AMD רומזת לתמיכה לא מלאה בDX10 עם הסדרה החדשה- 2900 ? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AMD רומזת לתמיכה לא מלאה בDX10 עם הסדרה החדשה- 2900 ?


kill_b7

Recommended Posts

"כל האופציות אותן מאפשר ה- 10, דורשות לא מעט סיליקון למימוש, ולייצר פיסת סיליקון כל כך גדולה שהיא יקרה מאוד, לא נראה לנו שווה והחלטנו לשנות אסטרטגיה. כבר לפני כמה חודשים יכולנו לעשות את מה ש- עושים מוצר יקר עם הרבה שטח סיליקון ומחיר גבוה, אבל החלטנו ללכת לכיוון שלדעתנו טוב יותר לצרכן."

:nixweiss:

http://hwzone.co.il/articles/amd_israel_2007/2/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:xyxthumbs:

אולי זו גם עקיצה לNVIDIA שהכרטיסים שלה חמים ויקרים, בעוד שAMD יוציאו כרטיסים זולים וקרים יותר.

(מה שאולי אומר שהמחיר המינימלי של סדרת ה8xxx יהיה גבוה יחסית?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא פאנבוי של אף חברה. מלא דיון מטומטם אבל איזה חוט אבל זה משהו מהותי כמו תמיכה בDX10.

אגב לא רק שהכרטיס המתחרה ב2900XT קר יותר הוא גם זול יותר.

אני דווקא לא חושב שמדובר על גודל סילקוני בלבד. הוא אמר "כל האופציות אותן מאפשר ה- 10" בעצם הדרך החדשה שהוא מציע לפי מה שהוא אומר לא מציעה "כל האופציות אותן מאפשר ה- 10".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לעוות דברים ולתת רק חלקי ציטוטים?

ישר מתחת הוא אומר שלכן הם דחו את היציאה כל הכרטיסים הללו כדי שיוכלו ליצר אותם ב-65nm ובכך לחסוך כסף וכו' וכו' וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנת הנקרא, google it.

כל מה שהם התייחסו אליו זה שהם משתמשים ביחידות עיבוד משותפות, לא רק שהוא תומך בDX10, הם גם תומך בדברים רבים בנוסף, מה שעצוב הוא שעם ה-tesselator המובנה של הR600 שזהה ל-360 היה בשימוש בגרסאת הPC של LP העומס על המעבד היה יורד בעשרות אחוזים.

עם ALUים שעובדים ב5D Scalar, כוח העיבוד של הR600 בכל הנוגע לgeometry stream בערך משלש את זה שיש ל8800GTX, במשחק הראשון שישתמש בGS ההבדל בביצועים בכל הנוגע לדברים אלו יהיה דרסטי. אם הדרייברים יצליחו למלא את כל חמשת הmini ALUים של כל יחידת עיבוד גם בכל דבר שנוגע לPSים פשוטים(או שמפתחים יחזרו לmacro shader בשביל הrender path של ה-R6XX) הביצועים של הכרטיס הזה אמורים לעלות בכמה עשרות אחוזים טובים.

כרגע הוא מוגבל מבחינת רזולוציה כן, אבל הדבר היחידי ש- הצליחה לעשות עם הכרטיס הזה זה לתכנן יחידת עיבוד שתשרת אותם ב3 שנים הקרובות, כל מה שהם צריכים בשביל הדור הבא זה לעבור לליטוגרפיה קטנה יותר. בשביל להשיג את אותה מטרה הירוקים יצתרכו לחזור לשולחן הסרטוטים.

כמובן שזה לא משקף או קשור למצב "הרטוב" של הכרטיסים בפועל, אבל זה כבר מזמן הפסיק לעניין אותי במיוחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק פאנבוי אמיתי היה יכול לפתוח דיון טפשי כזה.

הפעם אני מסכים איתך.

למה לעוות דברים ולתת רק חלקי ציטוטים?

ישר מתחת הוא אומר שלכן הם דחו את היציאה כל הכרטיסים הללו כדי שיוכלו ליצר אותם ב-65nm ובכך לחסוך כסף וכו' וכו' וכו'

זו כנראה אסטרטגיה של -ATI כדי לאכנס באנוידייה, בזמן הכי טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לעוות דברים ולתת רק חלקי ציטוטים?

ישר מתחת הוא אומר שלכן הם דחו את היציאה כל הכרטיסים הללו כדי שיוכלו ליצר אותם ב-65nm ובכך לחסוך כסף וכו' וכו' וכו'

הכרטיסים מיוצרים ב80nm וגודל הליבה קטן קטן ב81 מילימטרים מרובעים מה-G80 למרות תוספת של כ40 מיליון טרנזיסטורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי זובה, איך עם כל המפרט המרשים של R600 , הוא בקושי עובר את G80 שיש לו מפרט פחות מרשים?

יעילות ארכיטקטורה? בעיית דריברים קשה? המשחקים לא תומכים בטכנולוגיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיס שמקדים את זמנו, עבדו על ארכיטקטורה, הם ייצרו לעצמם ALU שישרתם אותם נאמנות שנים, ייצרו כרטיס מסך, ע"י אניסה של R300 לתוך G70 נתנו לו בדיוק מה שמשחקים כרגע היו רעבים אליו.

הR600 או מה שלא יהיה שמו כיום, דורש שייבצעו בשבילו את חלוקת המשימות, הכרטיס לא יודע לעבוד עם שפת תכנות גבוהה, ברגע שהקומפיילר בדרייברים יידע למלאת את מכסת העבודה של הכרטיסמ הביצועים יהיו בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...