Starcraft 2 - כל הפרטים כאן - עמוד 47 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Starcraft 2 - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

:kopfpatsch:שים לב להדגשה בדבריי...."דמי מנוי חודשיים!!!!!"

אם זה לא צורם לך באוזן טיפה אז מצבנו רע ולא ייקח הרבה זמן עד שנצטרך לשלם 5 דולר לסיבוב במולטי.אלא אם כן תהיה הזמנה מוקדמת של הפורום אני לא נוגע גם בSC2 (עריכה: בלי נדר) נמאס לי מהנבלות האלה. אגב,ביחס לגופם של דברים,ייתכן שאתה צודק,אבל זה תלוי עד כמה המשחק החדש יתפוס. הרי בקוריאה משחקים ב1 עד היום-תחשוב שהם היו צריכים לשלם דמי מנוי חודשיים אחרי חצי שנה(ולך תדע כמה..) נראה לי שזה היה יוצא קצת מה50 דולר שהם שילמו על המשחק עצמו.או במקרה שלנו 180 דולר שהם ישלמו על הטרילוגיה.אני צריך להרגע...אין לי אויר...FAMILY GUY!!!!I DAMN YOU TO HELL!!!!!!

כולם יצתרכו לשלם בסופו של דבר, הם מעולם לא אמרו שלא, הBNet החדש הולך להיות ה-"Xbox Live" של משחקי בליזארד, עם שטח אחסון, מקום לצ'ט בין כל המשחקים(כולל Voice וכנראה גם Video בסופו של דבר(בקוד הרשת של אחת מגרסאות הבטא נמצא הפניה למקודד H.264 SBP או בשמו האחר "H.264 Video Conferencing Edition"), וגם בעתיד חיבור לרשתות חברתיות(בחבילת ההרחבה לWOW בליזארד כבר תשחרר API המאפשר התממשקות עם הצ'אט, ככה שלא יעבור עוד יותר מידי זמן עד שחשבון הTwitter או ה- שלך יקבל הודעות מחברים שלך במשחקים).

המודל שהם יפעלו בו לדעתי יהיה בסגנון שאם קנית את SC2 לדוגמא תקבל בחינם X, קנית את D3 תקבל בחינם X+Y, משלם תשלום חודשי על WOW? יש לך עוד דברים וכן הלאה.

בסופו של דבר היום אתה לא יכול לצפות מחברה לתמוך במשחקים במשך שנים עם תוכן ללא שום תשלום מעבר לתשלום הראשוני, אתה יכול לרצות אבל העסק שלהם זה לעשות כסף והם יודעים איך לעשות את זה טוב.

EA גובה שנים כבר תשלום שנתי נוסף על משחקי הרשת במשחקי הספורט שלה, וזה לא מפריע לה לשחרר גרסאה זהה כל שנה, ולגבות תשלום מלא+תשלום שנתי שוב... מסתבר שהאמריקאים מוכנים לשלם עוד כמה דולרים בשביל לשחק ברשת בMadden ואם אתה לא מוכן אז זה בעיה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 926
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תודה על העזרה,דובי זה בדיוק הכיוון..רק צינתי שזה כבר התחיל והמגמה מתחזקת...אלה דברים שהם מצד אחד ברורים וידועים לכולם אבל אנשים לא עושים את ה1+1 כדי לראות לאן זה הולך..(או שלא אכפת להם)כאילו אין בעיה סטרקרפט הראשון הוא אחד המשחקים האהובים עלי ביותר,סיכוי טוב שגם אני אקנה את 2,לבטח ובטח אני לא חושב שהעובדה שהולכים לגבות עליו או על הבאים אחריו תשלום חודשי תרתיע מישהו מלקנות אותו..דבר שעוד יותר מחזק את הטענה שזה מה שיהיה בסוף,אבל אנשים מרגישים שאני פוגע באליל שלהם וישר קופצים.

לגבי גוף דבריך,אין ספק שהמודל הזה הוגן במידת מה,אבל: א.כאמור מדובר במגמה,במוקדם או במאוחר זה יגיע גם אלינו-כמו שהטבת להציג.

