חשבתם שאתם יודעים הכל על הקורולה החדשה??? אז טעיתם! ובגדול. - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חשבתם שאתם יודעים הכל על הקורולה החדשה??? אז טעיתם! ובגדול.


moshikoko

Recommended Posts

אני לא עושה מהגיר הזה משהו מיוחד אני רק אומר שהרובוטי שכל החברות (ואני לא מדבר על BMW מרצדס וחברייהן) שמיצרות רובוטי פשוט לא עושות זאת כמו שצריך

אז ככה שאם קרה הבלתי אפשרי ובחרת ללכת על רובוטי עדיף של VAG ובכוונה ציינתי פולקסווגן בהודעה שלי כי פשוט שכחתי איך קוראים לקבוצה הזאת (או שאולי קונצרן?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בחור, אין לי מושג על מה אתה מדבר, אבל הגיר הרובוטי היחיד שקיים למיטב ידיעתי עם 2 קלאצ'ים הוא ה-DSG מבית Audi, שהם למעשה חלק מ-VAG ולכן כבר קיים גם בפאסט (אם תשלם מספיק כסף) ואולי גם בדגמים אחרים של הקונצרן.

ובכל מקרה אתה עושה משני הקלאצ'ים האלה הרבה יותר ממה שהם.. תאמין לי שאתה "תסתפק" גם בקלאץ' הבודד שיש ל-SMG של BMW......

גם בגולף החדשות שנמכרות בחו"ל אם אתה רוצה ישימו לך את הגיר הרובוטי עם 2 קלאצים שהביקורות אומרות שהוא מצויין וממש כיף לנהוג איתו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק לידע כללי ....

הטויטוה קורולה 2008 מגיע בכל העולם עם ESP רק בארצנו הקטנטונת היבואן החליט לוותר על האביזר הנ"ל בטענה שהישראלים לא מוכנים לשלם יותר על בטיחות

וזה ציטוט מדברי של היבואן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ביצעתי נסיעת מבחן בטיוטה קורולה החדשה ופשוט התאכזבתי!!!

הגיר פשוט נוראי.! אלק הסוכן אמר ש"ככה זה גיר רובוטי".הזמנתי אותו לנסוע ב גולף שיש לנו בביית שנת 2007 וגם לה יש גיר רובוטי וזה פשוט עולם אחר.(לא פלא שVAG רשמה עליו פטנט).

כל העברת הילוך בקורולה ובמיוחד בין 1 ל2 אתה מה זה מרגיש אותו חבל"ז.

הדגם הזה יפיל את טויוטה מגדולתה.

היו צריכים למשיך לשווק את הרכב אם אותם מכלולים שיש לדור הקודם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית ממש לא ידעתי שיש כזו קבוצה גדולה של אוהדים לקורולה, היא נראית מכונית ממש מכוערת מאז שאני מכיר אותה והיא ממש לא נפוצה על הכביש, עד עכשיוו לא הבנתי מה כל הרעש.

ובקשר ל"דגל הירוק" של טויוטה - נו באמת - כמה זמן אפשר למשוך בדיחה - ההייבריד שלהם מזהמת את האויר ברמה יותר גבוהה מהאמר אמריקאי (זה נתון שבדקו) ואף אחד לא ממש יודע לאן ילכו כל הטונות של הבטריות שהם מייצרים למכוניות האלו שכנראה צריך להחליף כל שלוש שנים, אז נו באמת, עברנו ממצב של לצחוק עם טויוטה ללצחוק על טויוטה.

בקשר לESP - כשאני נכנסתי למזדה 3 הדבר הראשון שדאגתי לעשות זה לכבות את כל מערכות "העזר" האלו שקיימות שם, לא סגור אם את הESP ניתן לכבות אצלי, אבל את הDAC ושאר ראשי התיבות המרשימים שהחברות מדביקות לג'יירוסקופ שיכולתי לכבות כיביתי.

