עבור לתוכן

למנויי 013 ברק הסובלים מבעיות P2P לאחרונה

Featured Replies

פורסם

תתקשר לתמיכה טכנית ותגיד שיבדקו לך את הקו

  • תגובות 586
  • צפיות 88.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

ok אז ככה...

עשיתי בדיוק וכו'

כשאני מתחבר עם IP 89.0.X.X

או

IP 89.0.x.x

החיבור מעולה יציב ומוריד מעולה..

כשאני מתחבר על ה-IP 82.166.X.X או כל IP השונה מהIPים העליונים החיבור על הפנים תרתי משמע.. חיבור לא יציב ל-USENET וכו' וכו'

לדעתי ה-NETWORK ID האחרון שייך לגועל וויזיון (נט וויזיון)

אז כנראה זה BAD INTERNAL ROUTING או משהו כזה..

לא יודע

נחכה לתחילת ספטמבר כדי להתחיל להציק להם שוב..(כביכול הנציג הבכיר אמר שתהליך השידרוג שלהם יסתיים בתחילת ספטמבר)...

תאמת? מאז שהתקשרתי וביקשתי להתנתק והם אמרו שהם משדרגים את השרתים שלהם וזה אמור לקחת שבוע וחצי גג, עברו יומיים וכל הבעיות נפטרו. הביטורנט טס לי. אין לאגים במשחקים... הפינג שלי לגילד ווארס לא עובר את ה300 והוא רוב הזמן על 150-250. אני לא יודע אם הם הכניסו את האייפי שלי לטווח חדש שהם לא חוסמים, כי הוא לא השתנה (יש לי אייפי קבוע - זכר לתקופה שנטוויז'ן רק קנו אותם ואז היו לאגים נוראים לבאטל נט והתקשרתי כדי להנתק ונתנו לי חבילת גיימרים או משהו כזה עם אייפי קבוע ותעדוף וואטאבר וזה באמת עבד לזמן מסויים), או שהם באמת עשו שדרוג כלשהו (אני בספק) אבל בינתיים הכל עובד טוב.

פורסם

אמת, ברק התשפרו ב 4 הימים האחרונים.

תנסו לקבל טווח 82.166.6x.xx, הוא הטווח הכי טוב.

פורסם

שלום לכולם

כן גם אני מצורף לחסימות של ברק ונטוויזן ( הגורמת לכל הבלגן הזה - נראה לי )

במשך שנתיים הייתי מחובר לברק 013 + - ולא היו לי בעיות כמו שיש עכשיו

בקיצר התקשרתי לנציג שירות של ברק 013 והוא אמר שיבדוק משהו לגביי ההורדות של אימיול ( יש לי מנורה צהובה במקום ירוק בשניהם )

בהתחלה הנציג אמר שהם לא מתעסקים בזה אלה מוקד טכני ............מפה לשם ............לאחר דקה + - האימיול התחיל לעבוד כמו שצריך ( מנורה ירוקה בשנייהם)

התקשרתי שוב לנציג שירות לבקש החזר כספי על החודש ....................הנציג עשה לי בעיות עד שבסוף לאחר עצבים וכעס הוא העביר אותי " לשירות הלקוחות )

ייענו אלה ששומרים שהלקוחות לא יברחו................וישירו להם פס רחב..........................ריק .....................בשבילהם

אמרתי להם שאני רוצה ליתנתק ..................הם אמרו חכה ......................וכו"

טוב דיברתי עם המנהלת והיא הציע לי חודש אחד חינם זיכוי ................ו 30 ש"ח כל חודש לאחר מכן.............................אמרתי בסדר במחשבה שהכל יסתדר

אבל :pissed: :pissed: :pissed:

זה חזר שוב האימיול לא עובד במצב ירוק מלא .......................................

מה אני אמור לעשות ? :lol: :lol: :lol:

אני יכול לבטל את מה שהמנהלת נתנה לי ......................וליתנתק מהם עם כנס כספי מה שנשאר לי כמה חודשים

מה אני אמור לעשות ?

פורסם

מה אני אמור לעשות ?

תתנתק מהם ותעבור לספק אינטרנט רציני.

אני חושב שמקש ה"." אצלך תקוע.

פורסם

גם אני מחובר ל013 אבל לא היו לי בעיות עם טורנטים...