ב.לכשזה יגיע אלינו-וזה אכן יגיע אלינו,הוגן ככל שזה יהיה,זה יגביל את חוית המשחק שלנו מ"שחק ככל יכולתך" ל"שחק ככל שיש לך כסף ו/או אתה מכור למשחק"

טוב והוגן ככל שזה יהיה-ותסמכו על קוטיק שזה לא יהיה טוב מדי-זה עדין יהיה הרבה פחות טוב ממה שיש לנו כרגע שזה משחק מלא ביד.

עד כאן פינת נביא הזעם ומשבית השמחה,לפחות בשבת יש לעם מנוחה ממני... ;D :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאד ברור לאן המגמה הולכת אבל יש הרבה מגבלות וצריך לעשות קצת סדר.

בראש ובראשונה, מספיק שעל הקופסא של המשחק תופיע המילה 'מולטיפלייר' פעם אחת וזה מחייב אותם לתת לך מולטיפלייר. כל מה שמפורסם מחייב את החברה.

בליזארד לא יכולים (מבחינה משפטית) למכור מוצר שמכיל מולטי ואחרי חודשיים פתאום להוציא ממנו את המולטי ולגבות עליו אקסטרא.

זו אחת הסיבות העקריות שאני מאמין שגם אחרי 10 שנים, יהיה אפשר לשחק מולטי ב-SC2 בלי לשלם מנוי. אני כן מאמין בלב שלם שיהיה מולטי בתשלום, ויהיו הבדלים מאד גדולים בין מי שמשלם למי שלא.

אני משער שיהיה משהו מאד בסיסי, כמו SC1 - לפתוח משחק או להתחבר למשחק קיים, זהו. כל ענייני הליגות וה-matchmaking וה-achievements והטורנירים המסודרים, אליפויות וכו' - זה יהיה בתשלום. וכמובן כל האינטגרציה עם WoW ועוד כל מיני שטויות שהם מתכננים.

אבל אני באמת לא מאמין שיגיע היום שאני אצטרך לשלם כדי לשחק משחק 1 על אחד עם החברים שלי. אם הם יעשו את זה, הם יצטרכו להחזיר את הכסף לכל מי ששילם על SC2. כבר היום כשמזמינים הזמנה מוקדמת חלק ממה שאתה משלם עליו זה מולטי - זה כתוב בכל מקום. אי אפשר להעלים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק כמו שכל מי שהיה בטוח שיהיו שרתי DEDICATED בMW2 ביטל את ההזמנה...אנשים יקנו את SC2 נקודה. השאלה היא כמה זה ינוצל ע"י אקטיבליזארד. מ"מ כוונתי היתה רק להראות את המגמה אם ידפקו אותנו יותר עכשיו או בעוד שנה, ואיך בדיוק תקרה הגאולה זה דברים שאף אחד לא יודע בדיוק,אפשר רק להצביע על הכוון הכללי.

אגב NUCLEO אני ממליץ לך לקנות את SC בפריק ב50 שקל בבנדל עם BROOD WARS,תתקשר לוודא שזה עדיין באותו מחיר,אם כן זו הולכת להיות אחת העסקאות הטובות ביותר שעשית מאז ומעולם(סוג של אנטיתיזה לכמות הכסף שאנחנו הולכים לזרוק על השני) ההרחבה ארוכה כמעט כמו המשחק המקורי וקשה הרבה יותר. גם בלי המולטי העלילה לבד היא אחת המגניבות והמדהימות ומדובר פשוט בקלסיקה שכל חובב משחקים צריך להניח עליה את טלפיו,בטח במחיר מצחיק כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בראש ובראשונה, מספיק שעל הקופסא של המשחק תופיע המילה 'מולטיפלייר' פעם אחת וזה מחייב אותם לתת לך מולטיפלייר. כל מה שמפורסם מחייב את החברה.