ובקשר לאיבזור של טויטה - הם ידועים בזה - זה אוטו קמצני ברמות - אני מכיר את זה מהלנדקרוזיר מאוד בקרוב - לאבא שלי יש את הגרסא הכי יקרה שלו, ולי קיימים תכונות במזדה 3 ספיריט שלו אין באוטו שעולה פי 3, אז מה הפליאה פתאום שהם חוסכים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק לידע כללי ....

הטויטוה קורולה 2008 מגיע בכל העולם עם ESP רק בארצנו הקטנטונת היבואן החליט לוותר על האביזר הנ"ל בטענה שהישראלים לא מוכנים לשלם יותר על בטיחות

וזה ציטוט מדברי של היבואן

גם ברוב המדינות היא מגיעה עם 7 כריות אוויר וחלקן עם 9.

בארה"ב הקורולות עדיין אוטומטיות בגלל שהקהל יעד הזה אוהב רכבים אוטומטים.

אז למה יש גם תיבה רובוטית? כי טויוטה רוצים לפנות לקהל האירופי חובב הידניות בעזרת תיבת הילוכים רובוטית.

ד"א, גם פורד מפתחת תיבה בסגנון ה-DSG.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"זה עניין של הרגל ,הגיר הזה הולך להחליף את כל הגירים האוטומטיים בכל המכוניות,

זאת רק שאלה של זמן."

אתה צודק שזה חסכוני יותר וזה הולך להחליף את הגיר האוטומטי הסטנדרטי הקיים, אבל תן לי לתת לך שיעור הסטוריה קטן .

גם הגיר הסטנדרטי שאנו מכירים היום החל לפני עשרות שנים עם מגוון רחב של בעיות עד שהגיע לרמת אמינות של היום, עכשיו גם לגיר הרובוטי יש שנים עד שילמדו לפתח זו לרמת אמינות סבירה .

ולכן אני אינני רוצה להיות לקוח ניסיוני עבור זו כי זה כספי ואני רוצה תמורה הולמת להשקעה זו ,והסתברותית לא להתקל בתקלות אלו ואחרות עם רכבי.

נו, אז על מה הוויכוח ?

הרי אמרתי שזה עניין של זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלתי עכשיו את החברה שמייצרת והיא בעלת הפטנט של הגיר עם 2 הקלצ'ים והיא אמרה שמקרוב אראה על הכביש הרבה יצרנים שנוסעים איתה אבל טויוטה לא מתכננים לקנות גיר כזה כלל. כלומר, אין עתיד לקורולה. פשוט נצתרך לקנות הרבה כדורים נגד מחלות ים לפני הנסיעה. המבין יבין. :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום בדרך הבייתה ראיתי אחת כזאת חונה פעם ראשונה (שאני רואה חונה, נוסעות כבר ראיתי) אז אני כזה מתקרב להסתכל ופתאום אני קולט איזה מישהו בן 40 ככה יושב בפנים מסתכל עלי כזה במבט של "ילד מה אתה רוצה!?" :kopfpatsch:

בכל מיקרה לי יש אבא שמוכן לסוע רק על ידניות... מעניין לראות מה הוא יגיד על הגיר הרובוטי האיכותי...(מתאים לי עכשיו איזה גולף טובה :):))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח. אתה נשמע כמו אחד שיודע מה הוא אומר... נו טוב.

הכח סוס מאוד משמעותי! 124 כח סוס ו15.9 קילוגרם למומנט! זה נתון מכובד מאוד.

אין חבטות וטלטלות והשהיות. זה סתם שטויות! יש כולה השהיה של רבע שניה מקסימום בין העברות הילוכים. ושוב אם מורידים מהגז אז לא מרגישים דבר.

איזה חבטות וטלטלות הרגשת כשנהגת על הרכב?(נהגת בכלל???)

כולה מרגישים תאוטה קלה.

