גיליתי את בעיית התקיעות במשחקים כולם להיכנס! - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גיליתי את בעיית התקיעות במשחקים כולם להיכנס!


Oranili

Recommended Posts

שמע לי יש אותו כרטיס רק חברה אחרת. לי זז משחקים אחלה והכי כבדים כמוS.T.A.L.K.E.R וRainbow Six Vegas. אבל יש משחקים מסויימים שלא זזים טוב וזה לא בגלל שהמשחק כבד לכרטיס אלה לא יודע כניראה לא מסתדר עם הכרטיס הזה למשל איטמן 4 לא זז לי טוב איפלו הגדרות הכי חלשות אולי בגלל שזה בחסות נוודיה. אז מה קרה? כולה משחק אחד לא זז לך טוב? תאמין לי זה לא בעיה בכרטיס. ותחזיר לי אחי תשובה בשאלה ששאלתי אותך בפרטי. ופעם הבאה תקנה רק נוודיה ככה אני יעשה בנתיים תשרוד קצת עם הכרטיס הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוני, לא רק זה לא זז טוב ...

אני יגיד לך מה עוד

משחק חלש כמו WARCRAFT 3...

והמשחק LOST PLONET החדש 19 FPS על הגדרות בינוניות ...

וCOMMAND AND CONQUER 3 יש תקיעות לפעמים ..

ותוצואה ב AQUAMARK של הכרטיס 14,222

זה טוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי גם אני עצבני על הכרטיס הזה לגבי הAA יש משחקים שממש לא חלק ואיך אני יכול לשחק ככה? אני מרגיש כמו שאני משחק עם כרטיס של נוודיה מסדרה 5. אבל יש משחקים שחלק אבל לא חלק חלק כמו שצריך ואם זה לפחות אני יכול לשחק. אני רק מקווה שמתי שאני יחליף את הכרטיס הזה הסתדר לי הכל [לגבי תמונה חלקה מאוד] ניסת להחליף כרטיס? ורוצה לראות דוגמא למשל במשחק Infernal התמונה די חלקה אבל לא הכי . ובמחשק השני שאני ישים כאן תמונה תראה טשטוש .

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

rrroonnii התמונות שהבאת בסדר גמור

בכל כרטיס מסך יש את הזיגזגים האלה

אם אתה רואה אותם ממש מודגשים ומציקים בעין אז הבעיה היא במסך שלך

כי הם ממש לא מורגשים

גם אם יהיה לך 8800GTX עדיין אתה תראה את הזגזגים הקטנים האלה

בכל זאת זה משחק.. זה לא סרט או משהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא נכון אחי. כי יש לי מסך איכותי וגם חיברתי את המחשב לעוד כמה מסכים והיה אותו דבר. ועפ הכרטיס 6800GS היה לי הכל חלק מתי שהפעלתי את AA. ויש גם בעיה של צלליות לפעמים נראה תראה את התמונה הזאת וזה על פול גרפיקה

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל דווקא ב 2 רץ חלק .. ו ב LOST PLANET גם חלק ...

ו ב COC3 פעם ב תקיעות ... רוני גבר איזה משחק זה? תגיד לי אני יוריד ואני יגיד לך אם אני רואה גם איך זה מפריע לך בקושי רואים את זה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון לכן אמרתי שיש משחקים שזה יותר וממש מעצבן. ויש משחקים שזה קצת ואפשר לסבול. אממ אני יתן לך משחק שממש יש טשטושים איטמן 4 אתה יכול לשחק בזה?אממ וגם 2 אם אתה לא יכול אז אני יתן משחקים אחרים. מה ששלחתי בתמונות זה BF2142 שיש לו טיפה בעיה של AA ובצלליות יש בעיה .והמשחק השני בתמונה זה לא זוכר. אבל הקיצר תנסה את איטמן 4 או 2 . סתם ככה בכללי מתי שאני זז במשחק אז יותר רואים את זה מאשר שאני מצלם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...