בליזארד לא יכולים (מבחינה משפטית) למכור מוצר שמכיל מולטי ואחרי חודשיים פתאום להוציא ממנו את המולטי ולגבות עליו אקסטרא.

אל תהיה בטוח - http://www.vgames.co.il/article/8049.html

אם EA יכולה, כולם יכולים.

ההבדל בין מה שאתה אומר לבין מה שעושה EA זה הזמן שלוקח לה לסגור שרתים.

מבחינה עקרונית יבשה, אין שום הבדל, ואם בליזארד תרצה לסגור לנו את הברז בשלב מסוים, היא תעשה את זה.

האם אני חושב שזה סביר שדבר כזה יקרה ? בוודאי שלא.. מהסיבה העיקרית שעדיין יוצא לי לשחק בדיאבלו 2 מידי פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם לא ניתן לשחק במולטי פלייר גם ללא שרתים?

בתור התחלה, בכל משחק ששיחקתי יש מולטי של יותר מ-2 שחקנים על אותה מכונה.

דבר שני - ופה זה כל מקרה לגופו, אני לא מכיר את כל המשחקים - ברוב במשחקים מלפני שנתיים שלוש ויותר, וגם הרבה משחקים עכשויים, אפשר לשחק ברשת בלי שרת מרכזי של מי שייצר את המשחק. בדיוק כמו ש-HWZone מקים שרתים ישראלים למשחקים (COD ועוד), כל אחד יכול להרים שרת dedicated לקאונטר סטרייק אצלו בבית וכו'.

בגלל זה EA עדיין עומדת מאחורי ההתחייבות לכאורה למולטי. להם אין שרתים, אבל אתה עדיין יכול לשחק.

וזה בדיוק כן הבדל עקרוני מ-SC2.

אם אין שרתים אז אין מולטי, נגמר. ולכן בליזארד לא ממש יכולים לעשות את זה (לדעתי).

מעבר לזה, יש נקודה מאד חשובה מאחורי הסיבה לסגירת השרתים של EA - אף אחד כמעט לא משחק בהם. זה עניין כלכלי נטו, הם לא יחזיקו עשרות שרתים בשביל 200 איש. איכשהו לא נראה לי שהשרתים של SC2 יעמדו שוממים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי לגבי הנק' הראשונה,זה כל הרעיון ועל זה יצא הקצף מלפני המעריצים-המשחק החדש מחייב חיבור לבטלנט-א"א לשחק אותו בספליט סקרין זה ברור,אבל גם א"א לשחק אותו ברשת מקומית בלי להתחבר לשרות של בליזארד-זה הוכרז כבר די ממזמן.ואין להביא ראיה ממשחקים שמלפני 3 שנים שכן הבעיה התחילה יותר השנה,עם משחקים כמו MW2 שהפך אותנו לתלויי IWNET(בגלל זה לא פותחים לו שרת כאן-כי א"א)ועם משחקי UBISOFT החדשים שלא מאפשרים משחק בלי חיבור אונליין לשרות שלהם.כך נהיה חייבים להיות מחוברים לבטלנט בשביל לשחק.

עם הנקודה השניה אני מסכים למדי-השרתים של SC2 לא יתרוקנו כ"כ מהר.(מצד שני גם זה לא קריטריון בהכרח- 2 עדיין משוחק ע"י אנשים ועדיין "סוגרת" את המולטי שלו בXBOX,אבל יש להניח שSC2 לא ייסגר אחרי 3 שנים,בעצם אפילו א"א לדעת אם ההמשכונים שלו יצאו שניהם אחרי 3 שנים-אפילו אם אחד מהם ייצא אני לא בטוח ;D)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי את המשחק

קניתי אותו יחד עם ההרחה ודיאבלו מזמן

פשוט עם ההתמכרות שלי ל BFBC2 והעובדה שאני צריך לעבוד אני מנסה לחסוך כמה שיותר שעות משחק (:

אם אני לא מעוניין בבטא (כי אין לי זמן), שווה לקנות את המשחק מראש ב game.co.uk?