אין לי אימיול...,יש לי פלאשגט שדרכו אני מוריד טורנטים. כל הטורנטים שאני מוריד הם מTL אז יכול להיות שבגלל זה...

כל הזמן ההורדה לא יורדת ממתחת ל120... והוא מוריד בממוצע בערך 180 -200 KB בשנייה....

זה ככה בגלל שהטורנטים מTL?

דרך אגב האינטרנט מYES (ממבצע) והוא 1.5 מגה...

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

לידיעת הסובלים מהבעיה הנדונה :

Optimize BitTorrent To Outwit Traffic Shaping ISPs

עדיין לא היה לי זמן לקרוא את הכל, ואני די ממהר כרגע, אתם מוזמנים לקרוא לעומק, לנסות ולדווח האם זה עזר.

פורסם

בגדול הם מדברים שם על הצפנה, שינוי פורט, lazy bitfield. הדברים

האלה לא עוזרים אצל הספקיות.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

רבק איזה סיוט להתנתק מנטויז'ן...

לא נמאס כבר לספר את הסיפורים על שהם התקינו איזה שרת בלונדון שמונדון ובדקו את המהירות והאינטרנט יותר טוב ובלה ובלה

אין גבול לשימור לקוחות האלו

בכל מקרה אני מתנתק סופית אחרי 3 חודשים הקפאה, 014 אחרי ה-3 חודשים האלו, כרגע הטוב ביותר מבחינתי.

פורסם

יאללה פשוט ביזיון מאז שיש לי אינטרנט הייתי בנטויזיין וכל הזמן אמרתי זאת החברה הכי טובה בארץ בדוק.

אין מילים זה נכון 100%

עכשיו אחרי שיחה איתם זה נהיה יותר גרוע מוריד על 30

כל מה שיש להם להציע זה את הבדיקת מהירות

מנצלים אנשים תמימים!

יאללה יש לי התחייבות עוד 3 חודשים

פורסם
  • מחבר

הנושא הזה היה בסטיקי מספיק זמן, והדיון כבר לא מתפתח, הכתבה שלנו פורסמה, והעניין מוצה.

אני משחרר את הדיון הזה מהסטיקי ,אבל לא נועל אותו, למקרה שמישהו ירצה להוסיף משהו.

תודה לכולכם על העזרה בהוצאת העניין לפועל.

פורסם

אהלן חברה

גם אני סובל מבעיה זו לא היה לי מנוס התקשרתי לברר ובזמן שאני מחכה על הקו אני מקליד "013 בעיות" וזה מופיע בראש

וכן אחרי שקיבלתי טכנאי קיבלתי הודאה שיש בעיה עם שרתים מחו"ל ועל זה שהם רוצים להתפתח ולתת שירות טוב יותר שאלתי כמה זמן זה יקח

ובכן להערכתו זה יקח שבועיים זאת אחרי חשיבה רבה, זה היה ממש מורגש שאין לו מושג ועוד אמר הוא אמר שהם מקבלים תדרוך 3 פעמים ביום

שאלתי היא כזו לפני שאני בוחר להתנתק האם מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה לבדיקת הפורטים?

אני רוצה לברר את הבעיה הזו ספציפית אצלי תודה רבה לכם!

פורסם

אני על 7 מגה מוריד על 40 קילו בטורנט פשוט בושה

פורסם

אני על 7 מגה מוריד על 40 קילו בטורנט פשוט בושה

אני חושב שהשבע מגה האלה תקפים רק עבור קובץ הבדיקה באתר של נטויז'ן ;)

אני לא מבין את הספקיות האלו, למה הן מוכרות חבילות יחסית מהירות כשכל מה שהן מספקות (משיקולים כאלה ואחרים) זה מהירות ISDN משופר ?

פורסם

אני על 7 מגה מוריד על 40 קילו בטורנט פשוט בושה

בלי להעליב, מגיע לך.

נטויז'ן לא מספקים מהירויות שפויות ב 1.5 אז אתה הולך על 7?

אחרי 10 שנים בנטויז'ן אני בחצי שנה אחרונה ב 014 (והוט אם זה משנה) וזו פשוט חויית גלישה אחרת לגמרי (512\5 ושווה כל אגורה).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים