר חמורה?

או קח למשל את ההפגנה המפורסמת של דנה אולמרט וחבריה מול ביתו של הרמטכ"ל דאז. אנשי ימין קיצוני הורשעו בעבירות של העלבת עובד ציבור כשהשמיצו קצינים ובהפגנה מול בתיהם של קציני צה"ל (בכלל לא ידעתי שזו עבורה על החוק, אבל מתברר שכן). וכאן? למרות שהאירוע צולם וזהות המשתתפים ידועה, אף אחד לא הורשע, אף אחד לא הועמד לדין, אף אחד לא נעצר - אפילו לא זימנו אותם לחקירה. למה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיצר, לא הנקודה. הנקודה היא שטענתך כי יחס המדינה כלפי ימנים ושמאלנים שונה מצוץ מהאצבע. תגיד, מתי בפעם האחרונה שמעת על מתנחל שהועמד לדין על תקיפת ערבי. אם משהוא לא מת לאף אחד לא אכפת...

אני לא כל כך בטוח עד כמה אוביקטיבי הד"וח אבל נצא מקודת הנחה שאת המספרים לא סילפו.

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/761280.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לא הנקודה? הנקודה שלך, שהתבררה כשגויה, או הנקודה שלי שהבאתי עוד דוגמה לחיזוקה?

מתי שמעתי על מתנחל שהועמד לדין על תקיפת ערבי? תתפלא, שמעתי. מצד שני, מתי שמעת על שמאלני שהועמד לדין על תקיפת ערבי? אף פעם. רגע, אתה אומר שזה כי שמאלנים לא תוקפים ערבים? אבל איך אתה יודע ששמאלנים לא ומתנחלים כן?

מצד אחד,

ארגון זכויות האדם ביש"ע אומר בתגובה, כי ממצאי הדו"ח של יש דין אינם מצביעים על רמת אכיפה נמוכה בקרב מתיישבי יש"ע אלא להיפך. לטענת הארגון שבראשות אורית סטרוק מהיישוב היהודי בחברון, סגירת התיקים הסיטונית היא תוצאה של פתיחת תיקים סיטונית ופועל יוצא של אכיפת יתר.

היו כבר מקרים בהם התברר שערבים הגישו תלונות שווא, לפעמים בהנחיית אנשי שמאל קיצוני.

מצד שני, אתה יודע מה שיעור התלונות של מתנחלים כנגד ערבים שנסגרות ללא כתבי אישום? אם גם שם מדובר על 90%, הרי שאין בעיה. ומה שיעור התלונות שנסגרות של יהודים כנגד יהודים? בלי המספרים האלו, המסקנה שלך היא דמגוגיה צרופה. לי יש תרופה שתבטיח ב- 95% שתבריא תוך שבוע משפעת, אני מוכן למכור לך אותה תמורת 100 ש"ח. מה זה אומר על התרופה שלי? כלום, כי בכל מקרה יש סיכוי של 95% שתבריא משפעת תוך שבוע גם בלי שום טיפול.

אבל שוב, למרות שאתה לא רוצה, בוא נחזור למקרה ספציפי אחד: ההפגנה של דנה אולמרט וחבריה. שם אין בעיה של זיהוי ומציאת החשודים, אין בעיה של הוכחת העבירה וניתן להעמיד לדין ולהרשיע אנשים על עבירות כאלו, כפי שהוכיחו במקרה של דניאלה וייסואיתמר בן גביר, למשל. אז למה לדניאלה וייס זה אסור ולדנה אולמרט זה מותר?

או קח מקרה נוסף. כשאנשי שמאל קיצוני מסירים חסימות של צה"לל, מתעלמים מדרישת החיילים להפסיק ולשמור מרחק מהם ומכלי הרכב שלהם והקצין שמפקד על החיילים תוקף כמה מהם, הקצין מודח וכנראה שיועמד לדין. וכמה מהאנרכיסטים שהפרו את החוק באותו מעשה נעצרו? אף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה ששגעונות הרדיפה של IG ו BORG (לא רואים אותו יותר...) הגיעו גם אליך. מה אתה רוצה שאני אגיד לך? שהמשטרה אוכפת רק דברים שקל לה? שהשוטרים נתפלים לאזרחים שומרי חוק, אבל מפחדים להכנס לכפר ערבי\שכונה של ערסים? זה חדש לך?

אני רק אומר שהטענות שלך לפיהן אזרחים מופלים לרעה או לטובה בגלל ניטיותם הפוליטיות מצוצות מהאצבע וחסרות כל ביסוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל ביני ובינך הוא שאני מביא מקרים שמראים שאני צודק, אתה מסתפק בלומר "זה לא ככה".

אם לא הטיה פוליטית, למה דנה אולמרט לא הועמדה לדין?

על מה היו צריכים להעמיד אותה לדין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על זה ש/היא עמדה מול הבית של חלוץ/ פרץ/ שניהם (מחק את המיותר... לא זוכר בדיוק) וצעקה שהוא רוצח ילדים וכו'...

BDB, אתה קורא לזה שגעונות רדיפה, אני קורא לזה ריאליזם. מה הערבים עשו ב100 השנים האחרונות כדי להשתלב בחברה או למנוע מלחמה/ עימות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...