כלומר האם המחיר יעלה כשהמשחק יצא או שישאר אותו דבר ואין לי מה למהר?

*אני רק אציין שכחוטא אמיתי, אני לא מעוניין במולטיפלייר.

ממה שאני מבין זה אולי החטא הכי גדול במשחק כמו סטארקראפט אבל משום מה משחקי אסטרטגיה מעולם לא דיברו אליי במולטיפלייר.

למרות שהיחיד שניסיתי מולטיפלייר איתו היה warhammer DOW 2

כמה שעות משחק אני אבלה על starcraft + broodwars בסינגל. נגיד ברמה הכי קלה?

אני רוצה להתעדכן מהר יותר מאשר לשחק הרבה. לשחק הרבה נשאיר לסטארקרפט 2 ובאטלפילד (:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני עשיתי בזמנו זה סימתי את סטרקרפט לבד(מה שלקח לי זמן כי אני גרוע באסטרטגיה,זכורה לרע המשימה האחרונה של הטרנז! ;D) עם סייבים כל חצי שניה אבל לא יודע כמה זמן זה ייקח לשחקן טוב,זה היה האסטרטגיה הראשון שלי.ברוד וורז כבר ברבה יותר קשה אז במקרה הגרוע אתה יכול לעבור אותו עם צ'יטים תוך דילוג על שלבים וכאלה,למרות שגם אז אתה מפסיד חלקים מהעלילה שקורים INGAME.ככה שאם אתה קשוח שווה לסיים גם אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כזה טוב במשחקי אסטרטגיה אבל גם לא כזה רע. בינוני מינוס (:

קיצר יש צ'יטים ל god mode וכאלה? אני רק רוצה להשלים עלילה

כבר ירדתי מלשחק ב mass effect 2 כי אמרו לי שאת הראשון ייקח לי משהו כמו 30-50 שעות להשלים :-X

*אני שם לב שיש חור השכלה רציני בכל מה שקשור לבליזארד.

לא שיחקתי סטארקראפ, דיאבלו וורקראפט

אבל אני לא באמת "גיימר". בד"כ אני משחק משחק אחד בשנתיים :silly:

רק בשנה האחרונה התחלתי לשחק יותר וזה פוגע לי בעבודה :facepalm:

**

טוב מצאתי את זה:

There are ten scenarios per campaign, and three campaigns for the three races. This makes it a total of 10*3 = 30 levels.

Assuming they take an average of 20-30 minutes each, the whole game might take you something like 10-15 hours. Add about an hour for the storytelling and cinematics and a couple more hours of lost time, making the game take about 12-18 hours... Whatever. I don't know.

ויחד עם הטריינר והצ'יטים אני מעריך שייקח לי חצי זמן לגמור את המשחק

http://www.mofunzone.com/game_trainers/starcraft.shtml


:-: [ Release Usage ] :-:
:-: Options - :-:
:-: F1 - Infinite Minerals :-:
:-: F2 - Infinite Vespene Gas :-:
:-: F3 - Infinite Terran Supplies :-:
:-: F4 - Infinite Zerg Control :-:
:-: F5 - Infinite Protoss Psi :-:
:-: F6 - Deactivate Trainer :-:
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

http://www.mofunzone.com/game_cheats/pc_cheats/starcraft.shtml

אז נשחק בסופ"ש ונחליט אם קונים את המשחק. דיווחים בקרוב (:

אה ואם אחליט לקנות אז כנראה שאתן למישהו את מפתח הבטא שלי במתנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי לגבי הנק' הראשונה,זה כל הרעיון ועל זה יצא הקצף מלפני המעריצים-המשחק החדש מחייב חיבור לבטלנט-א"א לשחק אותו בספליט סקרין זה ברור,אבל גם א"א לשחק אותו ברשת מקומית בלי להתחבר לשרות של בליזארד-זה הוכרז כבר די ממזמן.ואין להביא ראיה ממשחקים שמלפני 3 שנים שכן הבעיה התחילה יותר השנה,עם משחקים כמו MW2 שהפך אותנו לתלויי IWNET(בגלל זה לא פותחים לו שרת כאן-כי א"א)ועם משחקי UBISOFT החדשים שלא מאפשרים משחק בלי חיבור אונליין לשרות שלהם.כך נהיה חייבים להיות מחוברים לבטלנט בשביל לשחק.