15.9 קג"מ ב-5200 סל"ד זה המון

זה אומר שאתה צריך לדחוף את המנוע לסל"ד גבוה כדי להוציא כוח

ד"א רבע שנייה? אתה הוזה, DSG מעביר הילוך ב-0.2 שניות (חמישית שנייה) וזה הגיר הכי מהיר שקיים

מתי הולך להגמר החוזה?

אתה אומר שקורולה יספקו בשנה הבאה גיר יותר טוב? מה היה עם הלקוחות שקונים עכשיו?

זה לא משנה, ייקח להם לפחות כמה חודשים אם לא שנים להתאים את הגיר לרכב (ז"א שאם טויוטה ירצו לקנות את ה-DSG, זה יקרה לפחות במתיחת פנים של הקורולה, כלומר עוד בערך 3-4 שנים), הסיכוי שטויוטה ילכו ויקנו גירים מוכנים כשיש להם גיר רובוטי מוכן בבית (צריך שיפורים, אבל זה יותר זול בטווח הארוך)

אז למה יש גם תיבה רובוטית? כי טויוטה רוצים לפנות לקהל האירופי חובב הידניות בעזרת תיבת הילוכים רובוטית.

מה? אני מוכן להתערב איתך שבאירופה הם ימכרו יותר אוריס\קורולה ידניות מאשר רובוטיות

זה שאין בארץ את האופציה הידנית זה משהו אחד, אבל באירופה להכניס גיר רובוטי במקום ידני?

הסיבות להכניס גיר רובוטי הם:

* יותר כוח מגיע לגלגלים - אין ממיר מומנט ולא צריך לחמם את השמן של הגיר (כמו בגיר אוטומטי פלנטרי)

* אמינות גבוהה יותר בעתיד (אם לא היום) - בגלל שבבסיס זה גיר ידני

* צריכת דלק טובה יותר - נובע מסיבה 1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה? אני מוכן להתערב איתך שבאירופה הם ימכרו יותר אוריס\קורולה ידניות מאשר רובוטיות

זה שאין בארץ את האופציה הידנית זה משהו אחד, אבל באירופה להכניס גיר רובוטי במקום ידני?

הסיבות להכניס גיר רובוטי הם:

* יותר כוח מגיע לגלגלים - אין ממיר מומנט ולא צריך לחמם את השמן של הגיר (כמו בגיר אוטומטי פלנטרי)

* אמינות גבוהה יותר בעתיד (אם לא היום) - בגלל שבבסיס זה גיר ידני

* צריכת דלק טובה יותר - נובע מסיבה 1

ברור שהם ימכרו יותר ידניות וכל הסיבות שרשמת נכונת.

כל מה שאמרתי זה שהסיבה שהם נתנו לקהל האירופי תיבה רובוטית במקום אוטומטית היא בגלל שהקהל האירופי חובב ידניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ יש עוד סיבה לגיר רובוטי הוא ממש קל ואמין ולא כבד ומסובך להרכבה כמו התיבה האוטומטית,

בקשר לDSG לא מזמן קראתי לא זוכר איפה שעוד חברות מפתחות עכשיו גיר כזה ככה שזה עניין של שנתיים שלוש עד שזה יצא מהקונצרן הגרמני הגדול

ואני לא כל כך בטוח שהגיר הרובוטי הולך להחליף את האוטומט הרגיל,

לא יודע מי ניסה אבל יש את התיבות הרציפות שזה הנסיעה הכי חלקה שיש(אין הילוכים) גם הגרמניות משתמשות בגיר רציף שד"א(CVT) גיר נהדר, האצה חלקה ואין קפיצות סל"ד הבעיה היא שהוא לא כולך ספורטיבי אבל לנסיעות יומיום ולמכוניות כמו הקורולה ולא מה שמיועד למגזרים ספורטביים יותר הגיר מאוד מומלץץ קל חסכוני ומבצע את העבודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...