עם הנקודה השניה אני מסכים למדי-השרתים של SC2 לא יתרוקנו כ"כ מהר.(מצד שני גם זה לא קריטריון בהכרח- 2 עדיין משוחק ע"י אנשים ועדיין "סוגרת" את המולטי שלו בXBOX,אבל יש להניח שSC2 לא ייסגר אחרי 3 שנים,בעצם אפילו א"א לדעת אם ההמשכונים שלו יצאו שניהם אחרי 3 שנים-אפילו אם אחד מהם ייצא אני לא בטוח ;D)

אני מודע היטב לבעיה הראשונה, אני כבר מזמן עוקב אחרי מה שהולך (וגם משחק בבטא). העובדה שמחייבים אותך להתחבר לשרתים היא בדיוק הסיבה שלהבדיל מ-EA הם לא יכולים לעשות עם זה כלום.

כי שכ-EA סוגרת שרתים, ברוב המשחקים עדיין אפשר לשחק במולטי ולכן, לפחות על הנייר, הם עדיין עומדים בהתחייבות שלהם כלפיך כמישהו שרכש את המשחק.

אבל אם בליזארד תסגור את השרתים, לא יהיה מולטי בשום צורה. וזה כבר יהיה נגד ה'חוזה' כביכול שאתה עושה מולם כשאתה קונה את SC. לכן אני חושב שגם אם יהיו הרבה דברים בתשלום (ליגות וכו'), הם עדיין ייתנו לך להתחבר בשביל לעשות custom match, גם בחינם, גם בעוד 5 שנים.

ואני מאד מקווה שאני לא טועה :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה אתם חיים בסרט אם אתה חושבים שהם חייבים לכם משהו.

תקראו טוב טוב את ה-EULA אם לתמצת "חוויית המולטיפלייר מחייבת שימוש בשרות BNET"...

אם הם רוצים הם יכולים לעשות מה שבזיין שלהם, אני מבטיח לך שב50 עמודים+ של החוזה שאתה מאשר אותו בזמן ההתקנה, והתחברות למשחק יש מספיק סעיפים שיאפשרו לבליזארד לעשות מה שבראש שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חופשי על הבר...? לאן הסלנג מידרדר :screwy:

לעניינו - זה לא משנה מה בליזארד חושבים, זה משנה מה החוק אומר.

בצורה הכי ישירה ופשוטה: תלכו לאתר שמוכר SC2 רשמית מלינק של בליזארד (נגיד game.co.uk). תלכו לדף של המשחק. תראו שכתוב "Playable online".

ברגע שרכשתם, אם יש הבדל ולו הקטן ביותר בין מה שהיה רשום למה שקיבלתם אתם זכאים להחזיר את המוצר ולקבל את כל הכסף חזרה.

זה חוק בכל מקום, אפילו בארץ, ובוודאי לעסקת מכר מרחוק (למשל באינטרנט).

ולכן, סרט או לא סרט (או סדרה מלפני 20 שנה אם הבחור שדיבר לפני מאד רוצה להכניס אותה לדיון), בליזארד רוצים או לא רוצים, לא מעניין אותי.

אם קניתי, ולקחו לי את המולטי, אני אחזיר את המשחק.

עם כל הכבוד לחבר'ה שעושים הגנות נגד פריצות, כולם יודעים טוב מאד מה קורה כשעשרים מיליון רוצים משהו ולא נותנים להם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין מה החוק אומר באנגליה (:

אם אני זוכר נכון, בארץ לא חוקי לתת תקנון שימוש ו/או החזרת מוצרים אחרי הרכישה והתקנון צריך להיות במקום ברור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...